Grand Café 't Lokaal

Schoolstraat 27 9934 CD Delfzijl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Lokaal

Grand Café Het Lokaal is gelegen op 5 minuten loop afstand van het Centraal Station Delfzijl. Het Centraal Station van Delfzijl is goed verbonden via bus en trein met de rest van de provincie Groningen. Kijk voor actuele reisinformatie op 9292.
  • : Grand Café Het Lokaal is gelegen aan het Molenberg plein en heeft voldoende parkeer ruimte naast het gebouw. Alle parkeerplaatsen zijn kosteloos.

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 22:00
Zondagen gesloten (Uitsluitend geopend voor besloten groepen op aanvraag)

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi