Grandcafé 1231

Prinsenstraat 2 7721 AJ Dalfsen Nederland Kaart

Over restaurant Grandcafé 1231

Welkom in Amerika!

Bij Grandcafé 1231 hanteren ze een Amerikaans concept en als je binnenloopt en de gekrijte koeien, bakstenen, leren banken en industriele lampen ziet weet je waarom. Gespecialiseerd in ambachtelijk bereide burgers of spareribs, die ook gewoon stuk voor stuk af te halen zijn. De overige gerechten op de menukaart hebben pakkende namen zoals Colorado River en Route66. Je gaat naar Amerika!

Meer informatie over restaurant Grandcafé 1231

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 16:00 - 01:30

• Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Roelien A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben gisteravond lekker gegeten. Ik had zelf de 3 miniburgers waarbij de zalm en kipburger erg lekker waren. We hadden patat, salade en warme groenten bijbesteld. Dit waren erg grote porties en hebben we ook niet helemaal opgegeten. De droge witte wijn vond ik aan de dure kant voor het soort restaurant (€4,40). De bediening was oké maar niet super. De vrouw die ons bediende was vriendelijk maar wist niet wat de maandburger was en de warme seizoensgroenten klopten ook niet met wat we kregen. De bank is aan vervanging toe (zaten allemaal kale plekken op).
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een gezellige mensen. Ondanks dat we gebruik maakten van de AH actie hebben ze uitstekend rekening gehouden met mijn dieet. We hebben allemaal genoten van het heerlijke eten voor een goede prijs.
Bedankt medewerkers!
JacobAppel .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Op een van de mooiste zomerdagen op het terras van grand cafe 1231 genoten van de AH-restaurantactie. Hoewel het terras met glas is afgeschermd van de weg, krijg je helaas wel erg veel mee van het verkeer. Om de hoek kan je ook zitten en is het wat rustiger maar door de belangrijkste winkelstraat van Dalfsen mogen nog steeds auto's rijden dus ook de plek is niet ideaal.
Grand Cafe 1231 heeft een apart menu voor de AH-actie: vooraf soep en brood, als hoofd spare ribs of diverse burgers (plus friet, salade en appelmoes) en als toetje ijs of hangop met seizoensfruit. Het smaakte prima en wellicht lag het aan het warme weer maar wij kregen het brood en de bijgerechten lang niet op.
Het personeel was attent en op verzoek kregen we glazen kraanwater met ijs. Prima tent zonder kapsones.
Mirelle V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was lekker, ruim voldoende de portie waren groot. Met garnituur en friet, prima!
Bediening was vriendelijk.
Vond het alleen erg jammer dat ze binnen de actie van AH een soort van eigen actie afdwongen!
Voelde me erg bedrogen uit komen, als klant ben je duurder uit. Dit is niet de opzet van de AH actie, dit ook mondeling kenbaar gemaakt bij het personeel.
Menuprijs 37,50 euro voor twee personen, excl drankjes!
Terwijl de gerechten die we hadden ongeveer rond de 28 euro p.p. kwamen.