Grand Café Y.not

Koemarkt 33 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Y.not

Gezelligheid en lekker eten, waarom niet?

Grand Café Y.not staat voor gezelligheid en een ontspannen sfeer. De uitgebreide kaart staat vol met bekende klassiekers, maar dan wel in een moderner jasje. Je raakt niet snel uitgekeken op het menu! Een leuk restaurant in het midden van Purmerend: een aanrader voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Y.not

Ton D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij komen hier regelmatig en het eten is altijd erg lekker. De sfeer is relaxt en het personeel vriendelijk, gezellig maar ook attent.
a.ransijn1 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We waren met de AH dineractie hier terecht gekomen, nadat ik de recensies had gelezen. Het is inderdaad heel sfeervol. Ontzettend vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk. Vooral het proeverijtje als voorgerecht is een aanrader. Mijn partner had die bijzonder kip met groente en rijst wat heel lekker was van smaak.
Ik zelf had de zalm die verrukkelijk was. Fijn van smaak. Nagerecht precies goed. De dame noir heel verrassend.
Kortom het was een heerlijk diner voor ons 70tigers ruim voldoende. Ik houd niet van overdadige porties waarvan je de 1/2 moet weggooien. Dit was uitstekend.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hebben hier gegeten met gebruik maken van de AH actie voucher. Tijdens ons bezoek was de zaak nagenoeg leeg, maar evengoed mochten we niet zelf een plaatsje uitzoeken, want er zouden nog gasten komen die de plaatsen voor in het restaurant gereserveerd hadden. Maar na ons is er niemand meer binnen gekomen? Verder werd er gevraagd of we meteen de AH kaart wilde inleveren, en of wat we wilde drinken, en of we (zonder verdere uitleg) daarbij een brood garnituurtje wilde nuttigen. Pas na het nuttige van het brood kwam de dame in kwestie uitleggen dat ze in het AH menu een vastgesteld voorgerecht hadden, en dat je als hoofdmaaltijd uit de (op zich al zeer beperkte) regulieren kaart kon kiezen. Maar voor twee gerechten "garnale en de biefstuk" - die op zich al redelijk aan de prijs waren moest een toeslag worden betaald. En als we klaar waren met het hoofdgerecht zou ze wat komen vertellen over het nagerecht. Onze keuzen bepaald en naast het vaste voorgerecht onze keuze voor de biefstuk doorgegeven. En op het eten ( zowel voor en hoofd gerecht) is op zich niets aan te merken is gewoon voldoende!!!
En voor het desert kon je kiezen uit koffie of thee of een dame noire (twee kleine chocolade ijs bolletjes ijs met wat slagroom en een zoete witte saus) Dus dat was wat aan de karige kant.
Maar toen kwam de rekening. Het vriendelijk aangeboden broodje (4 1/2 plakjes brood en 3 kleine ontbijt bolletjes met wat aioli, een beetje zoute boter en een dipsausje - Dit bleek een normal voorgerecht te zijn van de kaart, en moest dus buiten het verwachte AH menu om extra bij betaald worden. Daarna stond er één AH - menu op de rekening a € 31.50 maar er moest daarnaast wel twee keer € 5.- meerprijs / toeslag worden afgerekend. Terwijl het tweede menu normal gesproken toch gratis is? Ook bieden ze je heel vriendelijk een fles (ongekoeld) tafelwater aan wat ook vrolijk voor € 4.-- op de rekening terug komt. Al met al dus een aardig misbruik van de AH actie om klanten te trekken... En tel daar bij op de ongastvrije ontvangst, wat ons deed besluiten om hier in principe niet snel meer terug te komen. Erg jammer, want nogmaals het eten zelf is best te doen.
Rinie-1445 .
R V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten was goed
een van ons had kip de rest biefstuk
voorgerecht was gevarieerd
nagerecht was super
echt een 10 waard
heel vriendelijk en attent personeel
wij hebben erg genoten
nika94 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hele prettige ontvangst. Leuke inrichting en sfeer. Goede, ruime keus op de menukaart. Jammer dat je niet met creditcard kan betalen.
bets13 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het voorgerecht was een proeverij en dat was uitstekend. Verder hadden wij de verwende kip wat ook erg lekker was. Wij waren er met de AH bon, maar komen zeker een keer terug.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het hoofdgerecht vonden we minimaal .we haddenstoofvlees in saus.
Het voorgerecht was heerlijk,het toetje was erg lekker .
De bedienign was zeer goed
we hadden de mooiste plaatsen.
hilda.kolijn .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Werden aardig ontvangen roken een grondlucht en kregen meteen een andere tafel. Het voorgerecht kon niet worden gekozen het waren verschillende hapjes die allemaal prima waren. Als hoofdgrecht hadden we voor de varkenshaasmedalion gekozen die heel lekker was vooral met de gesmolten brie en bieslooksaus. Als afsluiting hadden we voor koffie en thee met wat lekkers gekozen. Al met al hebben we een gezellige avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was heel gezellig het eten was prima. Lekker proeverijtje en ook de zeebaars en de het varkentje waren zeer goed. De service was goed en vooral op de juiste momenten. Zie verder de bovenstaande kwalificaties
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima service en goede kwaliteit van het eten, en het fijne is je kunt als je van een AH restaurant bon gebruik maakt kan je toch bijnhet hoofdmenu a la cart eten, ok dan zal je bij drie dingen (zeebaars, biefstuk, gamba’s) een kleine bijbetaling moeten doen, maar persoonlijk vind ik dat geen enkel probleem, omdat je toch de vrijheid hebt om te kunnen bestellen wat je lekker vind. Kortom Y-not is zeker een aanrader.
Tatiana V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ik was samen met mijn vriend hier gaan eten voor de AH-actie. Voorgerecht was een proeverij, waarvan ik vooral de carpaccio erg lekker vond. Één van de soepjes lieten we staan, want die smaakte ons niet best. Als hoofdgerecht had mijn vriend de saté en ik de Verwende Kip. Saté was goed volgens mijn vriend. Mijn kip bestond uit 3 kippedijen, rijst en een minimale hoeveelheid groente. De smaak was prima. Malsheid kon beter. Wanneer ik ze bij de supermarkt koop en zelf braad, zijn ze een stuk malser. Als nagerecht nam mijn vriend de Dame Blanche en ik de Aardbeienparfait. Deze waren allebei goed. Verder: locatie prima en personeel vriendelijk en alert.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Het eten is goed en origineel. De stoelen zitten prima.
De hoeveelheid is ruim voldoende.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Dit was de vierde keer. Het is zeer goed. De bediening erg vrienderlijk. Gezellige sfeer. Is echt aan te raden.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
ook deze keer met AH-bon, weer heerlijk gegeten, voorgerecht staat vast, een heerlijke proeverij, hoofdgerecht kiezen van de kaart en nagerecht beperkte keuze maar wel erg lekker. zowel met als zonder AH-bon altijd een geweldige locatie om heen te gaan.
jeannette77 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ben al een paar keer met vrienden in dit restaurant geweest erg goed eten wachttijd tussen de gerechten niet lang goede sfeer personeel erg vriendelijk dus een heel gezellige en geslaagde avond
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Leuke lokatie, goed verhouding prijs/kwalitijd
Toiletten waren schoon maar het interieur behoeft aandacht, deuren beschadigd licht defect
Sienie W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Sfeervolle omgeving en vriendelijke en attente medewerkers.
Echt de moeite waard. Een aanrader!
Marica O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
hier gegeten met de albert heijn actie. mooie ambiance en leuke bediening. eten was ook zeker een aanrader, wij gaan hier nog wel een keer terug om de overige gerechten te proberen. een aanrader