Over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Onvergetelijke momenten

Hier dineer je in een monumentaal pand waar betekenisvolle ontmoetingen plaatsvinden en onvergetelijke herinneringen worden gecreëerd. Wil je iemand verrassen, heb je iets te vieren, iets goed te maken of wil je zonder speciale reden een heerlijke avond beleven? Dan zit je hier goed. Je kunt hier zelfs trouwen! Hier zijn altijd en voor iedereen alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner aanwezig. Elke zondag live muziek. Ook is het mogelijk om hier je zakelijke bijeenkomsten te organiseren.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Zuidlaren

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 15:00 - 23:00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima eten, gezellig met vrienden gezeten en gegeten. Beetje lang wachten. Meer dan uitstekende spare ribs waren wel het wachten waard!!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Hoge cijfers, hoge verwachtingen.
De mosterdsoep was goed van smaak. Als hoofdgerechten zalm ( prima) en varkenshaas ( jammergenoeg) te gaar. De gemengde sla was nadat we om een dressing gevraagd hadden was ok, maar de broccoli toch echt niet gaar genoeg en nauwelijks op smaak gebracht. De friet en met name de mayonnaise erg lekker. De creme brulle en dame blance zo als je mag verwachten. De chocolade saus was lekker warm.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Lang moeten wachten op het voorgerecht en daarna hoofdgerecht, maar het was natuurlijk ook weekend( (zaterdagavond) de zaak was afgeladen! Volgende keer gewoon weer midden in de week, want het eten, bediening, en entourage zijn prima
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gastvrij ontvangen in gezellig restaurant.
Het eten was heerlijk alleen waren de frieten veel te zout.'
Zeker voor herhaling vatbaar
g.v.willenswaard .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
zowel de pompoensoep als de mosterdsoep was erg goed.
we hadden alle vier varkenshaasmedaillons. Het vlees was goed , alleen de rode kool had wat warmer gemogen.
de brullee en madam blanche waren erg goed
lambertvos .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuke ontvangst. Attente bediening in een sfeervolle omgeving, muziek niet erg passend bij de omgeving en tijd van het jaar.
R.E. W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Mijn partner had mosterdsoep die een afwijkende smaak had van wat wij verstaan onder mosterdsoep. De pompoensoep was wel lekker. Beide soepen waren niet heel erg warm wat ook gold voor het hoofd gerecht. Hadden allebei gekozen voor de varkensmedaillons die wel prima van smaak waren. Begeleidende gerechten waren spaarzaam aanwezig en hoewel er bij aanvang van het hoofdgerecht werd gevraagd of alles naar wens was werd er nadien niet gevraagd of er nog behoefte was aan b.v. extra frietjes. Het nagerecht vanille ijs met warme kersen en slagroom was niet erg spannend maar op zich wel goed van smaak. Het was dus alles bij elkaar niet echt hoogstaand, het personeel was wel vriendelijk
koosdijkstra .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ruim een uur moeten wachten op de bestelling, dat is echt te lang. De keuken heeft te weinig capaciteit is de verklaring. Vlees was niet gaar.
mhplieger .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij hebben afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij Grand Café Zuidlaren. De ontvangst was hartelijk. We voelden ons welkom. Het Grand Café is erg gezellig met geweldige muziek. Het eten maakte alles af. Het was heerlijk! Kortom Grand Café Zuidlaren is een echte aanrader!
a.eykholt62 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor een keer te doen. Adviseer het niet aan anderen. Koude bietjes bij zalm en varkenshaas geen goed idee.
Toetje ijs met bevroren waterstukjes erin , warme kersen moest je zoeken.
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Warme sfeer met enthousiaste, vriendelijke bediening door de twee eigenaren. Er staat een oudbruine leestafel, de muziek is heerlijk jarenzeventig, Beegees e.d. Wij zaten op leren stoelen maar er zijn ook tafeltjes met hardere stoelen, iets aan doen, lijkt me. Ik vond de groente wat weinig, rode kool (lust ik niet) in een kopje. Een en ander kan qua menu wel wat romantischer, maar de zalm was smeuïg en smakelijk. Wij gaan zeer zeker terug!
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima eten, keurig verzorgd, goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk ingericht als bruine kroeg. Daardoor zijn de houten stoelen wel wat hard.
bekkering6 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Akoustiek was niet fijn (lawaai) en we hadden het koud. We hebben erg lang op het eten moeten wachte. Smaak van het eten was prima.
Olav K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Goed restaurant, prettige bediening en lekker eten ! Alleen jammer dat vaste gasten een voorkeursbehandeling krijgen ten opzichte van incidentele klanten. Op deze heerlijk zwoele avond werd er, terwijl wij buiten zaten te eten, op verzoek van vaste klanten aan de tafel naast ons de terrasverwarming voluit aangezet zonder ons te vragen of waarschuwen. We hadden nog graag koffie met 'iets lekkers' gedronken maar hebben maar snel ons nagerecht opgegeten en weg gegaan. De warmte van de kachel was 'adembenemend' !
leomenijn .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
met vijf personen een hele gezellige avond gehad met voor iedereen heerlijk eten en zeker ook de rode wijn. Bediening heel vriendelijk zonder overdreven beleefdheid. De reservering dreigde mis te gaan maar met een klein beetje geïmproviseer werd een tafel voor ons klaargezet. De moeite waard om terug te komen.
Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. We zien u graag nog een keer terug.
harmienne .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Vriendelijke bediening in een mooi pand, lekker ontspannen sfeertje ! AH menu was prima! Geen grote hoeveelheden wat he soms wel eens krijgt! Varkenshaasje was lekket en de gegrilde zalmmoot was ook heerlijk! En de dame blanche voor toe!mmmmm
Bedankt voor de positieve recensie! We zien u graag nog een keer terug.
J. en J. E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was prima, vriendelijke bediening, krieltjes waren in de koude variant wat uiteindelijk best wel verrassend smaakte. Cous-cous als enige groente was wat magertjes.
Bedankt voor uw positieve recensie. We zien u graag een volgende keer en zullen u dan met extra groente verblijden.
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prachtig restaurant in "café" stijl, heel aangenaam. Vriendelijk ontvangst. Menu was heerlijk, zowel de vis als het vlees. Prima wijn. Helemaal top, komen graag nog een keer terug.
Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Graag tot een volgende keer.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hadden een driegangen-menu. Alles was lekker en de bediening prima. De gerechten werden in het goede tempo opgediend, dus niet te snel maar zeker ook niet met lange tussenpozen. De dames van de bediening waren echt geinteresseerd in ons als klant en dat op de goede manier, dus niet te vaak vragen of alles naar wens was, maar wel een leuk praatje bij het opdienen.
Bedankt voor uw positieve recensie!