Grand Café Y.not

Koemarkt 33 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Y.not

Gezelligheid en lekker eten, waarom niet?

Grand Café Y.not staat voor gezelligheid en een ontspannen sfeer. De uitgebreide kaart staat vol met bekende klassiekers, maar dan wel in een moderner jasje. Je raakt niet snel uitgekeken op het menu! Een leuk restaurant in het midden van Purmerend: een aanrader voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Y.not

Marga S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hadden geboekt via Ah actie. De kwaliteit van het eten was goed, alleen jammer is dat niet uit alle gerechten kunt kiezen en dat de porties in vergelijking met de porties van mensen die niet aan de actie deelnemen wel erg afstaken.
P B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Het personeel was heel vriendelijk en voelde het goed aan. Restaurant heeft een goede locatie. Zeker voor herhaling vatbaar.
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel,eten wel lekker maar erg weinig,lekker stukje vlees maar nauwelijks of geen groente,heel weinig gebakken aardappeltjes geen patat echt zeer minimaal alles.Het toetje was lekker maar had wel wat groter gemogen.We zijn met de ah bonnen bij meerdere restaurants geweest maar dit viel ons tegen en voor wat je kreeg was de prijs te hoog.Jammer maar voor ons de eerste maar ook laatste keer.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Top restaurant, goede en vooral vriendelijke bediening, eten was heerlijk dus een echte aanrader voor een gezellige avond!
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het voorgerecht was erg lekker, maar beide hoofdgerechten vielen erg tegen. Mijn vis was erg zout. Heb het dan ook laten staan. We hadden daardoor ook geen trek meer in iets anders, toetje of thee omdat m'n maag ook van slag was. De prijs was erg hoog vergeleken met wat we hadden gehad. En toen we daarnaar vroegen werd er alleen gerefereerd naar de voorwaarden. Totaal niet klantvriendelijk of meedenkend. Al met al eenmalige actie.
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
In een vriendelijke en ontspannen sfeer genoten van smakelijke gerechten. Voor herhaling vatbaar !
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten. De dames hebben de zalm gegeten. Deze was goed gebakken. De mannen hebben zich op het vlees gestort. De steak was zeer mals.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Goed restaurant met prima bediening, eten was ook prima vooral de zeebaarsfilet.
Prijs/kwaliteit verhouding ook goed. Centraal gelegen in Purmerend.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De prijs voor een fles water (1/2 liter) is € 4,- dus dat is wel pittig aan de prijs. Helaas schenken ze geen kraanwater.
robkaayk .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Via AH restaurant-actie hier gegeten met vrienden. Het voorgerecht was een proeferijtje met verschillende gerechtjes. Het hoofdgerecht kon je kiezen vanuit de hele kaart. De zeebaars was voortreffelijk (toeslag €5,00) en ook de saté en het stoofpotje was erg lekker. De keuze van het dessert bestond uit dame blanche en koffie met lekkernijen. Heerlijk gegeten en komen hier zeker nog een keer terug.
Note: teee kleine flessen water was €8,00 en dat vonden wij zeer aan de prijs, ook omdat wij voor €45,00 aan wijn hadden besteld. Zorg voortaan voor een karaf kraanwater.
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ook gegeten met de aktiebon van AH. Was heerlijk en zeker smaakvol. Vriendelijk personeel en inderdaad een +puntje dat er gevraagd wordt of de volgende gang geserveerd mag worden. Relaxed.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Charl R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prijskwaliteit kan ik in dit geval geen oordeel over geven. Gezien wij een bon van AH hebben gebruikt. Maar de beide verschillende hoofdgerechten waren droog en smakeloos. Hebben dit ook in het restaurant aangegeven, maar werd niet zo door de betreffende kok herkend.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten en klantvriendelijk personeel deze avond.
Een aanrader, zeker voor herhaling vatbaar.
Heerlijk dat er gewoon gevraagd werd of de volgende gang door kon komen, relaxed, maar soms iets te lang moeten wachten.
Dit kwam mede door het mooie weer, het werd druk.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer
hermapoppe .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
eten en bediening waren prima. opmerking: het AH 3 gangenmenu kost: 34,50 , maar op de menukaart terplekke kost het €25,00 (€27,50 op andere dag) dus wordt er eerst een opslag van bijna 10,00 gerekend en dan pas de AH actie toegepast. (dan nog eens een meerprijs van 5,00 voor een biefstuk(je), best veel dus)
Dat vinden wij een rare gang van zaken.
Evengoed lekker gegeten.
John R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Hond mocht mee. Genoeg eten. Vriendelijk personeel. Biefstuk via AH actie erg lekker. Ook de crincle patat en sate was smakelijk. Hond kreeg ongevraagd bak water. Super.
louise M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gezellig restaurant Goede bediening . Vis was heerlijk . Wel te weinig groenten en wat weinig aardappels .Maar het smaakte heerlijk .
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Zeer goed en erg lekker.
A B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijke avond gehad met mijn zussen , lekker gegeten ,
. De zeebaars was verrukkelijk evenals de andere gerechten .Het AH 3 gangen menu was zeker de moeite waard .vriendelijke vlotte bediening, komen zeker nog een keer terug