Grandcafé De Notaris

5,1
6,8
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lekker gezeten op het terras het was niet heel druk maar toch zelf maar even gezwaaid naar de bediening om geholpen te mogen worden. Het thee servies van de onze voorganger werd niet uitgehaald, pas toen onze borrelhapjes geserveerd werden. Ik kan me er niet heel erg aan storen overigens heb prima gezeten in het zonnetje. Viel me ook op dat aan andere tafels mensen doorgaans lege glazen hadden. Misschien iemand met ervaring op het terras kan zichzelf al snel terug verdienen doordat hij meer scherpte heeft. En voor de gast ook fijner om vlotter bediend te worden en niet met een onnodige volle tafel aan gebruikt servies te zitten. Hapjes waren uitstekend en mooi gepresenteerd.
Markk1967 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een uurtje gezeten waarvan 3 kwartier gewacht op een sandwich en ook 3 kwartier met een leeg glas gezeten, eten was niet wat ik verwacht had, kom hier nooit meer.
Sadrach M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Veels te lang op bediening en eten moeten wachten. En krijg je je eten, valt dit ook nog tegen. Een simpele uitsmijter blijkt moeilijk te zijn.
Ingevanrossie .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vreselijke tent, ga hier vooral niet naartoe. Slechte bediening, je word compleet vergeten en als je eindelijk kon bestellen wordt maar de helft geserveerd. Vervolgens is iedereen al klaar met eten, en is het laatste gerecht nog steeds niet geserveerd. Zonder excuses. Vreselijk!
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Vanavond met een vriendinnetje hier gegeten. Het zag er binnen wel gezellig uit. Mijn Radler was verre van koud en het eten was niet wat ik er van verwachtte; er zat te veel oregano in de Mexicaanse bonenschotel, de nacho's waren een beetje slof en de guacemole leek rechtstreeks uit een potje te komen. Ook werd ons niet voor de tweede keer gevraagd of we wat wilden drinken :(
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Lunch in eetcafe De Notaris, oke het was er druk vanmiddag, maar wel erg lang gewacht voordat ze ons hielpen. De soep van de week was Uiensoep. Deze heb ik beter gegeten, hij was dunnetjes, meer bouillonachtig en er zat heel veel gedroogde tijm in. Jammer, want de soep was niet goedkoop. het is een leuke locatie.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Vandaag met onze vrijwilligers ( een groep van 25 personen) gegeten bij de Notaris. Vooraf een menu besproken met voldoende keuze voor iedereen. In de notariskamer alles perfekt voor elkaar. Leuke en warme ontvangst, gezellig bij elkaar gezeten en het eten en bediening was weer perfekt voor elkaar. Geen gehaast en alles werd overlegd zoals het hoort. Kortom een geslaagde middag. vol gezelligheid, lekker eten en een prima bediening, Volgend jaar weer? Wat ons betreft wel!
Personeel "Grand cafe de Notaris" bedankt voor jullie inzet, dat maakte voor ons een bijzonder geslaagde middag! Super!!
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
We hebben hier gisteravond gegeten op het terras. Het had geregend dus het tafeltje en menukaart was nog nat. Het duurde even voordat er iemand naar ons toekwam. Gevraagd of tafel even droog gemaakt zou kunnen worden. Dit kon. Na drinken besteld te hebben en navraag gedaan te hebben naar de tosti mogelijkheden voor onze zoontje is de beste meneer echter nooit meer teruggekeerd en kwam een vrouwelijke collega ruim een kwartier later met het drinken en een doekje. Uiteindelijk maar snel eten besteld, want we kregen zo het gevoel dat dit een lange zit zou kunnen gaan worden. We bestelden eenvoudig 2 hamburgers met friet. Hier hebben we serieus gewoon bijna een uur op moeten wachten! Hamburgers waren goed, maar hebben we snel weg gepropt, rekening betaald en de groeten! Wat een dramatent zeg! Man man man...
Esmee09 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Het eten was wel prima. Maar het personeel kwam arrogant uit de hoek toen een fout werd gemaakt. Er werd namelijk een gerecht niet compleet afgeleverd toen duurde het meer dan een half uur totdat de fout werdt hersteld. Met als excuus dat het druk was.
Tjeu T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Halverwege het gerecht bleek dat het gerecht niet compleet was. Wij hebben het vervolgens aangegeven en gewacht. Na een kwartier wachten hadden wij het missende onderdeel nog niet. Wij trokken weer aan de bel. Na een weer een kwartier wachten kwam dan eindelijk het missende onderdeel. Het 'fijne' was dat wij in het half uur wachten het gerecht al op hadden gegeten.

Bij het confronteren van het personeel over deze slechte service werd nonchalant gereageerd en weinig aandacht aan besteed.

Vervolgens bij de rekening bleek dat wij ook nog te veel moesten betalen dan er op de kaart werd aangegeven.

Conclusie: slechte service met bedienend personeel wie het niet uitmaken of jij nou tevreden bent of niet. Eten is matig en de prijs is te hoog voor wat je krijgt.

Geen aanrader
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk op het terras vertoeft en verscheidene gerechtjes en drankjes besteld.
De huiswijntjes een chardonnay en een sauvignon blanc miste kracht en stuivigheid. de hapjes waren lekker en van goede kwaliteit, ook het tomatensoepje met wat brood was lekker. De vrolijke bedienende meisjes missen misschien nog wat ervaring en zo werd onze bestelling een keer vergeten en moesten we even herinneren onze tafel uit te halen voordat die wat gevaarlijk vol werd met lege glazen op een al niet te stabiele tafel.
Maartje01 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Bericht: Gisterenmiddag hebben wij rond de klok van half drie een lunch besteld. Mijn vrouw en ik waren buiten gewoon teleurgesteld: De bol met carpaccio was uitermate slecht belegd en de bruine bol was niet vers. Ook de croquet werden geserveerd op oud brood. we hebben gereclameerd maar moesten desondanks € 22,25 afrekenen. Dit alles bij elkaar zeer jammer en reden om uw zaak niet aan te bevelen. En geen koffie te drinken want de cappuccino was niet heet.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Afgelopen week voor een lunch bij Grandcafé de Notaris blanco (zonder voorkennis van Iens)naar binnen gestapt, We hadden een omelet met kaas en een saté met brood. Op zich was de smaak van de omelet goed, alleen jammer dat het bruine brood simpel was. Een stevig bruinbrood soort had het gerecht meer eer aan gedaan. Op de saté en de saus geen aanmerkingen, waren beiden goed van smaak. Het brood bij de saté van een maïs variant. De bediening was wel erg snel met het opnemen van de bestelling. We zaten amper toen de ober al klaar stond met papier en potlood, even time out dus. Het café was een beetje erg donker, veel bruine kleuren.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Vandaag geluncht op het terras. En het zat er lekker bol. Vlotte bediening en normale lekkere tosti.
Prima om er even te zijn.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Vorige week vrijdag rond lunchtijd bij De Notaris belandt voor een lichte versnapering. Mijn vriendin nam de cake van de bakker met slagroom, maar niet voordat ze eerst had gevraagd of het echte slagroom of spuitbus slagroom was. Diegene die ons hielp wist zich totaal geen raad met deze ogenschijnlijk eenvoudige vraag, maar wekte uiteindelijk de indruk dat sprake zou zijn van echte slagroom. Zelf had ik een huisgemaakte apfelstrudel gekozen. Toen wij uiteindelijk onze bestelling kregen (duurde dus even) was onze ervaring dat sprake was van kant en klare slagroom hetgeen voor ons een teleurstelling was. De huisgemaakte apfelstrudel was lauwwarm en niet voorzien van slagroom (waar ik eigenlijk wel vanuit ging) en was voorzien van een ietwat zoete vanille saus. Op zich was de smaak van de cake en de apfelstrudel wel oké te noemen, maar we hadden meer verwacht.
Vreemde zaken niet gerelateerd aan eten of drinken:
Bij het verschonen van de luier van onze dochter moesten wij gebruik maken van een uitklapbare verschoontafel hangend boven een trap.
Bediening met een vol blad loopt een nauwe doorgang in terwijl daar al een klant door heen liep. Gevolg was een klant met een lading cappuccino over haar jas.
Klanten gaan binnen achter het raam zitten in het zonnetje en vervolgens wordt een reclamebord buiten neergezet precies voor het raam van de tafel waar gasten gingen zitten in de zon. Hierdoor werd de klant gedwongen elders te zitten.
Voorts viel het ons op dat er een medewerker rondliep met smerige handen en nagels, hetgeen ons inziens niet passend is bij een horeca gelegenheid.

Eindoordeel van ons is niet heel positief zoals men zal begrijpen.
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
We werden gastvrij ontvangen en hebben eerst aan de bar gezeten. Het personeel is erg aardig en gezellig. Vervolgens een tafel een het ramen we hadden spareribs besteld. We kregen spareribs en friet een verse salade. De spareribs waren gekookt maar best lekker. Voor 12,50 moet je niet zeuren denk ik, echt een scherpe prijs. Ik nam een dame blanche en daar kreeg ik geen spijt van mooi opgemaakt dessert met heerlijk vanille ijs wat naar gele vla proefde heerlijk. Kortom voor een snelle hap een top locatie.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Vandaag een twaalfuurtje gegeten. Dit bestond uit drie kleine bolletjes met als beleg 1x gerookte zalm, 1x gezond, 1x spiegelei, een soepje en een bitterbal. Smaakte prima. Goede kwaliteit broodjes, ei precies goed gebakken en heerlijke soep van gepureerde tomaten. Werd ook leuk opgediend. Wat tegenviel was de wachttijd (duurde alleen al erg lang voordat men vroeg wat we wilden drinken, zo ook voor de gerechten arriveerden). Maar de medewerkers waren allemaal wel erg vriendelijk. Wat verder opviel, is dat er in al die tijd dat wij er gezeten hebben, nergens een tafel schoongemaakt werd en je dus in de kruimels van voorgangers zat. Verder waren de toiletten ronduit smerig. Dit ook doorgegeven aan de medewerkers. Kortom: goede gerechten, maar dit grand cafe kan zich verbeteren door iets sneller te werken en aandacht te besteden aan hygiene van tafels en toiletten.