Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte kip salade met mango en avocado
      Soep naar keuze
      Bastogneparfait
      Creme Brulee

Over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Onvergetelijke momenten

Hier dineer je in een monumentaal pand waar betekenisvolle ontmoetingen plaatsvinden en onvergetelijke herinneringen worden gecreëerd. Wil je iemand verrassen, heb je iets te vieren, iets goed te maken of wil je zonder speciale reden een heerlijke avond beleven? Dan zit je hier goed. Je kunt hier zelfs trouwen! Hier zijn altijd en voor iedereen alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner aanwezig. Elke zondag live muziek. Ook is het mogelijk om hier je zakelijke bijeenkomsten te organiseren.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Zuidlaren

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 15:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

H. L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
het was zeer prettig om bij Grand Cafe te dineren.
Het personeel jong en zeer vriendelijk geweldig, we kwamen via AH/actie het is aan te bevelen.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ter gelegenheid van mijn 75e verjaardag heb ik op zondag 4 november jl. om 18.00 12 plaatsen gereserveerd. Het meisje waarbij ik reserveerde zei n.a.v. mijn vraag dat 3 extra mensen geen enkel probleem zou zijn. Wij waren uiteindelijk met 15 personen. De bediening bestond uit aardige jongens, waarmee ik vooraf afsprak dat iedereen zou onthouden wat hij gegeten had en apart zloui afrekenen.
De wachttijd bedroeg anderhalf uur; een beetje lastig om dat 6 mensen nog per trein terug naar het Westen moesten.
Toen het tijd werd om af te rekenen stond er plotseling een man naast me (kennelijk de bedrijfsleider), die de volgende woorden sprak:"Jij bent kennelijk de organisator, hier is de eindafrekening en wil je dat zelf even regelen". Ik vertelde over de afspraak (inmiddels hadden een paar mensen al individueel afgerekend), maar hij bleef aandringen en zei dat het tekort voor mijn rekening zou komen. Geen probleem was mijn antwoord. Ik vond deze man onbeschoft en ongeschikt om met mensen te werken. Een dikke onvoldoende voor de gastvrijheid. Mijn Coq au vin (18,50 Euro) bestond uit (inderdaad) een kippendij met een verbrande jus zonder der enige verwijzing naar rode wijn. De garnering bestond uit een paar gebakken krielaardappeltjes . Groente ontbrak. Bij anderen ontbrak de frites. Later bleek deze extra te zijn berekend. Bij de 'Fish and Chips' bestond de vis uit een diepvries visstick. Deze kwaliteit had ik gemakkelijk thuis kunnen overtreffen en dan zonder de storende factor van een ongemanierde man.
Cynthia S.
Vrolijke bediening
Kortom geslaagde avond
Grietje B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De zitplaats was te krap en eettafel aan de kleine kant
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Een aanrader voor gezellig uit eten.
Doret K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
De witte wijnsaus bij de zalm waren ze vergeten. De pepersteak was taai. Verder was het menu wel aardig.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het eten was erg goed Wij komen weer terug
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met leuke bediening en zeer betaalbaar. Prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend. Als we in de buurt zijn weten we in elk geval een prima eetadres!
Pleun D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Gezellige gastheer en alles was perfect.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
zie keuze
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Heerlijk eten en zeker een aanrader. We kregen een karaf kraanwater aangeboden en een amuse. Toen ze merkten dat ik mijn voet omhoog had gelegd omdat ie verzwikt was boden ze me een ice-pack aan !
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Wij logeerden in de tegenover gelegen B&B en kregen als service 50% korting op het drie-gangenmenu.
Lekker en voordelig gegeten in een prima sfeer!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Met 6 personen het AH menu gegeten bij Grand Café Zuidlaren. Verschillende gerechten besteld. Alle gerechten waren perfect bereid en erg smaakvol. Keurige en vriendelijke bediening. Zeker dat we hier veel vaker zullen gaan eten.
P V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima restaurant, waar voor je geld via AHactie, vriendelijke bediening, eten was goed en verzorgd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Dit was de tweede voor een kaasfondue dit keer was de hoeveelheid kaas ruim voldoende nadat ik de eerste keer de hoeveelheid zeer mager vond.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vlotte, vriendelijke en attente bediening, eenvoudige gerechten maar uitstekend bereid.
Wel wat rumoerig aan het eind van de vrijdagmiddag met een volle bar waaraan waarschijnlijk hardwerkende mensen zaten. Een volgende keer kies ik een ander moment.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het voorgerecht was uitstekend van smaak, bij het hoofdgerecht viel vooral de diversiteit van groenten op, het nagerecht was magertjes!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Uitstekend gegeten. Aardige bediening. Top!
lan.ilna .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gezellige, bruin café-achtige sfeer. Aardige bediening maar niet super professioneel. Wij hadden kaasfondue . Dat werd erg leuk opgediend met van ieder van ons een eigen tableau met daarop diverse groenten, fruit, brood en natuurlijk de fondue. Goede kwaliteit.