Grand café Vrienden

Oostwaarts 8 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand café Vrienden

Randstad halte Stadhuis ligt op 50 meter afstand
  • : U kunt parkeren bij de parkeergarage aan de Duitslandlaan of de Italiëlaan. Beide garages liggen op 150m loopafstand. De eerste 2 uur kunt u hier gratis parkeren.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 00.30 uur

6,8

Jouw recensie over het restaurant Grand café Vrienden

Jurn P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker eten in ruime porties. Binnen ziet het er erg gezellig uit en er werkt vriendelijk personeel. Bedankt en tot de volgende keer!
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het is een gezellige en knus restaurant ! Eten smaakte goed en we komen zeker nog een keer terug !
Arco K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Gezellige avond in prima sfeer. Erg rustig in het restaurant. Prima bediening, goed eten, professioneel opgemaakt.
P. B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Lekker gegeten
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij hebben hier heerlijk met familie gegeten ivm de verjaardag van een van ons. We konden gebruik maken van de IENS 50% actie. De inrichting van dit restaurant is eenvoudig, maar gezellig. De service begon heel vriendelijk en attent: één van ons moest al vrij vlot weg en hier werd goed rekening mee gehouden (zij kreeg haar hoofdgerecht - op ons verzoek - heel snel). Helaas kreeg de rest van ons bijna drie uur na aankomst pas ons hoofdgerecht. We hadden weliswaar wél als een voorgerechtje gegeten in de tussen tijd, maar toch ....... Dit was wel jammer, want hierdoor hadden we geen zin en tijd meer om nog een dessert te eten en/of koffie te drinken. Dit hadden we anders zéker gedaan aangezien het eten van SUPER kwaliteit was. Heerlijk, zeg maar verrukkelijk, en op een mooi opgemaakt bordje geserveerd !! De prijs / kwaliteit verhouding is hierdoor zeer voordelig en met de 50% actie was de rekening helemaal een lachertje. Nogmaals: het eten is van grote klasse ook als je de 'volle' prijs betaalt.
Jeannie B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goede service en vriendelijk personeel. We hebben wel lang op onze bestelling moeten wachten . De garnalen bij het surf en turf gerecht waren niet warm en nog grijs, niet gaar dus.
wouter T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer lekker gegeten. Leul personeel en een mooie inrichting. Kom zeker nog eens terug
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastisch. Vriendelijke ontvangst. Vlotte, leuke en enthousiaste bediening. Prima. Nauwelijks tot geen wachttijd voor de drankjes. Ook het eten werd snel opgediend. Kwaliteit van het eten geweldig. Ruime porties. Een eetcafé om zeker terug te komen. Een aanrader.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima plek om wat te eten en bij te kletsen
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We vonden de gerechten lekker en mooi opgemaakt. We werden vriendelijk ontvangen.
Merel Z.
heel lekker gegeten
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten voor weinig geld. Vriendelijke bediening. De inrichting is een beetje " houtje touwtje" maar niet ongezellig en het past wel bij een eetcafé. We gaan zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hadden het bioscoop arrangement. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Bediening was vlot en vriendelijk. Fijn dat het bioscoopkaartje al geregeld was.
paula N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik vond het erg lekker en heel gezellig
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Sinds half september is er een nieuwe chef-kok. En dat laat zich merken. We kregen een mooi opgemaakte en tevens heerlijk amuse. Het hoofdgerecht zag er ook erg aantrekkelijk uit met een bavette die precies gegaard was zoals het moet. Bij het nagerecht zat een zalige sabayon, een dessert dat ik nergens meer op de kaart zie, maar hier dus wel. En alles met liefde en aandacht bereid. Dagvers en zonder gebruik te maken van pakjes of zakjes. Een aanrader dus om hier weer eens aan tafel te gaan!!
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Sinds half september 2017 is er een nieuwe chef-kok. Een duidelijke verbetering. Mooi opgediend, alles dagvers, geen potjes of zakjes meer, alles met de hand bereid. We hebben genoten van het begin tot het einde. Hier wordt met liefde gekookt. En eindelijk weer eens van een echte sabayon genoten. Naast blijkbaar een leuke kroeg, nu dus ook een plek waar je heerlijk kan eten. En dat tegen een goede prijs.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het zal best een leuke kroeg zijn maar om te eten kun je beter ergens anders naar toegaan. We zaten op het terras wat echt niet schoon was. Binnen ruikt het naar verschraald bier. Vriendelijk meisje in de bediening maar erg onervaren. Eten echt erg matig en weinig inspirerend met sausjes uit een potje. De saté was wel lekker. De persoonlijke boodschap op de nota is wel erg origineel.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wellicht hebben ze bij 'vrienden' de recensies gelezen en e.e.a. verbeterd. Wij hebben een gezellige avond gehad met een goed verzorgde kaasfondue, lekkere biertjes en heerlijke wijn. De bediening was aardig en er werd rekening gehouden met het feit dat wij nog naar theater gingen. Alles ruimschoots op tijd. Geen klachten van ons!
Lie K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat is er met deze tent gebeurd de afgekopen jaren? Vroeger was het er druk en gezellig, nu zat er op vrijdagavond om 19u niemand. Het interieur is donker en niet uitnodigend dus zijn buiten gaan zitten. Hadden het filmmenu waar geen voorgerecht bij zat. We konden dat niet extra bijbestellen, want ze waren speciaal open gegaan voor alleen 2 reserveringen (op die dag en tijdstip??) Een klein uur later zagen we bij andere gasten alsnog een voorgerecht. Het eten was op zich van redelijke kwaliteit, maar een aanrader vind ik vrienden zeker niet meer, daarvoor zitten er teveel andere gezellige restaurants in de directe omgeving.
hhack .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Helaas zeer teleurstellend! Drie kwartier gewacht tot een deel van de bestelling op tafel kwam. De frieten kwamen veel te laat en een deel ervan was slap en niet gaar! Van te voren aangegeven dat 1 diner zoutarm moest zijn.Dat was geen probleem. Toen dit werd geserveerd (zalm), bestond het uit een stukje zalm met wat koude groenten op een koud bord. Geen kruiden en geen saus! Waardeloos dus. Advies: hier niet gaan eten.