Grand Café Ter Nose

Markt 6 4531 EP Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Ter Nose

Ervaar eerlijke passie

Zeeuws, zilt, zoet, zalig. Met deze woorden viert Grand Café Ter Nose het leven. Regelmatig organiseren zij bijzondere avonden waar jij verwend wordt met een uniek menu. Buiten deze avonden is het op ‘gewone’ dagen altijd feest met meerdere, uitgebreide kaarten. Een dagkaart, avondkaart en ook nog een driegangenmenu dat iedere maand wisselt. Kun je niet kiezen? Eet dan gewoon mee met de chef. Hij regelt ook nog een High Tea of High Wine voor je.

Meer informatie over restaurant Grand Café Ter Nose

Dinsdag 11:00 - 18:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Ter Nose

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima gegeten, leuk om te zitten,vlotte bediening. Alleen jammer dat de porties friet zo klein zijn en dat je voor een extra portie 1,75 moet betalen.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ondanks vertraging door autopech van twee uur nog vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten ! Top!
w B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij zijn hier al meerdere keren geweest/altijd super tevreden!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
gastvrij/gezellig/vriendelijke bediening/lekker eten en drinken. Voor herhaling vatbaar.
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Mijn vriendin en ik hebben hier heerlijk gegeten, zittend op het terras. De tafeltjes staan niet te dicht op elkaar, wat de nodige privacy geeft. Ik vond het prettig dat ik niet persé een voor- en hoofdgerecht hoefde te kiezen, maar ook twee voorgerechten kon nemen. Zowel de gerechten met vlees als de vegetarische gerechten waren vers en goed bereid. De biefstuk was echt medium gebakken, zoals gevraagd. Prettige bediening en leuke suggesties, zoals het toetje dat niet op de kaart stond vermeld. Kortom, een prima eetgelegenheid!
frankjes .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Leuke zaak met eigentijds interieur. Meer restaurant dan café. Genoten van een prima verzorgde high tea. We hadden een aangename middag in alle rust. Puntje van aandacht was de volgorde van de gerechtjes. Na uitgebreide zoetigheden (meestal de afsluiter) kwam er nog een hartige gang. Zeker een aanrader. We komen zeker nog eens terug.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Superlekker gegeten, de eye-rib als voorgerecht was zeer goed, net als de biefstuk. De borden zijn mooi opgemaakt en de hoeveelheden goed. Mooie entourage, leuke locatie...alles top!