Grandcafé Bommel

6,3

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé Bommel

Peter O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vieze tent, slecht en te jong personeel dat liever stond te roken dan gasten te bedienen. prijs/kwaliteit verhouding is ver onder niveau. 1 keer, nooit weer
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Aantal weken terug, met drie personen, hier gegeten. En gelijk ook de laatste keer. Het eten was ronduit vies. De vis was om beroerd van te worden, het kipstoofpannetje was niet lekker, en de schnitzel aangebrand. Niet opgegeten natuurlijk.
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
leuk plekje in Sneek. Helaas was eten wel heel erg slecht. nog nooit ergens zo slecht gegeten als hier. De kok is nog niet eens in staat om frietjes normaal te bakken. Opmaak heel slecht met een wortel en een stronkje bloemkool. Beide helemaal kapot gekookt en veel te zout. Wat eten betreft een keer en nooit weer. Het bier was wel lekker. Helaas lukte het de bediening zelfs niet eens om het juiste bestelde biertje te geven...
patrick H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
laast hier wezen eten met een vriend. Dit is ons zeer goed bevallen. Ik had de bommelburger en mijn vriend had de kipsate. Het smaakte heerlijk. Verder was de bediening lekker vlot en erg oplettend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Kirstenma .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op het broodje geitenkaas zat veel te veel vette saus. De bediening/koks stonden massaal te roken in een deel van het restaurant. Heel onprofessioneel en het café ruikt naar rook tijdens onze lunch. Toilet was vies. Jammer mooie plek maar slecht grand café.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ik heb hier met 2 vrienden gegeten, zag er gezellig uit met leuke zitjes aan het water.
Echter het eten is niet om aan te raden. Ik had de pasta met gerookte zalm, maar het was niks anders dan pasta die in een soort soep dreef met zalmsnippers uit de vriezer.
Bediening kwam helaas ook niet tussendoor om te vragen of alles naar wens was. Ter compensatie iets te drinken gekregen. Wijn is overigens wel heerlijk. Maar eten nooit meer.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Met de trein zijn we vanuit Stavoren naar het leuke Sneek gekomen. Morgen begint de Sneekweek dus het is vandaag al een drukte van jewelste in Sneek. Grand café Bommel heeft een groot terras (het beste terras van Sneek staat er geschreven) in het midden van het centrum. Dus lijkt het ons een prima plek om te lunchen. Het valt ons al snel op dat er gemopperd wordt over een gezelschap een paar tafels verderop omdat zij menukaarten van andere tafels hadden gepakt. (Zouden er niet genoeg kaarten zijn?)
Het is niet erg druk op het terras, maar de bediening laat nogal op zich wachten. Na diverse keren wenken worden we opgemerkt. De ober verontschuldigd zich vanwege de drukte en onderbezetting, wat ons nogal vreemd lijkt. Met twee mensen moet je dit terras toch kunnen managen. (Dat wordt nog wat tijdens de Sneekweek?!)
Het drinken duurt ook even, maar wat opvalt is dat de frisdrank wel in heel kleine glaasjes wordt geschonken. Een dun hoog glaasje voor ¾ vol met ijsklontjes. We vragen ons af hoeveel van deze glaasjes er uit 1 blikje fris geschonken kunnen worden. De bestelde gebakken eieren kunnen we kort over zijn. Gewoon slecht. Veel te lang gebakken met als resultaat 1 heel en 1 kapot keihard eigeel. Hoe moeilijk kan een ei bakken zijn???
Naast ons wordt ondertussen een bestelling vergeten en verderop horen we ook ontevreden klanten. Slechte service en een slechte lunch.
Helaas, op zo’n mooie locatie moet je toch een pracht tent neer kunnen zetten!
Voor ons was bommel een teleurstelling.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een mooie zomeravond in Sneek. Eerst borrelen op de boot bij familie en daarna een hapje eten op t leukste terras van Sneek. Inderdaad een mooie locatie in de binnenstad. Sfeervol aangekleed.
Attente en vlotte bediening. Allemaal niks mis mee. Maar dan het eten. Ronduit slecht. Een steak geserveerd in een plas verbrande boter. Garnituur; een bakje frites en een bakje sla. De sla zat nog vol met zand!! Dan maar een coupe fraises om t nog leuk af te sluiten. Twee desserts worden geserveerd in een mooi ijsglas. De derde komt door in een lullig wijnglas. Doe iets aan jullie keuken mensen. Jammer...jammer
Lieuwe K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Op zoek naar een gezellig terras, kwamen we terecht bij Grandcafé Bommel. Mooi terras midden in Sneek, goed gevuld, sfeervol. De bediening was vlot en vriendelijk, afwisselend door een dame (let op je rouwrandjes) en een heer. Maar het eten... :-( Ik bestelde een kipsaté en kreeg de slechtste ever. Smakeloos en gortdroog. Deze teleurstelling werd o.a. vergezeld door een doorgekookte halve stronk witlof en 'Vlaamse' frieten die niet meer knapperig waren. Mijn tafelgenoot koos voor een maaltijdsalade met geitenkaas, die met zeer weinig fantasie was samengesteld en ronduit een saaie smaak had. En wat deed die grote witte plak 'supermarktbrood' op de salade? Erg jammer dat de kwaliteit van de keuken niet aansluit bij de kwaliteit van het terras. Gemiste kans Bommel!
Bayou .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gister hier gegeten. Lang wachten op bediening en lang wachten op t eten (meer dan een uur). Ook andere mensen met kleine kinderen moesten lang wachten. Op aanraden van recensies voor de saté gekozen. 1 schamel stokje. En bijna koud. De hamburger was ook bijna koud. Kennelijk hadden de borden lang in de keuken klaar gestaan. De sla en patat werden nagebracht werd ons verteld. Het was namelijk druk in de keuken ????. Dus die kregen we na 10 minuten. De bediening leek zich te schamen en deed zijn best. Navraag of alles ok was deden ze, verstandig genoeg, niet. Het terras is prima, maar voor ons nooit meer eten bij Bommel.
hhhdewit .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij dit bedrijf midden in de binnenstad van Sneek. Goede service van het personeel wat deze avond aan het werk was. Zelf had ik de Gentse waterzooi, dit is een soort maaltijd soep/stoof, lekkere vis soorten, goed gevuld, en de smaak, heerlijk. Mijn vrouw had een Geitenkaas salade deze was goed gevuld, zoet zure komkommertjes, en wat je niet vaak op een salade tegenkomt venkel. dit was een top combinatie.

Kort samengevat :
Goede porties en voor een goede prijs. Service was super. Goede kwaliteit en service voor een grand cafe.

Personeel wat hier savonds aan het werk was heeft hart voor de zaak. En weet wat kwaliteit is.
dijkstra123 D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Op aanraden van vrienden hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Mijn kipsate was overtreffelijk, goed gemarineerd, lekkere sate saus. Mijn man had een varkensoester met zoete rozemarijn saus. Een goede combinatie samen met de groentes die op het bord werden geserveerd. hadden paarse wortels, en gele wortels en stoofpeertjes.

Goede snelle service in een leuke omgeving.
GerritKlaasen .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen week zaterdag hier gegeten met een gift for you Voucher. Heerlijk frisse bediening, die ons uitgelegd heeft, hoe en wat. We hadden een drie gangen menu en kozen eerst voor een soep vooraf. Deze was al heerlijk en ook bij het hoofdgerecht zaten wij lekker te smullen. Varkensoester en de Rumpsteak waren zalig. Ook qua porties meer dan voldoende, zodat we besloten als toetje alleen maar een koffie te bestellen.
Het was eerlijk waar een geweldig ervaring en aanrader voor een volgend bezoek aan dit restaurant.
andrerademaker .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij de Bommel. Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.
Uiterst vriendelijke gastheer, de steak was perfect gebakken en de wafel na was een heerlijke verrassing na.
Het was zeker de moeite waard hiervoor het barre weer te trotseren.
JansenPieter1974 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Perfecte service, vriendelijk en hartelijk. Het eten was voortreffelijk enooi verpakt. De rump steak perfect gebakken met een mooie saus en de varkensoester was ook heerlijk. Echte aanrader in Sneek
Samantha P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het terras ziet er erg gezellig uit en de bediening is erg vriendelijk, helaas zijn de betellingen niet erg goed gegaan en was de scharrel kip erg droog en de gamba's waren zeer flauw.
Marjaverm .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Na een middagje doorgebracht te hebben op het terras van de Bommel kregen we trek.
Aangezien wij ons erg hebben vermaakt hadden besloten we hier te blijven vroegen wij om de menu kaart.
Deze bleek net vernieuwd te zijn en was men zeer benieuwt naar onze mening.
Wij zijn zeer lovend over het eten en de bediening.
Er heerst een ongedwongen sfeer en je zit niet dicht op elkaar
wij raden de scharrel kip en de gerookte zalm aan. Ook de grote keuze aan speciaal bier trok ons aan.
Wij zullen hier zeker vaker komen.

HansVanMeulen .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Geweldig terasweer gehad vandaag en zodanig de stad van Sneek bezocht. In het centrum een aantal cafés gezien en toen besloten lekker in de zon te zitten bij Grand Café Bommel.
De Service die we hebben ontvangen was gewoon geweldig! Ook al was het druk en maar één iemand die de bestellingen heeft opgenomen, het eten of drinken naar de tafels heeft gebracht waren wij snel aan de beurt en dat ook met een vriendelijk en hartelijk glimlach.
We hebben dan besloten om eerst wat drankjes te nemen en misschien later nog iets te eten. Drankjes duurden dan iets langer tot dat deze bij ons waren, maar we waren lekker in de zon plus de ober had het gewoon druk en hij vloog over het teras met zijn dienbladen. (Misschien toch maar alvast meer personeel neer zetten?)
Lekkere kopjes koffie en daarna hebben we inderdaad ook nog een borrelplankje besteld. Goede keuze van hapjes en op een mooi bordje geserveerd. Later nog aan een borrel gegaan (twee witte wijntjes)
Echt een heerlijke dag en zeker een aanrader om nog een keer langs te komen. De keuze aan eten en drinken hier is meer dan voldoende.

Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Prima high tea gehad met een bon van Gift4Two. We werden keurig ontvangen en kregen een gezellig tafeltje in de hoek van de zaak. Deze was al gedekt met een gezellig servies en een flinke doos met allerlei soorten thee. De drie borden met hapjes zagen er goed uit. Onderop warme hapjes zoals een saucijzenbroodje en een kaasbroodje. Daar boven een paar sandwiches met zalm en carpaccio en wat mooie zoetje hapjes. Er was ruim voldoende. We hebben ons drie uur lang prima vermaakt en lekker gegeten en gedronken.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Leuke plek, het was zonnig en op het terras zit je prima uit de wind. En voor als het iets kouder wordt, liggen er dekens klaar. Tot daar het goede nieuws.

We kwamen lunchen en bestelden een broodje warm vlees, kroketten en wilden een tosti voor ons zoontje. Standaard hebben ze driedubbele tosti's, maar dat is een beetje groot voor hem. Kleiner kon niet, dus hij kreeg de boterham die we hadden meegenomen. De bestelde cola had geen prik en werd vervangen. Het broodje warm vlees was een dik stuk droog brood met daarop twee (dikke) plakken beenham en een veel veel sla eronder. De kroketten waren ok. Toen bij het afruimen gevraagd werd of het had gesmaakt en ik aangaf dat het maar matig was, werd er niet gereageerd. De matige en kleine broodjes waren overigens 7,50 per stuk. De febo die er tegenover ligt heeft betere spullen.

Leuke plek, en voor een biertje (uit een flesje) een prima plek. Maar geen aanrader voor eten.