Grand Café 't Lokaal

Schoolstraat 27 9934 CD Delfzijl Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Lokaal

Grand Café Het Lokaal te Delfzijl is een sfeervol en huiselijk Grand Café in het hart van de havenplaats Delfzijl. Het Grand Café is de ideale gelegenheid om heerlijk te ‘unwinden’ met een perfect gemaakte cappuccino of een heerlijk speciaal biertje. Naast een verscheidenheid van dranken bieden wij bij Grand Café Het Lokaal een menukaart met voor ieder wat wils. Grand Café Het Lokaal is de meest geschikte plek in Delfzijl en omstreken om in uw weekend te komen genieten van live muziek onder het genot van een heerlijk glas wijn of een biertje. Diverse regionale bands, zoals Traffic Jam en The 4 Horseman hebben al geschitterd bij ons op het podium. Heeft u zin in heerlijke carpaccio van gerookte biefstuk, of heeft u liever bitterballen van 100% rundvlees. Misschien wel een schnitzel met ui en paprika en van die lekkere aardappeltjes. ​ Gewoon een kopje koffie, of toch een van onze heerlijke speciaalbieren. En dan een authentiek Gronings likeurtje. Volop soorten en smaken. Wij verwelkomen u graag gauw bij ons in Grand Café Het Lokaal.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Lokaal

Grand Café Het Lokaal is gelegen op 5 minuten loop afstand van het Centraal Station Delfzijl. Het Centraal Station van Delfzijl is goed verbonden via bus en trein met de rest van de provincie Groningen. Kijk voor actuele reisinformatie op 9292.
  • : Grand Café Het Lokaal is gelegen aan het Molenberg plein en heeft voldoende parkeer ruimte naast het gebouw. Alle parkeerplaatsen zijn kosteloos.

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 22:00
Zondagen gesloten (Uitsluitend geopend voor besloten groepen op aanvraag)

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't Lokaal

w.groeneveld .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Drie grote beeldschermen waren aan vond het storend. En de tafeltjes waren te klein moest met mijn been buiten de tafel zitten.
ljmeuken1 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vriendelijk ontvangst en een goede kwaliteit-prijsverhouding. Aan te bevelen bij familie en vrienden.
Zullen we zeker nog eens bezoeken.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Helaas: dit was is niet een positieve ervaring., Delfzijl doet zijn naam eer aan. Geen smaak. Fabriekseten. Halve pot atjar bij de saté. Pindasaus uit een potje. Veel te kruidige slappe frites. Onder de blaadjes sla een selderijsalade uit blik. De bediening was overigens prima. Maar de kok moet beter zijn best gaan doen en zijn klanten serieus nemen. Potjes kunnen we zelf bij de AH kopen.
walter E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer lekker gegeten en vriendelijke bediening in een rustig centrum...........................................................
G. S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuke ambiance vriendelijk en behulpzaam personeel .
wij zijn zeer tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd.
Hier kom ik weer
geert K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lokaliteit o.k! Prettige, ' to te point' ontvangst. Voldoende keuze uit -voor ons- gevarieerd aanbod. Mooi bordje als voorgerecht qua portie en voortreffelijke smaak, zowel visplankje als carpaccio.. Het hoofdgerecht idem dito. Goed gebakken, smakelijke entrecote, kabeljouwmoot, inclusief bijgerechten.
Sorbets, meerder keuzes & naar onze smaak. Lekker man!! Koffie werd aangeboden, maar aan ons niet besteed. De 3-gangen hebben werk meer dan goed gedaan. Hulde aan de kok, bediening en Becks uit Bremen. [9+ is -ongevraagd- op zijn plaats].
h.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
een sfeervol restaurant met leuke bediening. Wij konden eten van de menukaart. Er was geen ander menukaart voor de AH actie . Dit komt bij ons zeer sympathiek over . We gaan zeker vaker naar het Lokaal .
Mathijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Er werd niet gevraagd hoe de steak bereidt moest worden. Uiteindelijk was de steak iets te rauw en te flauw. Mocht meer zout en peper gebruikt worden. De frietjes en aardappeltjes waren lekker. Ook de carpaccio was prima.
Heidy L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima gegeten en gedronken, kom zeker nog eens weer! Het was allemaal prima in orde en
hebben op het terras gegeten. gezellige boel!
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We waren hier nog nooit geweest,even met buren uit eten ,voor hun een verrassing en voor ons ook.bediening was super,komen zeker een keer terug.
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een AH bon bij Grand Cafe Het Lokaal in Delfzijl. Als voorgerecht hadden wij de salade met walnoten, geitenkaas en honing genomen. Dit smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht namen we de lendenbiefstuk en deze was heerlijk mals en lekker. Als nagerecht hadden wij de coupe met walnoten ijs, walnoten, honing en slagroom gekozen. Een heerlijk nagerecht.
Janita D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het was een gezellige avond, en we hebben heerlijk gegeten, mooi cafe en relaxte sfeer. Ontzettend vriendelijke mensen. Het voorgerecht was iets teveel, ondanks dat het heerlijk was, was het lastig om nog een nagerecht op te kunnen. Verder een aanrader!
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heb er afgelopen vrijdag samen met mijn vriendin gegegeten met de "Albert Hein bonnen " .
Eten was goed en het personeel was super vriendelijk en behulpzaam :).
Zeker een aanrader om hier ( nogmaals ) te gaan eten. Jammer dat wij zo ver weg wonen.
Vriendelijke groetjes uit Amersfoort
Tijs D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Uitstekend gegeten.
Flinke hoeveelheden en een kok die zijn vak verstaat.
Uitmuntende bediening vriendelijk en vlot.
Leuke ambiance en sfeer.
Een echte aanrader.
Lammert H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Goed ontvangst, men was op de hoogte wie er kwam. Personeel goed voorbereid. Hadden keuze voor plek in restaurant. Kleine maar relatief brede keus. Porties groot genoeg. Wachttijden waren kort. Personeel waar nodig onderhoudend. Prima gegeten.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Een eetlokaal in een oude school! Een schitterend interieur met donker hout, heel ouderwets en knus. Ze hebben een hele kleine menukaart, (weinig, maar dat tenminste goed). De saté was heerlijk mals, de saus lekker pittig maar niet TE, de frieten uitstekend met een klein beetje salade.
Het was een mooi eetlokaal, keurig verzorgd, schoon en een vriendelijke en attente bediening. Wat wil een mens nog meer?