Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Gerookte kip salade met mango en avocado
      Soep naar keuze
      Bastogneparfait
      Creme Brulee

Over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Onvergetelijke momenten

Hier dineer je in een monumentaal pand waar betekenisvolle ontmoetingen plaatsvinden en onvergetelijke herinneringen worden gecreëerd. Wil je iemand verrassen, heb je iets te vieren, iets goed te maken of wil je zonder speciale reden een heerlijke avond beleven? Dan zit je hier goed. Je kunt hier zelfs trouwen! Hier zijn altijd en voor iedereen alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner aanwezig. Elke zondag live muziek. Ook is het mogelijk om hier je zakelijke bijeenkomsten te organiseren.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Zuidlaren

• Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
komen hier zeker terug
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Gezellig eetcafe alleen erg lawaaierig. We konden elkaar en het personeel bijna niet verstaan. Misschien iets aan de akoestiek doen door gordijnen op te hangen.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Snelle service. Leuke sfeer.
Derk K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Restaurant gedateerd
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Klein en weinig ruimte om te zitten
Tina J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
De ontvangst was vriendelijk.
Vlotte bediening en eten kwam binnen redelijke tijd op tafel.
Genoten van stevige mosterdsoep met stukjes droge worst en heerlijke courgettesoep.
Hoofdgerecht allebei pepersteak. Er was keus uit 4 verschillende sausjes.
Saus werd in apart kommetje geserveerd.
Steak was mals en precies goed medium gebakken. Verder stoofpeertje en beetje witlof. Daarbij salade en goede friet.
Het gevraagde glas water werd omgezet in karaf water, welke niet in rekening gebracht werd.
Nagerecht Bastogne parfait was ook erg lekker.
Heel fijne avond gehad.
Minpuntje waren de caféstoelen. Deze zitten niet erg fijn.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Eten was heerlijk, bedienend heel erg vriendelijk, jammer dat het er zo rumoerig was.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Nagerecht erg matig. 30 euro voor een ah menu is wel wat veel geld.
Menna H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Leuke sfeer prima bediening. Er was een beperkte kaart voor AH eters maar op mijn verzoek mocht ik wel een ander toetje kiezen, perfect dus.
SH V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
prima eten een aanrader !!
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prettige bediening, vriendelijk gewoon erg leuk succes gewenst, we komen volgend jaar terug.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prettige bediening. Een goede kok. Voor herhaling vatbaar.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het is er gezellig, heerlijk eten en de bediening is aller vriendelijks. We komen er heel graag. Het kiezen van een pubmenu Is een echte aanrader! Heerlijk!!
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Prima eten, vriendelijke bediening.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Met smaak gegeten, ook voor kinderen leuke menu’s.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Muziek stond heel hard maar ging op verzoek meteen zacht.
We kregen een karaf water erbij. Top.
Echvos V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima menu keus. Alles wat goed en voor herhaling vatbaar.
Edwin J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goede ontvangst en heerlijk gegeten. Aanrader wanneer je in Zuid-Laren bent.????
H. L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
het was zeer prettig om bij Grand Cafe te dineren.
Het personeel jong en zeer vriendelijk geweldig, we kwamen via AH/actie het is aan te bevelen.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ter gelegenheid van mijn 75e verjaardag heb ik op zondag 4 november jl. om 18.00 12 plaatsen gereserveerd. Het meisje waarbij ik reserveerde zei n.a.v. mijn vraag dat 3 extra mensen geen enkel probleem zou zijn. Wij waren uiteindelijk met 15 personen. De bediening bestond uit aardige jongens, waarmee ik vooraf afsprak dat iedereen zou onthouden wat hij gegeten had en apart zloui afrekenen.
De wachttijd bedroeg anderhalf uur; een beetje lastig om dat 6 mensen nog per trein terug naar het Westen moesten.
Toen het tijd werd om af te rekenen stond er plotseling een man naast me (kennelijk de bedrijfsleider), die de volgende woorden sprak:"Jij bent kennelijk de organisator, hier is de eindafrekening en wil je dat zelf even regelen". Ik vertelde over de afspraak (inmiddels hadden een paar mensen al individueel afgerekend), maar hij bleef aandringen en zei dat het tekort voor mijn rekening zou komen. Geen probleem was mijn antwoord. Ik vond deze man onbeschoft en ongeschikt om met mensen te werken. Een dikke onvoldoende voor de gastvrijheid. Mijn Coq au vin (18,50 Euro) bestond uit (inderdaad) een kippendij met een verbrande jus zonder der enige verwijzing naar rode wijn. De garnering bestond uit een paar gebakken krielaardappeltjes . Groente ontbrak. Bij anderen ontbrak de frites. Later bleek deze extra te zijn berekend. Bij de 'Fish and Chips' bestond de vis uit een diepvries visstick. Deze kwaliteit had ik gemakkelijk thuis kunnen overtreffen en dan zonder de storende factor van een ongemanierde man.