Grandcafé de Kamer

Coevorderweg-Noord 32B 7776 BW Slagharen Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé de Kamer

Een culinaire achtbaan in Slagharen

Bij Grandcafé de Kamer worden de gerechten opgediend als cadeautjes die ook nog eens verrukkelijk smaken. Laat je verrassen door het menu van de chef en je wordt zeker niet teleurgesteld. Chef-kok Alwin Leemhuis neemt je mee in een culinaire achtbaan! Sluit uw lunch of diner af op het mooie terras of bij de open haard en geniet van de comfortabele warme ambiance.

Meer informatie over restaurant Grandcafé de Kamer

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
partxl .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten perfect maar ze moeten alleen vooraf melden dat het water per kan best prijzig is en dat ze niet meer wijn moeten rekenen als dat er geschonken wordt. Dit is nu namelijk al de tweede keer dat dit is gebeurt.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
henricos .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
hier komen we zeker terug echt uit dineren geweest ,een gang extra genomen een aanrader
van buiten zie je het er niet aan af maar het eten is een 10
Expositie .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten, een verrassend 3-gangen menu. We zijn al diverse keren hier wezen eten, ook met de AH actie. Was altijd lekker en goed verzorgd.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We troffen erg prettige bediening aan. De chef had verrassende gerechten gemaakt. Vooral het zakje drop met daarin "dropijs" was een voltreffer.
Mooie ambiance. Kortom: een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vriendelijke en kundige bedienig! Eten was super. De gerechten waren bijzonder en de opmaak ook.
Echt een culinaire belevenis
JW M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het management is nogal trots op hun twee sterrenkok die van Het Zusje van Librije komt je kon ook wel zien aan het verrassingsmenu en de daarin gebruikte ingrediëenten dat hij gewend was met bijzondere componenten te werken , het zag er leuk uit en smaakte ook wel goed , maar niet geweldig .
De grote fout welke gemaakt wordt is echter , net als bij Librije zelf soms , dat de klant met het gevoel naar buiten gaat dat hij heeft geproefd en niet echt heeft gegeten , de porties die je krijgt zijn erg klein .Je moet je afvragen of Slagharen echt behoefte heeft hieraan , de prijs was best pittig tov van wat je krijgt.Ik spreek uit ervaring want ik heb een aantal jaren elke maand gegeten met een rotary achtige club bij De Librije in Zwolle , doe er iets mee.
Anne Marie D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het was smullen met een hele grote glimlach! Mooi, gebalanceerd, origineel, en vooral erg smakelijk. De aanbevolen wijn bij het hoofdgerecht was een treffer. De wachttijd wordt plezierig ingevuld met amuse en brood.
Eén ieniemini minpuntje: de raapsteeltjes die bij het hoofdgerecht zo elegant op het bord waren gedrapeerd, oogden wat verpieterd... Jàmmer.
De locatie doet niet verwachten dat er zó fraai wordt gekookt.
renadevogel .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hebben heerlijk gegeten (met onze hond onder tafel). Het eten is hier net een tikje anders en creatief (b.v. eiersalade met uienpoeder van Amstedamse uitjes). Verder was de aspergesoep lekker, maar het lamsvlees, hoewel niet veel, was geweldig. Het nagerecht was eveneens prima. Het was een verassingsmenu, dus helemaal precies kan ik het niet meer reproduceren. de wijn was ook prima en n iet te zuinig ingeschonken!!
hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Onwaarschijnlijk goed en mooi!
Bijzondere toastjes met eier preu en pompoenpreu. Verrukkelijke broodplank, net uit de oven.
Aspergesoep uit een kom in een kommetje met gepocheerd ei.
Gegaard lamsvlees met een coulli van wit en groen. Goeie frieten.
En, ik houd niet van zoute drop, maar het toetje was een nooit eerder geproefde limoncellaachtig hapje met zoutedrop waterijs.
Wat een talent!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere smaken bijelkaar. Absoluut een aanrader voor mensen die wat extra's willen!
alice.bijker .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De ontvangst was buitengewoon vriendelijk: we voelden ons echt welkom. De aandacht en presentatie van de gerechten kon echt niet beter. We waren telkens weer verrast door wat ons aan heerlijkheden werd voorgezet. Ook de opmaak was prachtig. Complimenten voor het hele team van De Kamer, in het bijzonder voor de kok: eerlijk is (h)eerlijk!
CAarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Verrassend lekker, veel bijzondere groenten en aparte combinatie van smaken. Als je een verrassingsmenu neemt, is de kwaliteit op sterrenniveau. Het wijnarrangement is ook top, niet alledaags en voortreffelijk passend bij de gerechten. Zeer vlotte bediening, echt een toptent, ook als je het AH-menu neemt.
Micky S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij hadden het 5 gangen verassing-menu gekozen. Alle verwachtingen overtroffen! Alles goed op smaak. Veel, voor ons, nieuwe dingen geproefd. Bediening uiterst vriendelijk.

Suggestie: de fysieke kaart oogt en leest wat verouderd, een die bij elk standaard dorpscafetaria ligt. Laat een mooie menukaart ontwerpen!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het eten is heel goed. Alles zag er mooi uit. Echt een aanrader. Wij hebben genoten. Tussen het voor en hoofdgerecht was de tijd te lang, vooral met kinderen.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Verrassende gerechten, mooie opmaak, veel met groente gewerkt (modern, goed en verantwoord), prachtige smaken. We hebben genoten ! Goede prijs/kwaliteitverhouding !
Iverna Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Waar kan je tegenwoordig nig zo goed eten voor een normale prijs? Hier dus!
Van ontvangst tot afrekenen genoten van de relaxte ongedwongen sfeer, vriendelijk goed geïnformeerd personeel en natuurlijk geweldig eten!
Menu van de chef was echt verrassend.
Bijzondere ingrediënten, schitterende opmaak. Ga zo door!
En open ook een restaurant in Limburg, dat is minder ver rijdenvoor ons ;).
_Jan_ .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben er op 4-3-2017 gegeten. Van de 5 personen hebben er 4 voor het Chef special 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Dat was ook met recht een verrassing te noemen. Verrassende ingrediënten verwerkt in gerechten die niet vaak op de menukaart tegen komt. Ook de amuse was heerlijk! Minpuntje was dat het vrij druk was, met relatief weinig personeel, waardoor er tussen het hoofdgerecht en het nagerecht veel tijd (> 40 minuten) zat.
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke gerechten werden er geserveerd, bij het Chef Special vier gangen menu. Alles mooi opgemaakt, je kunt zien dat er aandacht aan wordt besteed.