Over het restaurant Grand Turquoise

Met Turkse glans

Een Turks echtpaar runt restaurant Grand Turquoise. Er is een uitgebreide lunch- en diner kaart met een paar Turkse gerechten, maar veelal geïnspireerd op de Franse keuken. Het decor is sierlijk met mozaïek van glas achter de bar en decoraties waarin bloemen de ster zijn. Hier weten ze wat gastvrijheid is, dus ook een feestje organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant Grand Turquoise

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Manfred S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
phielkrekels .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gezellige gelegenheid, prettige bediening , goede kwaliteit vanhet eten. Niet te lange wachttijden tussen de gangen
Zeer zeker de moeite waard.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Sfeervol, prima gegeten met 4 personen, alleen de biefstuk was jammer genoeg wat taai, teveel doorbakken ipv medium.
Alle wachttijden waren erg lang, zelfs voordat de eerste drankjes en de menukaarten kwamen.
De reservering via IENS was niet vastgelegd bij het restaurant.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hadden het niet echt getroffen omdat we zeer in de nabijheid van een wel erg luidruchtig groot gezelschap werden geposteerd. Gelukkig mochten we een ander tafeltje nemen maar desalniettemin toch nog erg gehorig.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zoals altijd erg goed,en heel vriendelijk.Ondanks dat ze het heel erg druk hebben,toch aandacht voor iedereen.
ahww4914 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig en leuk restaurant met prettige en vriendelijke bediening.Voor ,hoofd en nagerecht zijn uitstekend met voldoende keuze mogelijkheden.Om eens lekker en gezellig te gaan eten beveel ik Grand-Turquoise zeker aan.
huubjanssen300 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Leuke ontvangst door de eigenaar. Waren iets aan d late kant maar had dit van tevoren telefonisch aangegeven. Prijs-kwaliteitsverhouding gunstig. De "drankrekening "blijft bij dit gebeuren altijd de bottleneck.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Correcte ,vriendelijke ,gastvrije bediening. Eerlijke heerlijke gerechten
rob W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekker gezellig eten zonder dat er vreemde dingen op het bord verschijnen, goed bereid en klantvriendelijk personeel is mijn 3de keer en ga ook nog een 4 de.
Tiny J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede ontvangst
Vriendelijk personeel
Eten was mooi bereid en smaakte voortreffelijk
Zeker een aanrader en gaan hier zeker nog eens terug
Bedankt
ahww4914 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten tot in de puntjes verzorgd en van zeer goede kwaliteit.Prettige bediening.Hier gaan we zeer zeker nog eens terug.Het restaurant is zeer zeker aan te bevelen.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eigenaar is vriendelijk en inrichting is datgene wat het mooie pand verdiend. Een dood doener is als je gaat eten met een AH bon, dat je een simpel verkreukt A4tje voorgeschoteld krijgt met een grote blauwe tekst AH menu! De keuze is te beperkt op deze bon. 1 keuze voor de vleesliefhebber en 1 menu voor de vis eter! Beste eigenaar..je jaagt er de mensen mee weg. Wat nooit de bedoeling mag zijn
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zeer sfeervolle ambiance, prettige ontvangst en bediening. Heerlijk, eerlijke gerechten. Goede begeleidende wijnen.
We hebben genoten en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik ben een beetje in dubio bij deze beoordeling. Aan de ene kant prima gerechten , en andere kant gerechten die zo kant en klaar zijn ingekocht.
De scampi's waren perfect, mooi opgemaakt, lekkere sauzen , terwijl de paté kant en klaar was in gekocht en zo ook werd geserveerd..
De diamanthaas was perfect terwijl de nagerechten tegenvielen.
Ik had eigenlijk een ook aantal gerechten met een oosterse link verwacht.
Jammer, terwijl aan de goede gerechten te merken is dat er voldoende kennis hiervoor aanwezig is.
Bediening zeer attent en vakbekwaam. Adviseerde ons oa. een prima wijn. Al bij al waren wij erg tevreden maar teleurgesteld omdat het zeker (veel) beter kan.
John B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Leuke ambiance, goede, correcte bediening en goed verzorgde en heerlijke gerechten.
H B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zeer attente bediening met oog voor onze Ierse gasten met tweetalige menukaarten.
Kwaliteit van het eten was uitstekend.
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Voor een maaltijd onder tijdsdruk hier heerlijk gegeten. De bediening snapte direct dat we niet veel tijd hadden voor een uitgebreide maaltijd en kwam met een heerlijke, vlotte passende oplossing. Men bleef vriendelijk !
Peggy W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super prijs-kwaliteitsverhouding!! Zelden zo lekker gegeten voor zo weinig geld. 4 gangen menu was heel lekker. Niet verwacht.
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg goed gegeten hier. Eten was uitstekend en bediening ook top. Inrichting lijkt meer Spaans dan Frans. Maar hoorde dat ze ermee bezig waren. Kom er zeker nog eens terug.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig met vrienden daar gezeten