Grand Café Willem

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Willem

Arthur W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, prima service en goede aardige bediening. Er was een grote groep pubers ( een schoolklas) die gelijk met ons kwamen eten, daardoor was het erg rumoerig en eigenlijk best storend. We konden elkaar soms bijna niet verstaan, dat was jammer. Misschien kan zo'n levendige groep (in die leeftijdscategorie ) in het vervolg een apart zaaltje krijgen, dat zou een idee kunnen zijn.
Over de kwaliteit van het eten, de prijs kwaliteit verhouding en de bediening niets dan lof!! :)
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
we hebbben lekker gegeten de sfeer was goed
zag er gezellig en netjes uit
zijn goed bediend vriendelijk personeel
ik zou zeggen ga zo door
we komen vast nog keer terug
proefje2015 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het is altijd fijn om daar te komen en te eten. Een extra pluspunt is het feit, dat 'Grand Cafe Willem' zich in mijn eigen wijk bevindt! Fijn te vernemen dat dit etablissement mag blijven!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuk en lekker gegeten! 13,50 voor een driegangenmenu is het meer dan waard
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Mooie locatie, vriendelijke en goeie bediening.
We komen er wast en zeken op terug.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat het erg druk was waardoor tussen binnenkomst en hoofdgerecht anderhalf uur zat. Het eten was goed , alleen de tweede ronde was de tong minder goed gebakken, had toch wel wat langer mogen bakken en was ook vrij vet. Verder prima. Omdat het erg lang duurde voordat het hoofdgerecht kwam, kregen we wel een drankje aangeboden.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goede service, ondanks dat we lang moesten wachten. Omdat hun leverancier te laat was werden we zeer goed tegemoet gekomen met een drankje vd zaak en uiteindelijk mochten we de lunch nogmaals over komen doen, echt geweldig!
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vandaag sliptong gegeten. All you can eat. Prima ervaring. Zijn hier al meer geweest. Enthousiaste bediening..
heerlijk verse tomatensoep, volgende zending sliptong snel op tafel. Heerlijk dessert. Kortom prima avond.
corryfilius .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zowel het vleesgerecht als het vis. Het was weer heerlijk lieverds.....kus Corry.Tot de volgende keer. Ennuuhh er gaat niks boven jullie lekkere frietjes.....
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben hier al meerdere keren gegeten en dus moet ik dit maar eens delen met iedereen
Elke keer hebben we er goed kunnen eten, de keuze is beperkt maar kwaliteit en hoeveelheid is ruim voldoende.
Vooral de zaterdag is zeer populair dan kun je kiezen tussen spare ribs of sliptong en dit dan onbeperkt en dan bedoel ik echt onbeperkt! !
Reserveren is wel noodzakelijk want ze zitten regelmatig vol.
Je wordt bediend door mensen met een lichte handicap maar daar merk je bij de meeste niets van en het heeft ook zo zijn charme.
In de andere etablissementen neigen ze nog al eens naar comercieel gedrag en aandacht.
Denise_m .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Erg lekker gegeten. Wij komen hier regelmatig, fijne bediening, super eten, gastvrij, en vooral de prijzen spreken ons aan. Zeker bij iedereen aan te bevelen!
Cynneke .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Helaas zit dit grandcafé uit de binnenstad, dus van aanlopers moeten ze het niet hebben. Wel van mensen die doelbewust reserveren of langskomen en die mensen doen dat niet voor niets. Voor lage prijzen heb je een mooi menu of lunchgerecht: 11,50 voor een 3-gangenmaaltijd waarbij je de keus hebt uit een vis- en vleesgerecht (alleen hoofdmenu 7,50) en op zaterdagavond is er onbeperkt vis of vlees eten (mosselen, tong, spareribs etc. Er is altijd keus uit vlees of vis) voor 14,95.

Verwacht geen haute causine, maar gewoon goed, degelijk eten in een gezellige omgeving. Wat je ook bestelt, je krijgt altijd genoeg.

Bediening is door mensen met een (verstandelijke) handicap en de begeleiding.

Achterin is er ook een grote kinderhoek waar de kinderen zich prima kunnen vermaken.

Voor wie in Middelburg een gezellige plek zoekt waar hij lekker kan eten zit bij dit Grand Café goed. Ook de High Tea is een bezoek waard.

Helaas kan er soms behoorlijk druk zijn, dus reserveren is wel slim.