Grand-Café ZO

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Mcdh .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
We gaan regelmatig naar een concert in Ziggo Dome of HMH en zoeken dan altijd een goede plek om te eten. Om de McDonalds, KFC en de drukte rondom de Ziggo Dome te ontvluchten, zijn we hier terecht gekomen. Er was die avond een feestje in Grand-Café ZO, maar wij kregen een tafeltje aan de andere kant van het restaurant en hadden daardoor geen last van de andere bezoekers. Verder was het erg rustig in het restaurant. Tijdens de lunch wellicht drukker?

We hebben lekker gegeten en de porties waren ruim voldoende. Achteraf stonden er wel een aantal drankjes op de rekening die wij niet hadden besteld, maar dit is netjes gecorrigeerd. Voor ons een goede plek om terug te komen als we weer in de buurt zijn voor een concert.
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Gisteravond met een groep gedineerd, prachtig restaurant, mooie strakke en trendy ruimte, goede en vlotte bediening.
Naast onze groep waren er weinig gasten.
Vooraf gezellig geborreld aan de statafel.
Keuze menu, vlees / vis.
Ik ben gegaan voor de krokant gebakken kip op een bedje van sla en als hoofdgerecht de biefstuk, goede kwaliteit.
De avond afgesloten met ijs, dit had wel iets uitbundiger gekund.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Vandaag hier geluncht. het was even zoeken tussen de kantoren. Erg ruim van binnen, leuk ingericht, rustig.Prima stoelen. De bediening was attent en vriendelijk. De lunchkaart uitgebreid.
Over het eten; De tomatensoep was aan de zoute kant, maar de kroketten en de tonijnsalade smaakten prima. Heerlijk boerenbrood erbij. groot glas vers sap en het glas witte huiswijn was goed, alleen niet zo veel . Prijzen zijn redelijk. Het enige minpuntje voor mij en mijn vriendin : We konden niet bij de kapstok ! jee, wat hangt die hoog ; )
Rendier .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Vrijdag op mijn verjaardag met 8 personen geluncht bij ZO. We hadden een mooie tafel, het eten was prima en de service goed. Het duurde alleen een beetje lang voordat iedereen wat had, maar dat lag ook een beetje aan onszelf. Sommigen hadden een voorgerecht en anderen niet, en er was wel gevraagd of we alles tegelijk wilden hebben of niet, en toen hadden we gewoon ja moeten zeggen. Verder was het leuk en gezellig.
Delano631 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Gezellig personeel. Ik kom hier steeds weer graag met zakenrelaties eten. Zalm was geweldig bereid en de dillesaus overheerlijk.
Brady_ .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Leuke tent om in de middag te lunchen. Het kan wel eens druk zijn waardoor je iets langer moet wachten, maar dat is meer dan logisch. Goede kwaliteit van het eten en de service doet het prima. Ik blijf hier terugkomen!
Angélique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Ga hier regelmatig lunchen met collega's. Prima zaak. Ook leuk buiten zitten in de zo'n. Op drukke dagen kan de bediening het soms niet helemaal aan, dus duurt het wat lang. Ze zijn wel heel vriendelijk.
Tsjies .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Ik ben hier nu twee keer geweest, de ene keer voor de lunch en de tweede keer met een groepje collega's. Wat bediening betreft een nogal wisselende ervaring. De eerste keer een jonge meid die het uitstekend deed, vriendelijk en efficient. De tweede keer een wat oudere dame die niet leek te begrepen dat één menukaart op zeven personen wat weinig is. Beide keren nam ik de Hamburger Deluxe onder het motto: daar kan je niks fout aan doen. En inderdaad, niks fout maar dat is het dan ook wel. Prima frieten en het bekende vingerhoedje mayo. Grand-Café ZO zit er om geld te verdienen en niet om de gast een onvergetelijke culinaire belevenis voor te toveren. En dat merk je.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Ik schrijft nooit een recensie maar ik ben ontzettend enthousiast over dit restaurant.

Via de IENS actie konden we goedkoop werkelijk alles van de kaart kiezen, en lekker dat het was!

Als voorafje had ik Carpaccio, de presentatie was werkelijk schitterend en het was ook nog heel lekker.
Het hoofdgerecht (kalfsentrecote) was prima bereid en de frites en aardappelkroketjes waren heerlijk. Ook de salade die erbij zat was precies goed.

Het toetje (verrassing van de chef) smaakte TOP!.

De locatie is apart, midden op een bedrijventerrein, maar eenmaal binnen merk je daar niks meer van. De bediening is vriendelijk en maakt tijd voor een praatje.

Als ik dan toch een puntje van kritiek moet geven, de drankjes waren redelijk aan de prijs, maar door de IENS actie konden we toch voor 25 euro PP een 3 gangen menu incl drinken hebben.

Ik kom hier zéker weten terug!
Cica P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Een verrassing in ZO Amsterdam. Ruime opzet, zodat je elkaar nog kan verstaan aan tafel. Het eten was heel lekker en gevarieerd. De kaart was niet heel erg uitgebreid, maar wat erop stond was goed. De kalfsentrecote was heel mals en lekker van smaak. De bediening was bescheiden en erg vriendelijk. Zeker om nog een keer terug te gaan.
Iren W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Met de IENS dinner deals hebben we hier voor een hele leuke prijs met z'n vieren gegeten. Redelijk makkelijk te bereiken vanuit de stad met de metro, maar vooral goed bereikbaar voor omliggende dorpen met de auto, wat perfect was voor ons aangezien wij kids uit de stad komen en onze ouders uit een regionaal dorp. Je kunt gratis voor de deur parkeren, wat fijn is. Binnen is het groot en strak ingericht. Het is zeer geschikt voor zakelijke afspraken.

De kaart bestond uit redelijk simpele gerechten die goed werden uitgevoerd. De carpaccio had naar mijn smaak te veel sla en te weinig dressing. Het vlees was echter goed en het heeft me dus toch erg gesmaakt. Het kalfsvlees was botermals en ik vond het leuk dat je zowel goede frietjes als gebakken aardappeltjes op tafel krijgt. Al met al was het eten dus simpel, maar goed klaargemaakt. We hebben ook een lekkere wijn gedronken voor een redelijke prijs. De bediening was erg verlegen, maar vriendelijk en oplettend. Wij waren dus erg tevreden en komen naar alle waarschijnlijkheid nog eens terug!