grand plage

Strandweg 42-43 2586 JW Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant grand plage

6,8
7,1
7,2
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Borrelhapje in de namiddag genomen bij deze strandtent. Nacho's met guacomole.... De nacho's konden ze niets aan veranderen, want die kwamen kant en klaar uit een zak. De Guacomolesaus zat in een minicupje en smaakte ongewoon romig. Misschien door de warmte, maar het leek niet te smaken. In ieder geval was de avocado ver te zoeken in de smaak. Het minicupje salsasaus smaakte alsof het uit een potje kwam. Beide sausjes waren bij verre niet genoeg voor het bakje nacho's.
De bediening was vlot en kwam regelmatig checken. dat is top.
Een puntje minder voor de service, omdat ik de rekening kreeg gepresenteerd waarvan ik erg schrok: een flesje frisdrank kostte per stuk EUR 3,70! voor 3 euro zou ik nog mijn wenkbrauw optrekken, maar vooruit dan maar. Mooi weer. Mooie strandtent, laat ik geen spelbreker zijn. Helaas geen volgende keer om een schotel te nuttigen, omdat het de prijs niet waard was. De nacho's uit een chipszak en de sausjes in een minibakje (slechts twee keer de grootte van een portie sambal bij de Chinees....) voor 5 Euro..... jammer hoor.
Henri001 V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
In het begin zijn ze vriendelijk, dan wordt er gevraagd of je wilt afreken ivm de drukte van de vuurwerkshow maar uiteraard mag je gewoon blijven zitten en nog drinken bestellen. Na het afrekenen van het eten wordt je gevraagd om weg te gaan van de tafel want de tweede ronde begint. De kans om je drankje op te drinken krijg je bijna niet. De prijzen van drinken is schandalig duur. 4 euro voor een biertje en 3,80 voor een flesje cola is absurd. Eens maar nooit meer.
LizDam35 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Simpele sate met een simpele saus. Decor nogal van wat jaren terug. De prijzen rijzen de lucht in bij deze zaak, onvoorstelbaar , vandaar dat wij ook zowat de enige waren die er rond etenstijd zaten. Nee, voor mij geen tweede keer.