Over het restaurant Grand Turquoise

Met Turkse glans

Een Turks echtpaar runt restaurant Grand Turquoise. Er is een uitgebreide lunch- en diner kaart met een paar Turkse gerechten, maar veelal geïnspireerd op de Franse keuken. Het decor is sierlijk met mozaïek van glas achter de bar en decoraties waarin bloemen de ster zijn. Hier weten ze wat gastvrijheid is, dus ook een feestje organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant Grand Turquoise

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grand Turquoise

Dhr S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Voor het eerst hier gegeten en gereserveerd via spontaan.
Een uitstekende ervaring, vandaar deze recensie.
Een prettige ontvangst, waardoor je je gelijk thuis voelt.
Een speciale kaart voor dit arrangement, met voldoende keuze.
Vooraf de parmaham, als hoofdgerecht de reuze ravioli, en als dessert het kaasplankje.
Het kaasplankje mocht wel iets royaler, maar was echt voldoende.
Een uitstekende bediening, attent en vriendelijk.
Wat ons betreft echt een aanrader.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Waar gaan we eten in de buurt......?
Turquoise was aan onze aandacht ontsnapt, een gemis bleek later op de avond!
We kozen het 4-gangen menu en genoten van de scampi, ravioli biefstuk en aardbeientoetje. De bediening was vriendelijk, de kok uitmuntend, kortom.....we gaan terug
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima service, zeer attent, niet opdringerig, goede timing qua verdeling maaltijden gedurende de avond. Subtiel adviserend.
Zeer zeker aan te bevelen.
Niet vergeten te reserveren!
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
lekker gegeten, prima personeel, enig minpuntje:rumoerig, en dit wordt nog versterkt door de muziek die naar mijn mening te hard staat, volgens mij is muziek helemaal niet nodig en zeker niet als zaak vol zit, zeker oudere mensen hebben moeite om gesprekken te volgen
Andrea A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Bij binnenkomst bleek er een feestje te zijn. Er waren slechts enkele tafels beschikbaar. Ondanks de drukte hebben we rustig kunnen eten en was er ook voldoende aandacht voor ons. Er werd namelijk geregeld gevraagd of we nog iets wilden drinken, of het eten smaakte etc. Zoals altijd hebben we heerlijk gegeten en waren de gerechten mooi opgemaakt. De kwaliteit van de gerechten was goed.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ik was er vorige week gaan eten met mijn zoon, leuke ontvangst, lekker voorgerecht, eigenlijk was alles lekker :) ik ga er zeker terug, een aanrader
paul G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Warm gezellig gewoon goede keuze
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Kwaliteit zeer goed. Met name het hoofdgerecht(Duo van Hert en Wild zwijn met rode kool puree en kweeperen jus) was werkelijk voortreffelijk . Personeel zeer vriendelijk en attent . Ik zal hier zeker vaker gaan eten.
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wat een fijne avond. We voelden ons welkom. We hadden van te voren aangegeven dat er een jarig was. Tafel was leuk versierd en bij het toetje was nog n verrassing. Bediening was goed, eten was kwalitatief goed. Tijd tussen de maaltijden had ietsie pietsie korter gemogen, maar als dat alles is? Topavond, chapeau.
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Veel te zoute pompoensoep en pas na 2 uur de hoofdmaaltijd geserveerd krijgen. Een afrader.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten in sfeervol restaurant. Uiterst vriendelijk en attent personeel. Zeker een aanrader. We komen terug! Prijs kwaliteits verhouding dik in orde.
Math W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gisteren lekker gegeten. Zeer goed verzorgd, lekkere wijnen en goede vriendelijke bediening.
Zeker een restaurant om eens terug te gaan.
margotvanderbooren .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit verhouding top. Zalige hertenbief met uitstekende saus en bijlagen. Ook voor- en nagerecht apart en royale porties.
m M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima zaak,hier komen wij zeker terug.Hartelijke en vriendelijke bediening .Deze mensen weten hoe het moet.Terecht een volle zaak.
arend B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
20 oktober gegeten! Niet voor herhaling vatbaar!! 1uur op voorgerecht gewacht, personeel druk bezig met 4 vrouwelijke gasten ????wilden eigenlijk al op stappen , jong meisje uit bediening kon geen antwoord geven hoe lang het hoofdgerecht nog zal duren ok , na 45minuten wachten werd het opgediend! Met de laatste hap in mijn mond , stond het kaasplankje al onder mijn neus! Mijn advies aan personeel , meer oog voor andere gasten ! Ah menu was prima!!
Thei V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijk gegeten, vooral de champignons bij het voorgerecht waren zalig, we hadden het ah arrangement en waren daar zeer tevreden over.
Wiel M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We wilden genieten van het heerlijke wildmenu. maar werden bij binnenkomst al verrast met op tafel een aankondiging happy birthday. Perfect ingespeeld op ons verjaardagsetentje. Natuurlijk was het menu zoals gewoonlijk weer goed gekozen en was een dessert zelfs een overbodige luxe.
Tiny J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk driegangen menu via ah spaaractie
Keuze vlees of vis
Lekkere gerechten
Goede porties
Fijne vriendelijke bediening.
Gezellige locatie
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was fantastisch, mooi restaurant, keurige bediening en zeer attent, wij waren hier deze keer met Albert Heijn voucher, fijne combinatie met passende wijnen, dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen.