Grandcafe de Mallejan

• Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Kan beter
zeearend2014 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Goed eenvoudig prettige sfeer. Prettige lounge hoek in de volle zon. Wat meer groen had gemogen. Permanente blik op parkeerplaats vind ik minder
Hieperdepiep .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Wilden de nieuwe kaart met mooi Black Angus vlees. Nou het menu was geweldig en ontzettend mooi gepresenteerd op een bordje. Zij hebben geregeld acties waardoor we het voorgerecht en nagerecht ook nog gratis kregen. Ik had zelf de Tournedois met aparte sausjes erbij. Voortreffelijk gegeten en gezellig tafelen. Was top om te eten. Als nagerecht had ik Koffie Malle jan. Mooi gepresenteerd met een likeurtje erbij. We komen zeker terug!
Proever024 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Laatst wezen eten bij de Malle Jan in Plasmolen, een gezellig aangekleed restaurant. Bedieningsmedewerkers waren gastvrij maar niet allemaal even ervaren. We namen allebei een voorgerecht en een hoofdgerecht. Voorgerecht viel tegen omdat het vlees erg droog was. Het hoofdgerecht, waar we erg lang op moesten wachten door miscommunicatie van het personeel, was prima maar niet hoogstaand. Uiteindelijk hebben we een gezellige avond gehad maar de prijs/kwaliteit verhouding laat te wensen over.