Grand Café Willem

Oranjelaan 17 4332 VA Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Willem

Het 'andere' restaurant. Wij zijn een restaurant van Philadelphia Zorg. In ons restaurant helpen mensen met een verstandelijke beperking. Wij zijn u graag van dienst in ons ruime restaurant. Buitenom onze lunchkaarte en het driegangen keuze menu kunt u natuurlijk altijd uw wensen aan de kok doorgeven. Ook voor uw feest of party kunt u bij Grand Café Willem in Middelburg terecht.

Meer informatie over restaurant Grand Café Willem

K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De tafel van Dick H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Iedereen doet zijn/haar best. Soms wat rommelig maar is niet storend
H.
Het was zeer goef voor zo een prijs!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
ga zo door het is prima vertoeven in een gezellige omgeving. En we hebben heerlijk gegeten.
Wij blijven zeker komen. Een aanrader.
mandemar .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima verzorgd en heerlijk gegeten.
Personeel lief en attent????
We waren allemaal zeer te vreden en komen zeker weer.
Bedankt voor de goede zorgen
riet B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
prima
proefje2015 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Altijd fijn om hier te eten: in de eigen wijk, fijne sfeer en bediening, goed en vers eten en goed betaalbaar!
Vaak mooie exposities.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Een aanrader is om op vrijdag of zaterdag onbeperkt spareribs of slibtong te eten. Dit kan inclusief soep en een toetje voor ongeveer € 18.
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Keurige, beleefde bediening en een lekkere lunch.
Joris M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We, 6 personen, zaten met een krap tijdschema en hoopten in een uur te kunnen eten. Dat lukte niet helemaal ondanks dat we een kwartier vroeger kwamen dan gepland en dus in feite 1:15 beschikbaar hadden.
Verder leuke bediening en prima kwaliteit eten tegen een gunstige prijs, we komen met plezier nog graag een keer terug!
Arthur W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, prima service en goede aardige bediening. Er was een grote groep pubers ( een schoolklas) die gelijk met ons kwamen eten, daardoor was het erg rumoerig en eigenlijk best storend. We konden elkaar soms bijna niet verstaan, dat was jammer. Misschien kan zo'n levendige groep (in die leeftijdscategorie ) in het vervolg een apart zaaltje krijgen, dat zou een idee kunnen zijn.
Over de kwaliteit van het eten, de prijs kwaliteit verhouding en de bediening niets dan lof!! :)
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
we hebbben lekker gegeten de sfeer was goed
zag er gezellig en netjes uit
zijn goed bediend vriendelijk personeel
ik zou zeggen ga zo door
we komen vast nog keer terug
proefje2015 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het is altijd fijn om daar te komen en te eten. Een extra pluspunt is het feit, dat 'Grand Cafe Willem' zich in mijn eigen wijk bevindt! Fijn te vernemen dat dit etablissement mag blijven!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuk en lekker gegeten! 13,50 voor een driegangenmenu is het meer dan waard
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Mooie locatie, vriendelijke en goeie bediening.
We komen er wast en zeken op terug.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat het erg druk was waardoor tussen binnenkomst en hoofdgerecht anderhalf uur zat. Het eten was goed , alleen de tweede ronde was de tong minder goed gebakken, had toch wel wat langer mogen bakken en was ook vrij vet. Verder prima. Omdat het erg lang duurde voordat het hoofdgerecht kwam, kregen we wel een drankje aangeboden.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goede service, ondanks dat we lang moesten wachten. Omdat hun leverancier te laat was werden we zeer goed tegemoet gekomen met een drankje vd zaak en uiteindelijk mochten we de lunch nogmaals over komen doen, echt geweldig!
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vandaag sliptong gegeten. All you can eat. Prima ervaring. Zijn hier al meer geweest. Enthousiaste bediening..
heerlijk verse tomatensoep, volgende zending sliptong snel op tafel. Heerlijk dessert. Kortom prima avond.
corryfilius .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zowel het vleesgerecht als het vis. Het was weer heerlijk lieverds.....kus Corry.Tot de volgende keer. Ennuuhh er gaat niks boven jullie lekkere frietjes.....
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben hier al meerdere keren gegeten en dus moet ik dit maar eens delen met iedereen
Elke keer hebben we er goed kunnen eten, de keuze is beperkt maar kwaliteit en hoeveelheid is ruim voldoende.
Vooral de zaterdag is zeer populair dan kun je kiezen tussen spare ribs of sliptong en dit dan onbeperkt en dan bedoel ik echt onbeperkt! !
Reserveren is wel noodzakelijk want ze zitten regelmatig vol.
Je wordt bediend door mensen met een lichte handicap maar daar merk je bij de meeste niets van en het heeft ook zo zijn charme.
In de andere etablissementen neigen ze nog al eens naar comercieel gedrag en aandacht.