Grand Café Y.not

Koemarkt 33 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Y.not

Gezelligheid en lekker eten, waarom niet?

Grand Café Y.not staat voor gezelligheid en een ontspannen sfeer. De uitgebreide kaart staat vol met bekende klassiekers, maar dan wel in een moderner jasje. Je raakt niet snel uitgekeken op het menu! Een leuk restaurant in het midden van Purmerend: een aanrader voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Y.not

Hans L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij gaan altijd met 4 vriendinnen uiteten meestal met de ahbonnen. Het was super mooi zomer weer en toch hadden ze lekker buiten op t terras een tafel voor ons klaarstaan. Leuke bediening, leuke locatie op de Koemarkt. Zeker voor herhaling vatbaar ook zonder ahbonnen.
Gretha P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We werden erg vriendelijk ontvangen door leuk bedieningspersoneel. Het eten was top en ruim voldoende! Dit is zeker een aanrader!!!
Loovers .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij werden leuk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening. Ongedwongen, gezellige sfeer. Gaan zeker nog eens terug.
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het ziet er best wel duur uit maar de prijs / kwaliteit verhouding is goed. Ik vindt het alleen erg donker ingericht.
Wij hebben wederom een heerlijke avond gehad en overheerlijke varkens medaillon en saté gegeten.
noordenbos1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
ik heb er heerlijk gegeten maar duurde allemaal erg lang. Dat is niet erg als je lekker in het zonnetje zit maar zeker wel een verbeterpuntje. erg vriendelijke bediening en het eten was zeker een aanrader. Al met al een heerlijke avond gehad
A-Smit .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We waren met 4 personen en hadden 1 AH dinercheque voor 2 personen bij ons.
Voor de AH cheque was de keuze heel groot: vooraf een proeverij van koude en warme voorgerechtjes, keus uit alle hoofdgerechten van de kaart en 3 desserts. Wilde je toch een ander dessert, dan betaalde je een klein bedragje bij.
De andere 2 personen konden een 3-gangenmenu van de kaart kiezen voor € 25,-
Hoewel we een beetje met de bestelling hebben geschoven (de ene keer had de één iets van het AH arrangement, de andere keer weer iemand anders) werd hier helemaal niet moeilijk over gedaan en hadden we een mooie eindafrekening. Altijd fijn!
Het eten was erg lekker en zag er zeer verzorgd uit.
Er werd oprecht gevraagd of alles naar wens was en: na iedere bestelling werd je bedankt! Dit was geen verplicht toneellesje, waardoor we ons zeer welkom voelden. Bediening was dus top!
Het was schitterend weer en we zaten op het gezellige terras aan een tafel met goede, ruime stoelen waarop een lekker kussen lag. Later op de avond gingen we onder de terrasheaters zitten, op de houten banken met ook al van die lekkere kussens.
Echt een aanrader, Y NOT!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
ook getroffen met het weer, konden op het middenterrein in de schaduw heerlijk rustig eten, leuke bediening en geweldig diner. Kan het aanbevelen.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellig restaurant, waar je met mooi weer lekker buiten kan eten.
Lekker eten, goede service. Ik kom hier ook graag zonder ah kaart.
Michele D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi weer dus buiten zitten is dan gezellig, helaas waren de tafels buiten niet schoon.Een aantal keer ging het bij het bestellen mis. Kwaliteit van het eten was zeker lekker maar de hoeveelheid met name het vlees en patat/groenten was te weinig.
Barbara O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Eten was goed warm en mooi gereserveerd en vooral heerlijk. Genoten. En zo fijn dat ze geen (harde) houten stoelen hebben. Ik ben rug patiënt en veel restaurants hebben verschrikkelijke stoelen. Maar hier stonden heerlijke zachtere stoelen en banken met veel kussen. Mijn eigen meegenomen kussen was eens niet nodig. Top restaurant.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker gegeten, maar ik vond het niet geweldig. Tafelwater was helaas warm en de bordjes voor het brood niet helemaal vetvrij. Jammer. Bediening vriendelijk en servicegericht.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Combinatie kwaliteit eten en service uitstekend. Voelden ons echt welkom. Snelheid bediening ook goed en vooral super vriendelijk.
inawagner .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, heel gezellig restarant en zeer vriendelijk personeel. Heel fijn dat je uit de hele kaart kon kiezen met de AH actie. Dus echt een aanrader!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten met veel persoonlijke aandacht van het personeel. Je voelt je heel welkom en de kaart heeft voor ieder wat wils.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten, drankje en voorgerecht op terras, hoofdmaaltijd en dessert binnen. Prettige en vriendelijke bediening. Absoluut geen klachten.
Seraja V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Echt wat een top restaurant!!!met zijn 3e hier gegeten. Vooraf is door het restaurant bepaald,een proeverijtje deze was verrukkelijk, en voor mij als geen vleeseter was er een zalig alternatief gemaakt. Als hoofdgerecht zeebaars ( kleine bij betaling) zalmmoot en saté.
De vis was van zeer goede kwaliteit en zalig bereid. De saté was goed en met de krulfriet erg smakelijk.

De bediening is bekwaam, vriendelijk en netjes.

De keuken doet zijn uiterste best om iedereen iets lekkers voor te schotelen. Wij hebben onze complimenten gegeven en komen snel weer eens terug.
mrbsds S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prettige sfeer, goed geholpen, vriendelijke bediening.we hebben heerlijk gegeten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
wederom prima gegeten bij Y.not. alle gerechten met zorg klaargemaakt. aanrader: de 'proeverij' vooraf. prettige, attente en vlotte bediening.
M D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Was lekker maar een beetje weinig.... geen of weinig groente patat en aardappeltjes, had ook het idee dat ze het niet helemaal onder controle hadden, getuige ook opmerkingen van andere gasten die ook lang moesten wachten en hun bestelling zelfs niet eens hadden gekregen...
Vind het ook jammer dat het 3 gangen menu wat wij hadden volgens de kaart 25 euro kostte terwijl wij via de Albert Heijn actie 31,50 moesten betalen, uiteindelijk dus beetje flauwe actie ....