Over het restaurant Grand Turquoise

Met Turkse glans

Een Turks echtpaar runt restaurant Grand Turquoise. Er is een uitgebreide lunch- en diner kaart met een paar Turkse gerechten, maar veelal geïnspireerd op de Franse keuken. Het decor is sierlijk met mozaïek van glas achter de bar en decoraties waarin bloemen de ster zijn. Hier weten ze wat gastvrijheid is, dus ook een feestje organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant Grand Turquoise

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. Uitermate vriendelijk personeel. Genoeg keus. Top avond gehad. Kom zeker terug. Aanrader!
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten voldoet telkens weer aan de verwachtingen...zeer lekker en het oog krijgt ook wat...
Prettige en attente bediening met aandacht voor de gasten...zelfs als het heel druk is.
Voor wie er nog niet geweest is, is dit restaurant zeer aan te bevelen, maar je moet dan geen haast hebben....
Aad1948 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de ah actiebon is de prijs/kwaliteit goed maar anders is € 29,50 voor dit 3 gangenmenu wel aan de prijs. We kregen een AH menu met telkens 3 keuzes maar alleen de vegetarische keuze was wat Turks. We hadden meer Turkse gerechten verwacht in een Turks restaurant. De rode huiswijn van € 17,95 per fles was goed.
lire .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De bediening is vriendelijk en zeer zeker niet opdringerig, zoals ik eerder heb gelezen in een recensie.
Het eten was goed en meer dan genoeg. Wij zijn tevreden en zullen er beslist nog een keer teruggaan, ook zonder AH-zegels.
cphsavelkoul .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten prima. Vooral pluspunt de goed verwarmde borden. Naarmate het drukker werd werd personeel hectisch. Daardoor duurde alles langer. Stoorde niet echt want je had genoeg te kijken en stoelen zaten goed. Dessert uiteindelijk gevraagd en meteen wen cappuccino erbij en deze vraagt zeker een verbeterpunt. Het smaakte als warme slappe drab. Afbraak op het goede diner. Al met al toch tevreden daarom niet geklaagd. We zijn elders gaan genieten van een stevige cappucino want dat verdient een goed diner als afsluiter toch.
merkelbekker .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met een AH bon gaan eten. We waren een uurtje later dan gereserveerd en hadden hiervoor gebeld; reactie was 'hoe later, hoe beter'. Bleek inderdaad nogal druk te zijn. De bediening rende in het rond. Niet altijd even efficíënt ook. Duurde lang voor we de bestelling konden doorgeven en zo zaten wij nog laat te tafelen (zo laat is het nog nooit geworden). Het eten was overigens verrassend goed.
Winnie H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel fijne bediening met aandacht. Staan open voor variatie op menu.
Belangrijk vind ik zelf de aandacht ook voor de wijn. Had ik niet verwacht bij een Turks georienteerd restaurant. Maar is zeker zo. Naast de huiswijn n heerlijke witte en rode wijn. Met prima prijs kwaliteit.
Wij gaan zeker nog ns terug
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heerlijk en goed warm. De borden super voorverwarmd. Het voorgerecht met parmaham was voortreffelijk. Er werd ruim voldoende opgediend. De tijd tissen de gerechten was soms wat langer, maar niet vervelend. We gaan zeker nog eens terug.
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was (gezien de prijs) prima. Complimenten voor de chef.

De zaak zat geheel vol en de bediening had duidelijk moeite om tijdig iedere klant te bedienen. We hebben 2 uur en 45 min gedaan over een 3 gangen menuutje, dat is té lang.

Daarnaast vroeg het personeel nogal opdringerig of we geen prosecco en wijn bij ons eten wilden. Laat dit soort fratsen achterwege. Mensen die wijn of prosecco willen bestellen vragen daar zelf wel naar.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Echt een superleuke diner op oudjaarsavond gehad! We werden echt verwend :)
leoria .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Warm broodje,kruidenboter en olijfjes als amuse. Prima. Alle gerechten waren zeer smaakvol, leuk opgediend en ruim voldoende. Vriendelijke eigenaar, die toch tijd had voor een praatje, terwijl de zaak vol zat. Zeer geslaagd etentje!
paul S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gegeten met de AH actie. Keuze uit 3 gerechten per gang. Snelle bediening. Kortom goede prijs/kwaliteit verhouding.
blackrose .

Hoofdgerechten weinig innovatief

Wij gaan nog eens!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bezocht met de AH-actie. In eerste instantie kregen wij het "normale" weekmenu te zien a 22,50 per menu. Toen we aangeven dat we met de AH-actie kwamen, kregen we een andere kaart met exact hetzelfde menu, maar dan voor 29,50 per menu. Dit vonden we toch erg vreemd. Het lijkt erop dat de restauranteigenaar het weggeven van het tweede menu te duur vindt en dus maar de klant daarvoor 7 euro extra in rekening brengt!

Wanneer we dit bespreekbaar maakten, reageerde de eigenaar zeer klantonvriendelijkheid. Het was normaal en dan moesten we maar ergens anders heen gaan.

Dit was dus een maar nooit meer! Een afrader!
halijean .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het AH menu voldeed aan de verwachtingen.
Prijs-kwaliteit in orde.
Vriendelijke bediening.
Zeker waard om te herhalen: het viel op dat veel gasten bekend waren met de zaak, hetgeen een goed teken is.
Edgard P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Hartelijke ontvangst, goede bediening, prima gerechten en drankjes, gezellige ambiance te danken aan de Kersttijd. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben een gezellige avond gehad in het sfeervolle restaurant. Het eten was erg lekker, goede porties en de bediening was erg vriendelijk en attent.
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bij ontvangst werden wij uitgenodigd voor een glas Proceco met de woorden: wij ontvangen onze gasten altijd met een glas procecco. Helaas werden die glazen Prcecco tegen een hoge prijs aan ons berekend en bleken een sigaar uit eigen doos te zijn!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Service en inrichting passend, alleen tussen voorgerecht en hoofdmenu een lange wachttijd verder niets aan te merken aan personeel .
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten was zalig, de hoeveelheid precies goed, de bediening vriendelijk en attent..... kortom...zeer zeker voor herhaling vatbaar