Grand Café ´t oude Dorp

Dorpsstraat 104 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-203453366

Over restaurant Grand Café ´t oude Dorp

Ouderwets genieten

Een ouderwets Grand Café tegenover het Gemeentehuis in Amstelveen. Je geniet hier van wereldse gerechten gemaakt van de mooiste en beste producten. De bediening geeft je een enorm warm welkom en zorgt de hele avond dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grand Café ´t oude Dorp

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Jammer, jammer, jammer. Met de frieten konden we ons kiezelpad opleuken en dat na anderhalf uur wachten op ons eten. Tip aan de bediening: Als we moeten wachten laat het je gasten dan weten. Tip aan de keuken: doe iets je logistiek. Zo druk was het niet.
FredKol .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Diep treurig deze avond ( 29/11/2016). Gingen met AH bon hier eten. Bediening zeer onvriendelijk, haast tegen het onbetamelijke aan, en ook zeer gehaast. Verkeerde wijn gebracht, geen sorry maar fles werd van tafel gerukt volle glazen meegenomen en nieuwe fles op tafel gezet. Na 1,5 uur pas het voorgerecht. Voorrang werd gegeven aan Deliryoo die maaltijden kwam afhalen dit ten koste van de gasten die erg lang moesten wachten. Nagerecht, een meelderige gepofte appel met een klontje ijs en schots en scheef opgediend. Menuprijs voor dit 3 gangen diner 39,50 euro m.i. veel te duur .Met tweede menu gratis valt de prijs dan nog mee. Voorlopig houd ik het hier wel even voor gezien. ref AJD te A
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super leuk restaurant met lekker eten en erg vriendelijke bediening!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een goede mix van gezelligheid, mooie prijs- kwaliteit (lekker, porties voldoende), servicegerichtheid (niets was te gek, in voor een lolletje en voelden aan of vroegen netjes als we even met rust gelaten wilden worden). Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar ????????. Dankjulliewel. Tip: Voor sommigen van het bedienend personeel: Let erop dat gasten je gezichtsuitdrukking en houding zouden kunnen interpreteren alsof het lijkt dat je er minder zin in hebt terwijl dat hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar en sowieso je intentie niet is. Vraag feedback aan mij of aan je collega's. Het zal ons bezoek er alleen nog maar gezelliger op maken ????????.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Uitstekende keuken ! Voorgerecht was een wild salade en hoofdgerecht van prima gegaard wild (hert), dat leuk werd gepresenteerd en buitengewoon goed smaakte. Ook de nagerechten waren smakelijk en mooi gepresenteerd. Ook de bediening was trots op hun kok !
En de bediening zelf was vlot, vrolijk, attent en persoonlijk. Heel prettig.
Parkeren voor de deur is trouwens ook nog een pré.
We komen terug, dus jullie zijn gewaarschuwd.....
Hannekeolij1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben hier een erg gezellige avond gehad. We kregen een driegangenmenu van een aparte kaart. We hadden heel veel keuze van deze kaart en de gerechten waren erg lekker en divers. Zalm, carpaccio, heerlijk desert, zelfgebakken appeltaart. Echt top. De inrichting is heel warm en gezellig en toch modern. De bediening is perfect, misschien een beetje amicaaal maar daar houden wij wel van. In ieder geval vlot en vriendelijk. Als we de AH kaart niet hadden gehad hadden we met zn twee honderd euro betaald, dat vind ik dan voor het gebodene wel weer erg prijzig. Nu ging er veertig euro af dus dat was mooi. Leuke avond, ik zou hier zeker nog eens terug komen!
M.vleghaar .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het was via het AH boekje. Heerlijk 3 gangen menu. Precies genoeg. Het is er gezellig.
Alleen het tafeltje stond niet stabiel.
Akris1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellig restaurant, prettige bediening en goed eten. Genoten van een drie gangen (herfst)menu ad €39,50. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima gegeten, maar ik was een beetje aan het zoeken waar ik was, qua sfeer en amicaal gedrag van het personeel in een café, qua omschrijving van de gerechten in een restaurant, de uitvoering was dan weer wat meer richting een café. Ik zou hier weer komen ware het niet dat de prijsstelling ook behoorlijk richting een restaurant ging (bijna €40 voor 3-gangen menu) en dat is prima, maar dan wil ik niet in een cafe zitten aan een net te kleine tafel zonder tafel linnen en zo dicht bij 'de buren' dat ik tot twee keer toe door het personeel werd aangestoten.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Patat was slap en bleek. Carpaccio had veel te veel pesto. Alles was heel vlak van smaak. Ook de witte wijn was niet lekker. Entourage eetcafé-achtig. Op zichzelf prima.
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Gewoon perfect en gezellige en leuke dames in de bediening. Eten was zeer smakelijk. Tafeltjes staan wel iets te dicht bij elkaar.
Stenen .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
eten en bediening prima in orde. per abuis hadden wij met het gezelschap onze kaarten van de ah restaurantactie van vorig jaar meegenomen. wat een stunt en genant. wij mogen de kaarten deze week nog brengen.
Dat is pas service . Zo kom je graag nog een keertje terug
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten was erg lekker en goed verzorgt, door de goed recensies heb ik voor dit restaurant gekozen, verder was de bediening vriendelijk en goed.
Goosensjb .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Hartelijke en attente bediening! Het voorgerecht - bietencarpaccio met zalmcreatie - werd leuk opgediend, maar de smaak was ietwat flauw. Als hoofdgerecht namen we beiden gebakken scholfilet met kreeftensaus. We vonden de saus bitter. Helaas was die ook over de vis gegoten, waardoor het korstje slap was. De geserveerde gekookte groente was uitstekend. Het toetje (sinaasappelijs, sinaasappelbavarois en sinaasappel in gelei) smaakte heerlijk, al was de gelei iets aan de stevige kant. Goeie koffie ook! Onze suggesties voor verbeteringen werden goed opgepikt, dus het is best mogelijk dat we er weer gaan eten.
Christastam .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Goed ontvangst, leuke ambiance en heerlijk gegeten, ruime keuze. Goede hoeveelheden. Leuke bediening. Kortom wij gaan zeker terugkomen dus: Voor herhaling vatbaar.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Uiterst vriendelijke bediening en service, maar het eten viel tegen. Ik had een Thaise salade met biefpuntjes, maar het enige oosterse aspect eraan was de taugé. De biefpuntjes waren flink doorgebakken en met jus en al over een bord sla met taugé heen gegoten. Geen koriander, geen peper, geen gember, geen limoen of wat dan ook voor ingrediënt waarmee de salade een Thais vleugje zou kunnen krijgen. Mijn man had de ossenhaas, die was ook niet erg mals. Mijn vader kreeg zijn mes ook moeilijk door de zenen heen. Kortom, culinair geen groot succes. Maar een prima tent voor mensen die niet echt hoge eisen stellen en tevreden zijn met een flink bord eten en friet.
J.p. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Het is zeker niet de eerste maal dat ik dit restaurant at,
het was weer prima en voor mijn gasten verrassend
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Misschien zijn wij niet zo snel tevreden, maar de gemiddelde score onderschrijven wij niet.
Wij bestelde een menu voor 27,50 wat zeker redelijk goed smaakte. Maar de hoofdmenu was nogal klein. Waarom zo "afgemeten" voor deze prijs? Arbeidsloon is de kostenpost, niet een stukje vlees meer! We bestelden met ze allen het zelfde menu en maakte daarom naar de serveerster een grapje. Met een glimlach op onze gezichten vroegen we of de kok nu misschien korting zou geven. De serveerster kon ons grapje echter niet waarderen. Haar reactie was dat de menuprijs al zo "laag" was.
Rob200368 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
In een sfeer van ons kent ons, is de bediening gefocust op een paar tafes en zitten sommige klanten wat langer te wachten.
Pasta met pesto en zalm op : GEWELDIG !
Ook de carpaccio vooraf scoort prima.
Prima prijs / kwaliteit verhouding.