Over restaurant Grand Turquoise

Met Turkse glans

Een Turks echtpaar runt restaurant Grand Turquoise. Er is een uitgebreide lunch- en diner kaart met een paar Turkse gerechten, maar veelal geïnspireerd op de Franse keuken. Het decor is sierlijk met mozaïek van glas achter de bar en decoraties waarin bloemen de ster zijn. Hier weten ze wat gastvrijheid is, dus ook een feestje organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant Grand Turquoise

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jeanny50 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuke ontvangst, correcte bediening en overheerlijke gerechten. Wij hadden met vrienden gereserveerd en keuze uit het AHmenu. De keuze was een 3 of 4 gangenmenu. Op zoek naar een goed restaurant? Dan is dit zeker een aanrader!
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hartelijk ontvangst en bediening, houdt rekening met je wensen. Mooie gerechten, ik had hele smakelijke schelvis die precies goed was! Een aanrader voor een volgende keer zonder voucher!
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik had gereserveerd via Social Deal. Ik had niet specifiek gezocht naar een bepaald soort restaurant, gewoon iets leuks voor een doordeweekse dag, en als het kan net een klein beetje anders dan standaardrestaurants. Daardoor had ik niet hele hoge verwachtingen, en was ik absoluut niet teleurgesteld. Integendeel, het is mij uiterst goed bevallen. Vooral het voorgerecht van parmaham was overheerlijk. Hoofdgerecht (gebakken scholfilet) kwam met een verrassende lavendelsaus, en gebakken groentes en aardappelpuree. De patat die erbij geserveerd werd, was voor mij niet nodig geweest. Dessert (appelstrudel) was warm en krokant - zoals het hoort. Ik heb er niets negatiefs over te zeggen. Ook bediening was kundig en erg vriendelijk, professioneel. Kortom, super! Was een geslaagde avond en een hele aangename verrassing!
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
een aangepast Albert Heijn menu is op het eerste oog best leuk.
de eerste confrontatie met een vrouwelijk personeelslid was prettig, ook de jongeman die later aan onze tafel voor drank zorgde was vriendelijk.
Het voorgerecht was geen culinair hoogstandje maar was best lekker.
Ik had een tussengerecht besteld, wat na een aantal keren vragen door een zeer norse eigenaar zonder commentaar voor mijn vrouw werd neergezet. Ook na het demonstratief naar mijn kant schuiven van het bord was er geen enkel teken van leven in deze persoon.
Ook voor het hoofdgerecht heb ik diverse keren gevraagd. Nadat ik bij de bediening om de rekening had gevraagd, en niet langer wilde wachten, kreeg ik te horen dat het hoofdgerecht er aan kwam. Was inderdaad na nog een kwartier het geval. ongeveer 2 uur nadat het menu opgenomen werd. aan de vis welke ik genomen had was een zeer vreemd smaakje, waarvan ik niet het idee had dat dit de bedoeling was. Het vleesgerecht van mijn vrouw was echter zeer goed en smaakvol.
Het zoete nagerecht en ook het kaasplankje was geen uitschieter maar gezien het prijsnivo ok.
Al met al zien ze ons hier niet meer.
Jeannine- .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant is gezellig ingericht met een verscheidenheid aan meubels. De sfeer is heel vriendelijk maar het is er wel enorm rumoerig. Het restaurant was vol en het geluid galmt 'rond'.
B. B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn hier met 4 personen geweest afgelopen zaterdag, bediening was vlot en we konden kiezen uit een drie of vier gangen menu. De porties waren ruim voldoende en er kwam regelmatig iemand langs om te kijken of er nog voldoende was en of het smaakte. Nagerecht heb ik zonder warme vruchten genomen en in plaats daarvan kreeg ik extra ijs, dit was ook zeer lekker! al met al met de AH actie voordelig kunnen proberen, maar kom hier zeker terug, ook zonder actie
Robb471 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zeer goed en lekker gegeten; het drie-gangenmenu is mooi samengesteld en wellicht ook een beetje aangepast aan het seizoen want er ston wild zwijn medallions op het menu en dit was van super kwaliteit. Zo goed dat de extra frietjes met mayonaise eigenlijk overbodig was. Wellicht daarvoor een beetje meer groente, maar het zag er zó goed uit dat de frietjes eigenlijk afbreuk deden. Leuke bediening. Ook prettig dat bij alle gerechten een wijn-suggestie werd gedaan. Kortom, een lekker diner gehad.
Sandra Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De restaurant was erg gezellige en personeel super vriendelijk. Alleen de live pianist was geen succes. Gelukkig heeft de eigenaar ons een andere tafel kunnen geven verder bij de pianist vandaan. Het eten was voorteffelijk. Wij hebben echt een heerlijke avond uit gehad in deze restaurants.
S B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
goede prijs kwaliteit gerechten
nette bediening
erg rumoerig / luidruchtig / duidelijk aanwezige pianist droeg niet bij aan rustige ambiance
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gegeten met ah bon. Was zeer de moeite waard. Erg vriendelijk personeel. Kleine tip voor de eigenaar. Doe niet zo onaardig tegen je personeel.
Waldou .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een mooie sfeervolle zaak. De bediening was heel vriendelijk en voorkomend. Hier gaan we zeker nog een keer terug, ook zonder AH bonnen.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met Ah actie heerlijk gegeten. Soms heb je bij een AH menu het gevoel dat je de normale prijs niet zou betalen. Bij Turquoise wel. Kwaliteit en porties waren super.
Bervoetstheo17 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Bediening was vriendelijk en het eten was goed. Alleen weinig Turkse invloeden bij het 3 gangen menu.
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Super, lekker gegeten. Wij hebben gekozen voor een 4-gangen menu. Bij elke gang kon jezelf een eigen keuze maken. De gerechten werden super opgedient met een redelije tussenpose. Naar onze mening niet te kort of te lang. Zeker een aanrader!
Illepil V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
gezellige inrichting,fijne bediening en heerlijk gegeten. Top avond gehad. Zeer zeker nog een keer genieten hoor !! super
Cyril B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuk sfeervol restaurant. Aparte gastheer. hoofdgerecht was wild zwijn met abrikozen saus of bieftstuk met truffelsaus. Op de vraag of er bij het wild zijn geruild kon worden van de saus kwam het legendarische antwoord: Dan neem je toch lekker het biefstuk..... Nog nooit meegemaakt, maar ach, eens moet eens de eerste keer zijn.
Overig personeel zeer behulpzaam en netjes.
Gaby71nel .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ze hadden een mooi menu voor de ah actie het was heerlijk, alleen onduidelijkHeid over t 3 en 4 gangen menu met afrekenen. Tip, controleer je rekening voor je betaald het gaat zo vaak mis, ook hier. Er stonden Drankjes op wat we niet hadden besteld. Maar verder was alles zeer prima in orde, heel vriendelijk personeel.
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten via de AH actie. Het was gezellig druk in de zaak en de service was top. Gezellige sfeer en de gerechten waren goed.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Na een symposium samen met een collega hier heerlijk en rustig gegeten. Zeer vriendelijke bediening die regelmatig langs de tafeltjes kwam informeren of alles naar wens was.