Grand Café Time Out

Poelestraat 34-36 9712 KB Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Time Out

Er gaat niets boven de spareribs van Time Out

Het recept van de wereldberoemde spareribs mag dan al 40 jaar hetzelfde zijn, verder heeft de tijd bij Grand Café Time Out niet stil gestaan. Hier is plaats voor iedereen. Stadjer of student, jong of oud, familie of collega; iedereen komt hier samen om gezellig te borrelen, de dag door te nemen en vooral te genieten van de heerlijke saté en bovengenoemde spareribs. Midden in de Poelestraat is het dus één groot feest. Stap hier een keer naar binnen en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Grand Café Time Out

Diverse bushaltes op de Grote Markt, ong. 100 m.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Advies is Damsterdiepgarage.

Maandag t/m zondag 11:00 - 02:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Time Out

Manoy T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Omdat we alledrie de gerechten in een keer besteld hadden hoefden we nooit erg lang te wachten. Inrichting was ook erg leuk, de tafels waren niet zo groot omdat het ook dienst doet als café maar alles paste er wel op.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heerlijk gegeten voor goede prijs met aardige bediening. we zaten wel dicht bij de keuken, dit was tevens een overleg plek voor personeel, dit is een aandachtspuntje
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was heerlijk en gezellig en de bediening was top. Het enige wat een beetje tegenviel was toch de rekening. Je hebt dan de tweede gratis met AH maar het tikt toch aan met drankjes en extra toeslagen met bepaalde gerechten. Maar daar is het restaurant niet voor verantwoordelijk, dat hebben we zelf gekozen.
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Goede sfeer - zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Eten was redelijk goed - al had ik een vismes verwacht bij de zalmmoot en geen steakmes. De biefstuk was een beetje aan de taaie kant, maar de rest was goed, En de opmaak van de gerechten was prachtig.
J B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De prijzen voor AH actie: extra betalen voor je keuze zie ik liever verwerkt in de menu kaart. Dus niet +€2,00 uur bijvoorbeeld. Dit geeft een vertekend beeld.
Tafeltjes wel erg klein, niet allemaal echt privé.
Personeel krijgt een dikke pluim!
Diederick B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren erg lekker bereid. Service was goed het wat alleen erg druk in het restaurant dus wel een beetje rumoerig.
ina.vanzalen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Keuze uit verschillende hoofd, voor en nagerechten. Goede bediening.
We mochten zelf een plekje uitzoeken waar we wilden gaan zitten, kon ook buiten aangezien het mooi weer was.
tieny V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij vonden de tijd tussen het voorgerecht naar het hoofdgerecht wat te lang duren.
Maar verder een prima sfeer,fijn personeel en de gerechten prachtig opgediend .
Echt een aanrader dus.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We waren met 3 personen en 1 moest van de gewone kaart kiezen. Waarom ook niet gewoon de AH-kaart en het bedrag betalen? Dat hadden wij wat plezieriger gevonden.
Marinus B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima verzorgd leuke bediening je kunt er goed eten goede sfeer komen vast weer een keertje terug je kan op de AH menu een aanvulling krijgen voor een kleine bijdrage.
jaefalke .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
AH menu
Sate was taai en niet heet
Atjar uit een potje, kroepoek erbij
Warme groente was net té hard en niet heet
Frietjes waren prima
We zaten buiten onder een warmtelamp en dat was fijn
Interieur beetje oubollig

Wat mij betreft zeker geen aanrader!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Reninge minpunt ongevraagd met de rekening komen maar wel lekker gegeten.zeer de moeite waardvlotte bediening en vriendelijk
T S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
het eten was prima ,vooral ook het bavaroistoetje was erg lekker en leuk opgediend
de locatie en bediening was ook heel goed
Sanna W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met AH restaurantactie lekker gegeten. Als starter mosterdsoep en carpaccio en als hoofdgerecht kogelbiefstuk en sate en alle gerechten waren prima. Ook geen probleem om koffie te krijgen ipv nagerecht. Vriendelijke bediening.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Op een verjaardag van mijn vriend zijn wij met de kinderen met AH actie naar Time out geweest.
Lange wachttijd tussen de gangen (30 min). Voorgerecht carpaccio was goed. Mijn vriend had tomatensoep besteld. Op de menu stond tomatensoep met balletjes. Die waren nergens in de soep te vinden! Dit aan de ober gemeld. Wij hoefden niet voor de soep te betalen. Netjes!
Varkenssaté was redelijk maar met oud/ uitgedroogde sinaasappel en komkommerstukjes op het bord. Zalm was niet lekker. Salades een beetje droog en oud. Tiramisu: daar zat maar 1 koekje in. En het was gewoon een opgeklopte slagroom met oploskoffie. Je moest bijna voor elk gerecht meerprijs betalen. Rekening was erg duur. Prijs-kwaliteitsverhouding klopt dus niet. Wij hebben eerder meerdere keren bij Time out gegeten, maar nooit zo teleurstellend als gisteren.
Lena S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Kwamen voor de high tea zonder te reserveren. De serveerster ging aan de kok vragen of dat wel kon en dat was prima tot (achteraf) onze spijt. Ik wil niet beweren dat we oude restjes kregen maar het was niet te eten. De twee smeersels voor op de scones, zuurder dan citroensap en dan ook nog een soort zure room erbij ipv (traditioneel) ongezoete slagroom. De chocoladetaart was zo smerig, bevatte een hele pot suiker en ik houd van zoet. De appeltaart proefde naar niets. stukjes belegde stokbrood waren weinig spannend. Zeker geen aanrader maar mogelijk mét reservering minder troep.
Vera Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig. We zaten erg gezellig, maar helaas was er op elke gang wel iets aan te merken. Zo was de mosterdsoep niet warm genoeg, zaten er geen ballen in de 'Hollandse tomatensoep met ballen', was de kogelbiefstuk veel te taai en was de licor 43 niet te ontdekken in de huisgemaakte tiramisu. Dat is echt jammer voor zo'n leuke tent!
r. R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Vriendelijk personeel, wachttijd vrij kort. Het ontbrak aan de details bijv biefstuk kruidenboter. Kruidenboter is helemaal gesmoten op het hele bord en de frietjes waren naar mijn idee en van vriendin te knaplerig. Niet zoals het hoort. Dame blanche was lekker. Maar de brownie van een vriendin van me was net 2 plakken chocadecake. Menukaart was best prijzig omdat je kleine bedragen extra per gerecht moesten betalen. Een klein 6je omdat de service wel goed was. Of ik hier nog eens kom? Denk het niet. Er zijn veel betere restaurants met zelfde prijsklasse met betere smaken.
S H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten en ze hebben speelgoed voor de kinderen dus zelf in alle rust gegeten. Komen zeker een keer terug. Standaard AH menu voor €25,- alleen bij sommige gerechten komt er nog een paar eur bij (dit staat aangegeven op de kaart).
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
was goed verzorgd oplettende en snelle bediening, alleen via tijd boeken bleef niet veel over terwijl de zaak lang niet vol zat (beperkt aantal tafels worden vrij gehouden voor aanbiedingen waarschijnlijk)