Grand Garden

• : Parkeerplaats

6,6
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Al jarenlang een favoriet, dit keer was het niet anders. Bediening snel en correct. Het eten kwam snel op tafel, was erg smaakvol en lekker heet (in de zin van warm)! Tot snel weer!
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lekker eten. Wij komen hier al jaren met familie.
Goed eten en aardig personeel. De een wat leuker dan de ander.

"Chinese" ijsthee is erg lekker en de groene pasteitjes zijn mijn favoriet met de lunch.

Met het diner is rundvlees met zwarte bonensaus erg lekker.
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zondagmiddag Dim Sum. Heel druk, op tijd voor een tafel van twee personen. Eten is wat koud toen ze het brachten. Te lang laten staan denk ik. Bediening is zoals we gewend zijn niet attent. Bestelde thee is men gewoon vergeten.
Markenmarion .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten is hier geweldig. Ver uit de lekkerste chinees in de regio. We komen hier graag. De bediening kennen we nog van Grand Palace, ze zijn nou eenmaal niet zo als wij. Het is er gewoon anders en we nemen dat voor lief. Great place!!!
Elwin H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Voor service krijgt dit restaurant van mij een 1. Ik kom hier vaker met chinese vrienden en krijg dan altijd de chinese thee gratis. Vandaag kom ik een keer zonder chinese vrienden en moet opeens wel voor de chinese thee betalen. Wanneer ik de bediende erop attendeer zegt hij doodleuk dat ik vast vergeten ben dat ik er altijd voor moet betalen. Chinese thee is altijd bij elke chinese restaurant met complimenten, tenzij je geen chinees bent. Want dan gaan ze je gewoon in de maling nemen. Deze verhalen heb ik vaker gehoord van vrienden, maar dacht nooit dat dat mij zou overkomen. Ik voel me nu Ik heb het nu dus betaald, maar met het gevolg voor hun dat ik hier nooit meer terug kom. En daarnaast laat ik zeker van me horen op elke recensie website. Jammer dat ik hier geen kan uploaden, anders zul je het bonnetje zien.
Chefmart W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Dit is toch bij uitstek het slechtste restaurant waar ik het afgelopen jaar heb gegeten. Het eten is matig, het decor gedateerd. Maar dit alles is nog een geschenk uit de hemel wanneer je het in verhouding zet met de service. Het bestek was vies, we kregen een verkeerde bestelling voorgeschoteld en toen we hier wat van zeiden was het onze schuld. Van echte service was sowieso geen sprake. Zeer onvriendelijk personeel dat nauwelijks Nederlands spreekt en van etiquette is hier ook geen sprake. Kortom, ga hier niet eten. Valt me ook vies tegen dat een gerespecteerde hotelketen als NH zich wil associëren met zo'n slechte zaak
Mylène B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Een restaurant waar ik altijd met veel plezier kom. Ik heb inmiddels alle dim sum van de kaart wel een keer geprobeerd, en elke keer is het weer net zo lekker.
Ook de gemixte vleesschotel is hier favoriet. Lekkerste peking eend en buikspek die ik ergens at.
Service voldoet, het eten maakt het meer dan goed.

Het decor is natuurlijk ook fantastisch, met grote kroonluchters en ronde tafels. Altijd stervensdruk dus reserveren is aanbevolen!
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Een van de betere dim sum restaurants in Rotterdam. Snelle bediening en altijd constant van kwaliteit. Niet een van de goedkoopste. Aanraders hier zijn: vietnamese loempia's, de gestoomde inktvis, geroosterd buikspek, gevulde rijstflensjes (met diverse vulling) en de koe loe kai. Ook de Chinese zoete soep (tong sui) is hier vaak goed op smaak. Aardig detail zijn de toiletten met mooie jaren vijftig uitstraling.
Arjana V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Gisteravond (op n dinsdag) hier uitstekend gegeten! Porties zijn flink en kwaliteit is erg goed.
Ook waardeerde ik het zeer dat je nu eens geen rechaud op tafel kreeg en ook met stokjes kon eten.
Bediening is idd wel wat chaotisch, maar dat maken ze weer goed omdat ze zo aardig zijn.
Wij bestelden soep vooraf en vervolgens 3 soorten vlees geroosterd en beef in zwarte bonen saus: de 3 vleessoorten (kip, eend en varken) waren lekker knapperig en mals; de beef was van uitstekende kwaliteit.
Kortom: ik kom hier zeker terug :-)
Boykort O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Eenvoudig maar goed restaurant, doet wat een dergelijk restaurant moet doen: lekkere dim sum serveren, snelle service en bediening bieden.

We bestelden peking eend en diverse dim sum. Het eten is er vanzelfsprekend niet zo goed zoals je dit bijvoorbeeld in Hong Kong verwacht, maar wel gewoon goed verder. Eten was snel aan tafel, ontzettend vullend en gewoon lekker.

De rekening aan het einde is helemaal een verrassing, het is eigenlijk spotgoedkoop, ga hier vast nog eens terugkomen.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ondanks dat we gereserveerd hadden, moesten we toch wachten op een tafel. Wellicht was het net spitsuur op zaterdagnamiddag. De gerechten maakten veel goed. Te veel om uit te kiezen en allemaal buitengewoon smakelijk. De bediening was wat chaotisch en de zaak nagenoeg gevuld, hetgeen een rumoerige indruk geeft. Het restaurant is zeker de moeite waard als je na een middag winkelen in het Rotterdamse wil afsluiten met een Aziatische hap.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Hier met 10 personen gegeten. Wij eten geregeld met een groot gezelschap bij Chinese (dimsum)restaurants, dit was onze eerste keer 'Grand Garden'. De entree is al erg luxe (oud pand met prachtige trappen), de ontvangst was erg vriendelijk. Ruime zaak met veel (ronde) tafels met enorme kroonluchters aan het plafond. We bestelden wat bekende gerechten/dimsum , maar ook voor ons vreemde gerechten (runderorganen). Stuk voor stuk heerlijk bereid en bloedheet geserveerd. En ruim voldoende van alles. Je moet wel je best doen de aandacht van het personeel te trekken. Een doggybag was ook hier weer geen enkel probleem.
Jammer: melkafdeling van de koffiemachine was kapot, dus er was geen cappuccino. Medewerkster stelde voor koffie verkeerd te maken met melk uit de magnetron: prima. Werd echter door haar collega in de keuken geweigerd, omdat men ook desserts voor andere gasten aan het maken was. Anders was 'service' punt hoger uitgevallen.
Al met al heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Voor ons zeker niet de laatste keer!
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Dit is de chinees waar ik minimaal 2 maal per maand kom. Ook al ben ik een student met een minimaal inkomen eet ik hier erg graag. De prijs kwaliteit verhouding is naar mijn idee nergens beter. Het decor maakt mij bij een chinees vaak vrij weinig uit want ik kom immers voor het eten. Daarnaast is de service niet speciaal maar jouw eten wordt gebracht en daar draait het om.

De Hau Kaw, garanalen in sojavel en Vietnamese loepmia's zijn hier dan ook uitstekend.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Zalig gegeten, alles vers en warm en goed op smaak. Heerlijke dim sums, ik kan nooit kiezen, alles is even lekker.
Bediening moet je wel even roepen, komen niet uit zichzelf, alleen om af te ruimen. Das jammer. Ze lopen als een speer voorbij en kijken nergens naar.
Ik vind de ruimte voor een Chinees zeer sfeervol te noemen, modern zelfs.
Al met al kom ik hier toch wel het liefste, als ik ga dim summen in Rotterdam.
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Lekker gegeten met het gezin. Dim sum en een paar gerechten. Krokante eend is een aanrader. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Leuk verjaardagsetentje gehad hier!

We hebben gedimsumd en zoals altijd was het erg lekker. Het personeel is, vergeleken met andere Chinese restaurants (Tai Wu, Lange Muur, Orient), relatief vriendelijk (afgezien van 1 dame die moeite had met glimlachen, was de rest wel vriendelijk en behulpzaam).
Ik ben hier vaker geweest en ook de gerechten zijn zeer lekker en je wacht niet lang tot je je eten hebt.

Ik vind het over-de-top interieur wel wat hebben (de verschillende kroonluchters en verlichting).
Pikachuu3 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Prima gerechten, wel is het handig om goed te weten wat men kan serveren. De keus is namelijk erg groot. Je kan je ook laten adviseren door het personeel, alleen is hun Ned. niet zo goed. Dus moet je soms lef hebben om iets raar en nieuws te proberen maar het is vaak wel lekker. Runder ingewanden, beetje vreemd maar in overheerlijke soepie! Dat slik je zo weg.

En gratis parkeren, don, vrij, zat, zond in Parking! 2uur.
Baby vriendelijke 5x baby stoeltjes aanwezig, type Ikea, prima dus.

Wel goed met je handje zwaaien, dan pas komt het personeel, beetje traag, beetje afwachtend. Ze lopen nooit niet zo naar je toe, om te vragen....is alles naar wens?

Mooi modern decor....en met wat Aziatische touches.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Gisteren een gezellige avond met vrienden gehad bij Grand Garden. in tegenstelling tot restaurants met een vergelijkbare kaart in de buurt (Tai Wu, Oriënt Parel) ziet dit restaurant er een stuk mooier uit. Het personeel was zéér vriendelijk en behulpzaam. De Dim Sum was lekker. De eend was smakelijk. de kleine dessert hapjes en de bonensoep om van te watertanden. en de prijs is goed.
Tienienie .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
We zijn hier al meerderen keren geweest. Het eten is volgens mij nog steeds het beste onder categorie chinees eten.
De bediening is redelijk goed. Na het eten krijg je ook nog een toetje of fruit erbij, dat vind ik prettig. Prijzen zijn ook erg aantrekkelijk. Qua decor zitten de stoelen ook lekker comfortabel, en kindervriendelijk ingericht. Dus we komen zeker vaker terug!
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Hier vandaag geluncht. Was top drukte en we hadden geluk dat er toen we binnen kwamen net een tafel vrij kwam. Vooral dim sum is hier aan te raden. Inktvis in pittige saus was goed bereid en zeer mals. Ook de salade van eend met kwal was fris en duidelijk vers. De gefrituurde bonen-vel-rol was smakelijk en licht doordat deze niet in reuzel was gefrituurd (zoals wel eens gedaan wordt) maar in gewone olie. Het groentegerechtje met oestersaus was ook goed bereid en precies beetgaar. Van de bediening moet je niet al te veel verwachten. Je moet goed je best doen om aandacht te krijgen. Wat betreft decor is vooral het gebouw zelf (uit 1935) interessant met art deco elementen. Het interieur van het restaurant is behoorlijk standaard en aan geluidsdemping is niets gedaan.