Grand café XL

Meer informatie over restaurant Grand café XL

7,1
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Prima restaurant ! Gewoon lekker eten en voor iedereen genoeg keuze.
Wij vonden vooral de vegetarische pasta erg goed en de cheesecake was ook erg lekker !
Bediening wel allemaal erg jong, dat gaf een iets chaotischere indruk maar opzich werden we prima geholpen. Op zondag middag zit je er ook lekker broodje te eten op het terras
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We hebben vanavond in dit restaurant gegeten.
Pizza voor de kinderen: bodem die uit de diepvries leek te komen, tomatensaus en ondefinieerbare witte kaas in het midden, randen 3 cm breed en droog.
Kogelbiefstuk: terug naar de keuken laten nemen omdat het een stukje van onder de 100 gram was. Ik kreeg hem gesneden terug zodat het groter leek? Ondertussen was de rest van het gezelschap al bijna klaar met eten.
Zalm: van binnen was de zalmmoot koud. Ook de groenten, broccoli en bloemkool waren net aan lauw.
Het geheel werd vergezeld door twee kleine bakjes friet. Voor 5 volwassenen.
Nadat we dit alles bij de bediening hadden gemeld gebeurde er niets... Bij het afrekenen werd ons wel uitgebreid uitegelegd hoe wij, als wij fooi wilden geven, te werk konden gaan met het pinapparaat.

Het restaurants ernaast was stampvol. Deze was bijna leeg en nu weten we waarom.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Vis eten kan je niet in dit restaurant, alleen een broodje zalm.
Schnitzels worden volgens mij niet gebakken maar gefrituurd en zijn dus echt vies vet.
De rest was prima in orde.
Erg hoge prijzen.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Een mooie nazomerdag aan zee. Wij kiezen een paar eenvoudige lunchgerechten; soep van de dag, koffie en spekpannenkoek. De cappuccino is goed, de tomatensoep lobbig en voedzaam, maar de spekpannenkoek nou nee. Het spek is te hard gebakken en sommige stukjes zijn zelfs een beetje verbrand. Het terras ziet er wel aardig uit, min of meer schoon. Het probleem komt bij het afrekenen; apart afrekenen hoort niet tot de mogelijkheden. Dat is lastig maar we blijven lachen. Vrij prijzig, toeristisch. Wij vonden het niet gezellig in het Grand café.
Mae W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Jammer dat de kaart van het restaurant er op internet na 3 dagen heel anders uitziet, dan toen wij er aten.
De carpazzio, biefstuk en het chocotoetje waren van goede kwaliteit en smaakten mijn dochter prima.
Voor mezelf vis besteld. Zeetong? Kan het dus op de menukaart niet terugvinden. Smaakte prima, maar 350 gram haalde het niet.
Bediening was zeer vriendelijk en klantgericht.
Jammer dat vanaf het overdekte terras er regelmatig rookpluimen onze kant op dwarrelden.
Idee: helft van terras toegankelijk voor rokers? Meerdere gasten hadden er last van.
Gezellige plek in Zandvoort.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Tijdens de warmste dag van 2013 heb ik hier samen met mijn vriendin gegeten. Als voorafje kozen we voor de tomaten soep. Deze was echt heerlijk. Lekker dik met een klein beetje creme er doorheen. Als hoofdgerecht koos mijn vriendin koos voor de geitenkaas salade. Ik heb hier ook een hapje van genomen en deze was echt heerlijk als je van geitenkaas houd natuurlijk. Ikzelf koos voor de cesar salade. Deze was redelijk goed. Zelf hou ik niet zo van ansjovis. Ik heb ook nog niet eerder ergens een cesar salade gegevent met ansjovis. Dit overheerst namelijk de gehele salade terwijl ik liever de kip en bacon proef. De service was verder prima. Er werd attent gereageerd wanneer we iets te drinken wilden. Wel kan het personeel ook tijdens het eten vragen of alles naar wens is. Nu werd dit na het eten gevraagd. Ik stoor me hier niet zo veel aan maar het is wel wat professioneler als je dit tijdens het eten doet. Het terras is prima en binnen ziet het er ook verzorgt uit. We hebben tot 21:30 heerlijk op het terras kunnen genieten van de zon.