Grandcafe-Brasserie Seventies Eighties

Baltimoreplein 106 1334 Almere Nederland Kaart

Over restaurant Grandcafe-Brasserie Seventies Eighties

Ouderwetse gezelligheid

In het centrum van Almere-Buiten is dit dé plek om gezellig en ontspannend te lunchen, te dineren en/of te borrelen. Chef-kok Raymon en zijn team houden ervan om bekende gerechten (Frans klassiek) nog lekkerder en gewaagder te maken door er een eigen moderne twist aan te geven (Fusion). Gezellig zitten aan de bar, in de loungehoek of zelfs boven in de chesterfield banken, alles is mogelijk bij hier. Elk weekend kun je genieten van live muziek of een karaoke live band na het diner. Kortom: ouderwetse gezelligheid bij Grandcafé- Brasserie Seventies Eighties!

Meer informatie over restaurant Grandcafe-Brasserie Seventies Eighties

NS en busstation op 50 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt (dagkaart 2,00)

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00
Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Olga Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Mienverdien .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leslie H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker mals eten, goede ontvangt en prima sfeer. Met 10 personen AH menu top geregeld. Keuze uit drie per gang was voldoende gevarieerd. Komen zeker nog een keer terug.
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij werden bij binnenkomst door de serveerster geattendeerd op de werkzaamheden aan het restaurant (overdag) en de verflucht. Dat was niet storend. Het menu (ah zegeltjes) - was zeer smakelijk. Complimenten aan de kok! Aardige en correcte bediening,
Het was geen moeite om de groenten van de hoofdgerechten te wisselen.
Kortom, dit restaurant is zeer aan te bevelen! Wij komen zeker terug!
Bob A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hadden al eerder gegeten paar maanden terug van de a,hijn acty was erg goed! Na afgelopen weken wat slechte resencies te hebben gelezen waren we wat scepties, maar moet zeggen was niet van de eerste keer te onderscheiden. Prima!!! Komen zeker terug.
Gea G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bijzonder lekker gegeten. We waren met een groep van 10 en ieder was tevreden. Gezellige vriendelijke bediening. Ik was aangenaam verrast en kom zeker terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
eten was goed, alleen het voorgerecht viel tegen. We hadden parmaham met watermeloen gekozen en kregen een 4 plakken parmaham, die heel erg vet was en na lang zoeken vonden we twee ienie mini bolletjes meloen. Dat is niet zoals dit hoort en hebben dit ook aangegeven. Verder was het eten goed
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met de Ah actie hier wezen eten , eerst natuurlijk online het speciale AH menu bekeken en stiekem al een keuze gemaakt thuis wat we wilde eten . Er was online keuze uit 4 voor gerechten 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Eenmaal in het restaurant kregen we (nadat we eerste het menu dat online stond hadden gekregen) te horen dat het menu was veranderd. Dit kwam het meisje vertellen nadat onze keuze al was opgeschreven. Het menu bestond nu uit een sterk verminderde keuze van 2 voor/hoofd en nagerechten met veel verbazing vanaf onze kant.
De voorgerechten waren qua smaak in orde maar de hoofdgerechten waren minimaal in portie en er was niet genoeg friet voor 6 volwassen mensen, bij navraag voor meer friet werdt verteld dat dit als extra besteld kon worden. Hier meteen protest tegen gemaakt en er kwam toch zonder extra rekening een schamel mandje extra friet.
De nagerechten waren niet naar onze smaak ook hier bezwaar tegen gemaakt ,omdat bij menu 1 er meer keuze was en ook gevarieerder . Nu kregen we een extra keuze van dame blanche die dan gretig aftrek vond bij de groep.

Al met al geen geslaagde actie , als je als restaurant een verandering maakt in het menu voer dit dan ook online door of bel de mensen die al gereserveerd hebben. De porties waren te klein , dit was ook te zien aan de menu's die mensen om ons heen zonder AH actie besteld hadden. We hadden nog honger achteraf, we zijn mensen zonder overgewicht die aan een bord eten genoeg hebben ,maar dit waren kinderporties.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was lekker maar de wachttijd echt te lang. Met zijn vieren hebben we een uur en drie kwartier op het hoofdgerecht moeten wachten. De reden was een zieke kok. Dat hadden we dan graag bij de reservering vernomen. Het nagerecht, dat gratis was vanwege het driegangenmenu, hebben we dan ook niet meer genomen. We zijn gecompenseerd door de serveerster maar komen voorlopig toch even niet meer terug hier.
N V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het bediendend personeel had er echt geen zin in. De traagheid droop uit alle poriën. Daarbij werd zelfs het AH-diner concept in eerste instantie zeer warrig, en volledig foutief, uitgelegd. Er is een keuze menu maar in eerste instantie wordt verteld dat het goedkoopste gerecht niet betaald hoefde te worden. Wat het goedkoopste gerecht zou zijn, was een verrassing, want de menu kaart vermeld slechts dat het menu 27.50 kost en het 2e menu gratis is. Tsja. De menukaart bleek gelijk te hebben: 27.50 voor 2 maal een 3-gangen menu.
Voorgerechten waren goed ontdooid, maar duidelijk niet vers. Hoofdgerechten smaakten naar helemaal naar niets; de vis/garnalen combi (géén zeebaars met gamba's, maar witvis met garnaaltjes) dreef in water en boter. Geen saus, geen zout, geen smaak. De spareribs vielen van het bot, maar dat kwam eerder doordat het vlees veel te lang gemarineerd was, dan door kookkunst. Bonus: 4 glaasjes warm water met muntblaadjes: 11 euro. Je moet het maar durven vragen.
Zeker vermeldenswaard: de muziek stond op een uiterst prettig (laag!) nivo.
Cobliek .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellige seventies muziek, vriendelijk personeel en prima eten en drinken. Lekkere biersoorten
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Kom hier regelmatig heerlijk gegeten bediening is ook prima ! Genoeg bier keuze We komen zeker terug voor lekkere steak...
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
was goed te eten een leuk en sfeervol restaurant en zeker voor hertaling vatbaar ????????????????????????????????????????????????????
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heel ' gewoon' ! Maak ik ook vaak thuis ( ik heb het over menu AH)Was wel mals en prima.
Bediening was vriendelijk maar kort. Borden werden snel afgehaald.
Hebben ze mij overtuigd om terug te komen: nee helaas.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Na 20 minuten gewacht te hebben op de menukaart, zelf maar wezen vragen. Duurde het nog even voordat we eindelijk de menukaart kregen. Voorgerechten waren ok. Toen ruim een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Terwijl iedereen om ons heen al wel eten kreeg. Schijnbaar heeft het ah voordeelmenu voorrang op de gewone kaart? Toen we eindelijk ons hoofdgerecht kregen was de chefs special heerlijk, maar de Doksah bevatte nog deels rauwe roti bladen en de aardappels waren niet gaar. Ondertussen was het glas al een tijdje leeg en werd er niet gevraagd om drinken, ook zelf weer om moeten vragen. Ik wilde eigenlijk geen toetje meer, maar gaf ze nog 1 kans. Omdat we geen zin hadden om weer lang te moeten wachten op de kaart, hadden we de kaart op de website erbij gepakt. Toen bleek dat de cheesecake er niet was terwijl dit wel op de kaart op de website stond hadden we het geduld niet meer en hebben we geen toetje genomen. Heel jammer dit... niet voor herhaling vatbaar.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Voorgerecht was prima. De zeebaars was er niet meer dus het zou zalm worden. Na heel lang wachten kwam de schotel dan; tilapia filet met koude rauwe groenten. Ronduit walgelijk. Hier komen we nooit meer.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Het was heerlijk weer, dus we konden lekker buiten zitten. Alleen was het meubilair zo-zo: te lage stoelen aan steigerhouten wiebelige tafel. De bediening was okay, maar het eten liet wel lang op zich wachten.
M.j.h.bominaar .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten en de wijn waren lekker, mooi opgemaakt ook. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Met het menu weinig rekening gehouden met een glutenvrij dieet, terwijl het wel van te voren was aangegeven. De cappuccino was slap met teveel melk, daar iets van gezegd maar niets mee gedaan. Wel een hele leuke avond gehad, de sfeer was gezellig, vriendelijk en ontspannen.
Christinejt62 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wat een leuke tent. Het eten was super en een goede service!! We zullen jullie niet meer gauw voorbij lopen. Als we in Almere Buiten zijn is dit the Place to be