Grand Café Tumi's

Zuidhaven 13 4761 CR Zevenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Tumi's

Hartverwarmende sfeer

De lieve naam Tumi's staat voor eigenaressen Tulla en Miranda. Grijstonen gecombineerd met hout en bakken vol witte bloemen geven deze plek een moderne en zachte uitstraling. Geniet van een fijne lunch, uitgebreide high tea of een zondagsbrunch met uitzicht op het water. Tevens is er mogelijkheid tot allerlei arrangementen, workshops en partijen!

Meer informatie over restaurant Grand Café Tumi's

- High Tea vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Tumi's

Anita S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, ik kan dit iedereen zeker aanraden, we zullen hier zeker naar terug gaan.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Goede ontvangst 1e drankje witte wijn ingeschonken door jonge mannelijke medewerker was wat karig voor € 4,50
Rest prima maar 3 gangen Tappa’s en toetje duurde het eten met onze jonge kinderen toch zo’n 3 uur
Mag van mij wat sneller
Joyce O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, met persoonlijke aandacht, verfijnde gerechten, in goede (ruime) porties. Gezellige sfeer. Ook oog en aandacht voor onze 2 jarige dochter. Kortom een restaurant om zeker naar terug te gaan!!!
louwrens A.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk en hartelijk. Zeker een aanrader.
Colinda B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
gewéldig goed verzorgd
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
heerlijk gegeten en leuk menu
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijk personeel... ons zie je zeker en vast nog eens terug .. dikke duim up ????
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
word alleen slecht uit gelegd hoe de menu kaart en her systeem werkt waardoor wij de friet en de salade eerst kregen en een half uur later pas de hoofdmaaltijd en de friet koud was
André V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De porties zijn best groot. Als je het menu neemt van 3 st + 1 dessert heb je echt veel.
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Uw mening is erg waardevol voor ons. Graag tot ziens bij Tumi's
Enny K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst. Gerechten waren heel mooi opgemaakt en smaakten bijzonder lekker.
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw beoordeling. Uw mening is erg waardevol voor ons en belangrijk onze gasten. Graag tot ziens bij Tumi's
pieter A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Eten was goed en bediening goed komen zeker nog een keer terug
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goede bediening, goed eten
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en deze fantastische beoordeling! Wij zien u graag weer terug voor een gezellige lunch, een kopje koffie of voor een etentje!
Nina N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig gegeten met 2 gezinnen met kinderen. Heerlijk rustig plekje in het restaurant waar de kids ruimte en speelgoed hadden om zich te vermaken. Concept van de gerechtjes is leuk en lekker en met de Iens-actie zeer aantrekkelijk!!
yvon D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goed en lekker gegeten.
Bediening was vriendelijk.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gisteren met veel plezier in dit leuke restaurant gegeten. Na een allerhartelijkste ontvangst en een aperitiefje aan de bar, genoten van een heerlijk 4 gangen-menu. Prima bediening en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding voor deze goede formule maken dat wij hier zeker terug gaan komen.
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische recensie. Dat waarderen wij zeer. Ons personeel is zo vriendelijk mede door dat onze gasten geweldig zijn, en u daar was u geen uitzondering op was. Wij hopen u dan ook snel weer te zien!
Peer C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het Tapas-menu met 3 kleine gerechten en een dessert is prima. Meer dan genoeg doordat de porties ruim zijn. Het eten was lekker en er is voldoende keuze van vegetarische, vis- en vleesgerechten..
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Uw mening is zeer waardevol voor ons. Graag tot snel weer bij Tumi's!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima laagdrempelig restaurant leuke bediening. We komen zeker terug
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw recensie. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen en uw ervaring te verbeteren!
R. D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hadden van de High Tea echt heel veel meer verwacht. Het zit niet in de kwaliteit, het smaakt verder goed, maar zeker wel in de hoeveelheid die wordt aangeboden en de daarbij behorende prijsstelling. Sorry: maar gewoon veel en veel te weinig gezien de ervaring die we hebben in vele andere restaurants in het land. Hooguit 3 "zeer" kleine broodjes/gerechtjes hartig per persoon als 1ste gang, waarbij je dus moet gaan oppassen dat je niet iets van een ander opeet zo weinig, een mini/mini soepje (borrelglaasje !) en dan de 2de en laatste gang (we zijn van high tea altijd minimaal 3 gangen gewend) zoetigheid, waarbij er zo weinig jam/room bij zit dat dit net genoeg is voor 2-3 personen terwijl we met 7-en zijn. Ook misten we een aantal dingen op deze laatste gang, maar dit werd dan schijnbaar, zei de juffrouw, gecompenseerd met iets anders wat er meer keer op lag. Tja......je reserveert toch vooraf dat de keuken weet wat ze moeten doen.
Al met al toch teleurstellend, zelfs de vrouwen hadden nog honger toen we buiten stapten.
Met vr gr, een groepje van 7 personen.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bediening netjes en goed geholpen.Leuk concept 3 maaltijdjes uitzoeken en een dessert.
Anick V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017