Grand café Vrienden

Oostwaarts 8 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Grand café Vrienden

Randstad halte Stadhuis ligt op 50 meter afstand
  • : U kunt parkeren bij de parkeergarage aan de Duitslandlaan of de Italiëlaan. Beide garages liggen op 150m loopafstand. De eerste 2 uur kunt u hier gratis parkeren.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 00.30 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Grand café Vrienden

Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Alle gerechten waren mooi opgemaakt en de smaak was top. Bediening was ook uitstekend. Aanrader!
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten, prima service
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prijs-kwaliteit verhoudig is volledig zoek.
De prijs voor 3 stukken spareribs met een klein beetje sla en friet vind ik met € 17,50 erg hoog.
Zeer karige presentatie. Gekozen voor spicy spare ribs, het leek eerder of er sweet werd geserveerd, bleek wel degelijk de spicy variant te zijn en was al eerder door andere gast een opmerking over gemaakt.
Jilly J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Erg slecht. Eten koud,drankjes duurde lang,personeel meer bezig met telefoon dan met de gasten. Zaak ook niet erg gezellig aangekleed.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Mijn echtgenoot en ik werden heel vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten, al het eten was heel smaakvol en werd mooi opgediend. De muziek was geweldig en na ons etentje hebben we een leuke film gezien waarvoor we geen kaartjes hoefden te halen......die werden aan tafel bezorgd. Een super avond gehad. Dank!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was goed eten
Ze waren vriendelijk
Het was supper een aanrader
Hennie T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gegeten adhv AH-actie. Eten was prima voor een eetcafé, met daarbij vriendelijke bediening.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Leuk ontvangst. Duurde lang met het opnemen van de bestelling. Lekker en goed eten. Leuk opgemaakt het eten. Vriendelijk personeel. Het restaurant binnen heeft weinig tafels, waardoor het een beetje leeg oogde. De sfeer daarentegen is fijn. Restaurant zit in een gezellig straatje. Dichtbij de winkels, bios en theater. Parkeren perfect en niet duur. Aanrader!
Rinus J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
n.v.t
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie!
We komen zeker terug!
Vriendelijke bediening !
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Eten lekker. Zonder AH actie duur. Sfeer en inrichting erg ongezellig.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het interieur is simpel en wij wisten niet dat je zo geweldig hier kan eten! Spare ribs echt super..vlees heerlijk mals. De kipsate is echt een aanrader! Ook de voorgerechten en het dessert heerlijk. En de bediening zeer vriendelijk!
Johnlouisevermeulen V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk stukje vlees op en de creme bulee was heerlijk
Renso V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Geen verder commentaar
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Vriendelijk personeel. Eten prima. Sate had een stokje meer mogen zijn en warme satesaus ipv koude. Verder prima
T E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuk opgemaakt het voorgerecht. En het oog wil ook wat.
Hele aardige en leuke bediening. Nam Tijd voor ons.
Zaten prima. Ook nagerecht prima opgemaakt.
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Helaas was de kok ziek en ook een hoop personeel. Met het eten was een hoop mis, geen groente, te zout, te rood, te weinig. En helaas hebben we ook erg lang moeten wachten. Zelfs op de drankjes.. uiteindelijk is het wel redelijk afgehandeld met korting op de drankjes maar ik zou zeker niet meer terug gaan.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Kaasfondue is ok, vleesgerechten droog en taai. Na klacht hierover koffie van het huis gekregen.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Simpel eetcafe waar je lekker kunt eten voor een snelle hap. De porties waren erg klein, dit komt misschien omdat we gebruik maakte van de AH actie. gezellig eten, kwaliteitsproducten maar wanneer dit de hoeveelheid is die je krijgt bij het volledig betalen is het niet in verhouding.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
vriendelijke ontvangst, soms te amicaal, saaie inrichting, eenzijdige kaart