Grandcafé 1231

Prinsenstraat 2 7721 AJ Dalfsen Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé 1231

Welkom in Amerika!

Bij Grandcafé 1231 hanteren ze een Amerikaans concept en als je binnenloopt en de gekrijte koeien, bakstenen, leren banken en industriele lampen ziet weet je waarom. Gespecialiseerd in ambachtelijk bereide burgers of spareribs, die ook gewoon stuk voor stuk af te halen zijn. De overige gerechten op de menukaart hebben pakkende namen zoals Colorado River en Route66. Je gaat naar Amerika!

Meer informatie over restaurant Grandcafé 1231

• Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé 1231

Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk sfeervol restaurant dat deze avond druk was (en dus qua akoestiek niet prettig), mooie inrichting met redelijke consumptieprijzen, personeel niet altijd even attent (koffie vergeten te brengen) maar het lekkere eten maakte veel goed.
H B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed en lekker gegeten, bediening ook keurig en klant vriendelijk. Dit is voor herhaling vatbaar. De sfeer is goed en levendig.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Het was meer dan genoeg. Als ik een minpunt moet bedenken is het een deel van de bediening die haast door het restaurant rende (het was ook vol) en heel gehaast leek. Jammer! Wij hebben verder een heerlijke avond gehad: aanrader!
peter.preenen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer lekker gegeten en daarbij een vriendelijke bediening . In de ruimte is het wel wat rumoerig . Het menu is rijkelijk voor een drie gangen menu . Start met nachos , vooraf , hoofdmenu , dessert en koffie . al met al zeer lekker . Het is zelfs mogelijk als je het hoofdgerecht niet op krijgt dat je het meeneemt naar huis.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ongedwongen, sfeervol restaurant.
Vriendelijke bediening.
Als starter bij AH menu, tortilla chips met een lekkere dip. Verder was er keuze uit 2 soorten soep, 3 hoofdgerechten, 2 nagerechten en als afsluiting een heerlijk kopje koffie.
Prima dus!
gerrit-jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Je wordt goed geholpen ze zijn heel vriendelijk..... Goeie services
MenMmetjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het menu was voor deze AH restaurant actie erg beperkt (keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten), dus ik kan niets zeggen over de 'gewone' kaart. Eten was prima, geen hoogstandje, maar goed te eten.
Aankleding van restaurant kwam mij iets kil over, maar dat komt door de hoge ruimte, denk ik.
De temperatuur was heerlijk, lekker warm (en dat zegt deze koukleum).
De tafels stonden op goede afstand van elkaar, zodoende heb je als gasten dan ook geen 'last' van elkaar.
Al met al een prima eetcafé.
vdhoekjanny .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ontvangst en eten was prima. Voorafje en voorgerecht waren er snel maar daarna bijna een uur gewacht op het hoofdgerecht.
Verder was het goed verzorgd.
FO F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het AH-keuzemenu was in één woord "verrukkelijk"! Voor menig 60+-er wel wat veel, maar heerlijk! Bediening kon wat sneller maar ja het was wel volle bak op zaterdagavond... Rabarber was vervangen door appelmoes en de Sherry dry moest nog geïmporteerd worden. Maar voor de rest een voortreffelijk 3-gangen menu dat voor herhaling vatbaar is!
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ontzettend leuk en gezellig restaurant. Daar stap je naar binnen en je voelt je welkom. Leuke jongens die daar de bediening verzorgden, in voor een grapje. We komen er zeker weer. Het eten was ontzettend lekker en mooie presentatie op de borden.
Bedankt!
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, porties waren ruim voldoende. En de bediening was erg vriendelijk. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader.
Marja van der Graaf .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was lekker, maar eigenlijk veel te veel. Dat komt waarschijnlijk doordat er als service een bak nachochips met gesmolten kaas op tafel wordt gezet. Dat is heel aardig natuurlijk, maar het zorgt er wel voor dat er halflege borden van het hoofdgerecht richting vuilnisbak gaan. Wij aten mosterdsoep en groentekroketjes vooraf, de hamburger was erg voedzaam zodat wij voor het toetje hebben bedankt. Leuk adres om best goed te eten, maar wij beperken ons in het vervolg tot alleen een hoofdgerecht. Wel een leuke ambiance en vriendelijk, jong personeel.
Meester F.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Heel aardige bediening. We zijn geen liefhebbers van rabarber dus kregen we een extra schaaltje salade. Echt een aanrader. Komen zeker terug als we met de camper weer bij het station staan.
Klaas P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuk aangekleed restaurant. Eerlijke en vlotte bediening, Eerlijk in de zin van de grootte van de porties, bijvoorbeeld, 1 x nacho's is meer dan genoeg en dat was ook zo.
Goede burgers ! Min punt was de apfelstrudel met ijs. Deze kwam zonder ijs maar met totaal geschifte vanillesaus. Teruggestuurd en andere , nu met 2 bolltejes ijs. Ook niet op de rekening gezet. Prima!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heel erg gastvrij ontvangen. Prima personeel. Zij deden hun werk uitstekend. De gerechten werden keurig na elkaar opgediend. Prima eten.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heel goed
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Mooi grand café, vriendelijk personeel met een vlotte bediening, en de gerechten waren heerlijk . Al met al een dikke pluim!!
hansensonja1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima keuze uit AH-restaurant menu. Tip: er werd rabarber e.d. geserveerd in een kommetje. Wanneer je spare-ribs op een plank krijgt, dan is het moeilijk om daar de rabarber op te doen. Handig om een extra kommetje met lepel op tafel te zetten.
Céline B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was goed en veel. Het was jammer dat het personeel zo ongeveer vraagt of je weg wil gaan omdat ze willen sluiten. Terwijl op de kaart een sluitingstijd van 24:00 uur staat.
pfwmbertens .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben kunnen genieten van een uitstekende maaltijd! De gebruikte ingrediënten waren van zeer hoge kwaliteit. Personeel was vriendelijk en hulpvaardig > > men ging zeer ruimdenkend met onze bijzondere wensen om. Als we in de gelegenheid zijn, komen wij nog graag eens gebruikmaken van de geweldige gastvrijheid!