Grand Café Verderop

Westvest 9 2611 AX Delft Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Verderop

Een podium voor eten en muziek

Met bitterballen, kaasblokjes en kopje tomatensoep begin je de avond lekker nostalgisch, en daarna kies je van een fijne Franse kaart zoals in een eetcafe. Een leuke absurdistische muurschildering geeft veel sfeer. Daarnaast staat grand café Verderop bekend als podium voor bands en organiseren ze themafeesten. Of wat dacht je van een cocktailworkshops met aansluitend diner, ofwel de shake and dine?

Meer informatie over restaurant Grand Café Verderop

• Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Voordelig
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH actie. We konden kiezen tussen een verassingsmenu of a la carte. We kozen a la carte omdat we graag zelf onze keuzes maken, maar eenmaal bij dessert mochten we ineens niet meer kiezen en kregen we het duurste gerecht van de kaart voorgeschoteld. Dit was van te voren niet uitgelegd en we voelden ons bedonderd. De zelfgemaakte kruidenboter en het vlees waren lekker. De rest was karig, standaard en niet verassend. Jammer dat de patatjes uit de diepvries kwamen. Het was nu voordelig met de actie, maar wij zullen hier niet terug komen.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We deden mee aan de AH actie. Kregen een speciaal menu aangeboden dat aantrekkelijk klonk (van de kaart kiezen mocht ook maar was iets duurder). Wij kozen voor het speciale menu met vis, en werden niet teleurgesteld. Vooraf gerookte zalm met sla, hoofdgerecht tongfilet, toe een ijsje. Alles was lekker. Twee kleine verbeterpunten: bij hoofdgerecht zou iets meer groente mogen, en het ijsje kan fantasievoller. De bediening was attent, vriendelijk en enthousiast.
Verderop is een nogal studentikoos eetcafé, maar met een prettige sfeer ook voor wie niet meer zo jong is.
Rogierversteeg .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg vriendelijk personeel. We hadden het verrassings-menu genomen en het was erg lekker. Niet te duur en een leuke sfeer. Aanrader!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben prettig gegeten bij grand café verderop en werden zeer vriendelijk en informeel bediend. De sfeer is erg prettig. We namen het verrassingsmenu en kregen een salade met zalm, ossenhaas en rum rozijnen ijs met slagroom als dessert. De porties zijn ruim voldoende. We konden heerlijk buiten eten met zicht op het nieuwe station van Delft.
Sansax63 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij zijn vanavond met onze gift for you een ham burger gaan eten bij verderop. Deze viel behoorlijk tegen. Allereerst hadden ze al niet meer alle dranken om dat ze over 2 weken dicht gingen.. oke dat kan gebeuren, maar dan ook nog 2 flinterdunne burgers op een pistoletje gooien vanuit de diepvries met een plak kaas eroverheerlijk en er wat friet en bruine ijsbergsla blaadjes erbij... ik las hier recensies en had er duidelijk te veel van verwacht daardoor... Dit was snackbarvoer.. Voor ons dus zeker niet voor herhaling vatbaar.
HetAlfabetKwartet .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Er was iets mis gegaan met onze boeking via Kruidvat Belevenissen. Bij Verderop wisten ze niet dat wij kwamen. Heel erg jammer, want daar stonden we dan met ons 'vieren', versteend van de kou na de stadswandeling. De warme ontvangst maakte een hoop goed. Het was moeilijk kiezen van de kaart, en daarom stelde men ons voor een verrassingsmenu te kiezen. Een 3-gangen menu voor een vriendelijke prijs, keuze uit vlees of vis. We kregen een prachtig voorgerecht, een heerlijk hoofdgerecht, en een schilderij van een toetje. Die kok moeten ze houden!! Dit is eten, met aandacht gemaakt! En dat proef je. Gezellige, ongedwongen bediening. Prachtige entourage (naast de kunstacademie). Enig minpuntje is (maar dat ligt aan de bouwconstructie) dat de ingang niet aan de straat ligt, maar een beetje naar achteren. Als je niet oplet, loop je het zo voorbij, en dan sta je dus iets "verderop".
Boos100 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Even zoeken want het zit in een hoekje weggestopt.
Maar in een modern vriendelijke omgeving ontspannen lekker eten.
mix grill is zeer zeker aan te bevelen. prima smaak
misschien een klein beetje aan de weinige kant. maar met een zeer smaakvol toetje is het genoeg.
Ook lekkere koffie.
En zeker NIET duur voor de kwaliteit van het eten.
Delftlover .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Voor een vreemde in de stad niet snel te vinden of het moet hoogzomer zijn. De entree zit namelijk een beetje verborgen omdat het naast het VAK zit en er ook mee verbonden is. Je kunt dus ook na een avondles aan de vrije akademie neerzakken voor een driegangen menu (of minder). Een normaal menu is rond 19.00 euro te krijgen, dus niet duur. Wij hadden ook een 3-gangen menu via Groupon (12 e. p.p.). Ik koos een geitenkaas salade als voorgerecht, bescheiden maar net goed. Als hoofdgerecht een gegrilde zalm. Niet bijzonder veel groente bij het hoofdgerecht maar dat zat al bij de salade. De smaak en bereiding heeft mij toch verrast omdat ik misschien niet veel verwachtte van een restaurant direct naast een creatief centrum. Zelfs het toetje was super omdat ik iets met framboos had en dit toch zo thuis niet gemaakt zou hebben. Verder veel toetjes met m.n. ijs en daar houd ik persoonlijk niet zo van. De bediening was prima en wat betreft decor, een kwestie van smaak. Ik voel me juist op mijn gemak als ik een zaal in beeld heb waar een koor net begint met een uitvoering. Wij zijn daarom daarna ook even doorgelopen om van muziek te genieten. Ik zou dit dan ook mijn vrienden zeer aanraden omdat de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend is en het juist leuk is om de activiteit in het gebouw ernaast te zien en horen. Gewoon een rustige gezellige plek. De meeste tafels waren bezet. De bediening liep vlot want we begonnen om 18.30 en zo'n uur later zaten we al aan de koffie.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Via groupon-bon hier gegeten.
Als voorgerecht een salade met rauwe ham.
Het hoofdgerecht bestond uit een malse biefstuk met rosti en wat kleine groentjes erbij.
Het dessert was een grote coupe met vanille ijs welke was versierd met krokante nootjes. De bediening was aardig maar wilde die avond wel vroeg klaar zijn. Bij het reserveren gaven zij mij 't gevoel dat 20.00 uur wel erg laat was. Wel hebben zij ons een goede wijn geadviseerd voor de lage prijs van slechts € 16.
De omgeving gaf ons 't gevoel in een buurthuis te zitten.
Afijn, voor de relatief lage prijs kan je niet teveel verwachten.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Wij hadden een groupon gekocht voor deze plek, gewoon omdat we hier dichtbij wonen en het erg voordelig was (11euro voor een 3 gangenmenu pp). Maar, wat hebben wij hier lekker gegeten!! Vooraf kozen we voor de seranoham salade met truffeltapenade dressing. Een goedgevulde, heerlijke salade. We waren verbaasd, dat begon goed! Als hoofd namen we een heerlijk mals biefstukje. Hierbij zou groene pepersaus geserveerd worden maar er werd een vleesjus bij geserveerd en een aardappelrosti+groente. Over de saus hebben we niet moeilijk gedaan, wellicht was deze nog lekkerder dan de oorspronkelijke. Weer een heerlijke gang en weer zaten we vol verbazing aan tafel! Als toetje kregen we standaard het "verrassingsdessert" wat een coupe vers fruit, vanille ijs, slagroom en hazeltnootjes was. Ook gewoon lekker, maar niet eetcafé-waardig natuurlijk, dit is iets wat je thuis ook kunt maken.
Jammer van het feit dat het in de vrije akademie zit, je ziet dus kinderen rondrennen die net klaar zijn van muziekles. De plek is dus zeer slecht gekozen en ik zou ook niet verwachten dat het eten hier zo goed zou zijn! Ook vonden we de bediening een beetje té amicaal en haast vervelend worden. Zo merkten we dat de hoofdbediende ook bij andere mensen aan tafel ging zitten. Hij vroeg of we met m op de foto wilden omdat we zo mooi zijn en ging té lang door over onze studie, waar we wonen enz. terwijl wij er helemaal geen behoefte aan hadden om dit te delen met een vreemde.

Al met al, heerlijk gegeten! Toch zou ik de kok aanraden zijn kunsten ergens anders te vertonen, want het is zonde om in dit eetcafé te blijven aangezien het nooit helemaal zal lopen gezien de locatie.
GHMHendriks .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Drie gangen diner met groupon gegeten. Het eten is niet extreem culinair, maar wel goed. De bediening is super vriendelijk en iedereen doet zijn best om de gasten een fijne avond te bezorgen. De gangen komen vrij vlot achter elkaar. Het decor is wat rommelig. Wellicht komt dat door de TV. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en daarom zeker een bezoekje waar.