Grand Café Tumi's

Zuidhaven 13 4761 CR Zevenbergen Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Tumi's

Hartverwarmende sfeer

De lieve naam Tumi's staat voor eigenaressen Tulla en Miranda. Grijstonen gecombineerd met hout en bakken vol witte bloemen geven deze plek een moderne en zachte uitstraling. Geniet van een fijne lunch, uitgebreide high tea of een zondagsbrunch met uitzicht op het water. Tevens is er mogelijkheid tot allerlei arrangementen, workshops en partijen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grand Café Tumi's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11.00 uur
Dinsdag tot 17.00 uur geopend
- Lunch vanaf 11:00 uur
- Diner vanaf 17:00 uur
- High Tea vanaf 14:00
- Brunch vanaf 11:00

• Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Reamnl .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met grotere groep van de dinerkaart gegeten (geen tapas). Leuk ingericht restaurant. De bediening was erg vriendelijk; liet weliswaar wat steken vallen, maar dat was helemaal niet erg geweest als het eten goed was geweest. Maar dat was het helaas niet. De gerechten (vispannetje, rundersteak, kippenbout) waren stuk voor stuk saai en ongeïnspireerd en smaakten opgewarmd. Ook voldeden ze niet aan de beschrijving in het menu. Voor deze prijs verwacht ik toch echt veel beter eten.
Geachte gast,
ondanks de minder positieve reactie willen wij u toch bedanken voor het feit dat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten. Helaas kunnen wij uw mening deels begrijpen maar hebben inmiddels niet stil gezeten maar actie ondernomen. Met een nieuwe bezetting in de keuken en een nieuwe kaart zouden wij u graag nog een keer in ons restaurant verwelkomen om u van mening te laten veranderen. Wij hopen u dan ook snel weer een keer terug te zien.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op een gezellig terras lekkere all you can eat hapas eten voor een zeer schappelijk prijsje. Attente bediening en bakje water voor de hond wordt aangeboden.
RoggeMP .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Samen genoten van een prima Lunch bij Tumi's. Vooraf een hele lekkere verse tomaten soep, gevolgd door een sandwich Tumi's zalm en een kip uitvoering. Goed brood, verse ingredienten en prima op smaak. Fijn wit wijntje erbij en even wegdromen in het mooie in kerstsferen gehulde interieur. Ik zeg doen!
Basje1965 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Met vriendin genoten van een heerlijke High Tea! Heel veel soorten thee, allemaal even lekker, en allemaal heerlijke hartige en zoete hapjes. Ik raad aan van tevoren niet te eten!!!
Lenneke Naar De Alpe D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Met vier vriendinnen genoten van een overheerlijk Hapas-arrangement: "All you can eat!"
De gemoedelijke en ongedwongen sfeer, de muziek op de achtergrond maar bovenal de vriendelijke bediening hebben er een heerlijke middag van gemaakt voor ons!
Genieten met een hele grote G!
RoggeMP .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Met een grote groep vrienden een geweldige avond gehad bij Tumis. Allemaal een hapas-arrangement genomen. De avond wordt dan geheel voor je verzorgd met een groot aantal prima gevarieerde hapjes die in een mooi tempo de keuken verlaten.
Alles heelijk vers een zeer smakelijk en met mooie bijpassende wijnen. De service is er geweldig en de inrichting en sfeer is gezellig. Na het eten nog een uurtje in de lounge hoek heerlijk onderuit met een lekkere koffie en een borrel. Een hele geslaagde avond, doen we nog een keer!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Met moederdag tapas gegeten, erg lekker en meer dan voldoende. Service erg goed, personeel is erg vriendelijk en heeft onze dochter vermaakt met speelgoed en een praatje. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Strootman .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Hapje weesten eten met n vriend!!heerlijke steak op,goede ambiance en heel vriendelijk personeel!!kortom..voor herhaling vatbaar!
Jacqueline1978 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Hapas gegeten. Erg lekker en gevarieerd. Ook hoofdmenu was erg lekker. Goede, vriendelijke service. Gezellig restaurant!