Grand Café Toi Toi

9,1
Erg kort
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor een voorstelling bij het naastgelegen theater hebben we bij Toi Toi met zijn achten een hapje gegeten. We hebben online gereserveerd maar ontvangen op de geplande dag een telefoontje van het restaurant met de vermelding dat we aan de hoge tafel zitten en of dat een probleem is in verband met minder validen en of oudere mensen. Netjes.

Het restaurant ziet er gezellig en modern uit, het is deze avond gezellig druk en ook aan de bar is er veel bedrijvigheid. De muziek had wellicht wat zachter gekund maar ach, we zijn jonge mensen.

Omdat we rond half 7 binnen zijn gekomen en de voorstelling al om kwart over 8 begint vraag ik voor de zekerheid even of we het redden om ook een voorgerecht te nemen. Dit wordt even nagevraagd in de keuken en is geen probleem, maar dan krijgen we de gerechten wel redelijk snel na elkaar. We stemmen hiermee in.

Ik heb vooraf de mosterdsoep met spekjes. De mosterd is goed aanwezig en de spekjes lekker ziltig. Het brood wat op tafel wordt geserveerd is ook lekker van smaak.

Als hoofdgerecht heb ik de kabeljauw in een panko korstje, met ravioli en groenten met een witte wijn saus. De kabeljauw is voor mij perfect gebakken. De smaken zijn echter wat minder uitgesproken dan het voorgerecht. De frietjes en de salade die erbij geserveerd worden smaken ook prima.

De gerechten van mijn tafelgenoten zien er ook goed uit en ik hoor alleen maar tevreden geluiden.

Helaas hebben we geen tijd meer voor het nagerecht. De snelheid en de service waarmee men hier werkt is positief het vermelden waard en daardoor perfect te combineren met een bezoekje aan het theater.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten en ruim voldoende.
De sate was super mals, net als de Tournedos. De zalmfilet met spek was ook superlekker. Het garnituur was ook lekker en voldoende alhoewel je evt gewoon nij kunt bestellen.
Bediening super aardig en snel.
Zeker een aanrader om hier weer te gaan eten.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Op een gezellige vrijdagavond in ToiToi beland om hier een hapje te gaan eten met z'n 2en.
GrandCafe Toi Toi bevindt zich op een plein in het centrum van Nijverdal en is mijn inziens the place to be voor een gezellig avondje uit in dit dorp. Het was er ook behoorlijk druk toen wij binnen kwamen, veel eters die later vertrokken naar het naastgelegen theater. Toen wij aan het naborrelen waren, kwamen de meeste trouwens weer terug om hier nog een drankje te doen.
Met brood vooraf begonnen we aan ons hoofdgerecht, dat was een tournedos en een gegrilde ToiToi burger. De tournedos was heerlijk mals en de burger bijna teveel om allemaal op te eten! In positieve zin uiteraard, het smaakte heerlijk, maar de grootte van de burger en de patat die je erbij kreeg, wat een overdaad, maar o zo lekker. De coupe ToiToi met de kletskoppen smaakte prima, evenals de brownie die ik als dessert had. Erg machtig, maar overheerlijk! ToiToi is niet een hoogstaand restaurant om eens goed uit eten te gaan, maar het is dan ook een GrandCafe en de gerechten die je geserveerd krijgt, moet je zeker eens proberen.
De bediening bij Toi is super gastvrij en jolige Joris doet er alles aan om je een leuke avond te bezorgen! De aankleding van dit restaurant is pas vernieuwd, maar zoals altijd erg trendy en hip. Gewoon een leuke, gezellige tent om te zijn. Prijs/kwaliteit-verhouding is door alles gewoon goed te noemen.