Grand Café Tumi's

Zuidhaven 13 4761 CR Zevenbergen Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Grand Café Tumi's

Hartverwarmende sfeer

De lieve naam Tumi's staat voor eigenaressen Tulla en Miranda. Grijstonen gecombineerd met hout en bakken vol witte bloemen geven deze plek een moderne en zachte uitstraling. Geniet van een fijne lunch, uitgebreide high tea of een zondagsbrunch met uitzicht op het water. Tevens is er mogelijkheid tot allerlei arrangementen, workshops en partijen!

Meer informatie over restaurant Grand Café Tumi's

- Brunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Tumi's

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gisteren met veel plezier in dit leuke restaurant gegeten. Na een allerhartelijkste ontvangst en een aperitiefje aan de bar, genoten van een heerlijk 4 gangen-menu. Prima bediening en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding voor deze goede formule maken dat wij hier zeker terug gaan komen.
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische recensie. Dat waarderen wij zeer. Ons personeel is zo vriendelijk mede door dat onze gasten geweldig zijn, en u daar was u geen uitzondering op was. Wij hopen u dan ook snel weer te zien!
Peer C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het Tapas-menu met 3 kleine gerechten en een dessert is prima. Meer dan genoeg doordat de porties ruim zijn. Het eten was lekker en er is voldoende keuze van vegetarische, vis- en vleesgerechten..
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Uw mening is zeer waardevol voor ons. Graag tot snel weer bij Tumi's!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima laagdrempelig restaurant leuke bediening. We komen zeker terug
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw recensie. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen en uw ervaring te verbeteren!
R. D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hadden van de High Tea echt heel veel meer verwacht. Het zit niet in de kwaliteit, het smaakt verder goed, maar zeker wel in de hoeveelheid die wordt aangeboden en de daarbij behorende prijsstelling. Sorry: maar gewoon veel en veel te weinig gezien de ervaring die we hebben in vele andere restaurants in het land. Hooguit 3 "zeer" kleine broodjes/gerechtjes hartig per persoon als 1ste gang, waarbij je dus moet gaan oppassen dat je niet iets van een ander opeet zo weinig, een mini/mini soepje (borrelglaasje !) en dan de 2de en laatste gang (we zijn van high tea altijd minimaal 3 gangen gewend) zoetigheid, waarbij er zo weinig jam/room bij zit dat dit net genoeg is voor 2-3 personen terwijl we met 7-en zijn. Ook misten we een aantal dingen op deze laatste gang, maar dit werd dan schijnbaar, zei de juffrouw, gecompenseerd met iets anders wat er meer keer op lag. Tja......je reserveert toch vooraf dat de keuken weet wat ze moeten doen.
Al met al toch teleurstellend, zelfs de vrouwen hadden nog honger toen we buiten stapten.
Met vr gr, een groepje van 7 personen.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bediening netjes en goed geholpen.Leuk concept 3 maaltijdjes uitzoeken en een dessert.
Anick V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
heel lekker gegeten
geweldig concept
persoonlijke en warme bediening
Rakker1985 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben daar zondag heerlijk gegeten met vier volwassenen en onze kleinzoon van drie ,onze kleinzoon wilde een pannekoek en wilde er later nog eentje die kreeg hij van het restaurant dus service was niet alleen daardoor geweldig leuk. Ook de hapas is aan te bevelen. Wij komen er zeker terug
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Alles duurt erg lang, personeel en eigenaar staan op het gemak te kletsen/buiten te roken of op de telefoon/laptop. Mooie zaak, maar qua service net niet.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Naar binnen voor een snelle hap onderweg, maakt de bediening van hun probleem ons probleem. Jammer..eten is goed. Bediening kan stukken beter!
reamnl .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met grotere groep van de dinerkaart gegeten (geen tapas). Leuk ingericht restaurant. De bediening was erg vriendelijk; liet weliswaar wat steken vallen, maar dat was helemaal niet erg geweest als het eten goed was geweest. Maar dat was het helaas niet. De gerechten (vispannetje, rundersteak, kippenbout) waren stuk voor stuk saai en ongeïnspireerd en smaakten opgewarmd. Ook voldeden ze niet aan de beschrijving in het menu. Voor deze prijs verwacht ik toch echt veel beter eten.
Geachte gast,
ondanks de minder positieve reactie willen wij u toch bedanken voor het feit dat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten. Helaas kunnen wij uw mening deels begrijpen maar hebben inmiddels niet stil gezeten maar actie ondernomen. Met een nieuwe bezetting in de keuken en een nieuwe kaart zouden wij u graag nog een keer in ons restaurant verwelkomen om u van mening te laten veranderen. Wij hopen u dan ook snel weer een keer terug te zien.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op een gezellig terras lekkere all you can eat hapas eten voor een zeer schappelijk prijsje. Attente bediening en bakje water voor de hond wordt aangeboden.
RoggeMP R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Samen genoten van een prima Lunch bij Tumi's. Vooraf een hele lekkere verse tomaten soep, gevolgd door een sandwich Tumi's zalm en een kip uitvoering. Goed brood, verse ingredienten en prima op smaak. Fijn wit wijntje erbij en even wegdromen in het mooie in kerstsferen gehulde interieur. Ik zeg doen!
Basje1965 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Met vriendin genoten van een heerlijke High Tea! Heel veel soorten thee, allemaal even lekker, en allemaal heerlijke hartige en zoete hapjes. Ik raad aan van tevoren niet te eten!!!
Lenneke Naar de Alpe D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Met vier vriendinnen genoten van een overheerlijk Hapas-arrangement: "All you can eat!"
De gemoedelijke en ongedwongen sfeer, de muziek op de achtergrond maar bovenal de vriendelijke bediening hebben er een heerlijke middag van gemaakt voor ons!
Genieten met een hele grote G!
RoggeMP R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Met een grote groep vrienden een geweldige avond gehad bij Tumis. Allemaal een hapas-arrangement genomen. De avond wordt dan geheel voor je verzorgd met een groot aantal prima gevarieerde hapjes die in een mooi tempo de keuken verlaten.
Alles heelijk vers een zeer smakelijk en met mooie bijpassende wijnen. De service is er geweldig en de inrichting en sfeer is gezellig. Na het eten nog een uurtje in de lounge hoek heerlijk onderuit met een lekkere koffie en een borrel. Een hele geslaagde avond, doen we nog een keer!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Met moederdag tapas gegeten, erg lekker en meer dan voldoende. Service erg goed, personeel is erg vriendelijk en heeft onze dochter vermaakt met speelgoed en een praatje. Absoluut voor herhaling vatbaar.
strootman .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Hapje weesten eten met n vriend!!heerlijke steak op,goede ambiance en heel vriendelijk personeel!!kortom..voor herhaling vatbaar!
Jacqueline1978 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Hapas gegeten. Erg lekker en gevarieerd. Ook hoofdmenu was erg lekker. Goede, vriendelijke service. Gezellig restaurant!