Grandcafe-Brasserie Seventies Eighties

Baltimoreplein 106 1334 Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafe-Brasserie Seventies Eighties

Ouderwetse gezelligheid

In het centrum van Almere-Buiten is dit dé plek om gezellig en ontspannend te lunchen, te dineren en/of te borrelen. Chef-kok Raymon en zijn team houden ervan om bekende gerechten (Frans klassiek) nog lekkerder en gewaagder te maken door er een eigen moderne twist aan te geven (Fusion). Gezellig zitten aan de bar, in de loungehoek of zelfs boven in de chesterfield banken, alles is mogelijk bij hier. Elk weekend kun je genieten van live muziek of een karaoke live band na het diner. Kortom: ouderwetse gezelligheid bij Grandcafé- Brasserie Seventies Eighties!

Meer informatie over restaurant Grandcafe-Brasserie Seventies Eighties

NS en busstation op 50 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt (dagkaart 2,00)

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00
Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het eten was erg lekker. De bediening was vriendelijk. De entourage is huiselijk.
sharon G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
dat een restaurant vol en druk is op een zaterdag avond is geen probleem, maar dat ik een uur op mijn voorgerecht (tomatensoepje) moet wachten en dat er in de tussentijd niet een broodje of iets dergelijks word aangeboden vindt ik erg onredelijk. en ook blijven zeggen; ja mevrouw, het is druk .. ik ben erg ontrevreden en zal niet meer terug komen!
Annie Van Der W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Er was een redelijke menu keuze, het eten was goed en lekker. Vriendelijke bediening en er heerste een gezellige atmosfeer. Zeker voor een herhaalt bezoek vatbaar.
ikke3006 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eten was goed,lekker en voldoende. Nette bediening met af enaar toe een lolletje , al hadden de gerechten wel iets sneller achter elkaar mogen komen. Wachttijd was soms iets te lang.verder een gezellige avond gehad.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten zeker een aanrader tegen een redelijke prijs binnen een gezellige omgeving ook buiten het restaurant een geEllige omgeving
Arie E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten heel goed, de ruimte heeft alleen harde wanden en plafond dus erg rumoerig. we hadden de AH actie 2e persoon gratis en vonden het hoofdgerecht er weinig, vlees en 2 worteltjes geen aardappeltje of patatje erbij. Bediening uiterst vriendelijk.
cora83 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, alleen de muziek stond erg hard en was het lastig om te babbelen.
We hadden een 3 gangen keuze menu van de AH actie en alles wat we kozen was prima.
De bediening was vlot en aardig.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
We komen graag nog eens terug. Goed restaurant, leuke sfeer. Heel tevreden ook met de aanpassingen op de dieetvraag die ik had.
GerardK1958 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij eten om de drie weken, met de AH actie.
Maar ook met de menukaart staat vol met heerlijk eten. Daar maken wij de rest van het jaar gebruik van.
De bediening is helemaal TOP.
Wij voelen ons helemaal thuis.
Botenwerf .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima gegeten. Hebben bij de ham als voorgerecht de truffelsaus niet gevonden maar het smaakte desondanks zeker. Zeebaars super mals evenals de saté. Dame blanche in nog warme schaal, maar ook oké. Samen met jeugdige vlotte bediening en korte wachttijden een aanrader voor een heel acceptabele prijs.
jan-1963 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Sateh was prima en vis was ook heerlijk. Het was een beetje rumor rig door biljartende kinderen op de boven verdieping, maar dat mocht de prep niet drukken. Heerlijk biertje bij het eten. Kortom een prima avond en zeker een aanrader?
Ida A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten en het was heel gezellig in kerst sfeer,gezellige bediening ????wij komen zeker weer eens eten. Wij wensen allen van Seventies Eighties hele fijne feestdagen en een Gezond en Succesvol 2017 toe.
jwcornelisse .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het was een genot om hier te dineren met familie.
De verhouding kwaliteit en prijs is hier geweldig
Het is zeker een uitnodiging om nog een keer terug te komen
harrie L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg goed! Wij waren er twee jaar geleden geweest en toen besloten nooit meer terug te komen. Tot nu, mede geholpen door de AH actie, dit was vrijdag 9 december. Bediening top! Het was de eerste werkdag van onze serveerster: vlag en wimpel geslaagd! Het voorgerecht was de zalm, goede hoeveelheid, schitterend opgemaakt en erg smakelijk. De saté was goed, qua hoeveelheid als kwaliteit. Ook toetje was goed. Wij gaan zeker terugkomen!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Dit jaar keuze uit 3 gerechten, verleden jaar 5. lekkere voorgerechten , hoofdgerechten zagen er uitstekend uit. Had zelf de saté gegeten was erg lekker en koffie met een bolletje ijs na.. bediening zeer vriendelijk.
Olga Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Helaas werd onze eerdere mening over Seventies Eightees, die heel positief was, dit keer niet bevestigd. Weliswaar hadden wij een AH-menu, maar dat mag niet betekenen dat de frites niet gaar waren en het voor- en nagerecht minimaal qua hoeveelheid en samenstelling. De door ons bestelde Irish coffee klopte van geen kant: de koffie was niet donker zoals het hoort, maar melkerig. De slagroom niet dik vloeibaar, maar dun en dik door elkaar. Het zag er niet uit. We hebben het gemeld, er werd een nieuwe aangeboden, maar daarvan hebben we geen gebruik gemaakt. Onze indruk was dat we te maken hadden met jong onervaren personeel dat nog veel kan leren.
mienverdien .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
aardige bediening, jammer dat het dessert wat teleurstelde. Sate was heerlijk! Kaart is een middenweg tussen standaard en trendy.
Leslie H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker mals eten, goede ontvangt en prima sfeer. Met 10 personen AH menu top geregeld. Keuze uit drie per gang was voldoende gevarieerd. Komen zeker nog een keer terug.
margriet H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij werden bij binnenkomst door de serveerster geattendeerd op de werkzaamheden aan het restaurant (overdag) en de verflucht. Dat was niet storend. Het menu (ah zegeltjes) - was zeer smakelijk. Complimenten aan de kok! Aardige en correcte bediening,
Het was geen moeite om de groenten van de hoofdgerechten te wisselen.
Kortom, dit restaurant is zeer aan te bevelen! Wij komen zeker terug!
Bob A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hadden al eerder gegeten paar maanden terug van de a,hijn acty was erg goed! Na afgelopen weken wat slechte resencies te hebben gelezen waren we wat scepties, maar moet zeggen was niet van de eerste keer te onderscheiden. Prima!!! Komen zeker terug.