Grand Café 't Raadhuys

Raadhuisplein 30 9501 SZ Stadskanaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Raadhuys

De perfecte afsluiting van een dagje uit

’t Raadhuys is onderdeel van het Best Western Hotel Stadskanaal. De gemoedelijke en persoonlijke service waarmee het hotel zich onderscheidt is ook zeker in het Grand Café terug te zien. De ligging is zeer centraal en midden in de natuur. De ideale plek om een uitje naar het theater Geert Teis of bijvoorbeeld een dagje fietsen, af te sluiten met een gezellig diner.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Raadhuys

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Be K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Verrassingsmenu van de kok, heerlijk en prima verzorgd!
Rinse T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een sfeervol eetcafé. Een mooie,verrassende menukaart. Vlotte en ongedwongen bediening. Eerlijk en heerlijk eten.
Spectrums .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met AH aktie hier gegeten. Hartelijke ontvangst. Pand is erg gehorig maar wel sfeervol ingericht. Kregen keuze menu. Heerlijk gevulde mosterdsoep met mandje brood als vooraf. Daarna gekozen voor de schnitzel. Alle porties waren ruim. Als dessert koffie genomen, want zaten behoorlijk vol. Wijn is prettig geprijsd! Komen zeker een keer terug.
riaengelskruize .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vlotte bediening. Eten was erg lekker. Goede porties, niet te weinig. Toilet was netjes. Iedereen was tevreden. Het eten was goed, maar er had wel wat meer groente bij gemogen. Dat was in verhouding niet evenredig. Er werd ook niet gevraagd of alles naar tevredenheid was of dat alles voldoende aanwezig was. Voor herhaling vatbaar.
westfriese .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
goede kwaliteit , leuke ambiance, prettige bediening, voldoende keuzemogelijkheden op de menukaart , aanbevelenswaardig, om dus nogmaals een keer te bezoeken.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hadden om 19.00 uur gereserveerd. We bleken de laatste gasten te zijn. De schnitsels leken opgewarmd en de bijgeleverde aardappelschijfjes leken van verschillende baksels te zijn. Een deel slap en te donker en een ander deel bleek en nauwelijks gebakken. Omdat de keuken kort na het uitserveren werd gesloten hebben we het zo gelaten.
De bediening was correct, de maaltijd ver onder maat.
R.E. W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekkere mosterd soep vooraf met stukjes stokbrood en kruidenboter. Partner had als hoofdgerecht kipfilet gevuld met cranberries omwikkeld met spek en ikzelf vegetarische quiche begeleid door schaaltje gebakken aardappeltjes en wat rauwkost. Waren allebei erg te spreken over de gerechten, gewoon heel lekker. Als nagerecht hadden we allebei een Blanche Dame ook heel lekker. Afgerond met een kopje koffie en thee. Al met al heerlijk gegeten en prima bediening, uitermate vriendelijk. Was de tweede keer dat we er aten en wederom heel tevreden!
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Erg gezellig,fijne ober,goed eten heerlijk dessert
.....leuke actie van AH anders waren we hier zelf niet naar toe gegaan.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Er was erg veel licht, waardoor het ongezellig was. Het lijkt meer een kantine.
Het eten is eenvoudig . De tomatensoep was flauw van smaak Voor zo'n schnitzel kan ik ook naar een cafetaria toe.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was goed, behalve geserveerde groentes, dit waren ' gewone diepvriesgroenten'.
Bedieding was prima. Werd goed op alle klanten gelet.
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gegeten met een AH restaurant bon. Eten was voortreffelijk voor al de gevulde kip was bijzonder lekker. Teven een gezellig restaurant.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten met een gezellige sfeer. De bediening was ook erg goed.
harmabraam .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met de ah- actie hier gegeten. Vriendelijke ontvangst, lekker eten.Ruim voldoende ook en erg vers. Met deze actie kun je kiezen uit 3 voorgerechten,3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Heel duidelijk allemaal. Erg klantvriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
klaverwill .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was heel goed alleen was de tafel erg vies maar dat werd gedaan op ons verzoek
de bediening was erg goed en verder niets op aan te merken

inabos56 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben eerst mosterd soep gegeten en stokbrood met kruiden boter was super.
Daarna schnitzel en aardappeltjes met sla. De aardappeltjes waren wat aan de vette kant maar dat is persoonlijk verder prima.
Als laatste Dame Blanche met slagroom heerlijk.
Echt een aanrader dit restaurant.
cver.wdv .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goede service, vlotte bediening en een smakelijke driegangen maaltijd. Een eenvoudige rode huiswijn die goed bij de maaltijd paste. Het was een gezellige drukte in het restaurant, maar bij een volle bezetting wordt het wel erg vol.
riaengelskruize .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was een heerlijk 3-gangen menu. We begonnen met een heerlijke mosterdsoep. Daarna zalm met een krokant korstje met groente en aardappelpartjes die voortreffelijk gekruid waren en een lekkere salade.
Als dessert: dame blanche, heel mooi opgemaakt.
Alles werd vlot en netjes geserveerd en er werd gevraagd of alles naar wens was.
Een dikke pluim voor dit menu. De ambiance was eenvoudig en had niet uitstraling. Daar moeten ze iets aan doen. Voor de rest, niks veranderen, zo doorgaan.
roelofduit52 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen. Vonden dat er een leuke sfeer hangt.
Wij hebben mosterdsoep, zalmfilet met een krokant kruidige korst en een Dame Blanche gehad. Met gebakken aardappelen en salade als bijgerecht. Dit alles was heerlijk, en leuk gepresenteerd.
Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder AH-actie.
Dili31 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een knus restaurant met vriendelijke bediening. Het hoofdgerecht had veel variatie, er was zelfs een vegetarisch gerecht bij. Kortom heerlijk en gezellig gegeten!
b_vedelaar .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was prima! Voor de kinderen was er speelgelegenheid voor de deur (op het plein)
De bediening was goed. Locatie was ook prima te bereiken, gaf wel een beetje de indruk dat het inderdaad om een hotel gaat ipv om een restaurant.