Grand Café Y.not

Koemarkt 33 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Y.not

Gezelligheid en lekker eten, waarom niet?

Grand Café Y.not staat voor gezelligheid en een ontspannen sfeer. De uitgebreide kaart staat vol met bekende klassiekers, maar dan wel in een moderner jasje. Je raakt niet snel uitgekeken op het menu! Een leuk restaurant in het midden van Purmerend: een aanrader voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Y.not

Zaterdag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Y.not

els J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben prima gegeten, fijne bediening en lekker eten.
Wij kwamen voor de 2e keer met de aktie van AH.
Vreemd vond ik wel, ik had via de Ah actie site geboekt, bij betalen
bleek de actie gestopt te zijn en dus kregen wij geen korting, dit vond ik wel heel erg raar
op mij reservering staat duidelijk AH actie,
Ik vind dit erg misleidend en vond dit niet leuk.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten met een zeer vriendelijke bediening in een gezellig restaurant, met een gunstige prijs.
Raadt dit altijd aan bij familie en vrienden.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Deze recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten?? Alsof het eten daardoor lekkerder wordt? Alsof het restaurant daardoor gezelliger wordt? Afijn, het is gewoon goed eten in een leuke sfeer bij Y.not met leuke prijzen.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
ook voor de mensen met allergie wordt gedacht
in het begin werd er steeds gevraagd of we iets willen drinken later op de avond deden ze dat jammer
E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hebben zoals altijd erg genoten van de sfeer en de klantvriendelijkheid. As dinsdag met familie voor de laatste keer genieten van het ah menu. Voor herhaling vatbaar vinden wij.
linda K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ik had gereserveerd via een mailtje dat de ah actie verlengd was. Daar aangekomen werd mij meegedeeld dat ik niet had aangegeven dat het met de ah actie was . Ik nam aan omdat ik op betreffend mailtje had gereageerd dat dat duidelijk moest zijn . Later vroeg de dame in kwestie of ik de bonnen al had afgegeven ik zei nee want we hadden er nog een discussie over zegt zij nou die discussie win ik toch!?? Achteraf heb ik spijt dat wij toen niet gewoon weg zijn gegaan . Ik vond dit niet klant vriendelijk de bonnen zijn nog wel geacepteerd
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Was als vanouds, dus goed, leuk dat Y Not de actie van AH met een maand verlengd heeft. Het plein de Koemarkt was reeds leuk verlicht met het oog op de decembermaand. Prima.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Reeds meerdere keren naar tevredenheid gegeten
Wat ik wel jammer vind is dat ze alleen 1 visgerecht hebben t.o.v. vlees en gevogelte je hebt dan wat vis gerecht geen keus ze hebben bijvoorbeeld wel een surf en turf gerecht met garnalen dus hierbij mijn tip als je toch garnalen inkoopt doe dan een pasta gerecht met garnalen dan heb je tenminste nog een keuze tussen een vis en garnalen gerecht.
arjo.terveer .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
lekker gegeten voor ah actie met genoeg keus uit hoofdgerecht. lekker voorgerecht, proeverij maar helaas geen keuzemogelijkheid.
asz00125 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Dank zij de verlenging van de AH actie zijn we Y-Not gaan eten. Een pre is dat je voor het hoofdmenu uit de hele kaart kan kiezen. Vooraf krijg je een proeverij van voorgerechten. We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was heel vriendelijk.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Sfeervol, gezellig, muziek niet te hard , vriendelijke bediening. Prijs niet te duur. En het was heerlijk. Kom zeker x terug.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ontvangst en service is prima. Voor de tweede keer hier gegeten. Zowel de zalm als de saté waren lekker mals. Hierbij dronken we bijpassende merlot en cabernet savignon. Het sticks dessert en de dame noir waren ook prima. Grand Café Y.not is aan te bevelen. We komen hier zeker nog een keer terug.
anneke191 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten en in een gezellige ambiance. Komen zeker snel weer terug. Het restaurant is aan te bevelen.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten met de AH 3 gangen dinerbon was zeer goed. Er was een verrassende keuze. Het smaakte prima en de bediening was zeer vriendelijk en attent. Je kon er met korte of langere pauzes tussen de gangen door eten, dat was je eigen keuze. Kortom een prima restaurant om nog eens terug te komen. Complimenten.
Nella V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hoofdgerecht spicy zalm prima, proeverijtjes ook goed, maar vrijwel niets vegetarisch. Meer groente of bijbestel mogelijkheid zou fijn zijn. Nagerecht prima, maar wel allemaal erg zoet.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een fijn restaurant. we waren hier al vaker geweest en het was weer prima. Voldoende keuze uit de menukaart, ook met AH kaart.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een zeer goed restaurant kom er ook zonder de a h bonnen is ons favorite restaurant
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten
G Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was verrassend,het voorgerecht geweldig,hoofdgerecht verrassend,genoeg tijd om het te laten zakken,men moet het ook hebben van de gelagjes,daar waren ze supersnel mee
contact1 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het voor, hoofd en nagerecht waren fantastisch. Wij zullen Y Not zeker bij vrienden en familie aanbevelen.???? Vriendelijke bediening. Goede parkeergelegenheid.