Grand Café Y.not

Koemarkt 33 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Y.not

Gezelligheid en lekker eten, waarom niet?

Grand Café Y.not staat voor gezelligheid en een ontspannen sfeer. De uitgebreide kaart staat vol met bekende klassiekers, maar dan wel in een moderner jasje. Je raakt niet snel uitgekeken op het menu! Een leuk restaurant in het midden van Purmerend: een aanrader voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Y.not

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 12:00 - 21:30
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag 15:00 - 21:30
Zaterdag 12:00 - 21:30

wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
bestelling correct ,was vergeten te zeggen
dat we patat i.p.v.rijst wilde hebben geen probleem
het werd meteen verholpen
we komen zonder meer weer terug
wil & marian
Angelika B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en gastvrije bediening. Het voorgerecht en nagerecht voor 2 personen is een echte aanrader als je niet kunt kiezen uit al het lekkers. En de zeebaars op een bedje van verse groenten was zalig. Wij gaan zeker terug!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima gegeten
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuk, gezellig en sfeervol restaurant waar je lekker kunt eten voor niet al te veel geld. Voor herhaling vatbaar qat ons betreft.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was niet de eerste keer dat we er hebben gegeten en we gaan er naar terug vanwege het goede eten, leuke sfeer en goede bediening. Het is een gewoon een goed restaurant.
arjo2 B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig gezeten,lekkere gerechten , goed van smaak voor een redelijke prijs , alleen bij het nagerecht was er weinig ijskeuze .
Leuke vlotte bediening.
inellen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Nog gegeten via de AH-actie. Voor het hoofdgerecht kon je gewoon een keuze maken uit de menukaart. Dat was erg fijn. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met attent personeel.
gharemaker .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Was de tweede keer deze maand, dus een voltreffer. Vorig jaar ook diverse malen geweest, dus wat je noemt een aanrader. With compliments!
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten met onze pubers
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
weer een gezellige avond gehad dankzij het voortreffelijke eten en het leuke restaurant. TOPPIE
Voor herhaling vatbaar met ons clubje
ManonBezemer .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. Letten goed op of drankjes op zijn zonder opdringerig over te komen. Echt een Aanrader!
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
18-2 met 2 personen gegeten. We kregen een erg klein tafeltje met 40cm ruimte tussen de naaste tafel zodat we heel goed het gesprek konden volgen. Wij begonnen met een proeverij voor 2 personen , lekker maar nogal minimaal. Mijn hooofdgerecht bestond uit een stoofschotel met rundvlees en paprika en rijst .Dat was goed op smaak en ruim voldoende. Mijn man kreeg een stuk vlees dat heel lekker was met 6 sperciebonen en een schoteltje aardappeltjes dat nog niet eens vol was. Dat was mijn man ook niet dus die heeft mijn rijst maar opgegeten. Het desert was iets met ijs en slagroom en heel lekker. De bediening was goed en heel vriendelijk. We hebben hier wel aardig gegeten maar niet geweldig.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
wat hebben wij weer heerlijk gegeten en wat was het gezellig, ook was het top om de ah actie te verlengen.
volgende week weer met andere vrienden, ben dan zeer benieuwd wat we dan weer eten.
heerlijk ik verheug mij er al enorm op.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
lekker gegeten.
Andre W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben met ze 2tjes heerlijk gegeten en de service was super goed.Dit was wel voor herhaling vatbaar.

M.v.g. A.Winter
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima gegeten. Door drukte wel wat lange wachttijd tussen voor en hoofdgerecht. De bediening was erg aardig. Zeker een restaurant om te gaan eten.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het groene avontuur viel erg tegen. De spinazie in de pasta is niet vers en de saus erg zout. Ook ziet het geheel er kleurloos en onsmakelijk uit. De rest van de gerechten waren gewoon lekker en goed te eten. Dus over het algemeen zeker niet slecht. Leuke bediening.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben bij Y.Not gegeten met de AH-actie. Wij vonden,dat we teveel betaald hebben voor wat we kregen. Had voor 4 pers.gereserveerd,was in eerste instantie niet bekend. Vervolgens wist men niet dat we met de AH-actie meededen. Mandje brood moest betaald worden, bij andere restaurants meestal gratis. Ook water behoort in waterkan op tafel te staan en niet een flesje,dat 4 euro moet kosten. Slechte zaak! Er kon niet gekozen worden uit een voorgerecht en dat wat we kregen was voor 2 pers. en stelde niet veel voor. Ook lastig te verdelen. Achteraf hebben we berekend wat we gegeten hebben en dan komen we bij lange na niet aan het bedrag van 34,50 dat zo'n menu moet kosten. Kortom,wij voelen ons nogal gepikt. Jammer,maar dit is absoluut geen aanrader!
arjo2 B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk van een 3 gangen diner v AH actie genoten .gezellige sfeer en leuke en vlotte bediening , komen zeker nog een keer terug
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
geweldig restaurant heerlijke gerechten en heel vriendelijke bediening het contact met de keuken is heel posssotief
de ruimte is heel smaakvol ingericht al met al een topper