Grandcafe De Hoek

- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Grandcafe De Hoek

Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
gisterenavond gezellig uit eten geweest, keuze uit een goed gevarieerde kaart, van saté tot eendenborstfilét.
Eigenaars Fred en Joke kunnen heel lekker koken.
een haassaté met alles erop en eraan, met lekkere atjar, salade en kroepoek.
de tournedos was heel mals en goed warm met lekkere frieten.
de alerte, vriendelijke serveerster Daisy wist precies op de goede momenten het eten en drinken te serveren.
Wij komen gauw terug, want wij willen nog meer proeven van de menukaart!

Henny, Jan en Arthur
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen zondag weer is wezen eten bij Grand Café de Hoek.
Waren benieuwd naar de nieuwe kaart. Er was een feestje aan de gang maar hebben gezellig in de serre heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en beleefd.
Voorgerecht: ik wilde graag crostini maar lust geen zalm dus kreeg er carpaccio bij. En de scampi was goed op smaak. Hoofgerecht allebei lekker de schnitzel met brie genomen, we wilden allebei wat champignons bij wat eigenlijk niet bij het gerecht hoort maar dat was geen probleem. Geen toetje genomen zaten een beetje vol. Was weer een geslaagde avond.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Jammer dat er nog een ander feestje aan de gang vast en de bediening geen oog voor ons had en gillende kinderen in hun ondergoed of bloot door de zaak. Broodje met kruidenboter kwam pas na een uur. Terwijl er geen andere gasten waren behalve de familiefeestgangers. Jammer ga er niet meer snel naar terug.
Henny_ .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Bij binnenkomst werden we helemaal vrolijk van de sfeer ,dat het grand cafe uitstraalt met overdekt winterterras met een bijna echte openhaard.
daarna lekker gegeten met een goed wijntje erbij.
het is een gezellig huiselijk familierestaurant.
Kortom, wij komen graag terug!