GrandCafé 3&20

6,9
Erg duur
Ella K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wel snel maar hamburger was meer meel dan vlees. En veel te gaar. Droog. Nee sorry. Echt niet lekker.
Denk dat je voor deze prijs echt wel beter vlees kunt serveren.
Ididit .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer slechte kwaliteit eten "voer" was het. Hamburger broodje was vies ,meelderig geen getoast broodje. friet slecht gebakken en niet echt warm.
de sla was in een klein bakje gedropt zonder dressing of wat dan ook.
En dat voor "slechts" 17,50. Ik heb de dame die vroeg hoe het eten was eerlijk gezegd dat het een slechte maaltijd was. hier kom ik dus echt nooit meer. Volgende keer ga ik wel voor lekkere friet naar de overkant van deze zaak..
Mariekevanderschaaf .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Door concert in Arena en voorstelling in Ziggo Dome was het in elke eetgelegenheid enorm druk. Nog een statafel (vlakbij bar) kunnen delen met 2 andere gasten, drankjes en meteen ook eten besteld. Geen raam kon open dus het was veel te warm binnen, zeker met zoveel gasten. Bijzonder ongemotiveerde serveerster, vieze werkcorner naast onze tafel, overvolle bar met vieze glazen, oververhitte bartenders die de bestellingen niet bij konden houden en met blote hand zweet van voorhoofd wreven, om vervolgens weer aan glaswerk te zitten. Drankjes bleven uit, ben zelf maar aan bar wezen halen en betalen. Na 15 minuten toch onze drankjes en na 40 minuten het eten. Dat komt met liftje van boven naar beneden restaurant en stond zeker 5 minuten te wachten op bediening. 4 man bediening eromheen en ermee lopen en serveren ho maar. Dus lauw eten, smaakte wel o.k. maar was echt te weinig voor 16,50 - 18,50. Klein stukje vis, frites en 1 mini bakje mayo. Lasagne flauw en niet warm genoeg. Verzoek om nog bakje mayonaise genegeerd. Terwijl we toch de hoofdprijs betaalden. Tenslotte nog de damestoiletten, 1 kapot en 1 die vies was, geen zeep, lange rijen. Onacceptabel voor zo'n zaak. Mijn tafelgenoot was zeker 15 - 20 minuten weg. Tenslotte het afrekenen, dat verzoek moest ook 10 - 15 duren, wij waren echt van plan om zo de zaak te verlaten. De serveerster gaf nog even onbeleefd aan dat er te weinig personeel was en het daarom zo lang duurde. Wij komen hier nooit meer terug! Heb prima ervaringen met de omheenliggende eetgelegenheden en gaan daar een volgende keer reserveren.
Gita H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De prijs kwaliteit verhouding was bijzonder scheef. Alleen prefab voedsel, lauw, slecht gebakken friet en niet echt smakelijk. Bediening was slecht en we moesten erg lang wachten. De dame die ons bediende had er duidelijk geen zin in.
Every .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gegeten op de avond van het concert van Marco Borsato in de Ziggo Dome. Bordje sate met patat voor net geen 20,00 euro. Wat je kreeg was echt super weinig.. Daarnaast was de sate was waterig en koud. Prijs/kwaliteit was ver te zoeken. Vooraf kregen we te horen dat we maximaal 1 uur mochten blijven zitten (lopende band werk voor concert-gangers). De zaak zelf ziet er verder wel oke uit. Ik kom hier nooit meer terug.
Klmm .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vandaag hier geluncht
Leuk, dachten we een grand cafe, dat is altijd goed
Wat een teleurstelling
Broodje carpaccio besteld, nou met recht een broodJE, en carpaccio? Het leek op rosbief
En een heel mager belegd broodje
De 2 meiden van de bediening, keken verveeld en niet blij
1 vd 2 moest niezen en hoesten bij onze tafel, dit kan gebeuren, maar erg onsmakelijk als dit in je nek gebeurd: loop even weg en bied even je excuses aan daarna, wij zijn gasten!
Ik vraag me af of ze hierna wel haar handen heeft gewassen.
We hebben netjes betaald en zijn gegaan, hebben ons voorgenomen hier nooit meer te komen
We hoopten op een lekkere lunch, maar moesten ons beheersen om na de lunch niet nog een broodje kroket te gaan halen
Ik ben geen grote eter, maar dit was te karig
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Gisteravond gegeten bij 3&20 voor het concert van de toppers. Prijs en kwaliteit stonden in geen verhouding. Italiaanse hamburger was rauw van binnen en de bol kwam waarschijnlijk bij de dump vandaan. 17,50 voor een hamburger van deze kwaliteit is absoluut over de top! Geen aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Hier gegeten tijdens evenement. Saté was redelijk van smaak, beetje lauw. Bediening was minder attent. Duurde bijna een half uur voordat je bord weggehaald werd en je koffie kon bestellen. Helaas was het apparaat defect en bleek men alleen gewone koffie te hebben en geen cappuccino. We hadden gereserveerd maar daar moesten eerst 3 personeelsleden bij komen, omdat de eerste 2 waarschijnlijk geen gasten naar een tafel konden brengen. Ook de 3e gaf aan dat er ergens in de verte een tafel stond en we die maar moesten nemen.
Rest-bezoeker .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Gisteravond hebben we voor Katy Perry concert hier gegeten. Het was erg druk en moesten ca. 10 -15 minuten wachten op een tafel (dit hadden ze van te voren ook medegedeeld). Je kon kiezen uit 3 menu's. Dit is op zich prima.
Mijn dochter en ik hadden een hamburger met (dikke) friet en mijn vrouw sate met friet. De hamburger was taai, droog en er zat weinig saus op. De brood was erg droog. Ik heb ook een stokje (kip) sate geproefd. Deze was redelijk van smaak. Gelukkig dat de satesaus en de friet wel lekker was. Bedienig was vriendelijk en de wachttijden was gezien de drukte, acceptabel.
De prijs (gemiddeld € 17,50) was te hoog voor wat je (aan kwaliteit) krijgt.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Bij 3&20 terecht gekomen voor een wedstrijd van het Nederlands elftal vandaar dat ze een verkleind menu hadden(4 hoofdgerechten verder niets), niet meer dan logisch. Van dit menu gekozen voor de Hamburger, deze zag er zeer veelbelovend uit toen hij naar de tafel kwam maar viel uiteindelijk toch wat tegen. Bleek een italiaanse bol te zijn met een platgeslagen gehaktbal en wat ui. Had het zelf verstandiger gevonden als ze er ook iets van sla opgedaan hadden in plaats van ernaast. Daarnaast mag er wel wat meer saus en kruiden gebruikt worden zodat het geheel wat minder vlak van smaak is. De friet ernaast was goed van smaak en knapperigheid.

Verder hadden we een tafeltje vlak bij de ingang. Dit kwam er op nee dat we iedere keer een zucht tocht kregen als er mensen binnenkwamen. Dit leidde er tevens toe dat mensen constant werden verwelkomt terwijl ze op nog geen 20 centimeter van onze tafel stonden en je dus eigenlijk niet rustig kan eten. Een advies hierbij is om dit dus wat verder naar de deur te doen. Verder is deze zaak wua inrichting zeer netjes.