Grand Jardin

6,6
6,6
Manonboogerd .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zojuis hebben we een thee complet gehad bij Le grand jardin. De tuin is mooi, maar daar is alles mee gezegd. We hebben daar met bijna 40 man een verjaardag gevierd. Het eten was karig, er was maar 1 theesoort, er werd kortaf gecommuniceerd en zelfs over het bijvullen van de theekannen werd moeilijk gedaan. Ook was er geen optie voor mensen met een allergie, er werd niet meegedacht met de klant. Bij het afrekenen onstond ook nog een meningsverschil, we hebben voor teveel mensen betaald. We komen hier nooit meer.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
als ik kijk wat het warme buffet kost va 20 pers. en wat je daar dan voor krijgt. bijvullen zeker nooit gehoord gewoon lege schalen heel de avond laten staan . Maar wel heel actief om zoveel mogelijk drankjes weg te zetten.
Thea M .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Een high tea voor 23,95 per persoon. Dan mag je wat verwachten. En dan denk je niet aan diepvries producten, zoals mini tompouce en mini saucijzenbroodjes. En cupcake en scones die ook zo uit de verpakking waren gehaald. Erg jammer!
De hartige sandwiches, die wél uit de eigen keuken kwamen waren lekker.
G V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Lang geleden hebben we hier een kopje koffie gedronken en van de toen prachtige tuin genoten.Helaas was daar bij ons laatste bezoek niets meer van over.
Onze lunch was goed en de bediening vriendelijk en buiten op het terras is het goed toeven.
Brigite .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Leuke en gezellige ambiance zowel buiten als binnen. De bediening is goed en vriendelijk, het eten is met liefde en plezier klaargemaakt en dat proef je. Het was heerlijk echt een aanrader. De prijs/kwaliteit verhouding is super. Wij komen vaker.
Martijnk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Vriendelijk personeel en een leuke locatie. Daar hebben we de positieve punten wel genoemd. De keuken word, zoals zo vaak in Nederland, geen gebruik gemaakt van enige fantasie. Het standaard eten wat in de Nederlandse restaurants op de kaart staat was hier ook te vinden, maar dan in kleine porties. Als je in de buurt bent, zal je je geen buil vallen, maar je hoeft er zeker niet voor om te rijden.