Grand Café Tres Luxx

18-A Theo Dorrenplein 6301 DV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Tres Luxx

Heerlijk eigenwijs

Aan het plein in Valkenburg zit Grand Café Tres Luxx. Voor elke honger is er een gevarieerde menukaart beschikbaar. Lokale en verse kwaliteitsproducten voor een gastvrije prijs. Door een vleugje eigenwijsheid van de chefs krijgen de gerechten een creatieve draai. Kom genieten in Valkenburg, dit restaurant stelt je zeker niet teleur!

Meer informatie over restaurant Grand Café Tres Luxx

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag t/m Zondag

Jill C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
rustige avond. Niet veel volk en niet veel lichten aan waardoor de sfeer ontbrak. een 4gangenmenu was ongelooflijk veel gezien elk gerecht een grote portie was. van verfijnde keuken kun je ook niet spreken. rillette waren 2schijven blokpate met noten en olijven. in elk gerecht kwamen dezelfde ingrediënten terug. de bediening was wel vriendelijk.
Blijeklant .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een lang weekend in Valkenburg en omgeving doorgebracht.
Een keer hebben we bij Tres Luxx geluncht en toen een van mijn beste Sate ooit gegeten.
Daarna nog twee avonden een 4 gangen menu genomen en ook dat is uitstekend bevallen.
Moet ook een erg groot compliment maken naar de bediening die werkelijk voortreffelijk te noemen is. Kortom, het eten was heerlijk en de bediening top.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteren (30 april) gegeten met de WOW-deal bij Tres Luxx, in één woord geweldig.
Leuke ligging, ambiance, bediening en het eten voor deze aanbieding voortreffelijk.
compliment voor de kok, verrassende combinatie, en ook nog lekker.
Ga zo door, toppie.
Fransvstr .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Positieve recensies, dus we probeerden dit restaurant maar eens. Treurige ervaring. Is onze smaak nu zo heel anders dan die van voorafgaande recensieschrijvers? Vier gangen besteld maar de laatste hebben wij maar laten zitten. Twee voorgerechten waarvan de garnalencocktail bestond uit een partijtje sla waar doorheen wat Hollandse en Noorse garnalen zaten verwerkt. Minder dan modaal, echt helemaal niets bijzonders. Twee geitenkaaskroketten werden geserveerd met een geroosterd broodje terwijl het broodbeleid daaraan voorafgaande toch al gul mocht worden genoemd. Frituur-hap, die je bent vergeten zodra je het op hebt. Hoofdgerecht was het dieptepunt: twee slibtongen die baby-tongetjes bleken te zijn en vermoedelijk medio 2013 gevangen en sindsdien in de diepvries geparkeerd. Volstrekt smakeloos en wat kun je in feite eigenlijk verpesten aan slibtongetjes? Het geheel bleek gedrenkt in een plas roze maizena-pudding, bijna te eng om aan te raken, laat staan op te eten. De witte huiswijn (de totale wijnkaart bestond zowel in de rode als witte variant uit zegge twee alternatieven) ontsteeg het niveau van afgekeurde vliegtuigbenzine niet. Snel vergeten.
Positief bij dit alles was de haast aandoenlijk vriendelijke bediening, waarover geen kwaad woord, maar aanzienlijk beter eten en een dito entourage (zeer lawaaierig gezelschap een paar meter verderop) waardig.
Dutcher .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Binnenkomst al feestelijk door echte Parisian 'kir' vooraf uitstekende coquilles met bloedworst, de venkelsaus met zalm zorgde voor uitstekend evenwicht, goede selectie aan kazen maakte t compleet. Heerlijke lichte witte huiswijn beslist aanrader. Perfecte bedoening zonder poespas.
Janwiel .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben top gegeten !

Ambiance was goed ,lekker warm gevoel
We hadden gereserveerd (via iens Albert Heijn actie althans dat dachten we )
Helaas deed dit bedrijf niet mee met de actie.
Des al niet te min ,het was geweldig ,top gegeten en eigenlijk met de andere cijfers erg onder gewaardeerd.
Wij zijn best wel smulpapen en onze cijfers hebben ze zeker verdiend .
Voorgerecht Escargots ,geen 6 maar 8 !
Hoofd schotel "steak" (erg mals )
Nagerecht chocolade soufflé (toppertje ,zoals het hoort nog vloeibaar in het midden )
Kort om een aanrader voor iedereen ,wat een "wereld tent".
J.venekamp .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Gelegen op een mooie locatie, de gastheer was ook echt gastheer. Leuke ambiance en het eten was prima. Wat ons betreft een aanrader
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag hier gegeten. Vooraf al de recensies gegeten dus zeer benieuwd. Het was zeer geslaagd. Zeer vriendelijk personeel en het eten van voor tot nagerecht heerlijk. Echt een aanrader.
Twan A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Gerechten waren erg goed, mooi aangekleed, en erg mooi opgemaakt! Complimenten voor de kok! Service kon iets beter, er was ook weinig mankracht. Verder erg leuk en erg goed, gezellig. Leuk dat er nog mensen om je heen zitten, ook als je tot laat eet. Al met al een goed diner!
Carlabaars .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vriendelijke eigenaren die je welkom heten.
En gezellige ambiance en lekker eten maken dit restaurant een echte aanrader!
Sara1979 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Bij de reservering gevraagd om chapagne klaar te hebben bij aankomst. Dit was goed geregeld! We voelden ons welkom, er was op ons gerekend. De bediening was persoonsgericht en vriendelijk! Op maat en gelet op details.
PvanderHelm .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Gezellig weekje Valkenburg en hebben we iens.nl even gebruikt om de bedrijven in Valkenburg te bekijken qua recencies.We respecteren onderstaande recencies maar willen graag die van ons ook delen!!Allereerst keurig ontvangen door jongeman in de bediening en vervolgens amuse , was erg lekker , huisgemaakt kroketje van Soervlees , toen gekozen voor 3 gangen diner en dat was een juiste keuze , lekkere verse producten en mooie smaken!!Wat ons betreft een aanrader als u in Valkenburg bent!!
Parlevlietsanne .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
3 gangen menu gegeten. Het was heerlijk en allemaal vers en zelf gemaakt, net even anders als anders. Super bediening, entiquettes zoals het hoort.
John P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zeer gezellige locatie met goede bediening. Wij hebben een fijne lunch gedaan bij Tres Luxx. De overheerlijke Clubsandwiches waren rijkelijk belegd met mooie verse ingrediënten. Ober oplettend voor detail, tafels werden netjes opgemaakt voor reservering in de avond. We komen zeker nog eens terug voor een diner.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Gekozen voor dit restaurant omdat het één van de weinige was die biologisch eten serveerde. We hoefden geen uitgebreid diner, we kozen voor de "daghap", een schnitzel met frietjes en salade.
Daarvoor hadden we een uurtje lekker op het terras gezeten, genoten van een heerlijk biertje. Voor het diner naar binnen gegaan. Schnitzel was goed mals en vooral de salade viel op door de aandacht die er aan besteed was.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Vanavond gegeten bij Tres Luxx, het was heerlijk!! Zowel mijn vrouw als ik werden iedere gang opnieuw verrast door de geweldige smaken op ons bord. Vooral de details in smaak zijn net dat beetje extra waar je een goede chef aan herkent. Verder goede bediening die heel vriendelijk en ontspannen overkomt. Mijn vrouw is zwanger en hier werd heel goed rekening mee gehouden.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Een avondje uit in Valkenburg en gegeten bij Tres Luxx. Naar aanleiding van de vele positieve verhalen op Iens was de verwachting hoog gespannen. Helaas werden we behoorlijk teleurgesteld. Om te beginnen met het positieve, de bediening was top. Ik mocht ook zonder probleem meer wijnen voorproeven. Maar dan het eten. De amuse was wel aardig. Als voorgerecht hadden we coquilles (meervoud) en carpacio. De coquilles waren heel klein en met z'n tweetjes (dus technisch gezien meervoud, maar wel erg mager) op een bedje van tagliatella gelegd. De coquilles zelf waren wel redelijk van smaak, maar de tagliatella had smaak noch kraak. De carpacio, hoewel mooi opgemaakt, smaakte ook naar niets. Daarna hadden we eendenborst. Het vel dat lekker knapperig had moeten zijn was slap en taai en een van de eendenborsten was helemaal grijs, alsof hij bij het ontdooien te lang in de magnetron had gelegen. Ook hier zat weinig smaak aan en de begeleidende sinasappelsaus, die ook bijzonder slap was, kon daar geen verbetering in aanbrengen. Als nagerecht een kaasplankje en een ijstoetje. Het kaasplankje was wel goed, maar het ijs was kwaliteit supermarkt. Wat een lekker begin van de avond had moeten zijn viel dus behoorlijk tegen.
Geachte,
Wij waarderen Uw eerlijke mening over Uw avondje uit bij Tres Luxx, helaas is dit aan Uw verwachtingen waargemaakt.
Wij betreuren dit ten zeerste, de kwaliteit welke U omschrijft is zeer zeker niet de kwaliteit welke wij onze gasten willen bieden.
Graag vragen wij U om ons een email te sturen met de datum waarop U bij ons heeft gedineerd. Wij gaan dan uitzoeken waar dit heeft kunnen mis gaan.
Graag zoeken wij naar een passende oplossing.
Voor deze bieden wij alvast onze excuses aan.

Graag horen wij van U,

Met vriendelijke gastevrije groet,
Team Tres Luxx
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Gisteren hier gegeten. Was erg rustig twee tafeltjes op het kleine terras waren bezet.
Maar het was ook erg warm. De formule van Tres Luxx maakt dat je een keuze kan maken zowel wat je eet maar ook hoeveel gangen.
Als voor gérecht hadden wij carpaccio. Deze was gewoon zoals het hoort niet spectaculair maar gewoon degelijk. Ik had de coquille met truffelpasta. Deze was erg goed de cuisine van de coquille was perfect.
Als hoofdgerecht de zeebaars en het duo uit de zee ( Zalm en Gamba) precies zoals deze hoort.
De dessert ook ok. Een goede pinot noir rose uit zuid Afrika paste goed bij deze gerechten.
De bediening doet zijn best en door de charmante wijze waarop dit gebeurd vergeef je de kleine foutjes. Prijs kwaliteit klopt
Joanne C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Een 5 gangen menu op. Heerlijk eten! Mooi gepresenteerd. Goede service, erg vriendelijk personeel. Echt een top restaurant!! Zeker een aanrader.
Rik R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Het was voor mijn doen prijzig, maar het geld meer dan waard Ik had een biefstuk die perfect was bereid. De service was uitstekend, ze hadden er ook 'echt' zin in.