Grand Café 't Raadhuys

Raadhuisplein 30 9501 SZ Stadskanaal Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café 't Raadhuys

De perfecte afsluiting van een dagje uit

’t Raadhuys is onderdeel van het Best Western Hotel Stadskanaal. De gemoedelijke en persoonlijke service waarmee het hotel zich onderscheidt is ook zeker in het Grand Café terug te zien. De ligging is zeer centraal en midden in de natuur. De ideale plek om een uitje naar het theater Geert Teis of bijvoorbeeld een dagje fietsen, af te sluiten met een gezellig diner.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Raadhuys

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gegeten met een AH restaurant bon. Eten was voortreffelijk voor al de gevulde kip was bijzonder lekker. Teven een gezellig restaurant.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten met een gezellige sfeer. De bediening was ook erg goed.
Harmabraam .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met de ah- actie hier gegeten. Vriendelijke ontvangst, lekker eten.Ruim voldoende ook en erg vers. Met deze actie kun je kiezen uit 3 voorgerechten,3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Heel duidelijk allemaal. Erg klantvriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Klaverwill .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was heel goed alleen was de tafel erg vies maar dat werd gedaan op ons verzoek
de bediening was erg goed en verder niets op aan te merken

Inabos56 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben eerst mosterd soep gegeten en stokbrood met kruiden boter was super.
Daarna schnitzel en aardappeltjes met sla. De aardappeltjes waren wat aan de vette kant maar dat is persoonlijk verder prima.
Als laatste Dame Blanche met slagroom heerlijk.
Echt een aanrader dit restaurant.
Cver.wdv .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goede service, vlotte bediening en een smakelijke driegangen maaltijd. Een eenvoudige rode huiswijn die goed bij de maaltijd paste. Het was een gezellige drukte in het restaurant, maar bij een volle bezetting wordt het wel erg vol.
Riaengelskruize .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was een heerlijk 3-gangen menu. We begonnen met een heerlijke mosterdsoep. Daarna zalm met een krokant korstje met groente en aardappelpartjes die voortreffelijk gekruid waren en een lekkere salade.
Als dessert: dame blanche, heel mooi opgemaakt.
Alles werd vlot en netjes geserveerd en er werd gevraagd of alles naar wens was.
Een dikke pluim voor dit menu. De ambiance was eenvoudig en had niet uitstraling. Daar moeten ze iets aan doen. Voor de rest, niks veranderen, zo doorgaan.
Roelofduit52 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen. Vonden dat er een leuke sfeer hangt.
Wij hebben mosterdsoep, zalmfilet met een krokant kruidige korst en een Dame Blanche gehad. Met gebakken aardappelen en salade als bijgerecht. Dit alles was heerlijk, en leuk gepresenteerd.
Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder AH-actie.
Dili31 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een knus restaurant met vriendelijke bediening. Het hoofdgerecht had veel variatie, er was zelfs een vegetarisch gerecht bij. Kortom heerlijk en gezellig gegeten!
B_vedelaar .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was prima! Voor de kinderen was er speelgelegenheid voor de deur (op het plein)
De bediening was goed. Locatie was ook prima te bereiken, gaf wel een beetje de indruk dat het inderdaad om een hotel gaat ipv om een restaurant.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was prima, de kaart een beetje beperkt, de medewerkers erg vriendelijk, het restaurant is een beetje krap opgezet, je zit erg dicht op elkaar.
Geakolk .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We mochten kiezen uit een speciale kaart waarvan elk 3 mogelijkheden . Als voorgerecht nam mijn partner brie met salade, erg lekker. Ik nam de mosterdsoep, verrukkelijk, met spekjes. Het hoofdgerecht werd voor mijn partner schnitzel en voor mij kipsaté. Ook beide zeer smaakvol.het dessert was voor ons beide, dame blanche. Al onze gerechten werden zeer creatief gepresenteerd. Bij het hoofdgerecht konden we kiezen uit meerdere aardappelgerechten met salade. Alles erg lekker. De buitenkant vonden we niet erg uitnodigend. We moesten door t zand. Binnen gekomen, was het een verademing, zo sfeervol. De bediening was vriendelijk en uiterst correct.
We hebben heerlijk gegeten.
Henkrusschen .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We zijn met vier personen en twee nemen zalm, de beide anderen mixed grill en schnitzel.
De gerechten zagen er heel goed uit en smaakten dito.
Ook de patat was erg lekker.
Daan_middeljans .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Erg goede service, we hebben niet lang op ons eten hoeven wachten. Vooraf mosterd soep was heerlijk, de salade erg vers en precies genoeg stokbrood. Daarna de kipsate gehad, deze was heerlijk mals en als dessert de dameblanch met warme chocoladesaus, echt heeeerlijk!!! Super gezellig avondje gehad.
Lekker1313 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een simpel restaurant zonder drankenkaart? Maar een glas witte wijn besteld, wat van een zeer bedenkelijk niveau was. Keuken wijn kwaliteit. Bediening erg onverzorgd (vieze werkkleding). Nadat wij de wijn hadden gekregen ging het complete personeel (keuken en bediening) een rookpauze houden in een rokershoek, niemand had nog oog voor de gasten. Dat dit nog gebeurd anno 2016 schande.
Trijnie1961 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Bediening was vlot, maar de soep en hoofdgerecht een beetje te snel op elkaar. Persoonlijk vond ik dat er wat meer sfeer licht mocht zijn. Wat een beetje een afbreuk op het geheel was, was het bezoek aan het toilet, overal toilet papier en geen zeep. Rommelig indruk.
G.wilmink .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellig, knus en goed verzorgde restaurant. Eten was prima en de bediening idem. Kom hier zeker nog eens terug. De prijzen waren in goede overeenstemming met hetgeen ons werd voorgeschoteld!
Jacob.venema .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wij hebben er met 4 personen gegeten, de ontvangst was goed en hadden een mooie plek toegewezen gekregen.
Na een drankje te hebben genuttigd konden wij kiezen uit 3 keuze menu,
Dit was geweldig voldoende eten geen aanmerking hierop .
Voorgerecht was een heerlijke mosterdsoep toen kregen wij de keuze menu wat we hadden gekozen en na afloop sorbet ijs met aardbeien saus.
En de bediening was top en heel vriendelijk.
Dus we hadden samen een heel mooie avond, en zeker voor herhaling vatbaar.
Gr een tevreden fam.
Kievitslanden .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Via de AH actie hier gegeten, lekker gegeten, goede sfeer en hele goede bediening. Heel goed en voor een herhaling vatbaar.
Mart M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Aardige bediening, heerlijk eten. Prima service: mijn dochter had een kindermenu zonder voorgerecht en wij een 3 gangenmenu. Kreeg zij ook een kommetje soep met stokbrood omdat ze anders niets had. Super! ????