Grand Café 't Regthuys

Duur
Erg lang
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen weekend hier met een gezelschap gegeten. Wat duurde het allemaal lang voordat je je eten kreeg. Bovendien was het eten lauw. Eentje stuurde zijn bord terug omdat het eten koud was en kreeg een warm bord terug (wel jammer dat het eten wat er op lag toen nog koud was). Voor 4 personen een glas friet en aardappelen, wel heel karig hoor, iedereen 3 frietjes. Geen een keer gevraagd heeft u voldoende of smaakt het. De zaak zat niet eens vol, hoelang hadden we dan wel niet op alles moeten wachten. Apfelstrudel is ijs en slagroom een een gebakken appelschijfje. Dit verwacht je als niet ijsliefhebber niet. Nee voor ons nooit meer, een hele dikke onvoldoende voor dit restaurant.
Michaelasdf .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Afgelopen weekend hier gedineerd, wat een lekker eten! Mijn voorgerecht was de Zalm en Gamba Combinatie, erg lekker! Als hoofdgerecht hadden we de surf en turf en de dorade. Heerlijk!
Theadorus .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heel kan ik heel kort over zijn. Leuk om een wijntje te drinken, maar voor eten moet je toch echt ergens ander zijn. Wat een aanfluiting! Eten uit blik, niet vers en ga zo maar door. Dan heb ik het nog niet eens over de bediening gehad, dat is echt vreselijk. Staan ze trouwens ook om bekend.
Wijnkeuze is oevrigens prima, maar zoals aangegeven, moet je het daar vooral bij laten.
Doppenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
vooraf ; tartaar van zalm, smakelijk bereid
hoofdgerecht; spies van Black Angus rund uit de Big Green Egg, super lekker mals, verse salade erbij met heerlijk droge frietjes en kriel aardappeltjes.
dessert; chocolade cake in koffie kop m warme chocolade binnenin en een bolletje vanille ijs erbij.
Dit alles v d prijs van € 25,- doe het maar eens na, net zo goed bereid!
SabR .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Gezien het aanbod restaurants in nijkerk e.o. niet heel groot is kom je regelmatig bij eenzelfde restaurant. 't Regthuys komen we niet erg vaak. De voornaamste reden is de slechte bediening van het zelfingenomen personeel.
Wat jammer is, want het eten is oprecht heel erg lekker!
Dit is dan ook de reden dat we er nog wel eens binnen lopen ( met de stiekeme hoop dat het personeel dan gastvrijer is. Helaas nog geen een keer blij verrast).
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Heerlijk gegeten bij 't Regthuys in Nijkerk. We waren even bang dat er niks open zou zijn op zondag, maar dat viel mee. Zowel de carpaccio als de varkenshaas waren met veel smaak bereid. Het aardappelbijgerecht was erg apart én erg lekker! Een leuke variatie op de standaard frieten. Vanwege het warme weer was het goed toeven op het terras.
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Met een aantal familieleden hier gaan lunchen. Wij wilden bewust rustig bij elkaar zitten en zijn daarom binnen gaan zitten en niet in de serre. De claim is een Grand Café maar het lijkt hier meer op een bruine dorpskroeg met een grote serre er aan vast gebouwd. We bestelden soep, een variëteit aan broodjes en nog wat als dessert en dat was al met al heel aardig. Er worden weliswaar de nodige kant en klaar producten gebruikt - wat niet zo vreemd is gelet op de setting - maar die zijn wel vers, kwalitatief goed en de keuken weet ook hoe je er mee moet omgaan. Dat laatste maak je nog wel eens anders mee waardoor het alsnog een drama wordt. De porties zijn zeker fors te noemen. De bediening is nogal losjes en blijkbaar ingesteld op veel "lokaal bezoek". Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het is qua prijs/kwaliteit hier prima in orde.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Valentijnsdag, het moment om met je geliefde naar een goed restaurant te gaan.
Via Iens gezocht in Nijkerk en 't Regthuys scoorde hoog. Aan de telefoon een vrolijke medewerkster die me wist te vertellen dat er nog een tafel voor twee beschikbaar was maar alleen binnen, helaas niet meer in de serre. Geen probleem, met dit herfstweer liever binnen. Aangekomen bij het restaurant kon niemand onze reservering vinden maar er was nog wel een tafel vrij maar alleen nog in de serre... (?)
De drankjes en de menukaarten verschenen vlot en we konden onze keus gaan maken. Oei, als de deur opengaat zit je wel behoorlijk op de tocht, een andere tafel vroeg of ze binnen konden gaan zitten. De keuze viel op de saté en de spareribs. Na niet al te lang wachten werd het eten geserveerd. De saté smaakt behoorlijk goed maar de spareribs waren een ramp. Smakeloos vlees en het grootste stuk had aan de onderzijde een laag vet van enkele millimeters. De knoflooksaus leek meer op kruidenboter en het vlees kwam lastig van de botjes. De salade was simpel, karig en overgoten met een dressing. De spiraalfriet was lekker.
Er werd verder geen aandacht aan ons besteed dus geen nieuwe drankjes en geen vraag of alles naar wens was. Uiteindelijk kwam er iemand om te vragen of klaar waren met eten. Ja dat zijn we. Heeft het gesmaakt? Nou eigenlijk niet, zoals u ziet zit er enorm veel vet aan de spareribs. Houdt u daar niet van dan? Uh nee, ik bestel spareribs met name voor het vlees en niet voor vet. Ow, wat jammer zeg. Mogen wij de rekening? Ja hoor, ga ik voor u halen. Na 5 minuten komt een andere medewerkster de rekening brengen voor de tafel naast ons, die net hun eerste drankjes hebben besteld... Ow, u heeft niet om de rekening gevraagd? Nee, dat waren wij. Ow ok, dan haal ik even de goede. Graag, dank u.
Helaas, aan onze tafel ging het dus behoorlijk mis en aan de overige tafels om ons heen zag ik ook dat het niet allemaal vlekkeloos verliep.
Nijkerk heeft voldoende goede restaurants dus gelukkig hoeven we niet nogmaals naar 't Regthuys.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Wij komen hier met enige regelmaat, voor de lunch, het diner of gewoon een drankje. Het eten is altijd lekker, vooral de saté, en de uitgebreide broodjes bij de lunch zijn ook erg lekker (en zeker genoeg!)
Het restaurant heeft een leuke sfeer. Persoonlijk vinden wij het het leukst om in de serre te zitten (lekker naar buiten kijken), maar je moet niet dicht bij de deur zitten, daar kan het aardig koud zijn. 's Zomers lekker op het terras. Enige minpunt is de bediening: die is meestal niet zo goed. Het duurt lang voor iemand naar je toe komt, of er komt ook gewoon een poos überhaupt niemand langs, en de vriendelijkheid spat er niet altijd vanaf.
Pebbles .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit prima. Zeer vriendelijk personeel.
Eén minpuntje. We zaten in de serre. Vlakbij ons zat een groep mensen die behoorlijk luidruchtig was en het galmde behoorlijk.
Ronald4949 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Prachtig gelegen op het centrale plein van Nijkerk.
Met name in de serre is het goed vertoeven.
De Carpaccio Misto is een echte aanrader (moet je echt een keer doen) opgerolde dun gesneden biefstuk met spinazieblaadjes en een heelijke rijke saus. prijs kwaliteit is goed voor dit gerecht (17,50)

Had geen tijd voor na of voorgerecht maar ga hier zeker terug !
vriendelijke en correcte bediening.
R_Bouwman .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Altijd erg goed geholpen door het personeel. Het thema is het Regthuys. De producten hebben ook een naam in die stijl en de huisstijl is ook zo ingericht. Ook een leuke locatie om te borrelen met vrienden.
Irene73 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Het eten is uitstekend van smaak voor de gemiddelde prijs die men er voor vraagt. Zowel de kabeljauw, de dorade en de biefstuk waren uitstekend. De varkenshaas saté wauw! twee grote spiesen. Daarnaast sla en 2 soorten frieten. Het enige verbeterpuntje betrof volgens ons de gegrilde groenten die beschreven werden op de menukaart bij de biefstuk, bestonden uit 2 plakjes aubergine. De bediening was vriendelijk en welwillend.
Probeer een tafel in de serre te reserveren dat maakt het geheel qua sfeer geweldig. Het enige minpuntje hier is dat de stoelen aan de harde kant zijn om wat langer lekker op te kunnen zitten.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Leuke ontvangst. Dinsdagavond en bijna alle tafels in het voorstukje waren al bezet. Gekozen voor de spareribs. Wauw! 2 forse ribs met lekkere patat en frisse salade. Dessert tafelgenoot witte chocolade mousse en ikzelf de aardbeien...heerlijk! Lekker gegeten en gedronken in een gemoedelijke sfeer.
Prima!