Grand Café Y.not

Koemarkt 33 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Y.not

Gezelligheid en lekker eten, waarom niet?

Grand Café Y.not staat voor gezelligheid en een ontspannen sfeer. De uitgebreide kaart staat vol met bekende klassiekers, maar dan wel in een moderner jasje. Je raakt niet snel uitgekeken op het menu! Een leuk restaurant in het midden van Purmerend: een aanrader voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Y.not

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 12:00 - 21:30
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag 15:00 - 21:30
Zaterdag 12:00 - 21:30

Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Was al vaker hier geweest, nu een keer met de AH bon en fantastisch je mag qua hoofdgerecht alles van de kaart kiezen, top. Het eten was super maar ook de bediening is super vriendelijk, erg goed dus. Een aanrader!
Laurens I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance,personeel was top,mijn vrouwtje en ik komen beslist nog een keer terug. groeten Laurens
Jos O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
In plaats van Sinterklaas vieren vonden we het leuk om nu met z'n zessen uit eten te gaan. En als je dan AH bonnen hebt liggen dan ga je hier een leuk restaurant voor zoeken. Zo kwamen we uit bij Y.Not in Purmerend. We hadden nog nooit in Purmerend gegeten en de ligging was heel mooi aan een groot plein met meerdere eettentjes. We werden heel vriendelijk ontvangen in een relaxte sfeer. Het voorgerecht stond vast voor klanten met een AH kaart. Maar dit was wel het duurste op de kaart. Een mix van lekkere hapjes en een heerlijk glaasje soep. Uit de hoofdgerechten mocht je vrij kiezen en dat was niet eenvoudig. De hoofdgerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk en genoeg. Voor het dessert kozen we koffie of thee. Hier kregen we nog een bakje met lekkernijen bij. De bediening was prima, er werd regelmatig gevraagd of alles goed was. We kunnen terugkijken op een heerlijk 'Sinterklaasetentje' en komen hier zeker nog een keer terug. Bedankt.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het voorgerecht was een proeverij het hoofdgerecht was A lacarte en het dessert een keuze uit drie desserts.Het was gewoon allemaal goed en lekker.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij vonden een heel prettig avondje uit. Vriendelijke persoonlijke bediening. Het eten was erg lekker. Ik zou eigenlijk geen verbeteringen kunnen bedenken. Alleen parkeren in de nabijheid is moeilijk.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eerste keer via Albert hein actie. Aanrader! Leuke en gezellige tent. Voldoende keuze op de kaart. Kom zeker nog eens terug.
Proefkonijntjes .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goede prijs-kwaliteits verhouding, proeverij voor 2 personen viel een beetje tegen. Hoofdgerechten waren goed en dessert niets op aan te merken.
RiekyenTies .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima restaurant, eten ook goed! Over tempo van de bediening werd je gevraagd. Zouden wel iets meer uitleg mogen geven over hoe het werkt met de AH actie!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Top avond gehad heel lekker en goed gegeten aan te bevelen aan iedereen ....................................................................
Kitty F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten was prima. Wij maakten gebruik van de AH-actie. Het voorgerecht was een heerlijke proeverij. Het hoofdgerecht vrij te kiezen vanaf de menukaart. Als nagerecht hadden wij gekozen voor een heerlijke aardbeienparfait met slagroom. Vriendeljke bediening en gezellige inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Goede kwaliteit ingrediënten en prima bereid, bediening was zeer netjes en attent. Doordat we ons zo welkom voelden bleven we eigenlijk veel langer dan gepland.
Henk8489 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Leuk en gezellig. Bediening is goed.
Zeker de moeite waard om hier je romantisch etentje te doen.
Lokatie en bereikbaarheid is ook op orde.
S.nederkoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Leuk. Top bediening. Jammer dat het slot van dames w.c. kapot en provisorisch opgeknapt was. Lijkt me niet een echt groot klusje.
Hyhoukes .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Her voorgerecht was verrassend en erg lekker, het hoofd gerecht was ook heerlijk, alleen had ik er wat meer groenten bij gewild
Tinekekorff .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was goed, bediening uitstekend ( zelfs met AH actie ) babyhapje zonder problemen opgewarmd, zeker voor herhaling vatbaar !
L.bronger .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekker gegeten, goede porties en genoeg. Leuke bediening en een gezellige sfeer. We komen zeker terug! Kortom een goed restaurant.
Annekebuhrs03 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Erg gezellig, vriendlijke bediening, het eten heerlijk van smaak, maarrr, de glutenvrije gerechten (al dagen bekend) waren niet aanwezig. En wat gebakken aardappelen ipv rijst kon niet, want de aardappelen waren op ???
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Eten was heerlijk! Bediening supervriendelijk. Echt een aanrader. Heerlijk buiten gezeten, manlief was jarig dus wat een verwennerij.
Bertbetty .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren met 4 personen gegeten bij Y.not.. We hadden het menu van de AH actie. Voorgerecht was een proeverij en dat was zeer smakelijk. Hoofdgerecht kon je zelf kiezen wat erg fijn was. We hadden saté Bali, Frans varkentje en de mannen hadden Meer voor mannen! Alle gerechten waren top.
De bediening was zeer vriendelijk. Spontaan en niet gemaakt! Een topavond gehad.
paula81 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten hier met AH aktie. De bediening was prima. Maar ik vond het menu nogal
aan de dure kant, gezien voor wat je kreeg. Brood moest apart nog betaald worden en ook al gaf serveerster het aan, dat er bij bepaalde gerechten suppletie betaald moest worden, vond ik dat achteraf gezien de prijs wat ze rekenen voor menu, eigenlijk raar en klant onvriendelijk.
Heb pas bij ander restaurant gegeten in Purmerend en voor € 2, 00 meer p.p. kregen we een 4 gangenverrassingsmenu met brood en amuse vooraf, wat allemaal in prijs zit.
Helaas doet dit restaurant niet mee met aktie. Voor ons heel jammer.
Maar verder niks mis met dit restaurant.