Grandcafé De Buren

Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gisterenavond bij de Buren gegeten. Het was weer zalig. lekker brood vooraf met 3 soorten om er op te doen. Als hoofdgerecht visplezier (2 pers.) heerlijke sla met een goede dressing, gerookte zalm, veel kleine garnaaltjes, warme gamba,s en stukken paling. Heerlijk van smaak. Er bij lekkere krokante patat. Mijn vriend had ribeye met een gepofte aardappel en die zat ook te smullen. Als dessert hadden wij een schaal met daarop warme chocoladecake met vloeibare chocola in het midden, crème brûlée van witte chocolade, cocosijs in chocolade, passievrucht, chocoladecake met crème en noten. zaaaaalig de vriendelijke bediening maakte het helemaal af. Wij komen gauw weer eens.
Ron2015 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prima eetcafé met heerlijke bereiding van de gerechten op de kaart. Ossenhaas met portsaus is een aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Dit eetcafé verdient anno 2015 een hogere ranking!
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Op een gewone zaterdag hier gaan lunchen. We kwamen binnen met een zoon met een snee in zijn vinger. Er werd direct opgeholpen door een pleister te geven. Dat was natuurlijk klasse!

De kaart is heel uitgebreid en zal ieder wat te bieden hebben. De gerechten zijn behoorlijke porties, dus de trek zal zeker gestild worden. Eigenlijk een top plek voor de lunch, binnenkort een proberen voor een diner. Complimenten!
Coquerell .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
in westlandse proporties met zorg bereid. Een fijne en gemoedelijke zaak om lekker een wijntje te drinken of even wat lekkers te eten.
Cleem V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Gezellig eetcafé, waar niets op aan te merken is. Ik kan met een moeilijkheidsgraad: tarwe-en koemelkintolerantie, maar dat was geen probleem. Sterker nog: het werd onthouden en later bij de thee kreeg ik een aangepast glaasje lekkers.
Aanrader.