Grand Café Vyssotski

Lieve Vrouwestraat 17 3811 BP Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Vyssotski

Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het terras is daar altijd gezellig, vooral tijdens de zomerperiode een echte aanrader. Ik kom daar graag met vrienden om te lunchen. Erg lekker allemaal, mijn favoriet is de uitsmijter. Ligt in de binnenstad waardoor je ook makkelijk de stad in kan.
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Eten was prima maar het personeel liep erbij alsof er iemand overleden was. Het decor was een kleine voldoende omdat het tafeltje waar wij aan zaten van ellende uit elkaar viel.
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik kom graag hier altijd even borrelen met daarbij een drankje en bitterballen. Super gezellige sfeer hier en aardige bediening. Vooral de tosti's zijn hier lekker.
Joost1969 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Even een hapje eten op dat fraaie plein in Amersfoort. Lekkere voorjaarsavond op het terras. Een prima malse biefstuk met een smakelijk champignonsausje (13,50) en een heerlijk gemarineerde saté van de haas met prima pindasaus. Goed, die kleine handvol friet noopte ons tot onmiddellijk bestellen van een extra portie. Maar een kniesoor die daarover begint. (wat zegt u?) Maar de vriendelijkheid het personeel, dat zo lief was voor onze vierjarige druif, en voor geen millimeter moeilijk deed om eten en drinken perfect op haar af te stemmen, was een absolute triomf voor de muze der gastvrijheid!
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Een grand café in een multifunctionele ruimte. Beetje huiskamer stijl met lekkere rieten stoelen. Ligt vlakbij de winkelstraten. Tafeltje achter de voordeur, er wordt bij de ingang gerookt en elke keer dat de deur opengaat komt de rook vermengd met koude lucht naar binnen. Daardoor werd het niet comfortabel. Tosti besteld en een chocomel met slagroom. Chocomel is matig slagroom redelijk. Tosti matig belegd met wat oude sla erbij. Als je niet te veel eisen stelt en comfortabel wil zitten dan is het een gezellige rustige plek. Zag dat er ook muziekbands optreden en er dansavonden zijn.