Over het restaurant Grand Cafe Zuidlaren

Onvergetelijke momenten

Hier dineer je in een monumentaal pand waar betekenisvolle ontmoetingen plaatsvinden en onvergetelijke herinneringen worden gecreëerd. Wil je iemand verrassen, heb je iets te vieren, iets goed te maken of wil je zonder speciale reden een heerlijke avond beleven? Dan zit je hier goed. Je kunt hier zelfs trouwen! Hier zijn altijd en voor iedereen alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner aanwezig. Elke zondag live muziek. Ook is het mogelijk om hier je zakelijke bijeenkomsten te organiseren.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Zuidlaren

japo .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima ambiance.
Vriendelijke vlotte bediening.
En het eten .... Dagblad van het Noorden had gelijk: uitstekende keuken.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellige inrichting, de zachte muziek op de achtergrond vonden we leuk.
Het personeel was erg aardig en het eten met de A.H bon was erg goed.
Heerlijk soepje, salade prima, de varkenshaas was verrukkelijk. We komen
hier zeker terug en kunnen het iedereen aanbevelen.
benepse .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
een prima etentje op de AH-actie. Flexibele bediening. Verder weinig aan toe te voegen. Lekkere mosterdsoep en een heerlijk nagerecht.
J P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vlotte bediening,erg vriendelijk,wij waren zeer tevreden
daisy113 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Jammer dat er bij het doen van de reservering niet aangegeven was dat er bij aanvang van dinertijd een evenement gepland was.
De mosterdsoep was zeer goed van smaak, de varkenshaas smaakte perfect.
Alleen jammer dat de chocoladesaus van de Dame blanch koud was en er op de Creme brulee geen krokante laag zat.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Verrassend lekker eten voor een AH-bon. De varkenshaas was uitverkocht, maar er kwam een geweldige biefstuk voor in de plaats. We waren meer dan een uur later dan afgesproken, maar geen probleem! Hartelijke en vriendelijke ontvangst en bediening. Sfeervol restaurant in het voormalige PMT (Protestants Militair Tehuis), wat bij veel oud-militairen uit Zuidlaren positieve herinneringen zal oproepen.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten zoals je dat van een grand cafe kan verwachten. Eenvoudige soepjes (tomaten of mosterd), een gevulde courgette met geraspte wortel, kokos en dadel (best origineel, maar niet erg exquise), een smakelijk stukje varken en dan een dame blanche of creme brulee toe. Jammer dat we zo weinig te kiezen hadden door de AH actie, maar daardoor wel een schappelijke prijs. Vriendelijke bediening en een inrichting van een bruin cafe.
badouxvonk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
De sfeer en het diner waren goed. De kipsalade was iets aan de grove kant met harde stukken salade. Voor de rest voor herhaling vatbaar.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het Grand Cafe is verrassend leuk, alleen al dankzij de menukaart met enkele subtiele humoristische verwijzingen. Verder werd door de serveersters vlot en vriendelijk ingespeeld op onze wijnwensen. De witte wijn (Sauvignon blanc) smaakte inderdaad prima bij de gamba's en de rode wijn (Chileense Carmenėre) paste uitstekend bij de kogelbiefstuk met champignons.
Als je al een min(der)puntje wilt noemen: het betalen met de Creditcard bleek niet mogelijk te zijn. Ook wel verrassend, zogezegd. Niettemin komen we graag een keer terug!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fantastische lokatie met bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel die heel goed uitleg gaven.
Eetcafe waar we zeker weer naar teruggaan aangezien ze ook heerlijke achtergrond muziek hebben.
Als cijfer geef ik een 9 .
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg vriendelijk en deskundig personeel. Hadden wel graag wat meer keus uit menu's gehad.Tijd tussen de verschillende gangen mag iets langer.
roeliesmid .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
er was een gemoedelijke sfeer en de bediening was jong, maar deskundig. we hebben een heerlijke
avond uit gehad met prima eten
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voor de AH restaurantactie was een apart keuze menu samengesteld. Onze indruk is dat men daarvoor nu niet de beste gerechten hadden uitgekozen. Het was redelijk maar niet heel smaakvol.
corahummel .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening.
wij kenden deze gelegenheid niet en waren blij verrast.
Het eten was heerlijk.
Parkeergelegenheid vlakbij op de Brink.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zijn hier 28/6 met vrienden geweest te eten.
Het eten was goed van smaak maar de porties vonden we wel aan de kleine kant , we hadden alle schaaltjes leeg en er werd ook niet gevraagd of we nog bij wilden bestellen.
We hadden er ook een maaltijdsalade bij,de smaak was goed, maar de salade was wel zeer klein voor€15,00.( had meer weg van een vooraf salade)
Enigzins teleurgesteld.
Jan Paul P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker en simpel eten, we hebben de zogenaamde pubfood gegeten. Een plate met spareribs, sate, gamba's of een gehaktbal voor 10 euro. de spareribs en sate zijn in ieder geval erg lekker. We gaan er zeker nog eens eten.
Henco H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prettige ambiance. Gezellige sfeer. Leuk en jong personeel. Vlotte en attente bediening. En heerlijke gerechten op tafel..
coribo .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg gastvrij, souplesse en aandacht voor de gast. Vooral de vrolijke jongedame in de bediening verdient een pluim. Ook zonder ah-spaarkaart komen we zeker terug.
Wypkje D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
prettige ontspannen sfeer, leuke bediening en een vriendelijke eigenaar. het eten was heerlijk, top avond gehad. We komen hier zeker weer terug als we in de buurt van Zuidlaren zijn.