Grand Plaza

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Meerdere keren in dit restaurant geweest en we blijven ook zeker komen in de toekomst, het eten is lekker (vooral de bakplaat) en ook de sfeer is prima, vriendelijk personeel en altijd gezellig!
President .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Een prima buffet restaurant met wereld keuken. Inmiddels komen wij hier al meer dan 10 jaar in de vakanties. Eigenaar is zeer vriendelijk en service gericht. Diverse Oriëntaalse kant en klaar gerechten en de Hollandse friet met toebehoren mag natuurlijk niet ontbreken. ook een saladebuffet en sushi staan voor je klaar. Wok, bakplaat en grillplaat met diverse vlees en vissoorten. En belangrijk vlotte bediening ook bij grote drukte. Voor de kinderen is er een mini klimparadijs en een bioscoop. zo kan je lekker rustig eten. Later in de week nog 2x wezen eten met gasten. Grand Plaza een absolute aanrader als je in de buurt bent. In de regio vind je geen betere.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
De gastheer en gastvrouw zijn ontzettend enthousiast en vriendelijk, waardoor je je heel erg welkom voelt en direct op je gemak.

Er is een ander concept, het eten moet jezelf halen en de bediening ruimt alleen af, maar daar is de prijs ook zeker naar! En stiekem is het ook heerlijk om tijdens het eten een beetje te kunnen lopen vind ik persoonlijk

Er is een ruime en grote diversiteit aan eten waar je echt wat te kiezen hebt. Het eten is ook goed bereid en smaakt heerlijk. Daarnaast is er een ruime keus aan drankjes (bier wijn en fris) die in de prijs is inbegrepen.

Het leukst vinden wij dat er goed rekening is gehouden met kinderen. Er is een afgesloten speelplek met een heuse bioscoop, klimtoestel en animator in het weekend die de kinderen entertaint en op past.

Voor eenieder wat wils dus, een echte aanrader!
MariusJohan .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
De formule zoveel eten en drinken als je wilt in twee uur voor een plezierige prijs(met korting voor 65+-ers) Plezierige ongedwongen en zeer efficiënte service. Het buffet is altijd bijgevuld en de chef controleert voortdurend op hoeveelheid en kwaliteit. Een grote keuze in heerlijke soepen, voorgerechten en desserts. De keuze in Aziatische en Europese gerechten is wat beperkt en traditioneel, maar goed van kwaliteit. De Wok-koks werken vlot en goed. Keuze uit meerdere bij de prijs inbegrepen (goede) wijnen, bieren en frisdranken. Een aanrader, ook voor grote groepen en ook voor kinderen is er van alles te eten en te spelen.
FZS600 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Toppertje in de regio!

Zo eetgenieters, hier weer een recensie van de FZS Pilot, die vanavond in Grand Plaza is wezen eten. Een nieuwe ervaring voor ons, hier zijn wij nog niet eerder geweest maar ik kan jullie verzekeren dat dit ook niet de laatste keer gaat zijn. Dit restaurant hoeft zichzelf niet meer te bewijzen, dat heeft het al lang gedaan.

Wij kwamen om half vijf in de middag binnen en het zat er al goed vol. De buffetvorm gooit hoge ogen hier, dat was wel duidelijk. Eten totdat het laatste hapje niet meer wil vallen maar aan alles merk je dat de kwantiteit niet over de kwaliteit heen gaat. Er is bijzonder veel uitzoek voor iedereen, jong en oud vindt iets van de gading. Vegetariërs hebben het lastiger maar ook die kunnen goed slagen, het is maar net wat je wenst.

Persoonlijk vind ik de gerechten van de teppanyaki plaat heel goed te noemen, alles ziet er goed vers uit en wordt in sneltreinvaart voor je bereid terwijl je (niet te lang dus) wacht. Vlees en vis van de plaat en uit de wok, je vraagt maar en niets is teveel. Gewokte groenten lukken ook, krakend vers tussen de tanden, zo hoort het!

De gigantische rij aan bijgerechten ga ik niet eens opsommen, zoveel zijn het er. De meeste wel typisch Aziatisch maar zo profileert het restaurant zich ook dus dat is geen probleem. Erg veel variatie, je reserveert voor een bepaalde tijd en die heb je wel aardig nodig ook als je een beetje van alles wat wilt proeven. Tot slot denk je dan dat je alles gehad hebt en dan komt het nagerechten-buffet in beeld... Oeioeioei, je zou wensen dat je nog verschrikkelijk veel plaats had in de buik maar dat is lastig hier in deze gelegenheid!

Heerlijke ijsjes, veel fruit, diverse taartjes, muffins, slagroom en allerlei garneringen maken gewoon dat je nog een keertje opschept. Om over de chocoladefontein nog maar te zwijgen. Een lust voor het oog en zien doet eten. Moet ik nog meer zeggen, eetgenieters?

Dat al deze heerlijkheden zich laten downloaden onder de douche van een lekker glaasje laat zich raden: diverse wijnen, standaard maar wel goede kwaliteit en keus uit 2 witte en 2 rode. Diverse bieren waaronder Radler en ook een Aziatisch biertje voor de avonturier lukt. Diverse frisdranken in een tap, glas eronder en op het knopje drukken. Een ruim assortiment éénpersoonsflesjes completeert het hele assortiment.

Ook de koffie na het eten is prima verzorgd en wordt voor je gemaakt met verse boontjes terwijl je (kort) wacht. Met fijne bonbon erbij (oef) en keuze uit diverse koffievarianten en theesoorten.

De bediening is echt geweldig, bijzonder attent te noemen, professioneel en vriendelijk! Je bent even weg voor een gerecht en als je terugkomt is je gebruikte bord al weggehaald. Ze lopen zich de benen uit het lijf en werkelijk helemaal niets is teveel voor ze, zo hoort het natuurlijk ook maar dat het anders kan hebben we ook vaak genoeg meegemaakt. Zoals ik al zei: dit restaurant hoeft zich niet meer te bewijzen, is al lang gedaan.

Vanaf de ontvangst tot het afrekenen is deze gelegenheid één en al professionaliteit, ik kan er niks anders van maken eetgenieters. Als je in de buurt bent en je hebt trek: ga er heen, je wordt beslist niet teleurgesteld. Reserveren zeer aan te raden en zeker in het weekend, volgens mij dan. De website geeft al een paar hele goede indrukken, kijk daar ook eens. Groetjes van de FZS Pilot en tot een volgende keer.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Zeer goede Service. Werden Vriendelijk ontvangen door een wat Jonger Meisje Lisette geloof ik zo.

Ondanks dat het deze avond vol zat hebben we dat geen moment zo ervaren

Een wok-achtig restaurant van de bovenste plank. Voor nog geen 25 euro mag je 2 uur lang je buik rond eten en drinken. Natuurlijk vind je de zaken als friet en babi pangang hier, maar ook lamskoteletjes, sliptong en grote garnalen. Bij het drinken o.a keus uit 4 (!) wijnen, verse jus en bier. De kwaliteit is goed !

Oftewel we komen zeker nog eens terug
Jhendrikx1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
We hebben hier in onze vakantie op de Veluwe een "heerlijk avondje" beleefd.
We genoten van lekkere soep en konden kiezen uit een veelheid van prima voorgerechten. Voor ieder wat wils dus.
De gerechten van de bakplaat hadden een hoge kwaliteit en werden prima bereid. De wokgerechten vonden we wat minder. Misschien komt dit omdat Grand Plaza nog niet zo lang ervaring met wokken heeft.
De buffetten vonden we gewoon goed. Het viel ons op dat er daar vaak gecontroleerd, aangevuld en vervangen werd.
Het meest opvallende was de gastvrijheid, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de medewerkers. We hebben ons niet vaak zo welkom gevoeld als in dit restaurant.
En dan de rekening: waardering kwaliteit-prijsverhouding: 10+!
Corax .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Wij komen hier regelmatig met onze kinderen (2 en 4). Het eten is divers en smaakt goed. Het vlees en vis van de bakplaat is top! Het restaurant is modern, schoon en oogt nog steeds nieuw. Voor de kinderen is er een speelruimte met spelcomputers, klimtoestel en een bioscoopje. Als ouder kan je dus in alle rust heerlijk eten. De gastheer en gastvrouw zijn oppervriendelijk en niets is te veel! Een echte aanrader voor een ieder.
Mgm B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Natuurlijk vind je de zaken als friet en babi pangang hier, maar ook lamskoteletjes, sliptong en grote garnalen. Bij het drinken oa keus uit 4 (!) wijnen, verse jus en bier. De kwaliteit is goed !
Grappig om chinese mensen Achterhoeks te horen praten.
De-proeverij .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
de ter plekke bereidde gerechten van de bakplaat waren goed, de kant klare gerechten vond ik niet bijzonder. Beetje te gaar en niet alles in eigen keuken bereid.
de gastheer is vriendelijk en het restaurant wel gezellig, maar niet supersfeervol als je met maar een paar mensen uit eten gaat. Handig voor grote groepen!!
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Deze eigenaar is de meest ultieme gastheer die ik ken!
Met zijn 1 meter 60 lengte rent hij rond om alles te controleren, gasten welkom te heten en vooral aan iedereen te vragen of het naar wens is!
Ligging aan de rand van Eibergen met een mooie grote parkeerplaats staat een fantastisch restaurant
Het is GééN wok maar qua opzet moet je hier wel aan denken.
In plaats van een wok heeft men bakplaten waarop de koks zowel vlees als vis klaar maken (netjes gescheiden) de producten zijn van zeer goede kwaliteit! Drank zoals fris, bier en wijn is bij de prijs inbegrepen afhankelijk van de dag van de week betaal je maximaal 25,- waarvoor je uitgebreid kunt genieten. Ook het dessert buffet niet te vergeten.
Alles is top zelfs de koffie komt uit een bonen machine en is ook inbegrepen bij de prijs.