Grand Café ´t oude Dorp

Dorpsstraat 104 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-203453366

Over het restaurant Grand Café ´t oude Dorp

Ouderwets genieten

Een ouderwets Grand Café tegenover het Gemeentehuis in Amstelveen. Je geniet hier van wereldse gerechten gemaakt van de mooiste en beste producten. De bediening geeft je een enorm warm welkom en zorgt de hele avond dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grand Café ´t oude Dorp

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café ´t oude Dorp

Amelie V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker eten, maar niet bijzonder. Bediening was vriendelijk, maar we hadden een tafeltje ver achterin waardoor ze niet vaak langsliepen.
almalijbers .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
het was weer gezellig en het eten goed, alleen de lamsbiefstuk had iets meer doorbakken mogen zijn, nu erg rauw (rood). De hertenbiefstuk en kabeljauw waren perfect. Ook de voorgerechten waren lekker en alles werd heel smaakvol opgediend.
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het is uitemate prettig dat je voor een redelijke prijs een mooi driegangen menu kunt samenstellen.
Met daarin voldoende keus voor alle soorten eters.
Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat je bij het bestellen van een fles wijn ook een fles water naar keuze krijgt.
Prettige bediening.
Nardie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prettige ontvangst; ons gezelschap heeft lang getafeld en we konden alle tijd nemen om bij te praten.
Liselotte P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een gezellige avond gehad met vrolijke service en lekker eten! De sfeer was erg knus door de vele bezette tafels en levendigheid. Wij komen graag nog een keer terug.
elsbeth31 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant met prettige bediening. De menukaart biedt ruime keuze bij voor-, hoofd- en nagerechten.
Of je nu met z'n tweeën dineert of met meerdere mensen; de sfeer is goed en de bediening is voor haar taak berekend. Een aanrader!
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Helaas een vrij beperkte kaart voor de AH kortingsactie. Eten was erg grof met weinig fantasie, Erg gewoontjes dus. Ze hadden wel goede wijn en een zeer vriendelijke bediening. Zonder AH actie is de prijs / kwaliteitsverhouding niet geweldig en kun je bij een restaurant met bijvoorbeeld een Bib Gourmand voor hetzelfde geld genieten.
lily B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zaten tegenover de keuken. Dat was erg te ruiken, we stonken na ons bezoek nog een tijd naar frituur en andere luchtjes. We vonden het eten te duur voor de kwaliteit. Gefrituurde produkten hadden taaie randjes en overal lag een dot krulsla op. De muziek was erg gedateerd.
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
lekker gegeten volle wijnglazen prima bediening flfkdkendkxkjxksndndmdkdkdkkdkdnndndnnnkdkxkdndnnrkdkspndkdkdkdnndmdkxddn
minos1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten in dit restaurant. Bedieding was vriendelijk en het eten lekker. Uitstraling past bij de naam, grand café.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten zagen er goed verzorgd uit, het bedje van groenten smaakvol onder de tournados. paar kleine minpuntjes, de tournados was niet gekruid, wel perfect bereid, de pepersaus was wat flauw, had wat meer pit verwacht. De wijn was prima en de serveersters alert.
vanooijen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De atmosfeer is gezellig en het eten is goed. De hoeveelheden zijn prima en dusdanig dat 3 gangen niet te veel is.. Vriendelijke bediening.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
leuke bediening zoals altijd.kwam later tot conclusie dat ze stokbrood bij ons aan tafel waren vergeten.maarja al het andere was naar wens dus een kniesoor die daar op let.
Bertie O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Samen met een vriendin weer lekker bijgekletst in dit gezellige restaurant met vriendelijk personeel.
De derde keer dit jaar.
Heerlijk gegeten, vooraf krabcake en daarna varkenshaas als stoofpotje, was heerlijk.
Het dessert was ook heel lekker, voor mij een kaasplankje en mijn vriendin koos voor zelfgemaakte brownie met ijs.
Kortom, het is weer voor herhaling vatbaar!!!!!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was erg goed,het personeel heel vriendelijk.
hier gaan we vaker komen. heel gezellig ingericht.
dus gaat vaker gebeuren
M H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben in de gezellige sfeer van Grand Café 't Oude Dorp genoten van een uitstekende maaltijd.
Opvallend is de ruime inrichting, waardoor klanten en bediening optimaal kunnen bewegen.
Kwaliteit van keuken en bediening is prima voor elkaar.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede bediening leuke mensen mocht zelfs hond meenemen (kreeg koekjes en water)gezellig.gerechten op normaal tempo gebracht.was erg lekker.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met 5 vriendinnen gegeten, alle gerechten van voor tot nagerecht was heerlijk.
Gezellige sfeer, leuke bediening, echt een aanrader!!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De bediening was goed, de gerechten lekker.
We vroegen een 1 voorgerecht voor 2 personen, dat was geen probleem een extra bord was de oplossing.
Mijn moeder (die 90 jaar geworden is) vroeg om een kinderijsje, dat was ook geen probleem.
We hebben lekker gegeten.
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was fantastisch en de borden prachtig opgemaakt. Allemaal plaatjes. Het personeel heel vriendelijk en erg allert. Gezellige meiden.