Over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Onvergetelijke momenten

Hier dineer je in een monumentaal pand waar betekenisvolle ontmoetingen plaatsvinden en onvergetelijke herinneringen worden gecreëerd. Wil je iemand verrassen, heb je iets te vieren, iets goed te maken of wil je zonder speciale reden een heerlijke avond beleven? Dan zit je hier goed. Je kunt hier zelfs trouwen! Hier zijn altijd en voor iedereen alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner aanwezig. Elke zondag live muziek. Ook is het mogelijk om hier je zakelijke bijeenkomsten te organiseren.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Zuidlaren

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 15:00 - 23:00

Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fantastische lokatie met bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel die heel goed uitleg gaven.
Eetcafe waar we zeker weer naar teruggaan aangezien ze ook heerlijke achtergrond muziek hebben.
Als cijfer geef ik een 9 .
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
roeliesmid .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
er was een gemoedelijke sfeer en de bediening was jong, maar deskundig. we hebben een heerlijke
avond uit gehad met prima eten
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voor de AH restaurantactie was een apart keuze menu samengesteld. Onze indruk is dat men daarvoor nu niet de beste gerechten hadden uitgekozen. Het was redelijk maar niet heel smaakvol.
corahummel .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening.
wij kenden deze gelegenheid niet en waren blij verrast.
Het eten was heerlijk.
Parkeergelegenheid vlakbij op de Brink.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zijn hier 28/6 met vrienden geweest te eten.
Het eten was goed van smaak maar de porties vonden we wel aan de kleine kant , we hadden alle schaaltjes leeg en er werd ook niet gevraagd of we nog bij wilden bestellen.
We hadden er ook een maaltijdsalade bij,de smaak was goed, maar de salade was wel zeer klein voor€15,00.( had meer weg van een vooraf salade)
Enigzins teleurgesteld.
Jan Paul P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker en simpel eten, we hebben de zogenaamde pubfood gegeten. Een plate met spareribs, sate, gamba's of een gehaktbal voor 10 euro. de spareribs en sate zijn in ieder geval erg lekker. We gaan er zeker nog eens eten.
Henco H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prettige ambiance. Gezellige sfeer. Leuk en jong personeel. Vlotte en attente bediening. En heerlijke gerechten op tafel..
coribo .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg gastvrij, souplesse en aandacht voor de gast. Vooral de vrolijke jongedame in de bediening verdient een pluim. Ook zonder ah-spaarkaart komen we zeker terug.
Wypkje D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
prettige ontspannen sfeer, leuke bediening en een vriendelijke eigenaar. het eten was heerlijk, top avond gehad. We komen hier zeker weer terug als we in de buurt van Zuidlaren zijn.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De in knoflookolie gebakken gamba's smaakten prima, net zoals de verse frites, sauzen en spareribs. Tips voor de Groningse mosterdsoep: maak de soep wat meer gebonden en op smaak. Vervang de Groningse droge worst met kruidnagel door eentje zonder. Leg de hete gebakken gamba's apart van de salade op het bord, zodat de sla knapperig blijft. Blijf vooral mensen zo dienstverlenend benaderen als jullie nu doen (wifi). Een hele klantvriendelijke benadering voor het mogen verzilveren van een Gift-for-you cheque. Neem nog een witte huiswijn erbij met wat meer 'body'.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De ontvangst was wat minder maar kwam omdat ook net een grote groep binnenkwam.
Ongedwongen sfeer, relaxte bediening, prima eten.
engbert jan W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
aanbevolen :spareribs en kogelbiefstuk.
er zou wat meer groente bij geserveerd kunnen worden.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten maar moesten lang wachten
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima eten, gezellig met vrienden gezeten en gegeten. Beetje lang wachten. Meer dan uitstekende spare ribs waren wel het wachten waard!!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Hoge cijfers, hoge verwachtingen.
De mosterdsoep was goed van smaak. Als hoofdgerechten zalm ( prima) en varkenshaas ( jammergenoeg) te gaar. De gemengde sla was nadat we om een dressing gevraagd hadden was ok, maar de broccoli toch echt niet gaar genoeg en nauwelijks op smaak gebracht. De friet en met name de mayonnaise erg lekker. De creme brulle en dame blance zo als je mag verwachten. De chocolade saus was lekker warm.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Lang moeten wachten op het voorgerecht en daarna hoofdgerecht, maar het was natuurlijk ook weekend( (zaterdagavond) de zaak was afgeladen! Volgende keer gewoon weer midden in de week, want het eten, bediening, en entourage zijn prima
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gastvrij ontvangen in gezellig restaurant.
Het eten was heerlijk alleen waren de frieten veel te zout.'
Zeker voor herhaling vatbaar
g.v.willenswaard .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
zowel de pompoensoep als de mosterdsoep was erg goed.
we hadden alle vier varkenshaasmedaillons. Het vlees was goed , alleen de rode kool had wat warmer gemogen.
de brullee en madam blanche waren erg goed