Grand Café ´t oude Dorp

Dorpsstraat 104 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-203453366

Over het restaurant Grand Café ´t oude Dorp

Ouderwets genieten

Een ouderwets Grand Café tegenover het Gemeentehuis in Amstelveen. Je geniet hier van wereldse gerechten gemaakt van de mooiste en beste producten. De bediening geeft je een enorm warm welkom en zorgt de hele avond dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grand Café ´t oude Dorp

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
joke T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
gastvrij en vriendelijk ontvangst , heerlijke stoelen en zeer vriendelijk personeel ,en top eten
WELOVEFOOD30 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
2de x keer nu geweest...was erg gezellig met een grote groep en ga dit vaker doen in het Oude Dorp.
Zoals gewoonlijk was het persoonlijk ook weer super en het eten prima.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het was een prettige zaak, waar toch veel aandacht voor de bezoekers was, ondanks de drukte. Bovendien was het voorgerecht buitengewoon goed.
J.H. K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede keuken en service
Andrea N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het restaurant ziet er gezellig uit maar de tafeltjes staan vreselijk dicht bij elkaar dus van enige privacy is geen sprake. De bediening was vriendelijk maar had het druk want het restaurant zat vol.
We waren met de AH actie en daarbij bleek een apart menu van 39,50 te horen. Ook de fles wijn had een vaste prijs van 21,50. Dit is beide behoorlijk aan de prijs.
Als voorgerecht hadden wij salade met kalfsborst. Het vlees was niet om door te komen zo taai, vreemd voor kalfsvlees! Hoofdgerecht was hazenbout. De mijne was goed maar mijn partner had meer bot dan vlees en wat er aan vlees was, was erg droog. Kaasplankje was naar behoren.
Het was ons duurste etentje met de AH actie (we probeerden nog 3 andere restaurants) en het minst lekker! Wij gaan niet terug maar aangezien het vol zat zullen ze ons niet missen.
jan.vanwijk .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
spontaan ontvangen door de bediening.de gerechten waren goed en
leuk aangekleed.kwaliteit/prijsverhouding zeer goed.voor herhaling vatbaar.
Brugt B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goed eten en gezellige sfeertje, service was vriendelijk en ontspannen. Leuk eetcafé om vaker naar toe te gaan, aanwinst voor amstelveen
jan.vanwijk .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
de gerechten waren goed van kwaliteit.leuk opgediend.de sfeer in het restaurant was zeer goed.gezellige druk de bediening was vlot en gezellig.
WELOVEFOOD30 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Superleuk ontvangst en heerlijk gegeten.
Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel van de leuke dames die daar werken en heel hartelijk reageren en het eten zag er zeer verzorgd uit en smaakte ook nog eens lekker
duiven1 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Zijn daar al meer geweest en gaan er graag naar toe.
Het eten is goed & bediening aardig en lekker snel.
Parkeren is ook geen probleem vlak in de buurt, dus ga het ook eens eten
in het GRANT CAFE RESTUARANT "HET ODE DORP''
aavandooren .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We waren hier met een AH bon, en onze verwachtingen waren niet al tee hoog. In een eetcafe verwacht je een snelle hap met burgers etc. Maar het eten was heel erg goed! Gratis brood ( waar kom je dat nog tegen), en een voortreffelijk driegangenmenu. Alle gerechten waren ook los verkrijgbaar, maar er werd niet moielijk gedaan als je bij het menu iets koos dat los duurder was dan andere gerechten. Het dessert met soesjes in de vorm van een zwaantje was prachtig opgemaakt en bijzonder. Mijn partner had hazenbout; we hoorden wel aan andere tafeltjes dat zij de laatste was - uitverkocht.
We komen hier beslist terug
André R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden gereserveerd mbt de AH-Iens actie. Het eten was boven verwachting. We hadden een heerlijke avond.
Enige minpuntje was de temperatuur. Het was enorm warm in het restaurant.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Jammer, jammer, jammer. Met de frieten konden we ons kiezelpad opleuken en dat na anderhalf uur wachten op ons eten. Tip aan de bediening: Als we moeten wachten laat het je gasten dan weten. Tip aan de keuken: doe iets je logistiek. Zo druk was het niet.
FredKol .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor ons is dit restaurant een nieuwe. Bij entree val in een gezellige en warme omgeving. Het menu geeft goede keuze in voor- en hoofdgerechten. Ze zijn van goede en zeer smakelijke kwaliteit. De eigen gemaakte gerechten zijn heerlijk en zeer goed bereid. De rode huiswijn paste uitstekend bij de door ons gekozen gerechten en was prijs/kwaliteit gezien een goede keuze.
Dit restaurant heeft ons verrast en zeer zeker een aanrader. We gaan er zeker nog eens naar toe.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Diep treurig deze avond ( 29/11/2016). Gingen met AH bon hier eten. Bediening zeer onvriendelijk, haast tegen het onbetamelijke aan, en ook zeer gehaast. Verkeerde wijn gebracht, geen sorry maar fles werd van tafel gerukt volle glazen meegenomen en nieuwe fles op tafel gezet. Na 1,5 uur pas het voorgerecht. Voorrang werd gegeven aan Deliryoo die maaltijden kwam afhalen dit ten koste van de gasten die erg lang moesten wachten. Nagerecht, een meelderige gepofte appel met een klontje ijs en schots en scheef opgediend. Menuprijs voor dit 3 gangen diner 39,50 euro m.i. veel te duur .Met tweede menu gratis valt de prijs dan nog mee. Voorlopig houd ik het hier wel even voor gezien. ref AJD te A
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super leuk restaurant met lekker eten en erg vriendelijke bediening!
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Sfeervolle ambiance, concept eetcafé. Lekkere stoelen om te zitten. Fantastische bediening. Heel klantvriendelijk, lekker 'losjes'. Goede muziek keuze. Lekker en goed eten tegen een goede prijs. Kom graag nog eens terug!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een goede mix van gezelligheid, mooie prijs- kwaliteit (lekker, porties voldoende), servicegerichtheid (niets was te gek, in voor een lolletje en voelden aan of vroegen netjes als we even met rust gelaten wilden worden). Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar ????????. Dankjulliewel. Tip: Voor sommigen van het bedienend personeel: Let erop dat gasten je gezichtsuitdrukking en houding zouden kunnen interpreteren alsof het lijkt dat je er minder zin in hebt terwijl dat hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar en sowieso je intentie niet is. Vraag feedback aan mij of aan je collega's. Het zal ons bezoek er alleen nog maar gezelliger op maken ????????.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Uitstekende keuken ! Voorgerecht was een wild salade en hoofdgerecht van prima gegaard wild (hert), dat leuk werd gepresenteerd en buitengewoon goed smaakte. Ook de nagerechten waren smakelijk en mooi gepresenteerd. Ook de bediening was trots op hun kok !
En de bediening zelf was vlot, vrolijk, attent en persoonlijk. Heel prettig.
Parkeren voor de deur is trouwens ook nog een pré.
We komen terug, dus jullie zijn gewaarschuwd.....
hannekeolij1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben hier een erg gezellige avond gehad. We kregen een driegangenmenu van een aparte kaart. We hadden heel veel keuze van deze kaart en de gerechten waren erg lekker en divers. Zalm, carpaccio, heerlijk desert, zelfgebakken appeltaart. Echt top. De inrichting is heel warm en gezellig en toch modern. De bediening is perfect, misschien een beetje amicaaal maar daar houden wij wel van. In ieder geval vlot en vriendelijk. Als we de AH kaart niet hadden gehad hadden we met zn twee honderd euro betaald, dat vind ik dan voor het gebodene wel weer erg prijzig. Nu ging er veertig euro af dus dat was mooi. Leuke avond, ik zou hier zeker nog eens terug komen!