Grand Café Time Out

Poelestraat 34-36 9712 KB Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Time Out

Er gaat niets boven de spareribs van Time Out

Het recept van de wereldberoemde spareribs mag dan al 40 jaar hetzelfde zijn, verder heeft de tijd bij Grand Café Time Out niet stil gestaan. Hier is plaats voor iedereen. Stadjer of student, jong of oud, familie of collega; iedereen komt hier samen om gezellig te borrelen, de dag door te nemen en vooral te genieten van de heerlijke saté en bovengenoemde spareribs. Midden in de Poelestraat is het dus één groot feest. Stap hier een keer naar binnen en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Grand Café Time Out

Diverse bushaltes op de Grote Markt, ong. 100 m.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Advies is Damsterdiepgarage.

Maandag t/m zondag 11:00 - 02:00

6,8
Sanna W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met AH restaurantactie lekker gegeten. Als starter mosterdsoep en carpaccio en als hoofdgerecht kogelbiefstuk en sate en alle gerechten waren prima. Ook geen probleem om koffie te krijgen ipv nagerecht. Vriendelijke bediening.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Op een verjaardag van mijn vriend zijn wij met de kinderen met AH actie naar Time out geweest.
Lange wachttijd tussen de gangen (30 min). Voorgerecht carpaccio was goed. Mijn vriend had tomatensoep besteld. Op de menu stond tomatensoep met balletjes. Die waren nergens in de soep te vinden! Dit aan de ober gemeld. Wij hoefden niet voor de soep te betalen. Netjes!
Varkenssaté was redelijk maar met oud/ uitgedroogde sinaasappel en komkommerstukjes op het bord. Zalm was niet lekker. Salades een beetje droog en oud. Tiramisu: daar zat maar 1 koekje in. En het was gewoon een opgeklopte slagroom met oploskoffie. Je moest bijna voor elk gerecht meerprijs betalen. Rekening was erg duur. Prijs-kwaliteitsverhouding klopt dus niet. Wij hebben eerder meerdere keren bij Time out gegeten, maar nooit zo teleurstellend als gisteren.
Lena S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Kwamen voor de high tea zonder te reserveren. De serveerster ging aan de kok vragen of dat wel kon en dat was prima tot (achteraf) onze spijt. Ik wil niet beweren dat we oude restjes kregen maar het was niet te eten. De twee smeersels voor op de scones, zuurder dan citroensap en dan ook nog een soort zure room erbij ipv (traditioneel) ongezoete slagroom. De chocoladetaart was zo smerig, bevatte een hele pot suiker en ik houd van zoet. De appeltaart proefde naar niets. stukjes belegde stokbrood waren weinig spannend. Zeker geen aanrader maar mogelijk mét reservering minder troep.
Vera Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig. We zaten erg gezellig, maar helaas was er op elke gang wel iets aan te merken. Zo was de mosterdsoep niet warm genoeg, zaten er geen ballen in de 'Hollandse tomatensoep met ballen', was de kogelbiefstuk veel te taai en was de licor 43 niet te ontdekken in de huisgemaakte tiramisu. Dat is echt jammer voor zo'n leuke tent!
r. R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Vriendelijk personeel, wachttijd vrij kort. Het ontbrak aan de details bijv biefstuk kruidenboter. Kruidenboter is helemaal gesmoten op het hele bord en de frietjes waren naar mijn idee en van vriendin te knaplerig. Niet zoals het hoort. Dame blanche was lekker. Maar de brownie van een vriendin van me was net 2 plakken chocadecake. Menukaart was best prijzig omdat je kleine bedragen extra per gerecht moesten betalen. Een klein 6je omdat de service wel goed was. Of ik hier nog eens kom? Denk het niet. Er zijn veel betere restaurants met zelfde prijsklasse met betere smaken.
S H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten en ze hebben speelgoed voor de kinderen dus zelf in alle rust gegeten. Komen zeker een keer terug. Standaard AH menu voor €25,- alleen bij sommige gerechten komt er nog een paar eur bij (dit staat aangegeven op de kaart).
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
was goed verzorgd oplettende en snelle bediening, alleen via tijd boeken bleef niet veel over terwijl de zaak lang niet vol zat (beperkt aantal tafels worden vrij gehouden voor aanbiedingen waarschijnlijk)
j.e.hazenberg .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wat ik erg jammer vond is dat je bij iedere gerecht wat je nam nog een klein bedrag moet bij betalen. Maak het bedrag dan hoger dan komt de suprice op de kassabon minder hard aan.
Verder vond ik leuk dat je na het eten nog lekker aan de bar kan zitten
jj.sloots .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben hier op een mooie zonnige zondag gegeten Met de restaurant actie van AH Wij hebben buiten gegeten en het eten was goed. Niet veel keuze . Wat wij hebben gegeten was goed.
Joop en Maria.
Esmeralda K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Wel af en toe wat langer wachten, maar het was ook druk. Vriendelijk personeel, mooi plaatje in de schaduw op het terras.
S S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We zaten op het terras, duurde lang voordat we geholpen werden... toen we uiteindelijk onze drankjes hadden besteld is er wel drie keer een jongen uit de bediening naar ons toe gekomen met verkeerde drankjes aangezien hij de tafelnummers duidelijk niet uit zijn hoofd kende. Toen uiteindelijk de goede drankjes gebracht waren... was het helaas cola zonder prik. Ons eten was er sneller, maar erg teleurstellend. Aan de tonijn salade zat een gekke smaak en aan de hamburger was duidelijk te proeven dat hij recht uit de diepvries kwam, met harde stukjes erin en droge plakken kaas erop.. Toen wij dit aangaven bij de bediening werd hier niks mee gedaan. Niet voor herhaling vatbaar dus.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Na een slechte ervaring bij Het Pakhuis wezen dineren bij Grand Café Time Out rond 9 uur. Ondanks het late tijdstip, konden wij gewoon aanschuiven om hier te gaan eten. Wij werden vrij snel geholpen en hadden binnen 15 minuten ons voorgerecht en 20 minuten daarna ons hoofdgerecht. Soep vooraf, courgettesoep en mosterdsoep, die prima te doen was, de courgettesoep was echter vrij smaakloos. Het hoofddiner volgde snel hierna (zoals eerder genoemd 20 minuten later). Hierbij hadden wij een lamstoofpotje (Irish Stew) en spareribs besteld. Bij de lamstoofpot was aardappelpuree ook erg lekker geweest, maar de aardappeltjes waren ook goed te doen. De portie spareribs waren voor mijn doen erg veel. Er lagen 3 grote stukken spareribs en ook aan aardappelen, groenten was geen gebrek. Op zich prima dus, alleen voor mij wat teveel. Ook vond ik dat er erg veel vet aan de spareribs zaten en dat ze vrij droog waren. Al met al, een prima restaurant met een goede bediening en snelle service.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gister feestje in Time Out bijgewoond. Cabaret Diner! Leuk origineel en gezellig. Het eten was (zeker gezien het zo druk was) heerlijk! Want zoveel tegelijkertijd uitserveren is een kunst. Ben een biefstukliefhebber en de geserveerde biefstuk was TOP! Lekker mals en perfect "medium rare"

Voorgerecht en nagerecht lekker en leuk geserveerd op "eigentijdse" etagiere.
We hebben genoten!
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We waren op zoek naar een terras in de zon en kwamen bij Time Out terecht. We besloten om van de gelegenheid gebruik te maken en meteen wat te eten.
We kozen voor een proeverij aan voorgerechten (mosterd soep, zalm met zeekraal flammkuche en carpaccio) welke allemaal goed maar niet heel bijzonder waren. Als hoofdgerecht de gefrituurde gamba’s met spareribs. Deze laatste waren aan de droge kant, hoewel de ruime porties een hoop goed maakte. Qua garnituur bleef het wel wat achter met gekookte bloemkool en een weinig originele ijsberg-coleslaw. Het meubilair is overigens allemaal wat achterhaald.
Al met al een goede terrashap voor een zomerse dag.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
We waren dinsdag 1 maart in Time Out met een eetbon. We konden kiezen uit twee gerechten. De wijn die we bestelden vonden we niet lekker. (wijn van de tab met en prikkelende bijsmaak). We hadden een karaf genomen. We hebben grof moeten betalen voor de wijn (€ 24,00). Er werd niet ingegaan op onze klacht dat het door ons niet lekker werd gevonden. Misschien een tip: Een andere wijn aanbieden. En ons even laten voorproeven. Het eten was fantasieloos. Bloemkool met pesto. En een salade die niet toereikend was voor ons vieren.
mary D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met een gekregen belevenis bon belandden we voor de lunch bij Time Out. Met zo'n bon moet je van tevoren reserveren, en dat was geen probleem. We namen eerst een prima cappuccino en vervolgens kwam de lunch: klein kopje mosterdsoep, prima op smaak en niet te zout en twee sandwiches. Heel jammer was dat het brood niet vers was. Waarom niet, op vrijdagmiddag 13.00 uur mag je toch vers brood verwachten?
Vriendelijke maar wat plichtmatige bediening.
hejohan .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Het 3-gangen diner van AH was erg smakelijk en mooi opgemaakt.
De lekkere (1 1/2 ons) malse biefstuk kon zelfs voor mijn eenhandige man in de keuken gesneden worden. De mosterdsoep was erg lekker, de warme groenten en koude groenten prima en de patat smaakte ook goed. Het toetje dame blanche was een heerlijke afsluiter. We komen er zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Goede service en dat hield in dat we iets anders mochten kiezen omdat we uit de samengestelde kaart niet konden kiezen lekker eten en de sfeer was prima
jvanaken56 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Er was nagenoeg geen keuze , 1 vleesgerecht, 1 vegetarisch gerecht en 1 visgerecht.
Kwaliteit van het eten was goed,helaas waren de groenten en sausjes ver onder de maat.
Beetje wittekool, frietjes en wat mix-salade.....dat was het dan.
Prijs/kwaliteit dus niet in verhouding.
Cafe was erg rumoerig, luidruchtige uitgangsklanten en tv-kijkers, dus niet even lekker relaxt uit eten.
Pluspuntje was de vriendelijkheid van het (jonge) personeel.
PennyB .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
We maakten gebruik van de AH-kaart en dat betekende een aparte menukeuze. De champignonsoep smaakte wel maar de croutons smaakten wat muffig. De wijtingfilet smaakte prima als ook de Dame Blanche. Al met al goed gegeten. We hadden er al eerder gegeten, toen zaten we in het voorste gedeelte. Nu zaten we in het achter deel: een soort pijpenla. Dat doet wat kantineachtig aan voornamelijk door de stoelen. Vonden het voorin gezelliger. bediening was vriendelijk en de tijd tussen de gangen was precies goed.