Grand Tropez

5,6
5,7
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was niet echt druk, dat kan de reden niet zijn geweest.
Erg lang moeten wachten, maar we hadden de tijd, niet erg voor ons.
Toen er dan eindelijk iemand kwam was er geen enkel vriendelijk woord, een aantal gerechten was er niet meer, toen we dan maar wat wilde wisselen in menu's kon dat niet.
Eindelijk kwamen dan onze drankjes en heel veel later het voorgerecht. Was niet smakelijk.
Op de spare ribs na, was ook het hoofdgerecht gewoon niet lekker.
Nagerecht, gewoon ijs met slagroom; ijs met heel veel harde stukjes (kristallen) er in. Verder troffen we onder het ijs bij een nagerecht nog een restant van een suikerzakje aan.
Uiteindelijk klopte de rekening ook niet.

Het is er vies, onvriendelijk personeel (niet iedereen natuurlijk) onsmakelijk en dus Geen aanrader! !!!
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Jammer dat je geen 0 kunt geven... NIET naar toe gaan! De omschrijving op de menukaart lijkt prima, maar dat is ook alles.. In het echt valt het eten enorm tegen. Diepvries garnalen, paling en rivierkreeftjes. De salade is alleen ijsbergsla, maar dan waterig. Eten klaargemaakt zonder liefde. Vind de kok zelf dat hij het juiste beroep heeft? Wij niet!
De ober was heel vriendelijk, maar dat kun je niet eten..
Robvandestar .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Tsja, vieze WC's. Eten middelmatig, sla met bruine randjes en garnalen niet goed schoon gemaakt.
Ouderwetse inrichting:
Afknapper!
Catchup Coaching M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
"Gezien de mooie zomer en het prachtige vuurwerk komen de touristen toch wel automatisch binnen" dat moeten ze gedacht hebben bij Grand Tropez en dat klopt ook - momenteel nog wel. Hoe is het mogelijk dat dit restaurant nog niet failliet is?

Het bedienend personeel bestond uit 2 dames die hun benen uit hun reet liepen en de zaak duidelijk niet onder controle had (er stonden zeker 50 tafels), ik kreeg er bijna meelijden mee. We hebben 2 uur zitten wachten op een pannetje mosselen. De dames bleven zich verontschuldigen.

Het eten was goed (maar ach wat kun je verpesten aan gekookte mosselen) en we zaten heerlijk in de zon op het terras en dat maakte het voor ons goed vol te houden, maar je zult maar honger hebben.

Oh ja, en het dames toilet en wasbakken waren niet schoongehouden. Toilet papier ontbrak.
Chantal E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gezellig even een hapje eten, dachten we. Na een behoorlijke tijd wachten kregen we eindelijk de kaart. Ik koos voor de paëlla, mijn dochter voor de kibbeling met patat en mayonaise. De bestelling werd opgenomen en de drankjes werden gebracht. Maar toen! Na weer een half uur wachten kwam eindelijk het eten. Zonder mayo. Drankje al lang op, dus nog maar een besteld, bij een dame die amper Nederlands sprak. Ook gelijk maar weer mayo voor de patat besteld De paella was wat vet, maar niet slecht. De patat was echter nog half rauw. Weer half uur wachten tot er uberhaupt iemand langskwam. Toen maar naar binnen gegaan om te klagen. De (enige) Nederlandse serveerster die er was keek, zei: ja ... en liep toen snel weg... Om na weer een half uur naar onze tafel te komen wat er nou was. Nou, geen drankje, geen mayo en rauwe patat dus. Ze bood niet al te vriendelijk nieuwe patat aan, maar aangezien ik allang klaar was, mijn dochter al geen trek meer had en we geen zin hadden nog een half uur te wachten heb ik maar de rekening gevraagd. Drankje en mayo hoefden wat ons betreft dus niet meer. Mijn dochter vroeg nog naar de manager maar die schijnt er niet te zijn. Toen ik wilde pinnen werd ze ineens superaardig, maar zodra ik betaald had, was dat gauw weer over. O ja, en dan heb ik het nog niet over het smerige toilet gehad. Dus never nooit meer terug en ik zou dit zeker niemand aanraden.
Hyfly .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zaterdagavond hier op het terras gegeten. Vriendelijk ontvangen, stokbroodje met kruidenboter vooraf, was prima te eten maar erg dik en "gescheurd" gesneden. Vervolgens als hoofdgerecht gegrilde biefstuk met friet en calamari met friet. De biefstuk medium rare besteld, was erg doorbakken en zo droog als een schoenzool. De calamari was goed zacht maar wel heel erg vet en weinig smaak.
Serveerster kwam borden ophalen terwijl 1 van de 3 nog niet klaar was met eten en er werd niet gevraagd of het gesmaakt had.
Nadat de derde persoon klaar was met eten hebben we nog 25 minuten gewacht tot we iemand konden aanschieten voor de rekening. In totaal 3 keer om de rekening gevraagd en pas na 30 minuten gekregen. Het bord van de derde persoon was overigens nog steeds niet opgehaald...
In totaal maar 1 drankje pp gedronken omdat hier ook niet naar gevraagd werd.
Het was niet onbeschoft druk op het terras dus we hadden wel wat meer service verwacht.
De inrichting van het restaurant is verouderd, hier is niets mis mee. Wel is het erg jammer dat de toiletten vies zijn, er geen toiletpapier is en de zeep op is.
Wij gaan hier nooit meer eten en raden het restaurant ook echt niet aan.
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Toeristen Menu en Paella met koffie en espresso,twee bier en twee witte wijn voor 50euro....super goedkoop en reuze lekker! De bediening is vriendelijk en geen gehaast ondanks dat het terras vol zat. Niets is zo prettig dat er pauze's tussen de gerechten zit. Echt een aanrader!
Klein minpuntje....bij de toiletten vragen ze 50eurocent. Waarschijnlijk vanwege badgasten die even gebruik willen maken van de wc. Wij hebben niet betaald na ons toilet bezoek...maar dikke fooi gegeven.
Jason H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wij komen hier geregeld voor de spare ribs. Deze zijn uitzonderlijk mals en vallen zo van het bot! En onbeperkt spare ribs eten voor nog geen 15 euro. Helaas te vette glazen waardoor het bier erg snel dood slaat. Verder is de service niet hoogstaand en het decor dramatisch. Echter absoluut aan te raden om hier spare ribs te eten!!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Slechter dan dit heb ik nooit meegemaakt. Omdat we niet veel tijd hadden besloten we snel een hapje te eten.
Na enige minuten werden de drankjes opgenomen en die kregen we korte tijd later. We bestelden beiden een dagmenu. Na 20 minuten kreeg mijn vriendin een salade maar mijn soep was nog nergens te bekennen. Maar eens navraag doen dus. Oh ja...was het antwoord en even later kwam de soep. Inmiddels weer dorstig bestelde ik nog een biertje. Na 10 minuten wachten nogmaals gevraagd. Ja ja zei de ober ongeïnteresseerd. Na ruim een uur gewacht te hebben was er nog geen hoofdgercht. Tsja..tis druk zei onze gezellige ober weer. 10 minuten later. (5 kwartier waren we al binnen) kwam het hoofdgerecht. Helaas had ik een rode biefstuk besteld maar kreeg iets wat nog het meest op een schoenzool leek. Maar even aandacht voor gevraagd en zonder wat te zeggen werd het bord weggehaald. Verder gebeurde er niets. Na weer geklaagd te hebben kwam biefstuk nr 2. Rood was wel erg serieus genomen dit keer. Hij was steenkoud. De maat was vol en ik vroeg naar de eigenaar. De aardige ober negeerde ons totaal. Ik ben vervolgens naar de bar gelopen en zei te vertrekken zonder betaling. Toen kwam er een aardige dame die wel sorry zei en zei dat ik mijn maaltijd niet hoefde te betalen. Aardig...ik had niet eens iets gehad. De gezellige ober keek me niet meer aan. Deze service is te schandalig voor woorden.
Sipke D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Voorafgaand aan de avondvoorstelling van Billy Elliot hier gegeten.
Ik zat aan het raam; best wel koud. We bestelden een 3-gangen menu. Het duurde erg lang tussen het drinken vooraf en de soep en daarna nog langer tussen de soep en de schnitzel. De soep was goed te eten. De schnitzel was iets te doorbakken, in de frituur!
Daarna heeft mijn vrouw het toilet bezocht. Voorwaar geen aanrader!!!
Daarna heel lang gewacht op de cassata. Die kwam, zelfs na aandringen, niet. Het was redelijk druk en de serveerster verklaarde dat er twee medewerkers niet zijn gekomen. Maar excuses voor het lange wachten en ons kleumen (twee uur bij het koude raam) en het uiteindelijk missen van de 3e gang, kwamen nauwelijks. Uiteindelijk heeft ze €2,35 van de rekening gehaald, een schamele financiële tegemoetkoming welke zou moeten staan voor twee desserts.
Onze ervaring stond niet op zich: alle mensen aan tafeltjes om ons heen hebben geklaagd over het lange wachten.
Bij het verlaten van het restaurant hebben we een aantal mogelijke gasten kunnen weerhouden hier binnen te gaan. Iets dat ik bij deze iedereen aanraad.
Samantha S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Nou zoals altijd als we naar scheveningen gaan drinken we altijd een kopje koffie met een gebakje hier altijd perfect op vandaag na dan ik vond een haar in mijn appelgebak dit gaf ik aan bij het personeel die reageerde er onvriendelijk ze zeiden gelijk van die haar is niet van mij enzo en er werd ook gelijk heel onaardig tegen ons gedaan geen sorry voor het ongemak ofzo iets erg jammer dit maar wij gaan voort gewoon ergen anders koffie drinken !!!!!!
J. A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Een gezellig restaurant waar je even lekker tot rust kunt komen na een dagje winkelen of gezellig kunt dineren met je partner of vrienden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het eten is lekker en prijs kwaliteitverhouding is prima in orde. Een echte aanrader dus!
APIS .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Gisteren voor 6 personen gereserveerd. Bij aankomst moest er snel nog een tafel geregeld worden. Er werd een ronde tafel aan geschoven zodat 2 van de 6 apart zaten. Lang moeten wachten op de soep. In het vieze plakkerige menu stond soep naar Keuze. Deze keuze bestond maar uit 2. Bij de bestelling gelijk om drank gevraagd want dit werd niet opgenomen. 30 minuten na de soep werd 5 maal een hoofdgerecht geserveerd. Onze 6e persoon heeft 20 minuten gewacht op haar hoofdgerecht. Kip sate was half rauw deze terug gegeven en nieuwe gekregen. (Al die tijd geen 6e hoofdgerecht) personeel was erg onvriendelijk. Geen excusses. Geen contact kunnen maken met bediening voor 2e keer drinken. Onderling met andere gasten was erg gezellig. Iedereen klaagde over lang wachten vies eten en vuile toiletten zonder wc papier. Met elkaar hebben we nieuwe gasten die binnen kwamen afgeraden om hier te komen eten. De Mac Flurry was heerlijk en hier komen wij nooit meer!!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Een willekeurige zaak aan de boulevard uitgezocht. Geen hoge verwachtingen, maar toch. Licht kleverige tafels, licht stinkend toilet, voddige wijnkaarten, te harde house uit de speakers. Uiensoep die al een tijdje op het vuur stond, een zenige en dorgebakken biefstuk met koude patat en vettige gewokte groente, lambrusco die al zo lang open stond dat het koolzuur er uit was, en dame blanche met chocoladesaus uit een flesje ipv warme saus. Alle vooroordelen over eten op de Scheveningse boulevard zijn weer bevestigd.... hier gaan we dus niet meer heen
Graca .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Vorige week hebben wij Grand TropeZ in Scheveningen bezocht. In een woord: Afschuwelijk!
Na 1,5 uur te hebben gewacht, melde er een dame bij ons aan tafel met de melding dat de kip nog ontdooid moest worden. 30 min later kwamen ze aan met het eten. Je raad het al! na 2 uur wachten kregen we alsnog te maken met een bevroren kip op ons bord. Als het nou eens goed eten was, dan was het mischien nog de moeite waard geweest, maar helaas.

Mocht je van slecht en bevroren eten houden, dan raad ik je deze tent zeker aan!
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Lang wachten voordat er personeel kwam om op te nemen
Te weinig personeel op zoveel gasten,niet zo vriendelijk personeel
Menukaarten waren kleverig en vies
Toiletten waren niet om aan te zien, vies, geen wc papier, vloeren smerig, onhygienisch
Eten: kibbeling was erg zout,en het laagje eromheen leek niet vers(waarschijnlijk diepvries)
verder zag het bord er niet appetijtelijk uit, sla komkommer e.d niet opgegeten.
2 kroketten(deze waren bijna koud) met frites, (eerst zaten er boterhammen bij wat niet bestelt) was,sla e.d zelfde als hierboven, verder redelijk.
Omelet met zalm en garnalen/brood: garnalen zaten er niet in, omelet was aangebrand en had dus een vieze rooksmaak.
Enige pluspuntje was de koffie en de thee.Het laat zich raden hoe het in de keuken er aan toe gaat.Wij vinden Grand Tropez geen aanrader en komen hier zeker nooit meer terug.

Moeder,Vader en zoon
Jojo251 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
ik had al 2x iets gedronken met mijn moeder hier en 1x met mijn man en donderdag (19 september) heb ik voor het eerst iets gegeten (vegetarische pasta met verse groenten en tomatensaus) en het was werkelijk overheerlijk. Zeker aan te raden wat mij betreft.
En we hebben niet extreem lang hoeven wachten, dus echt prima.
Als u op scheveningen bent, dan is een bezoekje aan dit restaurant een heel goed idee.
MDJ123 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Tot mijn grote verbazing lees ik de recensie hieronder. Ik ben hier gister ook samen met mijn man onbeperkt groupon mosselen komen eten en wij hebben werkelijk genoten!

De service was erg goed, niet alle meiden spraken Nederlands maar wij hebben hier geen probleem bij ondervonden omdat de twee andere dames ons goed hebben geholpen.

De mosselen waren verukkelijk en hebben dan ook zeker een tweede pannetje besteld, niks op aan te merken! Eten was snel klaar en de tweede ronde was net zo goed als de eerste.

Wij komen hier in ieder geval zeker terug !
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Zojuist vervroegd thuisgekomen van het etentje in dit restaurant; wat een vreselijk teleurstellende ervaring was dit! Ik zal het iedereen afraden hier ooit te gaan eten!

Ik had, op aanraden van een kennis, een Groupondeal gekocht voor onbeperkt mosselen eten met mijn vriend. De pannetjes die op tafel kwamen waren één en al roest, de mosselen te lang doorgekocht en ze waren slecht gewassen, want het was veel zandhappen... We kregen een tweede pannetje aangeboden, maar die moesten we nu samen delen. Deze pan was ook vol roest, voor maar tweederde gevuld met mosselen en niet meer zo rijkelijk bedeeld met groentes als de eerste pannetjes. Ook hier was het weer zandhappen geblazen. Het decor is echt heel armoedig en toen de lichten aangingen omdat het donker werd, bleken er drie lampjes boven onze tafel het niet eens te doen. Verder zaten de bestelkaarten voor de milkshakes/cocktails/fruitsappen helemaal onder de plak. Toen het tweede pannetje ook snel leeg was werd deze in no-time afgehaald, maar we kregen niet de vraag of we nog een pannetje wilde en er was geen oogcontact: de serveerster stoof weg. We probeerde de aandacht te trekken (om ons heen kijken, hand opsteken) alleen dit werd pas na een half uur opgemerkt... Er werd ons gevraagd of we wel opnieuw een bestelling hadden gedaan en wij gaven aan dat we hier niet eens de kans voor gekregen... We zouden een derde pannetje krijgen, maar nadat er al twee pannetjes voorbij waren gegaan voor andere tafels hebben we om de rekening gevraagd en ons ongenoegen uitgesproken bij de (hoofd?)serveerster. Ze ging met ons in discussie en sprak ons constant tegen; als klap op de vuurpijl zei ze dat we een half uur later waren dan onze reservering... Dit is de reinste onzin, want we waren vijf minuten voor tijd binnen en wonen er 800m vandaan...
Ik hoop dat ik mijn geld terug kan krijgen via Groupon, want dit was diep triest!
Anton A.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Ben afgelopen week met 4 vrienden (dus met zn 5e) hier wezen eten en wij waren allemaal zeer tevreden. Ik ben voor de mosselen gegaan en vond ze zodanig lekker dat ik een tweede portie heb besteld, en ik kwam niet via groupon, ik hoorde na afloop dat hier van een onbeperkt mosselen eten actie loopt. die ga ik mooi doen dus!! De twee dames hadden allebei onbeperkt spareribs maar de porties waren zo groot dus zaten na de eerste al vol de andere twee zijn voor de twee andere heren zijn voor de biefstuk gegaan en deze waren ook perfect medium gebakken. We zijn de hele avond geholpe door een dame, konden erg met haar lachen en de service was erg goed hoefde niet lang te wachten. Zeker een aanrader!!