Grand Café 't Raadhuys

Raadhuisplein 30 9501 SZ Stadskanaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Raadhuys

De perfecte afsluiting van een dagje uit

’t Raadhuys is onderdeel van het Best Western Hotel Stadskanaal. De gemoedelijke en persoonlijke service waarmee het hotel zich onderscheidt is ook zeker in het Grand Café terug te zien. De ligging is zeer centraal en midden in de natuur. De ideale plek om een uitje naar het theater Geert Teis of bijvoorbeeld een dagje fietsen, af te sluiten met een gezellig diner.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Raadhuys

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't Raadhuys

Geert W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten . Het was wel de moeite waard tegen een meerprijs van 3 euro de ossenhaas en 2 euro de kabeljauw te bestellen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. Daarnaast ook helemaal niet echt duur dus erg tevreden! We komen zeker nog een keer terug.
riaengelskruize .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voorgerecht was de meloen-ham salade. Erg lekker. Hoofdgerecht had ik kabeljauw (Wat weinig groente, maar wel lekker) en mijn partner de varkenshaas saté. Heel lekker en royaal voorzien van groente. Als dessert hadden we vruchtenijs. Ook heel lekker en mooi opgemaakt. Het Raadhuys: Een uitstekende gelegenheid om nog eens weer te gaan eten.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ga er zeker nog een keer eten. Goede sfeer en prima gerechten. Zal het restaurant aan vrienden en kennissen aanbevelen. Het restaurant maakt waar wat het belooft.
klaas O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
was een zeer prettige avond en het werd bijzonder net bediend"............................en voor herhaling vatbaar!...........
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zijn gastvrij ontvangen . Het eten was heerlijk. Een lekker voorgerecht. Hoofd gerecht en toetje. De sfeer was gezellig. De bediening was zeer klantvriendelijk
G W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
een prima restaurant met vriendelijk personeel en zeer goede voor zieningen en lekker eten dus het kan niet beter goed bereikbaar
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
gastvrije ontvangst, je voelt je echt welkom, gezellige drukte, heerlijk eten voor een goede prijs-kwaliteit.
zeker een aanrader om nog eens hier uit eten te gaan. Plus de locatie is zeer gunstig. Direct naast het theater met
gratis parkeren. En ook niet onbelangrijk: vriendelijke bediening. Kortom: een plek om naar terug te keren.
jacky L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Mijn tafelgenoot had kabeljauw: super vers en mooi wit.
Ik had een heerlijke saté schotel met alle toebehoren. Goede prijs/ kwaliteit
verhouding en een uitstekende bediening.
We komen hier al jaren en met veel plezier, een aanrader dus!
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten! Super lekkere ossenhaas met parmezaanse saus, gebakken aardappelen en een heerlijke salade! De bediening zoals altijd erg goed! De meneer hieronder heeft helaas geen verstand van eten, want het is altijd erg lekker! En zeker geen vlees van de "supermarkt".

Zeker een aanrader dus!
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met mijn gezin voor het eerst hier gegeten. Nimmer zo'n slechte keuken meegemaakt. De zalm met pesto was vreselijk doorbakken en de pesto zwart geblakerd {verbrand}. i.p.v. de bestelde overheerlijke ossenhaas kreeg ik een taaie niet weg te kauwen hollandse {supermarkt} biefstuk. De gebakken aardappeltjes waren nog rauw en de salade verlept. Keiharde meloen met ham. Slecht gemarineerde en te kort gegrilde spareribs.De koks weten niet hoe sausjes en kruidenboter moeten worden gemaakt. Was er nog iets goeds? Ja, wat uit pot kwam, de gefrituurde frietjes en de bediening. Nooit meer het Raadhuys voor ons. Kwaliteit begint met inkoop en kennis van zaken. Helaas ontbreken beide. De jonge {instelling} koks, nou ja koks, hebben duidelijk geen goede opleiding gehad. Overigens wilde de zgn chefkok niet aan onze tafel komen.
w.gersonius .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Alles was lekker, werd mooi geserveerd, na een korte wachttijd.
Vriendelijk personeel.
Het enige wat ik miste waren de warme groenten.
Erna O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer gezellige avond gehad, lekker gegetenen heerlijk genoten en een fijne bediening komen gauw terug.
j.smit52 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
vond het erg jammer dat er maar een beperkte keuze van de menu's waren en voor de vegetariërs was er maar een keuze van 2 menu's. Het restaurant had dus een apart menukaart gemaakt voor klanten van de AH actie, dit is niet echt prettig uit eten gaan !!
kjtiktak .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vooraf aan ons theater- bezoek hebben mijn vrouw en ik in een rustige sfeer van een goed verzorgd 3-gangen menu kunnen genieten en afgesloten met een smakelijke kop koffie. Daarna naar de voorstelling.
Het was een goede bijdrage aan ons avondje uit in Stadskanaal.
Zeker voor herhaling vatbaar.
koosjekaijser .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig samen gegeten. Ongedwongen sfeer. Keuze uit verschillende gerechten, jammer dat er geen kip bij was.
Flexibel qua dessert, ook een drankje / koffie / thee i.p.v. dessert is mogelijk.
A.H.T. S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten,bediening zeer goed.
We hebben ervan genoten alles was smakelijk vooral het ijs was heerlijk.
Mochten we nog eens in de buurt zijn komen we zeker langs.

Vr. Gr. Fam Snoeren Tilburg.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het restaurant ziet er gezellig uit. Wij hebben gebruik gemaakt van de ah actie en kregen daarom een kleinere kaart. De keuze was daarop prima, en we hebben heerlijk gegeten en het was ruim voldoende.
Janke B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben met vrienden gezellig en lekker gegeten, en wat fijn is: dichtbij! Kunnen we nog een keer doen. We konden een dag vantevoren reserveren
GAM V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De zaak liep zo vol dat er weinig ruimte was om te lopen. Of de brandweer daar blij mee is waag ik te betwijfelen.
Maar verder geen aanmerkingen, alleen lof voor de gastvrijheid.