Grand Cafe 't Raadhuis

9,2

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe 't Raadhuis

Mariette O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden .was top een aanrader . Heerlijk wijntje erbij en vriendelijk personeel . Lekkere steak op met frites en salade crème brulee na ????????
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een leuke restaurant met vriendelijke bediening. De kwaliteit van het eten is prima, eigenlijk boven verwachting. Aanpassing aan een bestelling vormt geen enkel probleem. We gingen als tevreden gasten weer naar huis.
JoGo .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Hebben hier met 8 man gegeten (zomer menu). Het was zeer lekker en ruim voldoende.
Zeker de moeite waard als je gewoon een keer lekker ongedwongen wil gaan uit eten. De moeite waard een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.