Grandcafé Arida

Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00
Birgit L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Met een vriendin genoten van een heerlijk 3-gangen keuzediner bij Arida. Echt superlekker, voor een redelijke prijs en met hele aardige geduldige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Jaspertamara .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Vorige week hebben we hier met een aantal personen gegeten en 's avonds onze verjaardag gevierd. Het is ons en de mensen die we hadden uitgenodigd aan niets ontbroken. Deze week allemaal leuke reacties gehad!
De service en kwaliteit van het eten was bijzonder goed en gevarieerd, het personeel stelt echt alles in het werk om het hun gasten naar hun zin te maken. Als de tijd het toelaat is er zelfs even gelegenheid voor een praatje met een van de eigenaren. Hier kun je dus gerust eens heen gaan voor een gezellige avond.
Nellie G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Op een zonnige warme dag heerlijk onder een grote parasol gezeten en genoten.Van lekkere broodjes met een lekkere olijventappenade een kerrie smeerseltje en knoflookboter.
Super lekkere Babette gegeten en voor mij als liefhebber van vlees en niet al te door gebakken echt lekker en het advies van de aardige serveerster zonder saus want dan proef je wat je eet.
Ook de aardappeltjes, frites, rucola tomatensla en de warme groenten waren met zorg klaar gemaakt en zeer smakelijk. Als toetje kozen we de zelfgemaakte tiramisu met koffie. Heerlijk gegeten makkelijk parkeren in de buurt kortom een klein feestje
We komen zeker nog eens terug.