Grand Café The Dutch Admirals

Meer informatie over restaurant Grand Café The Dutch Admirals

7,1
StepheniBaska .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Na een koude strandwandeling samen met mijn vrouw hier echt goed gegeten. Zoals ik mij van een vorige keer kon herinneren, een plezierige en vriendelijke ontvangst. De voorgerechten die wij namen, trio Dutch, zalm, garnalen en paling en mijn vrouw garnalen piri piri, niet uitzonderlijk maar goed. De hoofdgerechten waren zonder meer heel goed, tonijn voor mijn vrouw, die was werkelijk fantastisch, ik de kibbeling van kabeljauw haas, ook gewoon goed.

De zaak ligt bijna in de duinen en je hebt dus een mooi uitzicht over de zee en in ons geval een schitterende zonsondergang. Lees hier en daar wat over de inrichting, vind dat wel meevallen, ook zijn er uitstekende zitjes met chesterfield stoelen en banken om met een klein gezelschap te borrelen. Het is niet de goedkoopste zaak om een visje te eten maar zeer zeker de moeite waard. Naar ik aanneem een echtpaar, die de zaak runt zijn zeer plezierige mensen met een hoog service gevoeligheid gehalte, erg plezierig. En ook handig gratis parkeren direct bij het restaurant.
Apvt .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Slecht gegeten. De garnalencocktail zat zoveel saus op, dat je de garnalen niet meer proefde. Iersche biefburger die het vuur maar net gezien had. Sla met een rare smaak, de kipsate was wel lekker en de oma frieten ook. De garnalencocktail was nog niet op en de borden met het eten kwamen er al aan. Het is ook wel zo netjes om bij het afruimen even te vragen of het allemaal gesmaakt heeft!!! Het ziet er ook allemaal verwaarloosd uit. Misschien een idee om op het terras het onkruid is te verwijderen en een tafelkleedje met een bloemetje doet ook al wonderen. En dan misschien een x de ramen wassen dat je gewoon naar buiten kunt kijken. Nee, ons zien ze hier niet meer. Dit restaurant heeft een goede locatie maar op deze manier geen bestaansrecht.
Kr00nbrt .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten in Grand café "The Dutch Admirals". Wij, mijn vrouw en ik, namen allebei heldere vissoep vooraf. Deze had een zeldzaam zuivere smaak. Je proefde de zee. Ook al was de soep helder er zaten veel stukje smakelijke vis in. Zelf heb ik vervolgens drie heerlijk gebakken slibtongetjes gehad en die waren nog best groot. De kibbeling van mijn tafeldame was al even vers en smaakte eveneens voortreffelijk. Daarbij kregen we "oma's" friet. Zelf gesneden en voorgebakken. Kortom een heerlijke maaltijd rechttoe rechtaan, eerlijk vers en perfect klaargemaakt. Het toetje was een vergissing. Ik had het kunnen weten want onze gastheer had vooraf al aangekondigd dat hij het niet zelf gemaakt had. De omgeving. Zittend, uit de wind , op een terras op de eerste verdieping uitkijken over de Noordzee met de Zuidpier van IJmuiden aan de ene kant of wel over het jachthaventje "Seaport marina" aan de andere kant. Wat wil je meer? Ìk heb er geen last van, maar er zijn ongetwijfeld mensen die zich storen aan het feit dat het gebouw wel een likje verf kan gebruiken. Zelf zou ik rustig een negen willen geven voor de omgeving maar om andere potentiële gasten niet op het verkeerde been te zetten toch maar een acht. De bediening was gastvrij warm, persoonlijk èn informeel. O ja ik zou bijna vergeten, als gast van het restaurant kan je gratis parkeren op het terrein van de jachthaven.
Motorsailer .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Een prachtige locatie met deels uitzicht op zee en deels op de jachthaven.Het restaurant heeft weinig concurrentie in de buurt en kritieken op Iens zullen dasrom weinig invloed hebben.Negatieve kritiek is er ook niet veel te leveren, hooguit dat de hard werkende vrouw in de bediening het op het hoogtrpunt van de avond in haar eentje bijna niet aan kon.Daardoor duurde het een en ander wat te lang.Maar ik weet drommels goed hoe moeilijk het is in te schatten hoeveel mensen er komen en of het uit kan om een extra personeelslid in te huren.
Toen we het eten eenmaal hadden was het uitstekend en het was snel op.
Het zijn aardige mensen en ze ktijgen het abdoluut aan de praat,daar ben ik vsn overtuigd

Ina D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
gelukkig heeft dit restaurant sinds enige tijd nieuwe eigenaren, want onder de vorige was het niet veel soeps..
Leuke mensen ook, niet te formeel, maar ook niet te amicaal. Uitzicht over zee en jachthaven; heerlijke plek om te vertoeven. Eerst lekker geborreld op het terras en het was geen enkel problem om daar te blijven zitten voor het diner. Vooraf genoten van heerlijk malse inktvisringen, echt super; vergezeld door een heerlijke alioli! Manlief kreeg een flink bord met Hollandse garnalen, gerookte zalm en gerookte paling. Ook hij genoot! Daarna kreeg hij varkenshaas met brie en ik ging voor de gebakken mosselen. Alleen maar verse groenten, heerlijk gevarieerd, echt top!! Geen plek meer voor een toetje, maar een goed verzorgd kopje koffie en thee. Echt een aanrader, alleen de prijzen zijn wat aan de hoge kant, dit geldt voor zowel eten als drankjes. Tip: zorg voor een up-to-date website met een eigen gezicht. Nu lijkt het nog erg op de site van de vorige eigenaren en dat zal zeker mensen afschrikken!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Lekker gegeten maar de bediening was wel een beetje bijzonder. Ze maakten flauwe grapjes en gedroegen zich wel erg informeel. Omdat we gezellig met een groepje uit eten waren, was het niet erg dat ze wat traag waren. Ik kreeg echter niet het idee dat ze graag aan ons wilden verdienen, want we moesten vragen om het dessert en kwamen niet meer terug voor evt. koffie/thee. Dat hebben we dan ook maar thuis gedronken. Verder had ik het ook wel gewaardeerd wanneer ze 10 ipv 8 sneetjes brood hadden geserveerd toen we vooraf brood bestelden, aangezien we met 5 personen waren. Tonijn en schol was lekker mals en goed klaar gemaakt. Niet veel op aan te merken.