Grand Café Winston

6,8

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Winston

Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Tijdens dagtrip in Hoorn gestopt voor lunch met vieren. In centrum op terras van Winston gekozen voor frietjes. Helaas! Tegenvaller: mayonaise en satesaus in minieme bakjes formaat luciferdoosje. Stoofvlees te zuur met brokken vet en friet Thai smakeloos. Kan met meer aandacht beter! Was niet druk: bediening wel snel en vriendelijk.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Na bezoek aan Lelystad naar Hoorn om te wandelen en met z’n vieren te lunchen. Frietjes leek wel iets. Terras lekker in de zon en was niet druk dus snel bediening. Drank kwam snel en toen meteen besteld. 1x grote friet met satesaus, 2x friet stoofvlees en 1x friet Thai. Volgens kaart was Thai met currysaus maar bij bestelling werd gevraagd welke saus (?) gewenst was: koos dan maar satesaus.
Redelijk snel geserveerd. Sausjes beneden peil: in kleine bakjes formaat luciferdoosje (50 cent elk!). En daarom niet in verhouding tot de hoeveelheid friet! Eén stoofvlees zuur en Thai smakeloos.
Hoorn leuke stad, maar Winston voor frietlunch een serieuze tegenvaller.
marvin O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
De daghap leek lekker, maar viel tegen. De vis was gegrild op een vieze grill, de groenten en aardappelen in de frituur geflikkerd. De bediening is veels te jong, te onervaren en gaat slecht om met feedback. De prijs is prima en ik hoop dat de volgende keer stukken beter is.
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Op het terras midden op de Rode Steen, diner, fraai en authentiek. Helaas was de bediening onderbezet en moesten we erg lang wachten op de hamburger. Een eenvoudig product dat "kaal" wordt geserveerd. Wel goed van smaak, qua hoeveelheid lijkt dit meer op de lunchkaart te passen. Voordeel; op maandag open.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Via WF Deals had ik 2 vouchers gekocht voor een 2 gangen diner a la carte. Vorige week gingen ik en mijn vrienden heen om te gaan genieten van een 2 gangen diner. Toen we daar aankwamen gaven de vouchers en het personeel was erg vriendelijk en maakte een praatje. We kregen snel ons eerste gerecht en het was erg smaakvol. Nadat we klaar waren met eten was de bediening er al binnen 5 min. om ons 2e gang op te nemen, het eten kwam ook erg snel. Het restaurant ziet er prachtig uit en erg sfeervol. Voor herhaling vatbaar en ook nog eens voor een hele mooie prijs via WF Deals!
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vanmiddag gaan borrelen na het winkelen. Vlotte bediening en lekkere wijn en bokbiertje. We hadden een broodplankje erbij en die was lekker. Div. Broodsoorten, tapenade, alloili, olijven en kruidenboter.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Voor de lunch aangeschoven bij Winston, mooi gelegen aan het centrale plein van Hoorn. Dat is ons slecht bevallen: lang wachten op drankjes en matige broodjes die wel aan de prijs zijn en geserveerd worden door onoplettend en ongeïnteresseerd personeel. Dieptepunt was de serveerster die wegliep terwijl sommige mensen hun bestelling nog aan het opgeven waren. Het decor met affiches van oude en nieuwe films kon ons wel bekoren. Alles bij elkaar geen adres om naar terug te keren.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren gegeten met 6 personen. Het was niet heel erg druk (geen vol terras en binnen ook niet vol), maar het duurde erg lang voordat er eindelijk een serveerster langs kwam (die we zelf moesten roepen). Het duurde ruim drie kwartier voordat ons voorgerecht (nachos om te delen) kwam. Daarna nog ruim drie kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht. Kleine porties en smaak niet heel bijzonder. Geen groenten bij de curry en pasta, wat erg jammer was. En echt groente of een beetje sla bij de burgers was ook niet echt te vinden. Nieuwe drankjes werd ook niet om gevraagd en we moesten steeds personeel roepen. Twee personen wilden nog een dessert en ook dat duurde weer lang. Kortom, heel lang getafeld maar helaas niet echt van genoten.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
"Lekker" even een hapje eten met een vriendin bij de Winston op terras. Het begon al met het proberen te bestellen van wat drinken, dit duurde een half uur voor iemand ons kwam helpen. Vervolgens wanneer het drinken word gebracht is er iets verkeerd gegaan bij het doorgeven. Oke dat kan gebeuren.
Dan krijg je een stukje vlees en een beetje groente zonder smaak. Saus hebben ze niet alleen kant en klaar uit pot, lekker droog dus. Vervolgens wanneer ik dit aangeef zou het worden doorgegeven aan de keuken maar hier horen we niks over terug.
Toch wagen we het er nog op met een kopje thee en koffie. Krijg ik en een kopje met de lippenstift van een ander er nog op. Hij word omgewisseld en vervolgens krijg ik een nieuw kopje met resten gebak erop?? Wanneer ik iemand erbij roep om dit te laten zien en erbij zeg dat ik het niet meer hoef, word ik bedankt en uitgelachen.

Beslist geen aanrader dus!

Slecht gegeten en slechte bediening.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Met zijn drieën gegeten.
Het restaurant was rustig en de bediening attent.
Voor ons drieën verschillende maaltijden, piza, Mexicaans en een curry.
De borden waren koud. Voorverwarmde borden Is toch echt van deze tijd.
Eten was redelijk, smaak niet bijzonder. Alles had meer op smaak gebracht kunnen worden door de keuken.
Interieur is donker met hoge plafonds. Hierdoor hangt er een lichte echo die met kleine aanpassingen verbeterd zou kunnen worden.
Redelijke prijs voor een gemiddelde kwaliteit.
Jace .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Tijdje geleden een daghap gegeten met mijm vriendin. De lasagne was aan de droge kant maar wel een grote portie voor een redelijke prijs! En ook jammer dat ik tegen het felle ligt van de keuken keek.
PatriciaHoogvliet .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Tijdje geleden hier geweest hartje zomer was het erg druk op dit mooie plein in hoorn. En dan snap ik dat je zo veel mogelijk mensen op je teras kwijt wil maar de tafels waren zo dicht op elkaar gezet dat de serveerster er niet eens normaal langs kon en ik letterlijk elk woord kon verstaan war de buren zeiden alsof we met zn allen aan 1 tafel zaten. Ook werd mijn drinken tor 2x toe vergeten terwijl ze met van die kastjes werken dan zou je denken dat het onmogelijk is want je typt het in en bij de bar krijgen ze er toch een bon van? Het eten was wel oke niet heel speciaal maar het is ook een eetcafe dus ja wat verwacht je de prijs is daar in tegen dan weer veel te hoog voor een eetcafe!
mgm B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Gelegen aan mooi plein in Hoorn. Niet echt een plek om culinair te eten, maar wel om een terrasje te pakken.
Ondanks dat dit wel duidelijk was, viel eten toch tegen: ossenhaas paste nog net niet onder een doperwt, en zowel vlees als garnering was volkomen ongekruid. Peper en zout waren ook moeilijk te vinden op terras.
Arriezet .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Op een mooie locatie met een groot terras. Keuze uit een tafeltje of zitbank, mits daar plaats is.
De bediening is erg vriendelijk, attent en snel. Ook bij grote drukte (de kaasmarkt is recht voor de deur) niet lang hoeven wachten.
Het eten (lunch) was erg lekker en vers bereid, aanrader!