Over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Onvergetelijke momenten

Hier dineer je in een monumentaal pand waar betekenisvolle ontmoetingen plaatsvinden en onvergetelijke herinneringen worden gecreëerd. Wil je iemand verrassen, heb je iets te vieren, iets goed te maken of wil je zonder speciale reden een heerlijke avond beleven? Dan zit je hier goed. Je kunt hier zelfs trouwen! Hier zijn altijd en voor iedereen alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner aanwezig. Elke zondag live muziek. Ook is het mogelijk om hier je zakelijke bijeenkomsten te organiseren.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Zuidlaren

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 15:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Aanrader voor een lekker etentje! Gevarieerd publiek, overal zitten mensen gezellig bij elkaar. En de prijs is prima, waar voor je geld.
Roekel .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Alleen de cappuccino is niet te drinken helaas. Een half bakje koffie en de rest schuim met een rare smaak.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Gezellig.
Agnes E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Fijne avond gehad, lekker gegeten en genoten van Kevin Bos.! Top!
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Boven verwachting lekker gegeten!! Echt dikke prima! De prijs van de 'plate' voor 10,- stond eigenlijk in geen verhouding tot het dessert van 7,50, maar het was erg lekker!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke, snelle bediening, leuke kleine kaart, goed bereid en fles water erbij. Niet gereserveerd maar konden toch bediend worden.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Had geboekt via Iens maar men had in Zuidlaren niets ontvangen.
Lise P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prijs kwaliteit keurig in orde. De spareribs voor een tientje waren smakelijk en mals. De twee sausjes waren geen enkele toevoeging. De spareribs hadden smaak genoeg. Bediening snel en beleefd. Kindermenu viel ook in de smaak. Garnituur patat en komkommers en snoeptomaatjes, keurig gehalveerd en appelmoes. Wat wil een peuter nog meer! Friet was aan de slappe kant. Eerdere ervaring was niet zo positief, maar nu heel prima.
Will G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
gezellig grand cafe, prima eten, prima bediening en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Het is niet de plaats waar je moet zijn voor een intiem dineetje, maar als je van gezellig rumoer houdt is dit een prima plek. Ook voor 10 euro heb je al een prima verzorgde maaltijd!
ieneke_schoonhoven .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Toen we binnenkwamen schrokken we van het lawaai. Als we niet gereserveerd hadden waren we meteen weer weg gegaan. De bediening kon je bijna niet verstaan. Bij navraag werd ons verteld dat het door een groep kwam. Waarschijnlijk hele slechte akoestiek. Toen er wat mensen weg gingen werd het wat rustiger. Er zit een grote bar midden in de eetgelegenheid. Het eten maakte veel goed. Heerlijk gegeten met de AH actie.
harmamulder .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Dit grand café vond ik erg lawaaierig. Muziek was te hard. Er was een aparte kaart voor de AH actie. Je kon kiezen uit 2 voorgerechten 2 hoofdgerechten 1 vegetarisch. Ook keuze 2 nagerechtjes. Dat gaf voor ons best een probleem. Het werd opgelost door iets weg te laten. Ik vind dit grand café geen aanrader voor een rustig diner.
japo .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima ambiance.
Vriendelijke vlotte bediening.
En het eten .... Dagblad van het Noorden had gelijk: uitstekende keuken.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellige inrichting, de zachte muziek op de achtergrond vonden we leuk.
Het personeel was erg aardig en het eten met de A.H bon was erg goed.
Heerlijk soepje, salade prima, de varkenshaas was verrukkelijk. We komen
hier zeker terug en kunnen het iedereen aanbevelen.
benepse .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
een prima etentje op de AH-actie. Flexibele bediening. Verder weinig aan toe te voegen. Lekkere mosterdsoep en een heerlijk nagerecht.
J P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vlotte bediening,erg vriendelijk,wij waren zeer tevreden
daisy113 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Jammer dat er bij het doen van de reservering niet aangegeven was dat er bij aanvang van dinertijd een evenement gepland was.
De mosterdsoep was zeer goed van smaak, de varkenshaas smaakte perfect.
Alleen jammer dat de chocoladesaus van de Dame blanch koud was en er op de Creme brulee geen krokante laag zat.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Verrassend lekker eten voor een AH-bon. De varkenshaas was uitverkocht, maar er kwam een geweldige biefstuk voor in de plaats. We waren meer dan een uur later dan afgesproken, maar geen probleem! Hartelijke en vriendelijke ontvangst en bediening. Sfeervol restaurant in het voormalige PMT (Protestants Militair Tehuis), wat bij veel oud-militairen uit Zuidlaren positieve herinneringen zal oproepen.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten zoals je dat van een grand cafe kan verwachten. Eenvoudige soepjes (tomaten of mosterd), een gevulde courgette met geraspte wortel, kokos en dadel (best origineel, maar niet erg exquise), een smakelijk stukje varken en dan een dame blanche of creme brulee toe. Jammer dat we zo weinig te kiezen hadden door de AH actie, maar daardoor wel een schappelijke prijs. Vriendelijke bediening en een inrichting van een bruin cafe.
badouxvonk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
De sfeer en het diner waren goed. De kipsalade was iets aan de grove kant met harde stukken salade. Voor de rest voor herhaling vatbaar.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het Grand Cafe is verrassend leuk, alleen al dankzij de menukaart met enkele subtiele humoristische verwijzingen. Verder werd door de serveersters vlot en vriendelijk ingespeeld op onze wijnwensen. De witte wijn (Sauvignon blanc) smaakte inderdaad prima bij de gamba's en de rode wijn (Chileense Carmenėre) paste uitstekend bij de kogelbiefstuk met champignons.
Als je al een min(der)puntje wilt noemen: het betalen met de Creditcard bleek niet mogelijk te zijn. Ook wel verrassend, zogezegd. Niettemin komen we graag een keer terug!