Grandcafé Bij de Buren van Pieter

Meer informatie over restaurant Grandcafé Bij de Buren van Pieter

• Huisdieren welkom , Terras
Gerritzeem78 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
super lekker gegeten met het hele gezin na het wadlopen in het hotel geslapen een lekker welkomstdrankje gehad echt een weekendje met het gezin eruit, een weekend om nooit te vergeten bedankt iedereen van Waddengenot
Hanswieringa006 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wij hebben hier een paar dagen geleden gegeten het was erg druk maar super gezellig en super snel klaar we zijn hier na het eten nog blijven zitten om samen met de kinderen een paar spelletjes te doen die we daar konden pakken super gezellig en super goed zeker een aanrader om hier heen te gaan
Linda 4 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Afgelopen week hier een 3 gangen menu gegeten.
Prima eten (kippendij, steak, soepjes en ijs na met Groninger poffer)
Vriendelijke bediening, lekkere huiswijn en de koffie en thee op het terras met de heater aan.
Als we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer naartoe
Boerhofjes .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Pizza’s als zandplaten
We hebben de eerste avond bij restaurant Waddengenot verse mosselen op zijn ‘’Frans’’ gegeten, super lekker. De tweede avond zijn we bij pizzeria Bij de buren van Pieter geweest aan de overkant. Wij hebben ons echt verbaast over de kwaliteit van bij restaurants. Allebei totaal anders maar echt goed verzorgd met zeer vriendelijk personeel. We sliepen in hotel Waddenweelde. We komen zeker terug in Pieterburen. Gezellig, leuk, lekker en echt grote pizza’s. Een echte aanrader dus.
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Hier tijdens een korte lunchstop een soepje gegeten. Volgens de kaart was het pompoensoep, maar hij smaakte daar helaas niet naar. Bij mijn opmerking daarover, kreeg ik er verder niets over te horen. Jammer, want er is wel wat leuks van te maken. Ik had de kok wel even willen spreken over de ingrediënten bijvoorbeeld.
Reinann .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Wij hebben hier na een wadlooptocht, die overigens ook heel goed geregeld was, met onze vriendengroep heerlijk gegeten. Na zo'n actieve dag lust je wel een hapje, dus dat de pizza zo enorm groot was, kwam heel goed uit. Ook de pasta die mijn man had was heerlijk en een vriend had een gerecht van de grill en ook deze was goed bereid. Royaal gevuld en belegd. De sfeer is er erg gezellig en de bediening vriendelijk, vlot en behulpzaam, alles wat we vroegen wisten ze antwoord op. Na het eten nog een drankje gedaan, erg gezellig. Daarna moe maar voldaan weer naar huis. Dit gaan we zeker weer doen!
Aky .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Ik heb dezelfde ervaring als Hanneke, maar hier geen snitzel gegeten. Vermoedelijk worden die hier ook gefrituurd, zoals ook in Waddengenot (zelfde eigenaar)wordt gedaan,dan krijg je een lap droog vlees. Heb een pizza besteld, waarop ik 1,5 uur heb moeten wachten.Pizza op zich was wel te eten. Bediening is geen team, we hoorden tot 3 x toe glazen vallen.Geen aanrader om te gaan eten, zeker niet in drukke tijden.
Jarno1979 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Na het wadlopen een welverdiende pizza gegeten. En wat voor een pizza! Het bord was gewoonweg te klein. De bodem was zoals het hoort en e is genoeg keuze. Mijn vriendin ging voor de zwarte pasta, hoe bijzonder! Mijn pizza was belegd met vers gerookte vis dat de eigenaar zelf vangt en rookt. Erg goed mag ik wel zeggen. De bediening was uiterst vriendelijk en onder de luifel hebben we tot laat in de avond getafeld. We gaan hier zeker nog een keer terugkomen!