Grand Café Xieje

Leeghwaterkade 190 2521 DZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Xieje

Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een gezellig grand Café vlakbij station Holland Spoor.

Als centraal punt hadden mijn vriendin en ik bij dit Grand Café afgesproken.
De ontvangst en bediening was vriendelijk.
De salade CajunKip was erg lekker en fors voorzien van kip. een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Mijn vriendin smulde van haar kipsaté. Met een drankje erbij waren we € 13 per persoon kwijt.
Marcel .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Prima grandcafe om te eten. Van daghap tot a la carte eten. De bediening is vriendelijk en het decor prima. Ruime keuze qua gerechten voor iedereen.

Ik ben hier inmiddels 3 keer geweest en kom zeker weer terug.
Ahuschka .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Vorige week weer eens de tijd gehad om bij xieje de heerlijke ovenschotel met prei te eten. De bediening is attent en ik kom hier dus graag helaas heb ik niet vaker de tijd.
Pentage .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
De broodjes vooraf waren heerlijk warm en knapperig. De Tex-Mex burger daarentegen valt vies tegen. De burger zelf was ok, maar het broodje was echt ijskoud. Jammer!
Mijn partner had roodbaarsfilet met geitenkaas. Helaas bij elke hap, moet zij graat uit het stukje roodbaarsje zelfverwijderen. Tja.....
DewiDenHaag .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Vanmiddag even met twee collega's geluncht en het was weer heerlijk in Grand Café Xieje! Ik had een Club Sandwich Vitello, mijn ene collega een broodje Crispy Chicken en mijn andere collega een Soto Ajam! Wij komen hier vaker en dat blijven wij ook zeker doen...
Je kan hier super lunchen, een heerlijk hapje eten 's avonds en wanneer de avond valt en de muziek wat harder gaat kan het ook aan het barretje knap gezellig worden! Een wereld tent
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Regelmatig lunch ik hier en dat is altijd naar volle tevredenheid. Het broodje van de week vandaag was heerlijk; een clubsandwich met oa. tonijn. De bediening houdt er altijd goed rekening mee dat ze vlot zijn omdat het vaak lunchtijd onder werktijd betreft. Dat weten ze, ze herkennen je ook, en houden hier rekening mee door snel te bedienen. Erg prettige en zeer vriendelijke bediening.
De kaart is erg uitgebreid, voor ieder wat wils en voor een mooie prijs. En als het mooi weer is, kun je heerlijk buiten in de zon zitten op de boot voor het terras.
Ik blijf hier zeker regelmatig terugkomen.
Ahuschka .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Wederom erg goed gegeten, ik had de kipfilet stukjes uit wok met twister fries. De kip was goed gekruid en heerlijk bruin gebakken en de krokante twister fries waren overheerlijk met extra mayo en voor een prijs van 9.75€

Wat een heerlijk Grand cafe! Wij komen hier vaker vanwege de relaxte sfeer, lekkere betaalbare daghappen.

Je wordt enorm in de watten gelegd door het personeel. Vriendelijk begroet, regelmatig bijvullen van drankjes, vragen of het smaakt en denken mee met suggesties wanneer je iets niet eet. Top tent
Zaar .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Afgelopen maandag een Surinaams broodje kip kerrie gegeten bij Xieje en niet normaal, wat was die lekker zeg!!
Het was een "Broodje van de week" en ze vroegen er maar € 2,75 voor!
Echt een groot Surinaams puntje uit de grill met stukjes kipfilet in kerriesaus, lekker pittige Madame Jeanette en komkommeratjar. Heerlijke tent dat Xieje met hele eerlijke prijzen en super bediening!

Super aanrader!!
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Gisteren geluncht bij Xieje. De lunchkaart is erg uitgebreid. De borrelgarnituur warm was lekker. De saté du chef met friet was lekker en erg groot! Xieje zit op een leuke locatie aan het water, tegenover de Haagse Hogeschool. Ideaal voor studenten om even goedkoop en iets lekkers te eten! Bediening zijn studenten, prima maar niet speciaal. Voordat we zaten en onze jas uit hadden vroeg de serveerster al wat wij wilden drinken, beter wacht zij heel even tot je zit. Cola komt helaas uit de tap.
Marc1980 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Gisteren super lekker gegeten en altijd knap om te zien hoe onwijs lekker je in Xieje kan eten voor weinig geld!
De alerte en vriendelijke bediening verdiend een pluim!
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Ik lunch, borrel en dineer hier regelmatig na een lange lesdag op de Haagse Hogeschool. De bediening is altijd vriendelijk en neemt de tijd voor je. Voor de lunch is er een uitgebreid aanbod aan broodjes, probeer bijvoorbeeld eens het broodje warme kip. Of één van de vele soorten tosti's. 'S avonds is het aanbod meer van een standaard eetcafé maar zeker niet minder lekker!