Grandcafé de Kamer

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Grandcafé de Kamer

Een culinaire achtbaan in Slagharen

Bij Grandcafé de Kamer worden de gerechten opgediend als cadeautjes die ook nog eens verrukkelijk smaken. Laat je verrassen door het menu van de chef en je wordt zeker niet teleurgesteld. Chef-kok Alwin Leemhuis neemt je mee in een culinaire achtbaan! Sluit uw lunch of diner af op het mooie terras of bij de open haard en geniet van de comfortabele warme ambiance.

Meer informatie over restaurant Grandcafé de Kamer

Joke W.
herma K.
marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
bediening en het eten was weer super alleen de inrichting kan beter.
Wij komen voor het eten en dat was weer super goed.!!!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor het eerst gegeten bij Grandcafé de Kamer. We hadden een AH kortingsbon. We kregen het verrassingsmenu en dat was het ook werkelijk, zo heerlijk en exclusief allemaal! Bijzondere amuses en heerlijke broodjes vooraf.
We komen er graag eens weer!
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Als je het menu neemt krijg je leuke en verrassende gerechten. Gewoon doen
Dreamtwister .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteren weer bezocht en het viergangenmenu van de chef genomen. Niet teleurgesteld. De kwaliteit blijft uitmuntend met verrassende combinaties die telkens blijken te werken. Daarbij is de sfeer gemoedelijk en prettig informeel. We komen zeker weer terug.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk en verrassend gegeten komen er al een aantal jaren tot grote tevredenheid en daar is geen reden voor omdat te veranderen in de toekeomst
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij zullen Jan in de bediening missen!
GenGK .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De gerechten waren zoals eerder ervaren perfect! Enige minpuntje (dit keer) was de wachttijd tussen de diverse gangen. Wellicht werd dit veroorzaakt door het inwerken van nieuw personeel, maar het was wel erg hinderlijk.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een fijne amuse, mooie gerechten, fantastische smaken, wat wil je nog meer?
Echt een aanrader!!!
We gaan zeker nog een keer.
T K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
+ Prima service
+ Geweldig kwaliteit ingredienten/gerechten + bijpassende wijn
+ Heerlijke amuses
+ Leuke alternatieven op de AH restaurantactie.
+/- Prijs kwaliteit is reëel. Al waren we wel blij van de AH actie gebruik te kunnen maken.
- Een karaf water was niet vanzelfsprekend
- De wachttijd was kort, wellicht vanwege deze rustige avond. Voor ons was het tempo te hoog.
- Muziek niet heel passend bij setting.
beatrixkoning .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was heel bijzonder en heel lekker .
Wij komen zeker terug Amuse was verrassend, het hoofdgerecht (parelhoen) mooi rose gebraden, de bordjes zien er prachtig uit,kortom een uitstekend restaurant, een omweg waard.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooi opgediende gerechten. Heerlijke gerechten. Prima uitleg door de bediening. Vlotte en attente bediening. Wachttijd tussen de gangen was precies goed. Een aanrader.
Klaas-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het tapwater vonden aan de durs kant.. En verder waren de gerechten bijzonder en vonden wij de bediening vriendelijk. Ook de vegetarische gerechten waren goed en origineel.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zijn hier vaker geweest en hebben steeds gesteld dat het top is. Hebben onlangs bij een Michelin * restaurant gegeten, maar De Kamer is (structureel) veel beter. Ook vanavond smaakte het eten voortreffelijk ondanks het feit dat de chef-kok niet aanwezig was. Toch een paar opmerkingen in positieve zin : jong personeel zonder de vereiste horecakennis komt niet goed over, wachttijd was wel erg lang en € 7,50 voor een glas wijn past niet in het geheel. Toch weer een leuke avond gehad !!
L. H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De gerechten vonden wij goed, De bediening vonden wij heel goed er werd het e.e.a. uitgelegd aangaande de gerechten. De sfeer is wat minder omdat de inrichting door erg verschillend meubilair word bepaald. Maar overwegend positief.
lpvasse .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Van het eten en de bediening hebben we genoten. De inrichting was ook redelijk, maar de sfeer werd voornamelijk bepaald door een grote glaswand die naar onze smaak een te grote openheid oplevert. Aquarium sfeer. Die openheid hoeft geen probleem te zijn als het uitzicht boeiend is. In deze ambiance is dat een saaie weg. Wij denken dat een half transparant gordijn wonderen zou doen.(in between) Het zou de intimiteit vergroten.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
2 Weken geleden een recensie gegeven kon beter, nu fantastisch gegeten!
Werkelijk tongstrelend en met uiterste zorg is aandacht aan de gerechten besteed. Wil je een avondje wat anders, geen standaard kost dan moet je zeker hier naar toe.
Nora R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ontvangst was uitstekend. Heerlijke gerechten met goede smaakcombinatie. Nagerecht verschrikkelijk lekker en bij de koffie smakelijke proeverijtjes. Rode huiswijn ook voortreffelijk!
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wist niet dat er 25 minuten van onze woonplaats zo,n goed restaurant is. We hebben er heerlijk gegeten. De kok maakt er echt een feestje van. Zeer aan te bevelen. Net even anders dan anders