Grand Oriëntal

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Traditiegetrouw op nieuwjaarsdag gegeten bij oriental. Goed uitgebreid buffet met heerlijke verse gerechten. Daarnaast ook diverse grill en teppanyaki, sushi, lekkel lekkel lekkel!
Entourage redelijk gedateerd maar charmante bediening compenseert dat wel weer.
laat je niet afschrikken Door de ligging of de buitenkant van het gebouw. Eten is heerlijk!
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Van buitenaf stelt het restaurant niet veel voor. Van binnen ziet het er een stuk veelbelovender uit. We werden vriendelijk ontvangen en er werd meteen drinken bestelt. Het buffet is redelijk groot en er is genoeg keuze. Je kunt ook kiezen voor sushi en wat van de grill. Ik vond de kipsaté en vis in zoetzure saus heel lekker smaken. De Szechuan kip was absoluut niet pittig tot mijn teleurstelling. De bakbanaan en garnalen daarentegen vond ik wel weer goed. De bordjes werden snel afgeruimd en drinken werd meestal ook snel bijbesteld. Ik kom hier graag weer.
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Lopend buffet. Genoeg keus, eigenlijk alles wat normaal bij "de chinees" op de kaart staat. Goed klaargemaakt, lekkere pekingeend.
Decor is verouderd en niet zo gezellig. Maar bediening is vriendelijk.