Grand-café Willem de Vierde

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Grand-café Willem de Vierde

PSeten .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Leuk gegeten met groep collega’s. Wat tafels tegen elkaar aan geschoven en gezellig bij elkaar gezeten. Veel verschillende gerechten van de kaart besteld, zowel voorgerechten, hoofdgerechten als nagerechten. Iedereen tevreden. Een keer vlees te ver doorbakken, is zonder morren overnieuw gemaakt. Prettige bediening. Zeer geslaagde avond!
G. L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prijs, kwaliteit geweldig prima. Personeel geweldig, (niet overdrijven met het vragen naar de drankjes) Koningsmaal heerlijk, maar toch het idee dat de keuze van de kok wat moeilijker gaat worden, b.v wraps.
M. O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Op een dinsdag gingen we hier lunchen, was rustig. Bijzonder vriendelijke dame die ons goed bediende. Een van ons nam "koninklijk uurtje", kopje tomatensoep, kleine omelet en kroketje met keuze wit of bruin brood, was heerlijk! De ander nam de geitenkaassalade, die hebben we grotendeels laten staan. Oude droge sla met al licht bruine randjes en gortdroge harde geitenkaas die echt niet goed meer was. Met twee hele verse plakjes lekker bruin brood erbij, maar de salade was echt niet te eten. De lunchkaart heeft veel keuze, als het niet lukt om de sla beetje vers te houden, haal die dan alsjeblieft van de kaart.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij hebben er gisterenavond heerlijk gegeten. Wij namen beiden een hoofdgerecht een Duo van vis. Dit was in een woord verrukkelijk en kan ik bijschrijven in mijn top 5 van de beste gerechten welke ik in een restaurant heb gegeten. Echt een aanrader
0622461925 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteravond (zondag) om 17.30 uur gereserveerd bij Willem4. We komen er wel vaker maar ook gister was het weer prima in orde. Een groot bord antipasti mista vooraf, daarna een lekkere sate en echtgenote had parelhoender. Alles uitstekend van smaak en ook de bediening verdient en krijgt een compliment. Alleen een beetje flauw dat men voor wat extra brood, vier sneetjes stokbrood, zonder sausjes twee euro in rekening brengt. Desondanks komen we graag terug.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Zaterdag aan een verhoogd tafeltje naast de bar gezeten.
We kregen brood met 3 smeerseltjes van het huis.
Als hoofdgerecht kozen we voor een vegetarische schotel, deze was erg lekker.
Het andere hoofdgerecht bestond uit een vleeshouwer met zeer malse en heerlijke ossenhaas en varkenshaas. De aardappelgarnituur bestaande uit heerlijke en bijzondere frites, een lekkere aardappelgratinee en een heerlijke selderij salade met stukjes ananas, appel en yoghurtdressing.
Als wij hadden we de rode maandwijn grenache en syrah en een glas cabernet sauvignon. De witte wijn was een chardonnay.
Als nagerecht werd gekozen voor de huisgemaakte tiramisu met een bolletje ijs en slagroom.
De koffie en cappuccino waren van goede kwaliteit.
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Voldoende personeel die alle tafels goed in de gaten hield.
Een aanrader.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Op vaderdag bij Willem de vierde gegeten. het eten was goed. Gambas genomen en de ribeye echt niks mis mee! het decor ziet er modern en fris uit! de bediening daar in tegen is ronduit slecht! Ze zijn vriendelijk, correct en aardig. ma het duurt gewoon te lang. Als je wat wilt bestellen zien ze je niet. eenmaal besteld duurt het te lang. Ze lopen daardoor zelf heel wat geld mis! Als dat wordt verbeterd is het een prima tent om te zitten.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Op 2e kerstdag hebben we hier het kerstmenu gehad. Het restaurant was mooi aangekleed voor de gelegenheid. Stuk voor stuk zagen de gerechten er mooi verzorgd uit en smaakten ze net zo heerlijk. De bediening was vriendelijk en erg correct. Als ik een minpuntje mag noemen vond ik het ietwat vreemd dat onze jassen opgehangen werden in dezelfde ruimte waar ik later die avond mensen zag roken; vond ik niet geheel fris. Ook de mensen die naast ons zaten te eten trokken op een wat negatieve manier onze aandacht maar daar kan Willem de Vierde zelf uiteraard niks aan doen.
marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Heerlijk gegeten! Je kunt aan de bediening soms nog merken dat het nieuw is en dat ze nog wat moeten wennen. Wel erg vriendelijk en gastvrij!
Eten is erg lekker, leuke kaart voor zowel lunch als diner.
Restaurant zelf is ook erg mooi geworden. Fijne ambiance.