Grandcafé de Kamer

Coevorderweg-Noord 32B 7776 BW Slagharen Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Grandcafé de Kamer

Een culinaire achtbaan in Slagharen

Bij Grandcafé de Kamer worden de gerechten opgediend als cadeautjes die ook nog eens verrukkelijk smaken. Laat je verrassen door het menu van de chef en je wordt zeker niet teleurgesteld. Chef-kok Alwin Leemhuis neemt je mee in een culinaire achtbaan! Sluit uw lunch of diner af op het mooie terras of bij de open haard en geniet van de comfortabele warme ambiance.

Meer informatie over restaurant Grandcafé de Kamer

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé de Kamer

Judith V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Super restaurant kan ik iedereen aanbevelen, wat hebben wij een gezellige en culinaire avond gehad. top
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
het was een leuke en lekker vertoeven bij de kamer ,Gaan wij zeker een keer weer doen .
Roel P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten,keurig verzorgd en nette bediening
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Dit betrof voor ons een tweede kans voor dit restaurant. De eerste keer hadden we in het kader van een AH actie een afspraak proberen te maken maar toen werd er in het geheel niet op ons mailbericht gereageerd. Normaal gesproken valt een restaurant bij ons dan definitief af. In dit geval betrof het een tweede kans als gevolg van een toevallige kennismaking met de vader van de chef.
Samen met vrienden hier gedineerd en met vier tevreden mensen was dit zonder meer goed te noemen. Gerechten zeer goed van smaak, echt als kunststukjes opgediend, vriendelijke bediening die ook een zeer smaakvolle wijn serveerde. Porties goed van grootte, kortom een aanrader.
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Dit was een tweede kans voor dit restaurant. De eerste keer hebben ze zo belabberd gepresteerd, dat we boos zijn vertrokken (we kregen gewoon niets te eten). Na schriftelijk contact hierover met de chef bood deze aan om ons gratis een 5 gangen diner te serveren. Toen ging het wel goed. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten goed. Enkele verbeterpunten: kraanwater zou gratis moeten zijn, de wijn was wel heel duur, de frieten pasten niet bij het luxe menu, de inrichting is oubollig. Advies: gebruik een aparte ruimte die luxe is ingericht voor de gasten die voor een chefsmenu hebben gekozen.
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een geweldig restaurant waar de kok een feestje van de gerechten maakt. Zijn net schilderijtjes.De bediening, we hadden een leuke man, die geweldig gastvrij overkomt. Een aanwinst voor de zaak als hij daar weer gaat werken.
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben lekker gegeten in een gezellige ambiance. Het verrassingsmenu was prima en de vlotte bediening correct en dat allemaal zonder poespas. Het geheel zorgde voor een gezellige avond. Rien
Paulien A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten top, porties (vooral de vis) wat klein. Kaart zou wat uitgebreider mogen. Verder prima!
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Gekozen voor 5 gangen en alles was lekker, zag er prachtig uit op het bord. We komen zeker nog een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
reservering via iens verliep zeer vlot, ook de bevestiging.
kwaliteit eten was boven verwachting en de bediening charmant en deskundig.
Eigenlijk alle redenen om nog eens heen te gaan naar Slagharen De Kamer
Rinus K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten er is veel aandacht aan het opdienen en de kwaliteit besteed. waardoor het begrijpelijk is dat je even moet wachten op je volgend gerecht. Een vriendelijke bediening waardoor het wachten zeker geen straf was
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wederom zeer verassend met telkens weer een enorme smaakexplosie! Echt uit de kunst! Bediening ook zeer vriendelijk en kundig. Echt een heerlijk avondje uit!
P W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijke smaken in de keuze van de chef. Leuke en uitgebreide amuse, heerlijk voorgerecht, Parelhoen (iets te) klein maar fijn bereid op de green egg, frites en gebakken aardappelen kunnen meer doorbakken. Nagerecht weer vol smaken en koffie met huisgemaakte lekkernijen. Goede bediening.
Piet en Sien
D.M. D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was redelijk: de algemene beoordeling wordt nadelig beinvloedt door een ongaar spruitje ind amuse en ongare ( rauwe ) aardappels bij het hoofdgerecht.
Wij moesten erg lang ( ca. 1,5 uur wachten op het nagerecht. Dit werd veroorzaakt ddordat een kok door ziekte afwezig was. De bediening verzuimde ons hierover in te lichten.
Het kraanwater, dat wij op verzoek kregen werd achteraf berekend E 3,99 !!!!!
D.A. D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het is heel goed dat er nog restaurants zijn, die niet overdreven luxe zijn, waar je heerlijk kunt eten en waar je je thuis voelt. Een voorbeeld hiervan is De Kamer, waar we gisteravond voor de 2e keer een fantastische avond hebben gehad.
ineke.vandaatselaar .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bediening was goed maar het was zo druk dat we wel even moesten wachten.

Het voor en hoofdgerecht was weer super leuk opgemaakt en de smaak was voortreffelijk.
Dank je goede kok
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We dachten uit vorige recensies dat we van de kaart mochten kiezen maar we kregen een verrassingsmenu. 3 of 4 gangen. En het was echt een verrassing;) culinaire hoogstandjes!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening, gezellig gezeten echt een lekker avondje uit!
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassende en mooi opgemaakte gerechten. Duidelijke uitleg van ieder gerecht. Smaakte allemaal heerlijk. Inrichting wat saai.
marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
bediening en het eten was weer super alleen de inrichting kan beter.
Wij komen voor het eten en dat was weer super goed.!!!