Grand Café ´t oude Dorp

Dorpsstraat 104 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-203453366

Over het restaurant Grand Café ´t oude Dorp

Ouderwets genieten

Een ouderwets Grand Café tegenover het Gemeentehuis in Amstelveen. Je geniet hier van wereldse gerechten gemaakt van de mooiste en beste producten. De bediening geeft je een enorm warm welkom en zorgt de hele avond dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grand Café ´t oude Dorp

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jaffa D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Voor de tweede keer een heerlijk middag/avond gehad ! Mirjam is echt een topper ! Wat een lieve en hardwerkend goedlachse vrouw!! Ook Jill was super en ik kom zeker snel terug. Eten is heerlijk en snel geserveerd. Bediening top dankzij Mirjam. Een top mens! Liefs Jaffa
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede keuken. Eerlijke bereiding. Sfeervolle ambiance, maar niet te donker. Modern. Bediening correct, maar geen woord te veel. Zeker voor herhaling vatbaar.
WaarIsMijnFastfood .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Met lunch gegeten bij 't oude Dorp. Prettige sfeer. De soep was lekker en de, klassieke, kroketten op brood ook. Het bord van laatstgenoemde gerecht had wel meer opmaak kunnen gebruiken. Een blaadje sla erbij om maar iets te noemen.
Eljo M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Al een paar keer gegeten. Geweldig lieve en goede bediening. Inrichting is ruim opgezet maar toch gezellig donker Amsterdams. Het eten is top en heeft duidelijk smaak. Alles is netjes en schoon. Prijs gemiddeld.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten en was aangenaam verrast!
Gezellige sfeer en inrichting, bediening super attent en het eten was heerlijk.
Aanrader dus en kom zeker nog eens terug!
Dik S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Binnen de beperking van het keuzemenu van de AH actie lekker gegeten in een aangename ambiance.
Voor herhaling vatbaar een pluim voor het zeer attente personeel.
H D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteren heerlijk gelunchd met mijn ouders. ruime keuze en de gerechten zijn met smaak gemaakt en gegeten! Kom zeker nog een keer terug
ruud.m.vandijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen en leuk bediend. Het eten was uitstekend, redelijke prijzen. Geluidsniveau was levendig (iets te?) maar goed het was zaterdagavond dus volle bak.
reldeboer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Boven verwachting. Gezellig sfeer. Goede kaart. Smaakte uitstekend. Vriendelijke en gezellige bediening.
We komen hier zeker nog eens terug.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg lekker eten mooi opgemaakte borden.
Smaak heel goed en gezellige dames in de bediening.
Dus gewoon een gezellige avond uit in Amstelveen.
pimstema .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima alles Ok. Ontvangst en bediening en eten alles keurig verzorgt en smakelijk. Gezellig op zijn Hollands.
Komen nog een keer terug.
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was lekker. We kregen een aangepast menu ivm de AH actie. De bediening was helaas niet zo vlot. Uitstraling van het cafe is geweldig.
joke T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
gastvrij en vriendelijk ontvangst , heerlijke stoelen en zeer vriendelijk personeel ,en top eten
WELOVEFOOD30 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
2de x keer nu geweest...was erg gezellig met een grote groep en ga dit vaker doen in het Oude Dorp.
Zoals gewoonlijk was het persoonlijk ook weer super en het eten prima.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het was een prettige zaak, waar toch veel aandacht voor de bezoekers was, ondanks de drukte. Bovendien was het voorgerecht buitengewoon goed.
J.H. K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede keuken en service
Andrea N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het restaurant ziet er gezellig uit maar de tafeltjes staan vreselijk dicht bij elkaar dus van enige privacy is geen sprake. De bediening was vriendelijk maar had het druk want het restaurant zat vol.
We waren met de AH actie en daarbij bleek een apart menu van 39,50 te horen. Ook de fles wijn had een vaste prijs van 21,50. Dit is beide behoorlijk aan de prijs.
Als voorgerecht hadden wij salade met kalfsborst. Het vlees was niet om door te komen zo taai, vreemd voor kalfsvlees! Hoofdgerecht was hazenbout. De mijne was goed maar mijn partner had meer bot dan vlees en wat er aan vlees was, was erg droog. Kaasplankje was naar behoren.
Het was ons duurste etentje met de AH actie (we probeerden nog 3 andere restaurants) en het minst lekker! Wij gaan niet terug maar aangezien het vol zat zullen ze ons niet missen.
jan.vanwijk .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
spontaan ontvangen door de bediening.de gerechten waren goed en
leuk aangekleed.kwaliteit/prijsverhouding zeer goed.voor herhaling vatbaar.
jan.vanwijk .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
de gerechten waren goed van kwaliteit.leuk opgediend.de sfeer in het restaurant was zeer goed.gezellige druk de bediening was vlot en gezellig.
Brugt B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goed eten en gezellige sfeertje, service was vriendelijk en ontspannen. Leuk eetcafé om vaker naar toe te gaan, aanwinst voor amstelveen