Grandcafé de Kamer

Coevorderweg-Noord 32B 7776 BW Slagharen Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé de Kamer

Een culinaire achtbaan in Slagharen

Bij Grandcafé de Kamer worden de gerechten opgediend als cadeautjes die ook nog eens verrukkelijk smaken. Laat je verrassen door het menu van de chef en je wordt zeker niet teleurgesteld. Chef-kok Alwin Leemhuis neemt je mee in een culinaire achtbaan! Sluit uw lunch of diner af op het mooie terras of bij de open haard en geniet van de comfortabele warme ambiance.

Meer informatie over restaurant Grandcafé de Kamer

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, aparte gerechten, alles werd uitgelegd aan tafel wat we gingen eten. Goede en aardige bediening en ambiance was perfect. We komen zeker terug, ook zonder de AH restaurant actie, TOP AVOND
mctdt .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere combinaties van ingrediënten maken een heerlijk gerecht, zoals bv. boerenkoolstampotsoep. Je moet het eten om te geloven dat het lekker smaakt. De kalfswang smaakte erg goed, persoonlijk vond ik het blad geroosterde kool niet zo lekker. Op het eten, de bediening en het restaurant heb ik niets aan te merken. Een echte aanrader. ????
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met goede, enigszins bijzondere, gerechten die prima van smaak waren. De bediening was goed doordat alles netjes werd toegelicht, maar ook de ontvangst en begeleiding bij vertrek waren uitstekend! Voor herhaling vatbaar....
H B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Aanrader voor iedereen al een paar keer gegeten en elke keer weer een overheerlijk menu gehad vlotte bediening met een goede uitleg van de gerechten en een paar zeer goede koks in de keuken staan met een passie voor het vak
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit grand café en restaurant is voor ons één van de beste in de buurt. Vriendelijke ontvangst, leuke sfeer en dan het eten : wat een smaakcombinaties en wat een presentatie !! Zowel voor-, hoofd- en nagerecht om te smullen en een plaatje om naar te kijken. Als je hier éénmaal bent geweest kom je gegarandeerd weer een keer terug. Van harte aanbevolen.
Ray V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Super eten, goede combinaties van smaak en personeel met verstand van de producten! Restaurant straalt een warme sfeer uit en was gezellig druk.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Er werd goed rekening gehouden met de wensen van ons. Zeer verrassende gerechten met een lekkere smaak.
Tevens was de prijs/kwaliteitsverhouding meer dan uitstekend.
Dreamtwister .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op 2e kerstdag het gesuggereerde kerstmenu genomen. Uit de kunst. Vriendelijke bediening en met goede wijnsuggesties. Ik kende de plek vanuit het verleden. Dit is de eerste keer dat ik er met deze nieuwe bezetting at. Prettig verrast.
Sylvie S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Menu van de chef is echt een aanrader! Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs, zeker nu met de AH actie.
Bediening is super net zoals de uitleg over de gerechten.
Aaf-Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Tops:
Het personeel is erg vriendelijk.
Het eten is bijzonder en lekker.
De inrichting is leuk in kerstsfeer.
Tips:
Het mag wat warmer.
We wachten liever minder lang op ons hoofdgerecht.

Doordat we hier met de AH restaurantactie hebben gegeten vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding voordelig. Zonder deze actie vind ik het aan de dure kant.
gn.de.groot .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Restaurant heeft zeer goede kok. Lekkere gerechten en vriendelijke bedienlng Inrichting restaurant
met bar vinden we minder, en naastgelegen vergaderzalen te open (toegang via restaurant, deuren open. etc.).
Keukenpersoneel verdient betere locatie.
FO F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
In het kader van de AH Restaurantactie voortreffelijk gedineerd in leuke accommodatie: zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren tongstrelend! Huiswijn eveneens voortreffelijk! Daarnaast een uitermate gastvrije bediening [Joyce]!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Super gegeten bij De Kamer.
Nu voor de 2e keer geweest.
Ook met de AH actie.
Wij vonden de bediening perfect, hele vriendelijke dames en heer.
Attent. Dat maakt ook voor een groot deel de beleving!
De smaken zijn erg mooi bij elkaar.
Heb zelden zo goed gegeten als bij De Kamer.
Ga zo Door!
Madelon F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Super lekker gegeten!! Erg cullinair!
Leuk om daar te zitten gezellig in kerstsfeer goede bediening en lekker eten het enige minpuntje was het bieten voorafje daar hielden we beide niet zo van verder top!!!
Alice ..
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was geweldig! De smaken en de opmaak zijn superorigineel en echt heel lekker.

Het duurde alleen wel heél erg lang allemaal. En we vroegen om een karafje of een glas kraanwater bij onze wijnen. We moesten €8,00! betalen voor 2 karafjes water zonder dat we daarvan op de hoogte werden gesteld.
Maar we hebben wel een heerlijke avond gehad met z'n vieren.
Justine .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Elke gang was een echte verrassing, ieder bordje of kommetje was prachtig opgemaakt. en wat dacht je van een opgebakken boerenkoolsoep !!!!! Met een gepocheerde eierdooier erin!! Heerlijk. Was compleet top!
Wat je van de buitenkant zeker niet verwacht. Alleen de indeling en aankleding Binnen zou wel eens een update kunnen krijgen.
Kabbel .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Fantastisch gegeten, een 4 gangen diner genomen, goede uitleg bij elke gang, wat het precies allemaal was, leuke entourage, prima bediening en komen zeker terug.
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima gegeten, echter koffie besteld en dan ontvang je dessert koffie, waar je dus veel meer voor betaald. Moet eerst gevraagd worden......
Consumptieprijzen aan de hoge kant....
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goede keuken met verrassende ideeen .Heeft een uitstekend niveau .Correcte en vriendelijke ontvangst. Bediening erg goed met kennis van zaken .Zeker voor herhaling vatbaar.
jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk genoten van een 5 gangen diner met een Bob wijn arrangement en we konden ook gebruik maken van de ah spaaractie wat echt serieuze korting opleverde. We hebben hier al wel vaker gegeten en het is altijd lekker en de bediening is ook altijd heel goed. Het restaurant is heerlijk warm en is nu al in de kerst sfeer aangekleed. Één puntje van onze kant maar dat zal wel heel toevallig wezen, wij nemen altijd het verrassingsmenu en het hoofdgerecht hebben wij al vaker gekregen in iedergeval een soortgelijke gang.