Grand Café ´t oude Dorp

Dorpsstraat 104 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-203453366

Over het restaurant Grand Café ´t oude Dorp

Ouderwets genieten

Een ouderwets Grand Café tegenover het Gemeentehuis in Amstelveen. Je geniet hier van wereldse gerechten gemaakt van de mooiste en beste producten. De bediening geeft je een enorm warm welkom en zorgt de hele avond dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grand Café ´t oude Dorp

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café ´t oude Dorp

Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was voor ons voor het eerst,maar wij komen zeker terug. Eten heel goed en super aardig personeel.
En ook een heel gezellig restaurant .
jessica V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Eten was prima,bediening matig,moesten elke keer om drankjes vragen werd door bediening niet opgelet,serveerster niet vriendelijk,chaggerijnig
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig en zeer vriendelijk personeel eten top hadden ah restaurant kaart beetje jammer niet de volledige kaart wijnkomen er vaak op de zondag even lunchen tijdens fietsen ook de lunch is top aan te bevelen
H. V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben lekker en gezellig gegeten. Er is genoeg te kieren op de speciale kaart. Borden zien er mooi uit en de bediening is alert en zeer vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Virginie van Engen-de van W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
na een bridgekroegendrive in Amstelveen hier heel gezellig gegeten mbv AH dinerbonnen. De ruimte voor het bridgen 's ochtends was ook top.
Sigrid R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
na ruim op tijd te hebben gereserveerd kregen we een tafel aangeboden in het gedeelte waar ze aan het verbouwen/ombouwen waren. hier was ik het niet me eens en kreeg op aandringen uiteindelijk een andere tafel van een andere serveerster die de optie van de ander ongedaan maakte. hier keken ze elkaar niet leuk aan..Het personeel was onder de ogen van de gasten elkaar aan het afzeiken !! Ze kwamen gestrest over. Bediening was gehaast en bod ! Ook werden de jassen niet aangenomen en bij vertrek werden we niet naar de deur begeleid. Kortom geen aanrader !!
InekeHuib .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een top plek on te eten. Er is ee grote keuze van de kaart. De mensen zin erg vriendelijk en de sfeer is toppie. Gaan hier snel weer eten.
Lindsey C.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Presentatie en pesoneel heel goed, eten heel lekker, maar wel een beetje veel bij hoofdgerecht, wie eet zo veel patat?! Voor en nagerecht perfekt.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Beperkte kaart (zoals je in een Grand Cafe kunt verwachten) maar de kwaliteit was goed. Prettige bediening.
Enige minpuntje was voor mijn partner en mijzelf dat het geluidsniveau hoog was, waardoor je elkaar met
moeite kon verstaan. Maar voor wie dat geen probleem is, is dit adresje een aanrader.
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
goed eten, ruime kaart alleen voor de glutenvrije klanten helaas geen informatie op de kaart. apart naar gevraagd toen zou er iemand langs komen, gewacht en gewacht. uiteindelijk stond deze persoon vast in de keuken. Er was gelukkig wel het een en het ander te regelen uiteindelijk. Broodje vooraf zouden we krijgen, na 2 keer vragen maar zo gelaten en tijdens het hoofdgerecht kregen we medegedeeld dat ze er helaad nog steeds niet bij kon..
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, waren met 5 personen, konden elkaar goed verstaan en het was heel relaxed
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellig, prima kaart geen haute cuisine. Vriendelijke bediening. na 18:00 uur en in het weekend veel parkeergelegenheid in de buurt.
Else P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Via AH restaurantactie gegeten. Ruime keus, zeer hartelijke en attente bediening. Heerlijke ontspannen beleving met lekker eten.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer vriendelijk en vrolijk personeel, je voelt je echt welkom! Lekker eten, garnituur had iets uitgebreider gemogen.
Zeer gezellige sfeer en inrichting
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hadden een 3 gangen menu. Daardoor waarschijnlijk langere wachttijd omdat men de gangen niet vlak achter elkaar wil opdienen, voor ons had het wat sneller gemogen. De beste medium-wel tournedos die we in lange tijd hebben gehad. Echt perfect gegaard! Aanpassing van dessert was geen probleem. De muziek stond niet te hard waardoor je een gesprek kon voeren. Zeker voor herhaling vatbaar. Enig minpuntje was de prijs van voorgerechten en toetjes. Die vonden wij aan de hoge kant.
frans S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten was goed. Alleen jammer dat er speciaal voor de AH actie een (zeer beperkt) apart menu wordt aangeboden. Dit zet niet aan tot klantenbinding, wat volgens mijn toch ook de bedoeling is van de actie.
Dineke F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
een fantastisch restaurant en heerlijk eten. Een aanrader. En bovendien gezellig ingericht. Vriendelijke bediening die ook snel bediende. Je hoefde niet lang te wachten.
belinda W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij komen hier graag. Het eten is altijd goed net als de sfeer. Het personeel is zeer klantvriendelijk en altijd vrolijk.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eten was wederom dik in orde. Al had de Tournedos iets langer in de pan gemogen, eerder medium dan rare maar zeer smakelijk. Dit keer zaten we binnen en het was vrij rustig maar een gezellige inrichting. Vriendelijke dames met kennis van zaken.
loesvansijp .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heb er heerlijk gegeten en de prijs/kwaliteitsverhouding is prima.
Sfeer is goed en er was geen wachttijd. Bediening uiterst vriendelijk