Grand Café Y.not

Koemarkt 33 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Y.not

Gezelligheid en lekker eten, waarom niet?

Grand Café Y.not staat voor gezelligheid en een ontspannen sfeer. De uitgebreide kaart staat vol met bekende klassiekers, maar dan wel in een moderner jasje. Je raakt niet snel uitgekeken op het menu! Een leuk restaurant in het midden van Purmerend: een aanrader voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Y.not

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 12:00 - 21:30
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag 15:00 - 21:30
Zaterdag 12:00 - 21:30

inellen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Nog gegeten via de AH-actie. Voor het hoofdgerecht kon je gewoon een keuze maken uit de menukaart. Dat was erg fijn. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met attent personeel.
gharemaker .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Was de tweede keer deze maand, dus een voltreffer. Vorig jaar ook diverse malen geweest, dus wat je noemt een aanrader. With compliments!
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten met onze pubers
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
weer een gezellige avond gehad dankzij het voortreffelijke eten en het leuke restaurant. TOPPIE
Voor herhaling vatbaar met ons clubje
ManonBezemer .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. Letten goed op of drankjes op zijn zonder opdringerig over te komen. Echt een Aanrader!
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
18-2 met 2 personen gegeten. We kregen een erg klein tafeltje met 40cm ruimte tussen de naaste tafel zodat we heel goed het gesprek konden volgen. Wij begonnen met een proeverij voor 2 personen , lekker maar nogal minimaal. Mijn hooofdgerecht bestond uit een stoofschotel met rundvlees en paprika en rijst .Dat was goed op smaak en ruim voldoende. Mijn man kreeg een stuk vlees dat heel lekker was met 6 sperciebonen en een schoteltje aardappeltjes dat nog niet eens vol was. Dat was mijn man ook niet dus die heeft mijn rijst maar opgegeten. Het desert was iets met ijs en slagroom en heel lekker. De bediening was goed en heel vriendelijk. We hebben hier wel aardig gegeten maar niet geweldig.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
wat hebben wij weer heerlijk gegeten en wat was het gezellig, ook was het top om de ah actie te verlengen.
volgende week weer met andere vrienden, ben dan zeer benieuwd wat we dan weer eten.
heerlijk ik verheug mij er al enorm op.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
lekker gegeten.
Andre W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben met ze 2tjes heerlijk gegeten en de service was super goed.Dit was wel voor herhaling vatbaar.

M.v.g. A.Winter
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima gegeten. Door drukte wel wat lange wachttijd tussen voor en hoofdgerecht. De bediening was erg aardig. Zeker een restaurant om te gaan eten.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het groene avontuur viel erg tegen. De spinazie in de pasta is niet vers en de saus erg zout. Ook ziet het geheel er kleurloos en onsmakelijk uit. De rest van de gerechten waren gewoon lekker en goed te eten. Dus over het algemeen zeker niet slecht. Leuke bediening.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben bij Y.Not gegeten met de AH-actie. Wij vonden,dat we teveel betaald hebben voor wat we kregen. Had voor 4 pers.gereserveerd,was in eerste instantie niet bekend. Vervolgens wist men niet dat we met de AH-actie meededen. Mandje brood moest betaald worden, bij andere restaurants meestal gratis. Ook water behoort in waterkan op tafel te staan en niet een flesje,dat 4 euro moet kosten. Slechte zaak! Er kon niet gekozen worden uit een voorgerecht en dat wat we kregen was voor 2 pers. en stelde niet veel voor. Ook lastig te verdelen. Achteraf hebben we berekend wat we gegeten hebben en dan komen we bij lange na niet aan het bedrag van 34,50 dat zo'n menu moet kosten. Kortom,wij voelen ons nogal gepikt. Jammer,maar dit is absoluut geen aanrader!
arjo2 B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk van een 3 gangen diner v AH actie genoten .gezellige sfeer en leuke en vlotte bediening , komen zeker nog een keer terug
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
geweldig restaurant heerlijke gerechten en heel vriendelijke bediening het contact met de keuken is heel posssotief
de ruimte is heel smaakvol ingericht al met al een topper
cees58 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, proeverij gevarieerd, biefstuk mals en het toetje fris. Attent van de jongeman dat hij vroeg of een allergie of speciaal dieet hadden. Jammer dat het binnen niet warm was. Als het weer wat warmer wordt gaan we er zeker weer heen.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben al vaker bij Y not gegeten en dat was altijd heerlijk. Gisteravond weer via de ah dineractie gereserveerd. In het restaurant werd ons verteld dat er niet bij stond dat het de ah actie betrof. De serveerster is gaan vragen of er iets geregeld kon worden maar dat bleek niet te kunnen. We werden dus eigenlijk gewoon weggestuurd. Heel raar want alle gerechten die je kunt bestellen via de ah actie staan ook gewoon op de kaart. Voor ons was dit de laatste keer dat we in dit restaurant waren want dit vinden wij een hele slechte service!!
Cyrilla M J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige inrichting en lekker eten voor een redelijke prijs. Zeker een aanrader!
Pfarrer .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH-actie zijn we wezen eten in Y not. Het voorgerecht is vast: de proeverij. Hoofdgerecht mag vrij gekozen worden uit de kaart; sommige gerechten kennen dan een meerprijs. Bij het dessert heb je keus uit 2.
De proeverij is goed, waarbij de soepjes (toscaanse paddestoelensoep en het tomatensoepje) het meest opvallen. Daar zit namelijk echte bereiding in die is erg lekker. De gevulde paddestoel is lekker, maar niet echt spannend. De carpaccio is vanzelfsprekend en de italiaanse vleeswaren zijn ook wat minder spannend, omdat ze verder geen bijzondere bereiding kennen. Maar het smaakt zoals het smaken moet.
Bij het hoofdgerecht koos mijn echtgenote voor het 'Frans varkentje': varkenshaas met een bieslooksaus. Lekker mals vals en een mooie lobbige saus. NIks mis mee. Ik zelf koos voor de steak (meerprijs) met peperroomsaus. Ook een prima biefstuk met een mooie pittige saus, geserveerd met wat gebakken groentetjes. Daarbij werden gebakken aardappeltjes geserveerd. Gewoon lekker en mooi bereid. Apart was dat niet gevraagd werd hoe de biefstuk gebakken moest zijn. Toevallig deden ze het op de mij aangename wijze: rare. Het dessert was een eenvoudige parfait, met een bult slagroom. Lekker fris van smaak. De prijs/kwaliteitverhouding was wat ons betreft prima op orde. Enig nadeel van het restaurant - dat gezellig is ingericht - was dat het gisteren te koud was. Het thermostaat mocht wat ons betreft wel een graad of 2 hoger. De bediening is plezierig en netjes.
BMS24 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
In het echt is het knusser en kleiner dan op de foto te zien is. Medewerkers zijn heel aardig en eten is lekker.
Heb geboekt voor een andere keer maar dan alleen met mijn man.
We waren nu met 6 volwassenen en 1 kind. En het was heel relaxed want we hebben er 3 uur gezeten :-)
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijke kaasfondue . Eet hier altijd erg lekker. Leuke aankleding op gezellige lokatie. Alleen jammer dat t licht stuk was in het halletje van het toilet. Maar verder top!