GrandCafé 3&20

ArenA Boulevard 242 1101 DJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204524615

Over het restaurant GrandCafé 3&20

Zodra je Grand Café 3en20 binnenstapt, gaat er een Mediterrane wereld voor je open. De geur van kruiden, vers gebakken brood en een kop koffie komen je tegemoet. In het onlangs gerestylde Grand Café 3en20 maken we ieder gerecht met dagverse producten. Vanuit de open keuken vertalen we onze liefde voor eten naar jouw bord: van panini, pasta en focaccia, tot salade, cheese cake en een latte macchiato.

Meer informatie over restaurant GrandCafé 3&20

4,6
5,3
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant GrandCafé 3&20

Martina D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Erg slecht restaurant. Kipsate koud en niet goed gaar en de helft van het gerecht mistte. Erg lange wachttijd voor een klein beetje eten. Erg onvriendelijk personeel die je een bord "eten" voorzet alsof je een hond bent. Te belachelijk voor woorden, zo slecht en dan ook nog 20 euro vragen voor een beetje patat en 2 stokjes sate
Cviper .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Als je zo de recensies leest op IENS verbaas je je eigenlijk dat zo een restaurant nog bestaansrecht heeft. Graag wil ik mijn ervaring delen voor toekomstige verzoekers van dit pand. ( wil het geen restaurant noemen nl).
Gisteren waren wij zoals zo velen op het Arena Plein voor een concert. (wij bij Roger Waters).
Vooraf wilde wij wat eten, na wat gelopen te hebben kwamen wij uiteindelijk uit bij 3 & 20. Bij aankomst hadden al bellen moeten gaan rinkelen, daar overal wachtrijen stonden om binnen te komen, waren er bij 3 &20 diverse terrastafels vrij.
Vanaf een beperkte kaart ( 4 keuzes) deden wij onze bestelling. Dit concept kan ik wel begrijpen want mensen komen snel iets eten en willen uiteindelijk naar concert. Ook moest er direct betaald worden. Ook dit begrijp ik. Maar toen begon de ellende, na 30 minuten wachten vroeg ik aan de serveerster, waar blijft het eten. Kreeg als antwoord de keuken is vastgelopen dus weet niet hoelang het gaat duren. Daarna werden er direct geen bestellingen meer opgenomen.
Al luisterend naar onervaren lieftallige uitzendkrachten bleek dat het een chaos was, en dat zij er ook niet aan konden doen, zij waren ook maar uitzendkracht.
Maar extra biertje gehaald aan de bar en maar weer vragen bij een medewerker die bij de deur de zaken regelde hoe lang ging het nog duren. Kreeg als antwoord, alles is weer op orde gaat nog 10 minuten duren. Ook daar kon ik nog mee leven daar we nog ca. 40 minuten hadden voordat concert begon. Maar u voelt het al aan het waren geen 10 minuten, na 3/4 keer indringend vragen kregen wij na 30 minuten ons eten. Als troost kregen we gratis een biertje, maar we moesten bijna lopend naar Ziggo onze hamburger opeten. Daar komt nog bij, er wordt bediend zonder bestek, dat wordt later gebracht zegt de serveerster! Ook dit voelt u al aan, nooit bestek gezien.
Eet vaak buiten de deur, maak wel eens wat mee, heb daar bijna altijd begrip voor, maar dit is klant onwaardig.
Ze leven van onwetende gasten die een evenement bezoeken, maar zulke bedrijfjes moeten zo snel mogelijk van de markt verdwijnen, deze mensen snappen niet wat horeca is!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten, zo goed dat we aan het eind, na 1,5 uur wachten, ons geld terugkregen. We hadden wel veel plezier, want we waren er zelf bij????
Muriel V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wat een drama zeg.. even voor de toppers een hapje eten....helaas bedienend personeel heeft eigenlijk al geen zin om je bestelling op te nemen omdat ze t eigenlijk te druk vinden. Heb je eindelijk kunnen bestellen, wordt je eten koud geserveerd. Wanneer je daar iets van zegt komt men met een reactie als " tsja tis druk hè " dus als t druk is mag je wel de prijs flink verhogen en kom je er mee weg de kwaliteit tot het 0 punt te laten dalen!!!!!
an S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat een slechte tent. Ik sluit me aan bij veel recensies die ik (achteraf helaas) las. Het is er vies. Het eten is waanzinnig slecht en veel te duur betaald. Ik ging er gezellig even eten voor een concert maar wat een aanfluiting. Voor 17, 50 een broodje crabburger. Een gefrituurd stukje visstick op een keihard broodje. De helft van de ingrediënten die op de kaart stonden zat er niet bij. Lauwe patatten (geen skin zoals wel op de kaart staat) en een sneue kwak groenten (denk ik) met vooral veel vette dressing. Hoogtepunten waren het sippe gezicht van de buren die de vega ravioli kregen (10 stuks voor 16,50) en de kudde serveersters waren aardig en accuraat.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden gereserveerd met Couverts.nl maar bij aankomst was er geen tafel en gaf de eigenaar aan dat hij niets had ontvangen. Toen ik de bevestiging liet zien, probeerde hij weliswaar een tafel te regelen maar moesten we wachten. Na 15 minuten zijn we gewoon vertrokken. Geen goede ervaring.
Pietje F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Afwerkplek voor concertgangers. Echt te triest voor woorden. Alleen het bier was ok. Ga hier nooit heen, je bent beter af bij een snackbar. Goedkoper en ws een betere burger!!!
whatscooking666 M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
voor een concert hier iets proberen te eten. Wat een aanfluiting. opgedroogde mayonaise in een papieren bakje, sla wat uitgedroogd is en de hamburger en saté wat zo droog als karton is.
Alles staat van te voren al klaar en wordt opgewarmd. Als je hier iets van zegt, wordt er flauwtjes gereageerd... we geven t door.
O ja...de 3 patatjes waren wel goed...
whatscooking666 M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Aangezien we voor een concert iets wilde eten, hier naar binnen gegaan. Een grand café, meestal toch een plaats waar je enigszins een aardig hapje kan doen.
Blijkt in dit geval niet... de prijs/kwaliteit is absurd. Aangezien de kwaliteit erbarmelijk slecht is, een uitgedroogde hockeypuck onder een broodje stoppen of uitgedroogde kip op een stokje rijgen.. ik heb medelijden met de keukenbrigade en bedienend personeel om in dit etablissement de schijn hoog te houden dat mensen hier iets van kwaliteit kunnen krijgen..
Als Peter Bosz zijn elftal een straftraining wil geven... stuur ze hier naar toe...
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Voor een concert hier wezen eten. Concertmenukaart. 4 keuzes. Eenvoudig: Hamburger. Vispakketje. Kipsate en iets vegetarisch alles met friet en groente. Duurt lang voor je de menukaart krijgt. Eten daarentegen is snel klaar. Hoe moeilijk kan het zijn om het eten (2 kleine kipsate) warm te severen. Kipsate was koud. 2e keer lauw. Niet voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit ver te zoeken.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Wat een baggertent! Nog nooit zò slecht behandeld als hier! Er zat amper iemand binnen, en er liep tig man personeel, maar die hadden het te druk met gezellig kletsen! Hebben drankjes besteld, en de kaart gevraagd. Ivm verwachtte drukte van een concert was er keus uit 4 gerechten ipv de normale kaart (=nog begrijpelijk), maar toen er na een half uur nog niemand was geweest om onze bestelling op te nemen zijn wij maar weg gegaan om elders te eten. Wij zullen deze tent dus echt NOOIT aan iemand aanbevelen!!!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Op zich een leuk uitziend restaurant. Helaas zijn veel plekken om te zitten krap.Eten is duur en bediening slecht!Alhoewel dit om vooral 1 serveerster ging die bij binnenkomst al snauwend zei dat het erg druk is terwijl wij alleen maar wilden weten wat de wachttijd was.Later deed dezelfde serveerster dit nog een aantal keer toen we na meer dan 40 min nog geen eten hadden en mensen die na ons kwamen wel. Het leek of ze onsbewust liet wachten!Gelukkig heeft 1 van de andere serveersters het opgelost en benaderde zij ons wel klantvriendelijk.
Ella K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wel snel maar hamburger was meer meel dan vlees. En veel te gaar. Droog. Nee sorry. Echt niet lekker.
Denk dat je voor deze prijs echt wel beter vlees kunt serveren.
ididit .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer slechte kwaliteit eten "voer" was het. Hamburger broodje was vies ,meelderig geen getoast broodje. friet slecht gebakken en niet echt warm.
de sla was in een klein bakje gedropt zonder dressing of wat dan ook.
En dat voor "slechts" 17,50. Ik heb de dame die vroeg hoe het eten was eerlijk gezegd dat het een slechte maaltijd was. hier kom ik dus echt nooit meer. Volgende keer ga ik wel voor lekkere friet naar de overkant van deze zaak..
mariekevanderschaaf .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Door concert in Arena en voorstelling in Ziggo Dome was het in elke eetgelegenheid enorm druk. Nog een statafel (vlakbij bar) kunnen delen met 2 andere gasten, drankjes en meteen ook eten besteld. Geen raam kon open dus het was veel te warm binnen, zeker met zoveel gasten. Bijzonder ongemotiveerde serveerster, vieze werkcorner naast onze tafel, overvolle bar met vieze glazen, oververhitte bartenders die de bestellingen niet bij konden houden en met blote hand zweet van voorhoofd wreven, om vervolgens weer aan glaswerk te zitten. Drankjes bleven uit, ben zelf maar aan bar wezen halen en betalen. Na 15 minuten toch onze drankjes en na 40 minuten het eten. Dat komt met liftje van boven naar beneden restaurant en stond zeker 5 minuten te wachten op bediening. 4 man bediening eromheen en ermee lopen en serveren ho maar. Dus lauw eten, smaakte wel o.k. maar was echt te weinig voor 16,50 - 18,50. Klein stukje vis, frites en 1 mini bakje mayo. Lasagne flauw en niet warm genoeg. Verzoek om nog bakje mayonaise genegeerd. Terwijl we toch de hoofdprijs betaalden. Tenslotte nog de damestoiletten, 1 kapot en 1 die vies was, geen zeep, lange rijen. Onacceptabel voor zo'n zaak. Mijn tafelgenoot was zeker 15 - 20 minuten weg. Tenslotte het afrekenen, dat verzoek moest ook 10 - 15 duren, wij waren echt van plan om zo de zaak te verlaten. De serveerster gaf nog even onbeleefd aan dat er te weinig personeel was en het daarom zo lang duurde. Wij komen hier nooit meer terug! Heb prima ervaringen met de omheenliggende eetgelegenheden en gaan daar een volgende keer reserveren.
Gita H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De prijs kwaliteit verhouding was bijzonder scheef. Alleen prefab voedsel, lauw, slecht gebakken friet en niet echt smakelijk. Bediening was slecht en we moesten erg lang wachten. De dame die ons bediende had er duidelijk geen zin in.
Every .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gegeten op de avond van het concert van Marco Borsato in de Ziggo Dome. Bordje sate met patat voor net geen 20,00 euro. Wat je kreeg was echt super weinig.. Daarnaast was de sate was waterig en koud. Prijs/kwaliteit was ver te zoeken. Vooraf kregen we te horen dat we maximaal 1 uur mochten blijven zitten (lopende band werk voor concert-gangers). De zaak zelf ziet er verder wel oke uit. Ik kom hier nooit meer terug.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Gisteravond gegeten bij 3&20 voor het concert van de toppers. Prijs en kwaliteit stonden in geen verhouding. Italiaanse hamburger was rauw van binnen en de bol kwam waarschijnlijk bij de dump vandaan. 17,50 voor een hamburger van deze kwaliteit is absoluut over de top! Geen aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Hier gegeten tijdens evenement. Saté was redelijk van smaak, beetje lauw. Bediening was minder attent. Duurde bijna een half uur voordat je bord weggehaald werd en je koffie kon bestellen. Helaas was het apparaat defect en bleek men alleen gewone koffie te hebben en geen cappuccino. We hadden gereserveerd maar daar moesten eerst 3 personeelsleden bij komen, omdat de eerste 2 waarschijnlijk geen gasten naar een tafel konden brengen. Ook de 3e gaf aan dat er ergens in de verte een tafel stond en we die maar moesten nemen.
rest-bezoeker W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Gisteravond hebben we voor Katy Perry concert hier gegeten. Het was erg druk en moesten ca. 10 -15 minuten wachten op een tafel (dit hadden ze van te voren ook medegedeeld). Je kon kiezen uit 3 menu's. Dit is op zich prima.
Mijn dochter en ik hadden een hamburger met (dikke) friet en mijn vrouw sate met friet. De hamburger was taai, droog en er zat weinig saus op. De brood was erg droog. Ik heb ook een stokje (kip) sate geproefd. Deze was redelijk van smaak. Gelukkig dat de satesaus en de friet wel lekker was. Bedienig was vriendelijk en de wachttijden was gezien de drukte, acceptabel.
De prijs (gemiddeld € 17,50) was te hoog voor wat je (aan kwaliteit) krijgt.