Grand Café Winston

6,8
Voordelig
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Via WF Deals had ik 2 vouchers gekocht voor een 2 gangen diner a la carte. Vorige week gingen ik en mijn vrienden heen om te gaan genieten van een 2 gangen diner. Toen we daar aankwamen gaven de vouchers en het personeel was erg vriendelijk en maakte een praatje. We kregen snel ons eerste gerecht en het was erg smaakvol. Nadat we klaar waren met eten was de bediening er al binnen 5 min. om ons 2e gang op te nemen, het eten kwam ook erg snel. Het restaurant ziet er prachtig uit en erg sfeervol. Voor herhaling vatbaar en ook nog eens voor een hele mooie prijs via WF Deals!
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vanmiddag gaan borrelen na het winkelen. Vlotte bediening en lekkere wijn en bokbiertje. We hadden een broodplankje erbij en die was lekker. Div. Broodsoorten, tapenade, alloili, olijven en kruidenboter.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Voor de lunch aangeschoven bij Winston, mooi gelegen aan het centrale plein van Hoorn. Dat is ons slecht bevallen: lang wachten op drankjes en matige broodjes die wel aan de prijs zijn en geserveerd worden door onoplettend en ongeïnteresseerd personeel. Dieptepunt was de serveerster die wegliep terwijl sommige mensen hun bestelling nog aan het opgeven waren. Het decor met affiches van oude en nieuwe films kon ons wel bekoren. Alles bij elkaar geen adres om naar terug te keren.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren gegeten met 6 personen. Het was niet heel erg druk (geen vol terras en binnen ook niet vol), maar het duurde erg lang voordat er eindelijk een serveerster langs kwam (die we zelf moesten roepen). Het duurde ruim drie kwartier voordat ons voorgerecht (nachos om te delen) kwam. Daarna nog ruim drie kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht. Kleine porties en smaak niet heel bijzonder. Geen groenten bij de curry en pasta, wat erg jammer was. En echt groente of een beetje sla bij de burgers was ook niet echt te vinden. Nieuwe drankjes werd ook niet om gevraagd en we moesten steeds personeel roepen. Twee personen wilden nog een dessert en ook dat duurde weer lang. Kortom, heel lang getafeld maar helaas niet echt van genoten.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
"Lekker" even een hapje eten met een vriendin bij de Winston op terras. Het begon al met het proberen te bestellen van wat drinken, dit duurde een half uur voor iemand ons kwam helpen. Vervolgens wanneer het drinken word gebracht is er iets verkeerd gegaan bij het doorgeven. Oke dat kan gebeuren.
Dan krijg je een stukje vlees en een beetje groente zonder smaak. Saus hebben ze niet alleen kant en klaar uit pot, lekker droog dus. Vervolgens wanneer ik dit aangeef zou het worden doorgegeven aan de keuken maar hier horen we niks over terug.
Toch wagen we het er nog op met een kopje thee en koffie. Krijg ik en een kopje met de lippenstift van een ander er nog op. Hij word omgewisseld en vervolgens krijg ik een nieuw kopje met resten gebak erop?? Wanneer ik iemand erbij roep om dit te laten zien en erbij zeg dat ik het niet meer hoef, word ik bedankt en uitgelachen.

Beslist geen aanrader dus!

Slecht gegeten en slechte bediening.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Met zijn drieën gegeten.
Het restaurant was rustig en de bediening attent.
Voor ons drieën verschillende maaltijden, piza, Mexicaans en een curry.
De borden waren koud. Voorverwarmde borden Is toch echt van deze tijd.
Eten was redelijk, smaak niet bijzonder. Alles had meer op smaak gebracht kunnen worden door de keuken.
Interieur is donker met hoge plafonds. Hierdoor hangt er een lichte echo die met kleine aanpassingen verbeterd zou kunnen worden.
Redelijke prijs voor een gemiddelde kwaliteit.
Jace .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Tijdje geleden een daghap gegeten met mijm vriendin. De lasagne was aan de droge kant maar wel een grote portie voor een redelijke prijs! En ook jammer dat ik tegen het felle ligt van de keuken keek.
PatriciaHoogvliet .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Tijdje geleden hier geweest hartje zomer was het erg druk op dit mooie plein in hoorn. En dan snap ik dat je zo veel mogelijk mensen op je teras kwijt wil maar de tafels waren zo dicht op elkaar gezet dat de serveerster er niet eens normaal langs kon en ik letterlijk elk woord kon verstaan war de buren zeiden alsof we met zn allen aan 1 tafel zaten. Ook werd mijn drinken tor 2x toe vergeten terwijl ze met van die kastjes werken dan zou je denken dat het onmogelijk is want je typt het in en bij de bar krijgen ze er toch een bon van? Het eten was wel oke niet heel speciaal maar het is ook een eetcafe dus ja wat verwacht je de prijs is daar in tegen dan weer veel te hoog voor een eetcafe!
Wendy1965 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We zijn er met de kermis wezen eten, ze waren duidelijk voorbereidingen aan het treffen voor lappendag ( biertappen e.d) toch ging dat niet ten goede van de sfeer. Onze ober was vriendelijk en ze waren snel met onze hoofdgerecht( ook weer niet te snel) ik had tonijn en mijn dochter had ossehaas....tonijn mocht ietsje rauwer en wat bruiner aan de buitenkant...maar dat ging niet ten koste van de smaak( vers) en de ossehaas was ook prima! Ze vroegen nog of we salade en frietjes ( beetje zout maar wel lekker) erbij wilde en tegenwoordig moet je daar overal voor bijbetalen...wij zijn goed en snel bediend en het eten was lekker!
Dave81 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Eten en bediening zeer slecht.Een paar weken geleden hier gegeten met z'n vieren en we vonden het allemaal heel slecht,de spare ribs zijn heel vet en ze lijken wel opgewarmd in een magnetron,ook de kip sate was slecht,bijna geen saus en zover we konden zien/proeven niet eens gemarineerd,ook de bediening was niks bijzonders,hele bijdehante ober hadden we, het leek een student die het allemaal een worst zal wezen...kom hier echt nooit meer!!
RZG .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Ik heb hier met mijn vrouw en vrienden gegeten na een lange wandeltocht. Omdat ik honger had nam ik gemarineerde spare ribs, de anderen ossehaas. Er werd vrij snel opgediend. Er kwam een onbestemde rare lucht van mijn bord. Daar lagen twee kleine vierkante stukjes ribbetjes, bijna zonder vlees, alleen bot en vel. Ik heb er toch met veel moeite een paar vezels af kunnen krijgen, maar die smaakten nergens naar. Het leek niet gemarineerd, voor zover je daarvan bij botten kunt spreken. Voor de friet moest je apart betalen. Die was goed, maar minimaal in een heel klein bakje. Ook de ossehaas was goed, maar piepklein. Op de vraag van de serveerster of het smaakte, antwoordde ik dat de spare ribs raar roken, niet smaakten en dat er ook bijna geen vlees aan zat. Ze zou het aan de kok melden, maar ze kwam niet terug en vermeed daarna onze tafel. Andere gasten aan andere tafels, die na ons bestelde, kregen te horen dat er geen spare ribs meer waren. Bij het afrekenen, ik was al weg, kreeg mijn vrouw na protest 50% reductie op de spare ribs (€ 7,50 i.p.v. € 15). Bij Grand Cafe Winston in Hoorn zien ze ons niet meer terug.
Mgm B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Gelegen aan mooi plein in Hoorn. Niet echt een plek om culinair te eten, maar wel om een terrasje te pakken.
Ondanks dat dit wel duidelijk was, viel eten toch tegen: ossenhaas paste nog net niet onder een doperwt, en zowel vlees als garnering was volkomen ongekruid. Peper en zout waren ook moeilijk te vinden op terras.
Arriezet .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Op een mooie locatie met een groot terras. Keuze uit een tafeltje of zitbank, mits daar plaats is.
De bediening is erg vriendelijk, attent en snel. Ook bij grote drukte (de kaasmarkt is recht voor de deur) niet lang hoeven wachten.
Het eten (lunch) was erg lekker en vers bereid, aanrader!