Grandcafe De Hoek

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00

Buitendedeureten85 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen zondag weer is wezen eten bij Grand Café de Hoek.
Waren benieuwd naar de nieuwe kaart. Er was een feestje aan de gang maar hebben gezellig in de serre heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en beleefd.
Voorgerecht: ik wilde graag crostini maar lust geen zalm dus kreeg er carpaccio bij. En de scampi was goed op smaak. Hoofgerecht allebei lekker de schnitzel met brie genomen, we wilden allebei wat champignons bij wat eigenlijk niet bij het gerecht hoort maar dat was geen probleem. Geen toetje genomen zaten een beetje vol. Was weer een geslaagde avond.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Jammer dat er nog een ander feestje aan de gang vast en de bediening geen oog voor ons had en gillende kinderen in hun ondergoed of bloot door de zaak. Broodje met kruidenboter kwam pas na een uur. Terwijl er geen andere gasten waren behalve de familiefeestgangers. Jammer ga er niet meer snel naar terug.
Henny_ .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Bij binnenkomst werden we helemaal vrolijk van de sfeer ,dat het grand cafe uitstraalt met overdekt winterterras met een bijna echte openhaard.
daarna lekker gegeten met een goed wijntje erbij.
het is een gezellig huiselijk familierestaurant.
Kortom, wij komen graag terug!
WilcoB .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Gezellige omgeving. Leuk gezellig restaurant met achterin een gezellig bruin cafe waarvan je tijdens het eten geen last hebt. Prettige bediening en een leuke kaart. Kortom voor herhaling vatbaar.