Over het restaurant Grand Turquoise

Met Turkse glans

Een Turks echtpaar runt restaurant Grand Turquoise. Er is een uitgebreide lunch- en diner kaart met een paar Turkse gerechten, maar veelal geïnspireerd op de Franse keuken. Het decor is sierlijk met mozaïek van glas achter de bar en decoraties waarin bloemen de ster zijn. Hier weten ze wat gastvrijheid is, dus ook een feestje organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant Grand Turquoise

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grand Turquoise

m M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima zaak,hier komen wij zeker terug.Hartelijke en vriendelijke bediening .Deze mensen weten hoe het moet.Terecht een volle zaak.
arend B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
20 oktober gegeten! Niet voor herhaling vatbaar!! 1uur op voorgerecht gewacht, personeel druk bezig met 4 vrouwelijke gasten ????wilden eigenlijk al op stappen , jong meisje uit bediening kon geen antwoord geven hoe lang het hoofdgerecht nog zal duren ok , na 45minuten wachten werd het opgediend! Met de laatste hap in mijn mond , stond het kaasplankje al onder mijn neus! Mijn advies aan personeel , meer oog voor andere gasten ! Ah menu was prima!!
Thei V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijk gegeten, vooral de champignons bij het voorgerecht waren zalig, we hadden het ah arrangement en waren daar zeer tevreden over.
Wiel M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We wilden genieten van het heerlijke wildmenu. maar werden bij binnenkomst al verrast met op tafel een aankondiging happy birthday. Perfect ingespeeld op ons verjaardagsetentje. Natuurlijk was het menu zoals gewoonlijk weer goed gekozen en was een dessert zelfs een overbodige luxe.
Tiny J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk driegangen menu via ah spaaractie
Keuze vlees of vis
Lekkere gerechten
Goede porties
Fijne vriendelijke bediening.
Gezellige locatie
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was fantastisch, mooi restaurant, keurige bediening en zeer attent, wij waren hier deze keer met Albert Heijn voucher, fijne combinatie met passende wijnen, dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten.
maryfranca .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
goede sfeer en goede gerechten. toen we vertelden alleen een flesje water te willen bestellen, reageerde de eigenaar een beetje teleurgesteld, vonden we een beetje raar . moesten nog auto rijden en konden dus geen alcohol drinken
smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met AH actie. Prima gegeten. Gerechten goed op smaak en voldoende. Keuze wat beperkt vanwege de aktie. Vriendelijke bediening.
Marlou D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Nadeel is dat je heeeeeel lang moet wachten, wij waren er om half 7 en kregen om 2100 uur ons hoofdgerecht. Niet echt fijn als je honger hebt, er is ook te weinig personeel . Verder is het mss een suggestie om de muziek zachter te zetten , iedereen gaat door de muziek harder praten om elkaar te kunnen verstaan. Het eten was heerlijk!!!!!
Saskiavannuland .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Verse groente en lekkere smaken. Jammer dat het voorafje al tijdens onze 'borreltijd' kwam. We hadden nog een biertje en olijfjes en brood. Later ging het tempo omlaag en hebben we rustig van onze wijn kunnen genieten.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prettige bediening lekker gegeten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Manfred S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Redelijk lang moeten wachten tussen de gangen door.
phiel K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gezellige gelegenheid, prettige bediening , goede kwaliteit vanhet eten. Niet te lange wachttijden tussen de gangen
Zeer zeker de moeite waard.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Sfeervol, prima gegeten met 4 personen, alleen de biefstuk was jammer genoeg wat taai, teveel doorbakken ipv medium.
Alle wachttijden waren erg lang, zelfs voordat de eerste drankjes en de menukaarten kwamen.
De reservering via IENS was niet vastgelegd bij het restaurant.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hadden het niet echt getroffen omdat we zeer in de nabijheid van een wel erg luidruchtig groot gezelschap werden geposteerd. Gelukkig mochten we een ander tafeltje nemen maar desalniettemin toch nog erg gehorig.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zoals altijd erg goed,en heel vriendelijk.Ondanks dat ze het heel erg druk hebben,toch aandacht voor iedereen.
ahww4914 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig en leuk restaurant met prettige en vriendelijke bediening.Voor ,hoofd en nagerecht zijn uitstekend met voldoende keuze mogelijkheden.Om eens lekker en gezellig te gaan eten beveel ik Grand-Turquoise zeker aan.
huubjanssen300 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Leuke ontvangst door de eigenaar. Waren iets aan d late kant maar had dit van tevoren telefonisch aangegeven. Prijs-kwaliteitsverhouding gunstig. De "drankrekening "blijft bij dit gebeuren altijd de bottleneck.