Over het restaurant Grand Turquoise

Met Turkse glans

Een Turks echtpaar runt restaurant Grand Turquoise. Er is een uitgebreide lunch- en diner kaart met een paar Turkse gerechten, maar veelal geïnspireerd op de Franse keuken. Het decor is sierlijk met mozaïek van glas achter de bar en decoraties waarin bloemen de ster zijn. Hier weten ze wat gastvrijheid is, dus ook een feestje organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant Grand Turquoise

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Tiny J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede ontvangst
Vriendelijk personeel
Eten was mooi bereid en smaakte voortreffelijk
Zeker een aanrader en gaan hier zeker nog eens terug
Bedankt
ahww4914 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten tot in de puntjes verzorgd en van zeer goede kwaliteit.Prettige bediening.Hier gaan we zeer zeker nog eens terug.Het restaurant is zeer zeker aan te bevelen.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eigenaar is vriendelijk en inrichting is datgene wat het mooie pand verdiend. Een dood doener is als je gaat eten met een AH bon, dat je een simpel verkreukt A4tje voorgeschoteld krijgt met een grote blauwe tekst AH menu! De keuze is te beperkt op deze bon. 1 keuze voor de vleesliefhebber en 1 menu voor de vis eter! Beste eigenaar..je jaagt er de mensen mee weg. Wat nooit de bedoeling mag zijn
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zeer sfeervolle ambiance, prettige ontvangst en bediening. Heerlijk, eerlijke gerechten. Goede begeleidende wijnen.
We hebben genoten en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik ben een beetje in dubio bij deze beoordeling. Aan de ene kant prima gerechten , en andere kant gerechten die zo kant en klaar zijn ingekocht.
De scampi's waren perfect, mooi opgemaakt, lekkere sauzen , terwijl de paté kant en klaar was in gekocht en zo ook werd geserveerd..
De diamanthaas was perfect terwijl de nagerechten tegenvielen.
Ik had eigenlijk een ook aantal gerechten met een oosterse link verwacht.
Jammer, terwijl aan de goede gerechten te merken is dat er voldoende kennis hiervoor aanwezig is.
Bediening zeer attent en vakbekwaam. Adviseerde ons oa. een prima wijn. Al bij al waren wij erg tevreden maar teleurgesteld omdat het zeker (veel) beter kan.
John B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Leuke ambiance, goede, correcte bediening en goed verzorgde en heerlijke gerechten.
H B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zeer attente bediening met oog voor onze Ierse gasten met tweetalige menukaarten.
Kwaliteit van het eten was uitstekend.
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Voor een maaltijd onder tijdsdruk hier heerlijk gegeten. De bediening snapte direct dat we niet veel tijd hadden voor een uitgebreide maaltijd en kwam met een heerlijke, vlotte passende oplossing. Men bleef vriendelijk !
Peggy W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super prijs-kwaliteitsverhouding!! Zelden zo lekker gegeten voor zo weinig geld. 4 gangen menu was heel lekker. Niet verwacht.
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg goed gegeten hier. Eten was uitstekend en bediening ook top. Inrichting lijkt meer Spaans dan Frans. Maar hoorde dat ze ermee bezig waren. Kom er zeker nog eens terug.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig met vrienden daar gezeten
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wie Heerlen aandoet, moet hier echt gegeten hebben, anders ....gemiste kans! Eten voortreffelijk, bediening voorkomend en attent en elk gerecht is een plaatje.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was goed.
Alleen was het jammer dat je geen alternatieve saus kon krijgen als je de saus van de AH actie niet luste bij het hoofdgerecht, daarom de bulgur gekozen. Dit smaakte lekker, toch had ik het liefst een vleesgerecht gehad.
-Selma- .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Was zeer vriendelijke bediening, eten was lekker en ook vlot geserveerd. Verder was alles netjes verzorgd en het was een gezellige avond!
robb471 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De tweede keer dat we hier in dit restaurant met de AH-aktie gegeten hebben, na de goede ervaring de eerste keer waren we nu iets minder tevreden over de gerechten. De extra 4e gang betond uit slechts 2 stukken ravioli die dreven in een te dunne saus, het leek wel soep. Nee, dat was geen topper. We zijn iets kritischer gaan oordelen en vonden nu ook de prijs-kwaliteit verhouding niet zo goed. Gaan we hier nog een derde keer naar toe vragen we ons af ?
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. Uitermate vriendelijk personeel. Genoeg keus. Top avond gehad. Kom zeker terug. Aanrader!
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten voldoet telkens weer aan de verwachtingen...zeer lekker en het oog krijgt ook wat...
Prettige en attente bediening met aandacht voor de gasten...zelfs als het heel druk is.
Voor wie er nog niet geweest is, is dit restaurant zeer aan te bevelen, maar je moet dan geen haast hebben....
Aad1948 B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de ah actiebon is de prijs/kwaliteit goed maar anders is € 29,50 voor dit 3 gangenmenu wel aan de prijs. We kregen een AH menu met telkens 3 keuzes maar alleen de vegetarische keuze was wat Turks. We hadden meer Turkse gerechten verwacht in een Turks restaurant. De rode huiswijn van € 17,95 per fles was goed.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Alles duurder met de ahbon dan wat ze normaal vragen. Puree en groente was koud. Dessert was minimaal
Misbruik v systeem
Samantha K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, het enige wat ik jammer vond was dat op de site van iens een bepaald keuze menu stond maar eenmaal daar was deze veranderd en schijnt iedere week te veranderen. Niet echt een nadeel dus maar gewoon jammer omdat ik me op biefstuk verheugd had.