Over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Onvergetelijke momenten

Hier dineer je in een monumentaal pand waar betekenisvolle ontmoetingen plaatsvinden en onvergetelijke herinneringen worden gecreëerd. Wil je iemand verrassen, heb je iets te vieren, iets goed te maken of wil je zonder speciale reden een heerlijke avond beleven? Dan zit je hier goed. Je kunt hier zelfs trouwen! Hier zijn altijd en voor iedereen alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner aanwezig. Elke zondag live muziek. Ook is het mogelijk om hier je zakelijke bijeenkomsten te organiseren.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Zuidlaren

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 15:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan Paul P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker en simpel eten, we hebben de zogenaamde pubfood gegeten. Een plate met spareribs, sate, gamba's of een gehaktbal voor 10 euro. de spareribs en sate zijn in ieder geval erg lekker. We gaan er zeker nog eens eten.
Henco H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prettige ambiance. Gezellige sfeer. Leuk en jong personeel. Vlotte en attente bediening. En heerlijke gerechten op tafel..
coribo .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg gastvrij, souplesse en aandacht voor de gast. Vooral de vrolijke jongedame in de bediening verdient een pluim. Ook zonder ah-spaarkaart komen we zeker terug.
Wypkje D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
prettige ontspannen sfeer, leuke bediening en een vriendelijke eigenaar. het eten was heerlijk, top avond gehad. We komen hier zeker weer terug als we in de buurt van Zuidlaren zijn.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De in knoflookolie gebakken gamba's smaakten prima, net zoals de verse frites, sauzen en spareribs. Tips voor de Groningse mosterdsoep: maak de soep wat meer gebonden en op smaak. Vervang de Groningse droge worst met kruidnagel door eentje zonder. Leg de hete gebakken gamba's apart van de salade op het bord, zodat de sla knapperig blijft. Blijf vooral mensen zo dienstverlenend benaderen als jullie nu doen (wifi). Een hele klantvriendelijke benadering voor het mogen verzilveren van een Gift-for-you cheque. Neem nog een witte huiswijn erbij met wat meer 'body'.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De ontvangst was wat minder maar kwam omdat ook net een grote groep binnenkwam.
Ongedwongen sfeer, relaxte bediening, prima eten.
engbert jan W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
aanbevolen :spareribs en kogelbiefstuk.
er zou wat meer groente bij geserveerd kunnen worden.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten maar moesten lang wachten
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima eten, gezellig met vrienden gezeten en gegeten. Beetje lang wachten. Meer dan uitstekende spare ribs waren wel het wachten waard!!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Hoge cijfers, hoge verwachtingen.
De mosterdsoep was goed van smaak. Als hoofdgerechten zalm ( prima) en varkenshaas ( jammergenoeg) te gaar. De gemengde sla was nadat we om een dressing gevraagd hadden was ok, maar de broccoli toch echt niet gaar genoeg en nauwelijks op smaak gebracht. De friet en met name de mayonnaise erg lekker. De creme brulle en dame blance zo als je mag verwachten. De chocolade saus was lekker warm.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Lang moeten wachten op het voorgerecht en daarna hoofdgerecht, maar het was natuurlijk ook weekend( (zaterdagavond) de zaak was afgeladen! Volgende keer gewoon weer midden in de week, want het eten, bediening, en entourage zijn prima
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gastvrij ontvangen in gezellig restaurant.
Het eten was heerlijk alleen waren de frieten veel te zout.'
Zeker voor herhaling vatbaar
g.v.willenswaard .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
zowel de pompoensoep als de mosterdsoep was erg goed.
we hadden alle vier varkenshaasmedaillons. Het vlees was goed , alleen de rode kool had wat warmer gemogen.
de brullee en madam blanche waren erg goed
lambertvos .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuke ontvangst. Attente bediening in een sfeervolle omgeving, muziek niet erg passend bij de omgeving en tijd van het jaar.
R.E. W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Mijn partner had mosterdsoep die een afwijkende smaak had van wat wij verstaan onder mosterdsoep. De pompoensoep was wel lekker. Beide soepen waren niet heel erg warm wat ook gold voor het hoofd gerecht. Hadden allebei gekozen voor de varkensmedaillons die wel prima van smaak waren. Begeleidende gerechten waren spaarzaam aanwezig en hoewel er bij aanvang van het hoofdgerecht werd gevraagd of alles naar wens was werd er nadien niet gevraagd of er nog behoefte was aan b.v. extra frietjes. Het nagerecht vanille ijs met warme kersen en slagroom was niet erg spannend maar op zich wel goed van smaak. Het was dus alles bij elkaar niet echt hoogstaand, het personeel was wel vriendelijk
koosdijkstra .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ruim een uur moeten wachten op de bestelling, dat is echt te lang. De keuken heeft te weinig capaciteit is de verklaring. Vlees was niet gaar.
mhplieger .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij hebben afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij Grand Café Zuidlaren. De ontvangst was hartelijk. We voelden ons welkom. Het Grand Café is erg gezellig met geweldige muziek. Het eten maakte alles af. Het was heerlijk! Kortom Grand Café Zuidlaren is een echte aanrader!
a.eykholt62 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor een keer te doen. Adviseer het niet aan anderen. Koude bietjes bij zalm en varkenshaas geen goed idee.
Toetje ijs met bevroren waterstukjes erin , warme kersen moest je zoeken.
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Warme sfeer met enthousiaste, vriendelijke bediening door de twee eigenaren. Er staat een oudbruine leestafel, de muziek is heerlijk jarenzeventig, Beegees e.d. Wij zaten op leren stoelen maar er zijn ook tafeltjes met hardere stoelen, iets aan doen, lijkt me. Ik vond de groente wat weinig, rode kool (lust ik niet) in een kopje. Een en ander kan qua menu wel wat romantischer, maar de zalm was smeuïg en smakelijk. Wij gaan zeer zeker terug!
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima eten, keurig verzorgd, goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk ingericht als bruine kroeg. Daardoor zijn de houten stoelen wel wat hard.