Grand Café Treslinghuis

Zaterdag en Zondag Gesloten

Erg gunstig
Carleen D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik wil dit restaurant echt heel erg aanraden. Wat een geweldige plek om voor weinig geld een heerlijke avond te hebben. Het gebouw waar het restaurant in zit wordt binnenkort afgebroken en ook al verhuist het Grand Café voor zover ik weet dan wel, ik zou er toch nog snel heen gaan. Al is het maar om de sfeer uit Het Treslinghuis, die van de traditionele Osoterparkwijk en natuurlijk het oude stadion, mee te pakken.

Hoofdgerechten zijn hier rond de 10 euro en voor die prijs krijg je kwalitatief veel beter eten dan je zou denken. Er is een vaste kaart, maar er worden ook elke maand nieuwe gerechten - vaak rond een thema - bedacht. Er kan dus elke keer wel wat anders worden gegeten.

Ikzelf heb hier de nachos als voorgerecht gedeeld met mijn eetdate (wat een bak! Het zou als hoofdgerecht gegeten kunnen worden, en dat voor 5 euro) en als hoofdgerecht had ik de spareribs. En dit alles werd door een vriendelijke bediening rondgebracht.

Ja, ik wil mensen echt aanraden om eens buiten het centrum van Groningen te gaan en dan te kiezen voor dit Grand Café in de Oosterparkwijk. Die paar minuten extra fietsen zijn het helemaal waard!
J F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Absolute aanrader, uitstekende diners voor zeer redelijke prijzen, top. De varkenshaaspuntjes met zwarte peper zijn heerlijk. Perfect bereid met de honing sesam honingsaus mag er wezen. Een verrassing is het nagerecht, sushi met zoet, niet te geloven zo creatief. Dedame blanche ook perfect. Hier werkt een zeer bevlogen team om de gasten het allerbeste te leveren.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Bij het Treslinghuis kan je nog goed eten voor een lage prijs. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima!
Ze hebben ook een kaart voor de kleintjes en zijn worden na het eten beloond met een speeltje.