Grand Café Willem

Zondag Gesloten

• Catering
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben hier al meerdere keren gegeten en dus moet ik dit maar eens delen met iedereen
Elke keer hebben we er goed kunnen eten, de keuze is beperkt maar kwaliteit en hoeveelheid is ruim voldoende.
Vooral de zaterdag is zeer populair dan kun je kiezen tussen spare ribs of sliptong en dit dan onbeperkt en dan bedoel ik echt onbeperkt! !
Reserveren is wel noodzakelijk want ze zitten regelmatig vol.
Je wordt bediend door mensen met een lichte handicap maar daar merk je bij de meeste niets van en het heeft ook zo zijn charme.
In de andere etablissementen neigen ze nog al eens naar comercieel gedrag en aandacht.
Denise_m .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Erg lekker gegeten. Wij komen hier regelmatig, fijne bediening, super eten, gastvrij, en vooral de prijzen spreken ons aan. Zeker bij iedereen aan te bevelen!
Cynneke .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Helaas zit dit grandcafé uit de binnenstad, dus van aanlopers moeten ze het niet hebben. Wel van mensen die doelbewust reserveren of langskomen en die mensen doen dat niet voor niets. Voor lage prijzen heb je een mooi menu of lunchgerecht: 11,50 voor een 3-gangenmaaltijd waarbij je de keus hebt uit een vis- en vleesgerecht (alleen hoofdmenu 7,50) en op zaterdagavond is er onbeperkt vis of vlees eten (mosselen, tong, spareribs etc. Er is altijd keus uit vlees of vis) voor 14,95.

Verwacht geen haute causine, maar gewoon goed, degelijk eten in een gezellige omgeving. Wat je ook bestelt, je krijgt altijd genoeg.

Bediening is door mensen met een (verstandelijke) handicap en de begeleiding.

Achterin is er ook een grote kinderhoek waar de kinderen zich prima kunnen vermaken.

Voor wie in Middelburg een gezellige plek zoekt waar hij lekker kan eten zit bij dit Grand Café goed. Ook de High Tea is een bezoek waard.

Helaas kan er soms behoorlijk druk zijn, dus reserveren is wel slim.