Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte kip salade met mango en avocado
      Soep naar keuze
      Bastogneparfait
      Creme Brulee

Over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Onvergetelijke momenten

Hier dineer je in een monumentaal pand waar betekenisvolle ontmoetingen plaatsvinden en onvergetelijke herinneringen worden gecreëerd. Wil je iemand verrassen, heb je iets te vieren, iets goed te maken of wil je zonder speciale reden een heerlijke avond beleven? Dan zit je hier goed. Je kunt hier zelfs trouwen! Hier zijn altijd en voor iedereen alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner aanwezig. Elke zondag live muziek. Ook is het mogelijk om hier je zakelijke bijeenkomsten te organiseren.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Zuidlaren

• Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
zie keuze
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Heerlijk eten en zeker een aanrader. We kregen een karaf kraanwater aangeboden en een amuse. Toen ze merkten dat ik mijn voet omhoog had gelegd omdat ie verzwikt was boden ze me een ice-pack aan !
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Wij logeerden in de tegenover gelegen B&B en kregen als service 50% korting op het drie-gangenmenu.
Lekker en voordelig gegeten in een prima sfeer!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Met 6 personen het AH menu gegeten bij Grand Café Zuidlaren. Verschillende gerechten besteld. Alle gerechten waren perfect bereid en erg smaakvol. Keurige en vriendelijke bediening. Zeker dat we hier veel vaker zullen gaan eten.
P V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima restaurant, waar voor je geld via AHactie, vriendelijke bediening, eten was goed en verzorgd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Dit was de tweede voor een kaasfondue dit keer was de hoeveelheid kaas ruim voldoende nadat ik de eerste keer de hoeveelheid zeer mager vond.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vlotte, vriendelijke en attente bediening, eenvoudige gerechten maar uitstekend bereid.
Wel wat rumoerig aan het eind van de vrijdagmiddag met een volle bar waaraan waarschijnlijk hardwerkende mensen zaten. Een volgende keer kies ik een ander moment.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het voorgerecht was uitstekend van smaak, bij het hoofdgerecht viel vooral de diversiteit van groenten op, het nagerecht was magertjes!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Uitstekend gegeten. Aardige bediening. Top!
lan.ilna .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gezellige, bruin café-achtige sfeer. Aardige bediening maar niet super professioneel. Wij hadden kaasfondue . Dat werd erg leuk opgediend met van ieder van ons een eigen tableau met daarop diverse groenten, fruit, brood en natuurlijk de fondue. Goede kwaliteit.
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Goed eten en zéér vriendelijk personeel maken het tot een onvergetelijke avond.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Klein AH keuzemenu. Soep uit een pak aangevuld met stukjes worst die er niet in thuishoren! Varkenshaasje wel rosé, maar niet echt lekker gebakken! Vreemde keuze qua groenten! Ijs was overgoten met een sausje chocoladesaus en niet, zoals het hoort met vloeibare chocolade! Leuk lokaal voor een biertje maar niet om te eten!
G.M. D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We komen vast wel eens weer
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
bediening vriendelijk . eten goed. Ambiance wat somber en donker.Tafellinnen zou de sfeer 100% verbeteren.
Agnes J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Jannie R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
leuk en sfeervol restaurant. Vlotte bediening met heel aardig en aandachtsvol personeel.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten met 5 personen. Gezellige, prettige locatie.
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
We komen zéér zeker terug!
Marleen P.
Heerlijk gegeten,fijne sfeer.
Vriendelijke bediening
Ginie K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We werden op een leuke vriendelijke manier ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. We hebben héérlijk genoten van onze maaltijd en het likeurtje na afloop ging er prima in. Het is echt een grand café waar je gezellig kunt genieten. En wat we erg op prijs hebben gesteld is dat ons hondje mee naar binnen mocht. Hij kreeg gelijk een bakje water. Helemaal toppie! Dit is zeker een eetgelegenheid waar we met plezier nog eens naar toe gaan.
Groetjes Anna en Ginie (echte levensgenieters).
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, met de groupon kaasfondue actie. Heel vriendelijke bediening en een fijne atmosfeer. Zeker voor herhaling vatbaar