Grandcafé de Kamer

Coevorderweg-Noord 32B 7776 BW Slagharen Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé de Kamer

Een culinaire achtbaan in Slagharen

Bij Grandcafé de Kamer worden de gerechten opgediend als cadeautjes die ook nog eens verrukkelijk smaken. Laat je verrassen door het menu van de chef en je wordt zeker niet teleurgesteld. Chef-kok Alwin Leemhuis neemt je mee in een culinaire achtbaan! Sluit uw lunch of diner af op het mooie terras of bij de open haard en geniet van de comfortabele warme ambiance.

Meer informatie over restaurant Grandcafé de Kamer

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
renadevogel .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hebben heerlijk gegeten (met onze hond onder tafel). Het eten is hier net een tikje anders en creatief (b.v. eiersalade met uienpoeder van Amstedamse uitjes). Verder was de aspergesoep lekker, maar het lamsvlees, hoewel niet veel, was geweldig. Het nagerecht was eveneens prima. Het was een verassingsmenu, dus helemaal precies kan ik het niet meer reproduceren. de wijn was ook prima en n iet te zuinig ingeschonken!!
hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Onwaarschijnlijk goed en mooi!
Bijzondere toastjes met eier preu en pompoenpreu. Verrukkelijke broodplank, net uit de oven.
Aspergesoep uit een kom in een kommetje met gepocheerd ei.
Gegaard lamsvlees met een coulli van wit en groen. Goeie frieten.
En, ik houd niet van zoute drop, maar het toetje was een nooit eerder geproefde limoncellaachtig hapje met zoutedrop waterijs.
Wat een talent!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere smaken bijelkaar. Absoluut een aanrader voor mensen die wat extra's willen!
alice.bijker .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De ontvangst was buitengewoon vriendelijk: we voelden ons echt welkom. De aandacht en presentatie van de gerechten kon echt niet beter. We waren telkens weer verrast door wat ons aan heerlijkheden werd voorgezet. Ook de opmaak was prachtig. Complimenten voor het hele team van De Kamer, in het bijzonder voor de kok: eerlijk is (h)eerlijk!
CAarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Verrassend lekker, veel bijzondere groenten en aparte combinatie van smaken. Als je een verrassingsmenu neemt, is de kwaliteit op sterrenniveau. Het wijnarrangement is ook top, niet alledaags en voortreffelijk passend bij de gerechten. Zeer vlotte bediening, echt een toptent, ook als je het AH-menu neemt.
Micky S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij hadden het 5 gangen verassing-menu gekozen. Alle verwachtingen overtroffen! Alles goed op smaak. Veel, voor ons, nieuwe dingen geproefd. Bediening uiterst vriendelijk.

Suggestie: de fysieke kaart oogt en leest wat verouderd, een die bij elk standaard dorpscafetaria ligt. Laat een mooie menukaart ontwerpen!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het eten is heel goed. Alles zag er mooi uit. Echt een aanrader. Wij hebben genoten. Tussen het voor en hoofdgerecht was de tijd te lang, vooral met kinderen.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Verrassende gerechten, mooie opmaak, veel met groente gewerkt (modern, goed en verantwoord), prachtige smaken. We hebben genoten ! Goede prijs/kwaliteitverhouding !
Iverna Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Waar kan je tegenwoordig nig zo goed eten voor een normale prijs? Hier dus!
Van ontvangst tot afrekenen genoten van de relaxte ongedwongen sfeer, vriendelijk goed geïnformeerd personeel en natuurlijk geweldig eten!
Menu van de chef was echt verrassend.
Bijzondere ingrediënten, schitterende opmaak. Ga zo door!
En open ook een restaurant in Limburg, dat is minder ver rijdenvoor ons ;).
_Jan_ .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben er op 4-3-2017 gegeten. Van de 5 personen hebben er 4 voor het Chef special 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Dat was ook met recht een verrassing te noemen. Verrassende ingrediënten verwerkt in gerechten die niet vaak op de menukaart tegen komt. Ook de amuse was heerlijk! Minpuntje was dat het vrij druk was, met relatief weinig personeel, waardoor er tussen het hoofdgerecht en het nagerecht veel tijd (> 40 minuten) zat.
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke gerechten werden er geserveerd, bij het Chef Special vier gangen menu. Alles mooi opgemaakt, je kunt zien dat er aandacht aan wordt besteed.
maje1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De ingang zorgt voor veel kou bij binnenkomst van nieuwe gasten. Heerlijke gerechten bij het verrassingsmenu. Wij prefereren 1 ober bij de bediening. We hebben er deze avond 3 gehad. Daardoor verdwijnt het persoonlijke contact.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zijn er nu diverse keren geweest op verschillende tijden van het jaar en het is er gewoon zeer goed eten gaan er graag heen. Altijd is er weer wat bijzonders te eten een dikke duim omhoog.
Wynia .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat je met eenvoudige maar goede ingrediënten kan toveren! De kok is een ware kunstenaar.
Heerlijk gegeten.
Een minpuntje: het tocht erg als de buitendeur open gaat. Zou een sluis in moeten.
jduffhues .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor de 2e keer daar wezen eten. Nu met 6 vrienden. Het was een verrassingsmenu. Wederom heerlijk. Voorgerecht was een heerlijke soep. Hoofdgerecht , kalfswang super gaar. Heerlijk. Toetje was verrassend fris. Alles bij elkaar , weer heerlijk gegeten.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, aparte gerechten, alles werd uitgelegd aan tafel wat we gingen eten. Goede en aardige bediening en ambiance was perfect. We komen zeker terug, ook zonder de AH restaurant actie, TOP AVOND
mctdt .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere combinaties van ingrediënten maken een heerlijk gerecht, zoals bv. boerenkoolstampotsoep. Je moet het eten om te geloven dat het lekker smaakt. De kalfswang smaakte erg goed, persoonlijk vond ik het blad geroosterde kool niet zo lekker. Op het eten, de bediening en het restaurant heb ik niets aan te merken. Een echte aanrader. ????
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met goede, enigszins bijzondere, gerechten die prima van smaak waren. De bediening was goed doordat alles netjes werd toegelicht, maar ook de ontvangst en begeleiding bij vertrek waren uitstekend! Voor herhaling vatbaar....
Ajpijlman P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De Kamer: het voorgerecht was een ontdekkingstocht en super van smaak. De soep en het nagerecht waren van zeer goede kwaliteit, de "Schweinehackse" onder een koolblad nam duidelijk de 4e plaats in. het was redelijk smakelijk, meer niet. We komen weer. Geen keuze(verrassingsmenu) liep dus erg goed af. Als de 1e Kamer en de 2e Kamer net zo goed functioneren komt het met de Nederlandse politiek goed!
H B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Aanrader voor iedereen al een paar keer gegeten en elke keer weer een overheerlijk menu gehad vlotte bediening met een goede uitleg van de gerechten en een paar zeer goede koks in de keuken staan met een passie voor het vak