Grandcafé de Kamer

Coevorderweg-Noord 32B 7776 BW Slagharen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Grandcafé de Kamer

Een culinaire achtbaan in Slagharen

Bij Grandcafé de Kamer worden de gerechten opgediend als cadeautjes die ook nog eens verrukkelijk smaken. Laat je verrassen door het menu van de chef en je wordt zeker niet teleurgesteld. Chef-kok Alwin Leemhuis neemt je mee in een culinaire achtbaan! Sluit uw lunch of diner af op het mooie terras of bij de open haard en geniet van de comfortabele warme ambiance.

Meer informatie over restaurant Grandcafé de Kamer

Ina K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Iet B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gister met onze 2 dochters van 9 e n 14 genoten van surprisediner! was top en heerlijk, kinderen ook alles opgesmuld!!!!!
h. T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Net zoals de vorige keren was het goed van smaak en verrassende gerechten. We nemen altijd het verrassingsmenu. Het personeel is vriendelijk.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We namen een verrassingsmenu. Dit was inderdaad zeer verrassend en smakelijk. Er was veel zorg aan besteed en zeer smakelijk. Echt een aanrader!!!!!
renadevogel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben al vaker hier gegeten, omdat we van verassende gerechten houden. Het voorgerecht was mooi opgediend, maar viel me qua smaak tegen. Het was een soort tartaar. Het hoofdgerecht was lamsvlees, en dat was weer heerlijk. Het toetje was weer ijs met schuimpjes, waar ik persoonlijk niet van houd, dus pech gehad.
Toch een prettige avond gehad!
Anneke1971 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het was weer heerlijk, vooraf een heel mooi gerechtje van een soort paté, net een plaatje, heel attent ook omdat mijn moeder een week eerder was geweest en wij nogal een herkenbare achternaam hebben, dachten ze dat ik al geweest was en hadden ze speciaal een ander voorgerecht gemaakt, hoe attent.
Als hoofdgerecht een bijzonder gerecht met lam en als toetje iets moois en vreselijk lekkers van aardbeien en rabarber, het was weer top, zoals altijd hier!
Divah V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij driegangen verrassingsmenu. Fijne presentatie van de gerechten, perfecte bediening. Huiswijnen waren best betaalbaar. Tot hiertoe ons beste ervaring met de AH dinerbonnen.
Expositie .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zoals altijd was het weer heerlijk verrassend eten. We zijn er de laatste jaren verschillende keren geweest en het is nooit tegen gevallen. Zowel met als zonder de AH actie.
edwin O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voorgerecht en nagerecht waren prima,maar hoofdgerecht was niet goed.
Heb over het hoofdgerecht geklaagd ,maar werd verder niets aan gedaan.
Heb andere mensen in het restaurant gesproken ,die hun hoofdgerecht hadden teruggestuurd.
Het was een verrassingsmenu van 3 gangen,met als hoofdgerecht een papje van lamsvlees met iets van kroepoek van vis er op.
dirk1949 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Als je de buitenkant van het Grand Cafe ziet, heb je niet het idee dat er binnen zo geweldig wordt gekookt. En dat wordt er. Wij hadden het verrassingsmenu en hebben genoten.
Wij zijn echt verrast en komen zeker terug.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk culinair gegeten. Je eet gerechten die je zelf niet zou verzinnen. Precies goed gekruid en de porties waren niet te klein.
Alleen het lamsvlees kon ik niet waarderen. Liever gegrild of gebakken. Pulled vlees vond ik jammer.
De karnemelksaus was apart, maar niet iedereen zal dit waarderen. Een riskante keus.
De opmaak van de gerechten was een feestje en drie van de vier gerechten waren voor mij helemaal top.
gerardvdberg .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Geweldig gegeten!!! Zeer speciale en lekkere gerechten en goede service en uitleg van wat werd gegeten. Een top avond gehad. Wat ons opviel is dat de inrichting en sfeer heel sober waren ten opzichte van de gerechten die er uitsprongen! Voor ons was dit geen probleem.
ineke.vandaatselaar .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
jammer heb er wel eens lekkerder gegeten. De bediening was goed en verder ook maar nee anders is het altijd super maar nu nee
pkarsten6 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wederom perfecte gerechten.vorige keer van de kaart gegeten deze keer met ah actie.geen verschil en zo hoort het.bediening aardig en snel.het blijft voor herhaling vatbaar.top
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Net even geluncht, we hadden een gehaktbal met friet genomen. Bij het proeven van de gehaktbal merkte we dat hij koud was. De serveerster neemt hem mee terug, en brengt de aangesneden en gegeeten gehaktbal terug. We wisten dus niet of of we onze eigen bord/ gehaktbal terug kregen. Dat gezegd tegen de serveerster die zei anders duurt het zo lang
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Geweldige bediening en super lekker gegeten
Zou het een ieder aan raden om te gaan
En vooral het verrassingsmenu te nemen
pieter.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Aan de buitenkant vraag je je af : waar komen we terecht?
EEnmaal door de deur wordt je heel hartelijk en erg gastvrij welkom geheten. En een heel leuke sfeer / goed ambiance
hele gezellige sfeervolle en geode bediening
verrassend geode gangen en fantastic opgediend.
Een echte aanrader!!!!!
R.J. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een verrassingsmenu met de AH-restaurantactie! Een heerlijke, frisse witlofsoep, langzaam gegaard lamsvlees en toe met yoghurtijs. Echt genieten!