Over het restaurant Grand Turquoise

Met Turkse glans

Een Turks echtpaar runt restaurant Grand Turquoise. Er is een uitgebreide lunch- en diner kaart met een paar Turkse gerechten, maar veelal geïnspireerd op de Franse keuken. Het decor is sierlijk met mozaïek van glas achter de bar en decoraties waarin bloemen de ster zijn. Hier weten ze wat gastvrijheid is, dus ook een feestje organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant Grand Turquoise

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
H B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zeer attente bediening met oog voor onze Ierse gasten met tweetalige menukaarten.
Kwaliteit van het eten was uitstekend.
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Voor een maaltijd onder tijdsdruk hier heerlijk gegeten. De bediening snapte direct dat we niet veel tijd hadden voor een uitgebreide maaltijd en kwam met een heerlijke, vlotte passende oplossing. Men bleef vriendelijk !
Peggy W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super prijs-kwaliteitsverhouding!! Zelden zo lekker gegeten voor zo weinig geld. 4 gangen menu was heel lekker. Niet verwacht.
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg goed gegeten hier. Eten was uitstekend en bediening ook top. Inrichting lijkt meer Spaans dan Frans. Maar hoorde dat ze ermee bezig waren. Kom er zeker nog eens terug.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig met vrienden daar gezeten
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wie Heerlen aandoet, moet hier echt gegeten hebben, anders ....gemiste kans! Eten voortreffelijk, bediening voorkomend en attent en elk gerecht is een plaatje.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was goed.
Alleen was het jammer dat je geen alternatieve saus kon krijgen als je de saus van de AH actie niet luste bij het hoofdgerecht, daarom de bulgur gekozen. Dit smaakte lekker, toch had ik het liefst een vleesgerecht gehad.
-Selma- .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Was zeer vriendelijke bediening, eten was lekker en ook vlot geserveerd. Verder was alles netjes verzorgd en het was een gezellige avond!
robb471 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De tweede keer dat we hier in dit restaurant met de AH-aktie gegeten hebben, na de goede ervaring de eerste keer waren we nu iets minder tevreden over de gerechten. De extra 4e gang betond uit slechts 2 stukken ravioli die dreven in een te dunne saus, het leek wel soep. Nee, dat was geen topper. We zijn iets kritischer gaan oordelen en vonden nu ook de prijs-kwaliteit verhouding niet zo goed. Gaan we hier nog een derde keer naar toe vragen we ons af ?
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. Uitermate vriendelijk personeel. Genoeg keus. Top avond gehad. Kom zeker terug. Aanrader!
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten voldoet telkens weer aan de verwachtingen...zeer lekker en het oog krijgt ook wat...
Prettige en attente bediening met aandacht voor de gasten...zelfs als het heel druk is.
Voor wie er nog niet geweest is, is dit restaurant zeer aan te bevelen, maar je moet dan geen haast hebben....
Aad1948 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de ah actiebon is de prijs/kwaliteit goed maar anders is € 29,50 voor dit 3 gangenmenu wel aan de prijs. We kregen een AH menu met telkens 3 keuzes maar alleen de vegetarische keuze was wat Turks. We hadden meer Turkse gerechten verwacht in een Turks restaurant. De rode huiswijn van € 17,95 per fles was goed.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Alles duurder met de ahbon dan wat ze normaal vragen. Puree en groente was koud. Dessert was minimaal
Misbruik v systeem
Samantha K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, het enige wat ik jammer vond was dat op de site van iens een bepaald keuze menu stond maar eenmaal daar was deze veranderd en schijnt iedere week te veranderen. Niet echt een nadeel dus maar gewoon jammer omdat ik me op biefstuk verheugd had.
lire .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De bediening is vriendelijk en zeer zeker niet opdringerig, zoals ik eerder heb gelezen in een recensie.
Het eten was goed en meer dan genoeg. Wij zijn tevreden en zullen er beslist nog een keer teruggaan, ook zonder AH-zegels.
cphsavelkoul .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten prima. Vooral pluspunt de goed verwarmde borden. Naarmate het drukker werd werd personeel hectisch. Daardoor duurde alles langer. Stoorde niet echt want je had genoeg te kijken en stoelen zaten goed. Dessert uiteindelijk gevraagd en meteen wen cappuccino erbij en deze vraagt zeker een verbeterpunt. Het smaakte als warme slappe drab. Afbraak op het goede diner. Al met al toch tevreden daarom niet geklaagd. We zijn elders gaan genieten van een stevige cappucino want dat verdient een goed diner als afsluiter toch.
merkelbekker .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met een AH bon gaan eten. We waren een uurtje later dan gereserveerd en hadden hiervoor gebeld; reactie was 'hoe later, hoe beter'. Bleek inderdaad nogal druk te zijn. De bediening rende in het rond. Niet altijd even efficíënt ook. Duurde lang voor we de bestelling konden doorgeven en zo zaten wij nog laat te tafelen (zo laat is het nog nooit geworden). Het eten was overigens verrassend goed.
Winnie H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel fijne bediening met aandacht. Staan open voor variatie op menu.
Belangrijk vind ik zelf de aandacht ook voor de wijn. Had ik niet verwacht bij een Turks georienteerd restaurant. Maar is zeker zo. Naast de huiswijn n heerlijke witte en rode wijn. Met prima prijs kwaliteit.
Wij gaan zeker nog ns terug
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heerlijk en goed warm. De borden super voorverwarmd. Het voorgerecht met parmaham was voortreffelijk. Er werd ruim voldoende opgediend. De tijd tissen de gerechten was soms wat langer, maar niet vervelend. We gaan zeker nog eens terug.
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was (gezien de prijs) prima. Complimenten voor de chef.

De zaak zat geheel vol en de bediening had duidelijk moeite om tijdig iedere klant te bedienen. We hebben 2 uur en 45 min gedaan over een 3 gangen menuutje, dat is té lang.

Daarnaast vroeg het personeel nogal opdringerig of we geen prosecco en wijn bij ons eten wilden. Laat dit soort fratsen achterwege. Mensen die wijn of prosecco willen bestellen vragen daar zelf wel naar.