Over restaurant Grand Café Time Out

Er gaat niets boven de spareribs van Time Out

Het recept van de wereldberoemde spareribs mag dan al 40 jaar hetzelfde zijn, verder heeft de tijd bij Grand Café Time Out niet stil gestaan. Hier is plaats voor iedereen. Stadjer of student, jong of oud, familie of collega; iedereen komt hier samen om gezellig te borrelen, de dag door te nemen en vooral te genieten van de heerlijke saté en bovengenoemde spareribs. Midden in de Poelestraat is het dus één groot feest. Stap hier een keer naar binnen en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Grand Café Time Out

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Na een slechte ervaring bij Het Pakhuis wezen dineren bij Grand Café Time Out rond 9 uur. Ondanks het late tijdstip, konden wij gewoon aanschuiven om hier te gaan eten. Wij werden vrij snel geholpen en hadden binnen 15 minuten ons voorgerecht en 20 minuten daarna ons hoofdgerecht. Soep vooraf, courgettesoep en mosterdsoep, die prima te doen was, de courgettesoep was echter vrij smaakloos. Het hoofddiner volgde snel hierna (zoals eerder genoemd 20 minuten later). Hierbij hadden wij een lamstoofpotje (Irish Stew) en spareribs besteld. Bij de lamstoofpot was aardappelpuree ook erg lekker geweest, maar de aardappeltjes waren ook goed te doen. De portie spareribs waren voor mijn doen erg veel. Er lagen 3 grote stukken spareribs en ook aan aardappelen, groenten was geen gebrek. Op zich prima dus, alleen voor mij wat teveel. Ook vond ik dat er erg veel vet aan de spareribs zaten en dat ze vrij droog waren. Al met al, een prima restaurant met een goede bediening en snelle service.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gister feestje in Time Out bijgewoond. Cabaret Diner! Leuk origineel en gezellig. Het eten was (zeker gezien het zo druk was) heerlijk! Want zoveel tegelijkertijd uitserveren is een kunst. Ben een biefstukliefhebber en de geserveerde biefstuk was TOP! Lekker mals en perfect "medium rare"

Voorgerecht en nagerecht lekker en leuk geserveerd op "eigentijdse" etagiere.
We hebben genoten!
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We waren op zoek naar een terras in de zon en kwamen bij Time Out terecht. We besloten om van de gelegenheid gebruik te maken en meteen wat te eten.
We kozen voor een proeverij aan voorgerechten (mosterd soep, zalm met zeekraal flammkuche en carpaccio) welke allemaal goed maar niet heel bijzonder waren. Als hoofdgerecht de gefrituurde gamba’s met spareribs. Deze laatste waren aan de droge kant, hoewel de ruime porties een hoop goed maakte. Qua garnituur bleef het wel wat achter met gekookte bloemkool en een weinig originele ijsberg-coleslaw. Het meubilair is overigens allemaal wat achterhaald.
Al met al een goede terrashap voor een zomerse dag.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
We waren dinsdag 1 maart in Time Out met een eetbon. We konden kiezen uit twee gerechten. De wijn die we bestelden vonden we niet lekker. (wijn van de tab met en prikkelende bijsmaak). We hadden een karaf genomen. We hebben grof moeten betalen voor de wijn (€ 24,00). Er werd niet ingegaan op onze klacht dat het door ons niet lekker werd gevonden. Misschien een tip: Een andere wijn aanbieden. En ons even laten voorproeven. Het eten was fantasieloos. Bloemkool met pesto. En een salade die niet toereikend was voor ons vieren.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met een gekregen belevenis bon belandden we voor de lunch bij Time Out. Met zo'n bon moet je van tevoren reserveren, en dat was geen probleem. We namen eerst een prima cappuccino en vervolgens kwam de lunch: klein kopje mosterdsoep, prima op smaak en niet te zout en twee sandwiches. Heel jammer was dat het brood niet vers was. Waarom niet, op vrijdagmiddag 13.00 uur mag je toch vers brood verwachten?
Vriendelijke maar wat plichtmatige bediening.
Hejohan .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Het 3-gangen diner van AH was erg smakelijk en mooi opgemaakt.
De lekkere (1 1/2 ons) malse biefstuk kon zelfs voor mijn eenhandige man in de keuken gesneden worden. De mosterdsoep was erg lekker, de warme groenten en koude groenten prima en de patat smaakte ook goed. Het toetje dame blanche was een heerlijke afsluiter. We komen er zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Goede service en dat hield in dat we iets anders mochten kiezen omdat we uit de samengestelde kaart niet konden kiezen lekker eten en de sfeer was prima
Jvanaken56 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Er was nagenoeg geen keuze , 1 vleesgerecht, 1 vegetarisch gerecht en 1 visgerecht.
Kwaliteit van het eten was goed,helaas waren de groenten en sausjes ver onder de maat.
Beetje wittekool, frietjes en wat mix-salade.....dat was het dan.
Prijs/kwaliteit dus niet in verhouding.
Cafe was erg rumoerig, luidruchtige uitgangsklanten en tv-kijkers, dus niet even lekker relaxt uit eten.
Pluspuntje was de vriendelijkheid van het (jonge) personeel.
PennyB .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
We maakten gebruik van de AH-kaart en dat betekende een aparte menukeuze. De champignonsoep smaakte wel maar de croutons smaakten wat muffig. De wijtingfilet smaakte prima als ook de Dame Blanche. Al met al goed gegeten. We hadden er al eerder gegeten, toen zaten we in het voorste gedeelte. Nu zaten we in het achter deel: een soort pijpenla. Dat doet wat kantineachtig aan voornamelijk door de stoelen. Vonden het voorin gezelliger. bediening was vriendelijk en de tijd tussen de gangen was precies goed.
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
AH menu, lekkere mosterdsoep, de biefstuk was medium en de andere net niet, was niet gevraagd hoe we die wilden, - puntje, toetje was heerlijk en gedecoreerd met een groot stuk creatief gesmolten chocolade. Bediening was vlot en aardig. Mooie bruincafé inrichting.
Dijk2 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Wij hadden het AH menu dat was erg lekker en voldoende van alles.
Ook de bediening was erg goed alsmede de gehele sfeer in het café en onder het personeel.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Mosterdsoep als vooraf die erg lekker was. Vervolgens steak op een bedje van spinazie. De spinazie vond ik persoonlijk heel erg lekker. Steak vind ik altijd lekker ???? als toetje broodtaart, klinkt vies maar is echt een aanrader.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk 3-gangen AH-menu. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Erg druk aan het begin van de avond, maar merk je weinig van!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Alles was naar wens
Bediening en eten .
We hadden de ah 2e diner gratis en je had een speciaal menu
Prima!
We gaan zeker een keer weer heen
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Super lekker gegeten met de AH bon
Mosterdsoep , biefstuk in pepersaus en dame blanche
vriendelijke en vlotte bediening
Ga zo door
Fam Bloem en Gelling
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Ik vond het eten heerlijk, vooral het toetje! We moesten wel lang wachten op het eten. Ook is het jammer dat je een hele kleine kaart hebt als je met de ah bon eet.
Pastorien .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
De bediening was super en de gerechten lekker. Beide voorgerechten vond ik niet lekker , geen probleem, ik kreeg een klein mandje stokbrood met kruidenboter, prima!!
Linda.kroeze .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gisteren lekker gegeten bij Time Out! Vriendelijk personeel! We aten via de AH actie, prima en lekker. In het gedeelte waar wij zaten (voorin) zit je wel heel dichtbij andere tafeltjes/gasten, vandaar de 5 voor het decor, volgende keer zou ik wel achterin willen zitten, we komen in ieder geval zeker terug!
Roodie61 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het eten was goed, mooie porties. De bediening was ook erg goed, vriendelijke mensen met een lach op hun gezicht.
Alcapachino .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Laatst een stoofpotje gehad, veel te zout en gewoon niet lekker. Bediening maakte het goed door een gratis biertje te geven....al met al OK.