Grand Cafe Taste

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Op het gezellige horecaplein gelegen terras met mooi aangrenzend hoofdgebouw (oude fabriek). Relaxte uitstraling met loungebanken. Uiterst vriendelijke bediening, in voor een praatje. De huiswijnen zijn zeer oke. We bestelden alle vier de sateschotel die prima in orde was en ruim voldoende. Origineel opgediend ook. Alles voor redelijke prijzen.
Dikbuikje .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De positieve recensies staan haaks op onze ervaringen. Op n zaterdagavond vrij vroeg een tafel voor 4 gereserveerd. Toen wij binnen kwamen waren er 2 tafels bezet, de rest was allemaal gereserveerd. In totaal ca 36 - 40 couverts. Doch keuken kon dit niet aan.

Onze voorgerechten (tomatensoep en voorgerecht met asperges en zalm) kwamen heel snel op tafel. De hoofdgerechten vervolgens pas na een dik uur. Toen wij vroegen/klaagden waarom t zo lang duurde was t antwoord: " Dat komt omdat u een voorgerecht heeft besteld. Dan wachten wij tot u t op heeft, dan pas wordt t bonnetje voor t hoofdgerecht opgehangen en zoals u ziet zit de tent vol, dus die bestellingen worden eerst afgehandeld". Wij waren te verbaasd om hierop een serieus antwoord te geven! Vervolgens werd gemeld dat onze borden nu werden opgeschept, doch echter nog n kwartier moeten wachten. Dan de kwaliteit vd 4 hoofdgerechten:

De risotto met kreeftsaus en garnalen was erg zout, totaal doorgekookt en papperig, en t was meer vis met risotto, dan risotto met vis. Absoluut geen aanrader. Ook vond ik de portie erg klein, doch t was niet lekker dus niet opgegeten. De roseval aardappeltjes bij de lamsrack waren eveneens papperig, de lamsstoof zout. Het aspergegerecht was niet bijzonder, vlak van smaak, en de gegrilde plakken ham die over de asperges waren gedrapeerd, waren qua opmaak alles behalve appetijtelijk.
Het enige gerecht dat qua opmaak en smaak ok was, was de diamanthaas uit t verrassingsmenu. Bestel dus niet a la carte in deze tent.
Qua decor: ruimte is vrij strak en niet echt gezellig. De akoestiek is slecht cq weinig demping waardoor je elkaar, toen de tent vol zat, amper kon verstaan. Het personeel is vrij informeel qua gedrag en kleding, ik vind t persoonlijk niet prettig om tegen baggy spijkerbroeken, zeker bij de oudere dames. Een sloof zou een stuk netter en eleganter staan. Kortom: ons zien ze hier niet meer terug.

Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. In 1 woord heerlijk! We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Naast een hele vriendelijke en attente bediening, was het eten heerlijk. Mooi opgemaakt en prima van smaak. De kalfssucade was overheerlijk. Wij komen zeker nog eens terug.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Erg gastvrij en kindvriendelijk restaurant. Het eten was lekker en de service liet niets te wensen over. (Onze zoon voelde zich onwel, te veel gegeten en gedronken en men leefde erg met hem mee). Ook de inrichting was heerlijk rustig, sfeervol en huiselijk.
Cas En Renate .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Vandaag met 5 personen gaan eten. Personeel is zeer vrolijk en sympathiek, voelt de sfeer van de groep goed aan!
Zelfs saté met friet wordt prachtig gepresenteerd en is uitzonderlijk goed van smaak. Drie gangen verassings menu was perfect gedresseerd, geportioneerd en erg lekker. Service met een big smile zodat je je direct welkom voelt.
Al bij al een ontspannen, gezellige en lekkere maaltijd.
Rik H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vanmiddag geluncht bij Grand Café Taste. Mooi terras met prettige stoelen en veel mooie plekjes in de zon.
Al snel werden we geholpen door de vriendelijke gastvrouw. Zij nam onze drankjes op, gaf ons de lunchkaart en maakte een gezellig praatje waarbij je het gevoel kreeg alsof je haar al maanden kende.
Qua lunch konden we veel verschillende kanten op. Wij kozen voor een broodje carpaccio en een salade met biefstuk reepjes. Beiden waren ontzettend lekker en prima in verhouding met de prijs.
Het fijne aan ons bezoek aan Taste was het feit dat de bediening alles opmerkte. Wij hoefden niet te roepen of te zwaaien wanneer wij nog iets wilden drinken; de bediening stelde dit zelf op tijd voor.
Wij komen hier zeker vaker!
Eliëtte E.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Vanavond voor de eerste keer gaan eten hier, hondje was ook mee...werkelijk een geweldig warm welkom. Meteen water voor de hond en koekjes, maar die vond ze niet lekker dus werd het potje met luxe koekjes aangesproken. De avond kon voor Floortje al niet meer stuk. De eigenaresse en het personeel zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten is van een prima kwaliteit met een prima prijs verhouding. Top. Vervolgens kom je op het toilet nog diverse heerlijke parfums tegen, heel verrassend. Kortom, wij komen hier zeker terug. Nog nooit zo welkom gevoeld.
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Het noodweer was net achter de rug en de bediening van Taste was druk in de weer om tafels en stoelen weer droog te maken. Wij kozen dus voor het terras op deze warme avond. Vooraf hadden we een (rivier)kreeftsoep (zelden zo'n goede gegeten, alles klopte) en een trio van garnaal (bitterbal, bisque en butterfly garnalen) die ook heerlijk weg hapte. Op advies van de bediening een heerlijke cabernet sauvignon uit Nieuw-Zeeland erbij. Ook de hoofdgerechten (trio van lam en tournedos met truffeljus) waren perfect, zowel qua opmaak als smaak. Hierbij als wijn op advies een passende en warmbloedige Crianza. Voor een dessert was geen plaats meer in onze magen. Het is ons hier heel erg goed bevallen. Amicale maar professionele bediening en een koksbrigade die voor een schappelijke prijs goede spullen weet in te kopen en te presenteren. Jammer dat een pleintje verderop een plaatselijke dj de hele avond keiharde muziek stond te 'draaien' als verhoging (?) van de feestvreugde bij het slot van de Avondvierdaagse.....
Pollepel78 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij Taste! Wat een vriendelijkheid en wat een feest voor de kinderen! Ze mochten hun eigen ijsje maken in de keuken. Ze hebben genoten! Echt super en we komen zeker terug. En een echte aanrader voor degenen die er nog niet zijn geweest. Groetjes Fam. van Unen
Jacquelinejohn .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
We hebben het verrassings menu gehad, was van a tot z heerlijk.
De aankleding top en de dames en heren van Taste verdienen een dik compliment. Top !!