Grand Café ´t oude Dorp

Dorpsstraat 104 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-203453366

Over het restaurant Grand Café ´t oude Dorp

Ouderwets genieten

Een ouderwets Grand Café tegenover het Gemeentehuis in Amstelveen. Je geniet hier van wereldse gerechten gemaakt van de mooiste en beste producten. De bediening geeft je een enorm warm welkom en zorgt de hele avond dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grand Café ´t oude Dorp

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

thenricks H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vriendelijke bediening en een fijne maaltijd ,we hebben gegeten met de coupon van AH en dat keuze Menu was prima..
Carlalo .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Eten van prima kwaliteit.
Echt een aanrader.
We gaan er beslist nog een keertje eten.
A S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Van de drie gangen was de kwaliteit van de rib-eye niet voldoende, alleen wel goed bereid. De bediening was uitermate vriendelijk.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
elly D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
prima restarant met gezellige sfeer en inrichting. het eten was goed. alleen misten wij een karaf met water op tafel. maar al met al zeker een adres om nog eens terug te gaan.
emacda .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben met z'n vieren gegeten. Wij doen dat elk jaar een keer en nu waren wij hier . Het eten was prima en de sfeer was heel goed. Je kon rustig met elkaar praten en geen hinderlijke muziek. Kortom voor herhaling vatbaar
winbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuke omgeving, goed interieur. De kaart was goed en het eten smaakte voortreffelijk. Bediening uitmuntend, attent en opgewekt.
Aanrader om, ook met met kinderen, te eten.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
In vergelijking met ons vorige bezoek viel de gastvrijheid een beetje tegen. Er was niet veel aandacht van het personeel. We hadden er meer van verwacht.
yolandanunez .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
vanmiddag geluncht buiten op het terras. Bediening erg vriendelijk.
Bestelde ciabatta tonijnsalade van de kaart, maar kreeg twee grote witte geroosterde boterhammen. Had even gemeld moeten worden van te voren. Bord was verder leuk opgemaakt met kappertjes, tomaat, sla.
De pannenkoeken waren gelukkig van echt beslag en goed gebakken, maar een snufje zout in het beslag ontbrak helaas. De witte sauvignon wijn was lekker. Ziet er binnen ook sfeervol uit. Het langsrijdende verkeer is wel af en toe storend als je gesprek wilt voeren.
aymghendriks .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een goede ontvangst, Correcte en vriendelijke bediening, lekker eten, mooi verzorgd. Kortom: prima! We komen vast weer terug.
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Rappe bediening! Als we hadden gewild waren we met een uur weer buiten! Ze hadden een kaart met keuzes voor de AH klanten. De bieten salade mag wat meer aandacht. Erg vlak van smaak. b.v. met een uitje en pijnboompitten o.i.d.
Desondanks heerlijk gegeten.
Rina en Dieneke M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De mosterdsoep met prei was prima van smaak! Hoofd gerecht gefrituurde Brie met witlof en bieten was over heerlijk ook het nagerecht was prima!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten op de AH bonnen. De bediening was vriendelijk, locatie goed en het eten prima. Er heerste een ontspannen sfeer.
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer vriendelijk bedienend personeel! Heerlijk eten en fijne ambiance, gemoedelijke informele sfeer.
Menukaaart origineel en verrassend que smaaksensaties! Complimenten voor de kok!
dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
het eten was goed, maar veel te duur. Een tournedo van €30 is niet in verhouding met het vlees wat je krijgt. De salade erbij was wel heer erg simpel. Veel sla, een stukje tomaat en klein stukje komkommer.....
De witlofsalade met biet en brie hetzelfde. Weinig witlof en biet, wel twee stukken brie.... ook aan de prijzige kant.
De prijzen op de menukaart waren goedkoper dan de de AH prijzen.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben hier goed gegeten en gedronken voor een prima prijs.
De bediening was vriendelijk en vlot.
Komen hier zeker nog een keer terug.
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ook met de AH actie een prachtig menu, keuzes uit vier voor- hoofd- en nagerechten! TOP!! Gezellig en sfeervol restaurant, vooraf even lekker aan de bar of buiten op het terras genieten van een wijntje. Leuke en vlotte bediening. Mooie verse producten.
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hier eten wij altijd heerlijk! Zeer wisselend menu en verse mooie producten. Sfeervol restaurant met leuke vlotte bediening. Lekker terras, gewoon ouderwets lekker tafelen hier in het Oude Dorp!
meredith L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij waren hier agv de ah actie. Wij vonden de kwaliteit op zich goed.Zeker de mango Tiramasu Alleen de prijs voor het driegangen menu was te hoog . Dit drie gangen menu was maximaal Euro 32,50 waard. Indien er gewoon van de kaart had kunnen worden gekozen was de prijs te rechtvaardigen geweest. Nu niet zeker omdat er voor de (kleine) tournedous een toeslag van Euro 5, -- werd gerekend.Ook voor extra frites werd Euro 3.50 berekend terwijl het eerste portie voor twee personen was en dit niet was. het zelfde portie werd ook opgediend bij een persoon.
Joel G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was lekker maar had wat meer kunnen zijn. De bediening was aardig maar een beetje afwezig leek het.