Grandcafé de Kamer

Coevorderweg-Noord 32B 7776 BW Slagharen Nederland Kaart

Over restaurant Grandcafé de Kamer

Een culinaire achtbaan in Slagharen

Bij Grandcafé de Kamer worden de gerechten opgediend als cadeautjes die ook nog eens verrukkelijk smaken. Laat je verrassen door het menu van de chef en je wordt zeker niet teleurgesteld. Chef-kok Alwin Leemhuis neemt je mee in een culinaire achtbaan! Sluit uw lunch of diner af op het mooie terras of bij de open haard en geniet van de comfortabele warme ambiance.

Meer informatie over restaurant Grandcafé de Kamer

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was met liefde klaargemaakt. Vers en goede kwaliteit. Ober rende door de zaak alsof hij de bus moest halen. Ook als hij het eten voorschotelde ging dat met haast. We hadden niet het gevoel dat we welkom waren. Jammer. Ruim een uur gewacht op hoofdgerecht. Tijd kan je doden met een goed glas wijn maar die was onbestelbaar. Ober rende ons steeds voorbij. Sneu en lachwekkend.
Melinda B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Knusse zitplekken met een super service en verrassend lekker en bijzonder eten! Van de buitenkant hadden wij deze ervaring niet verwacht.
Vegetarie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zoals voorspeld op de website een belevenis voor alle zintuigen. Zowel Vegetarisch als veganistisch was geen probleem, waarvoor alle lof. Voorgerecht (soep) was geweldig! Hoofd- en nagerecht waren wederom verrassend, prachtig en heerlijk. Feest voor alle zintuigen. Portiegrootte was ook verrassend. Voorgerecht leek wel een hoofdmaaltijd (Eigenlijk zat ik na het voorgerecht al bijna vol) Hoofd- en nagerecht waren wat mager in hoeveelheid. Gelukkig zat er patat bij het gerecht, maar eigenlijk deed dat vooral afbreuk aan de prachtige en heerlijke samenstelling van smaken op het bord. Als je geen vlees eet heb je wel wat vulling nodig. Het geheel was voldoende met dank aan het grote voorgerecht. De wijnen waren wel erg prijzig. 26 Euro voor 4 glazen.
G.stroeve .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Was super gezellig en zeer vriendelijke serveerster. Het eten perfect en lekker even rust tussen de gangen door. Kortom ,voor herhaling vatbaar....
Wilmajoke .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De bediening is gastvrij, warm en hartelijk. De omgeveing keurig netjes, maar ook warm en gezellig. De gerechten verrassend en nieuw. Beslist de moeite waard om er weer eens heen te gaan.
Jacomine C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Gekozen voor het vierkanten menu. Soepele, deskundige bediening, bijzondere gerechten. Echt een avondje uit!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten bij De Kamer. Super leuk zo'n verrassingsmenu. Creatieve gerechten die net dat beetje specialer zijn door apart gebruik van normale ingrediënten. Zeker een aanrader, wij gaan nog weer eens terug.
InaPostma .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij kozen gevieren voor het verrassingsmenu met twee extra gangen. Een ware belevenis van smaken, composities en arragementen van gerechten die uitstekend bij elkaar passen.
Voeg daarbij de vriendelijke en deskundige bedieningmaakten en en onvergetelijke avond is het resultaat.
Complimenten gaan vooral uit naar de chef kok en zijn brigade.
Wij komen zeker terug.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het 3 gangen verrassingsmenu was meer dan top. Bijzonder origineel en erg lekker. De amuse was wellicht wat over the top ( erg veel, erg lekker) maar het voorgerecht (o.a.zalm) was bijzonder lekker en prachtig op temperatuur. De kommetjes waarin de zalm zat een beetje onhandig en wat donker voor de zalm. Het hoofdgerecht was zeer smakelijk en origineel maar in zijn geheel ( met zalm en amuse) wat aan de zware kant. Een frisse bijlage zou wenselijk zijn. Het nagerecht was een pracht pallet maar ook wat aan de zware kant. Typisch een hefstmenu dus zonder meer top. De bediening, en met nadruk op de ober, verdiend een pluim. Geven dus! Wij komen graag bij de kamer we hebben helaas 1 minpunt en dat is de verwarming! Investeer hierin, het valt ons iedere keer op dat de temperatuur kantje boord is terwijl een behagelijke warmte voor extra drank en sfeer zorgt.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij vonden het eten heel goed. De accommodatie iets minder. Maar het was een heel leuk avondje uit. Zeker voor herhaling vatbaar
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
heb een leuke avond gehad met lekker en leuk eten en prettige bediening.Was met een vriendin die had nog nooit bij de kamer gegeten vond het leuk en het eten vondt ze heel lekker .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
vriendelijke ontvangst, korrekt geholpen en heerlijk gegeten, omdat het een verrassings menu was, werd er nog gevraagd of wij nog wensen hadden ten aanzien van het hoofdgerecht, dus zeer geslaagd.
Flobrohdb .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Tja, het restaurant is een allegaartje en heeft geen echt thema of eenduidige sfeer. Het is eigenlijk allemaal "net niet". Sommige stoelen zien er prettig en netjes uit terwijl andere stoelen versleten zijn of eigenlijk gewoonweg oncomfortabel. De bar is ook ronduit lelijk . Het eten daarentegen is fantastich, erg lekker. Onderaan de streep is de prijs/kwaliteitsverhouding wel scheef.
Smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met de restaurant week aanbieding hier gegeten. 4 Gangen diner voor € 27,50.
Gezien de hoge klassering op internet, viel het eten ons een beetje tegen.
Voorafje was smakelijk en apart, wel een beetje veel smaken door elkaar. Soepje matig ook hier veel smaken door elkaar gemengd die niet altijd goed combineerden.
Hoofdgerecht procureurlapje met garnering. Ook dit gerecht viel een beetje tegen, erg vlak en de dun gesneden (rauwe) champignons plakjes deden het gerecht geen goed. Toetje was prima. Maar alles bij elkaar een leuke avond voor een zeer schappelijke prijs.
Bediening (ondanks de grote drukte) was alert en vriendelijk.
Hamhuisf .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima 3-gangen verrasingsmenu AH
Wachttijd mltussen gerechten erg lang
We vonden het iets tje donker in het restaurant waardoor je de gerechten moeilijk kon zien
Beatrixkoning .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima keuken met verrassende gerechten, attente ontvangst en bediening. Een aanbevelenswaardig restaurant, waar we zeker graag terug willen komen . Kortom, een aanrader voor wie een restaurant op niveau maar zonder valse pretenties zoekt
GenGK .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Perfect! We hadden het 4-gangendiner via de AH actie. Elke gang was zeer verrassend, erg creatief en zeer smakelijk. De bediening incl. uitleg over het menu was zeer goed. Een heerlijke avond met overheerlijke gerechten.
Pinpointrobin .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij zijn zeer positief verrast. Aan de buitenkant van het restaurant zie je het niet. Aan de inrichting ook niet. Totdat het verrassingsmenu op tafel komt. Wat een feest. Wij hadden gisteren allebei een 4-gangen verrassingsmenu. Amuse, Voorgerecht, Soep, Hoofdgerecht en Nagerecht. Allemaal HEERLIJK! In verrassende gerechten, mooie (en voor ons nieuwe) combinaties, heerlijke smaken.