Grand Café 't Lokaal

Schoolstraat 27 9934 CD Delfzijl Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Lokaal

Grand Café Het Lokaal te Delfzijl is een sfeervol en huiselijk Grand Café in het hart van de havenplaats Delfzijl. Het Grand Café is de ideale gelegenheid om heerlijk te ‘unwinden’ met een perfect gemaakte cappuccino of een heerlijk speciaal biertje. Naast een verscheidenheid van dranken bieden wij bij Grand Café Het Lokaal een menukaart met voor ieder wat wils. Grand Café Het Lokaal is de meest geschikte plek in Delfzijl en omstreken om in uw weekend te komen genieten van live muziek onder het genot van een heerlijk glas wijn of een biertje. Diverse regionale bands, zoals Traffic Jam en The 4 Horseman hebben al geschitterd bij ons op het podium. Heeft u zin in heerlijke carpaccio van gerookte biefstuk, of heeft u liever bitterballen van 100% rundvlees. Misschien wel een schnitzel met ui en paprika en van die lekkere aardappeltjes. ​ Gewoon een kopje koffie, of toch een van onze heerlijke speciaalbieren. En dan een authentiek Gronings likeurtje. Volop soorten en smaken. Wij verwelkomen u graag gauw bij ons in Grand Café Het Lokaal.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Lokaal

Grand Café Het Lokaal is gelegen op 5 minuten loop afstand van het Centraal Station Delfzijl. Het Centraal Station van Delfzijl is goed verbonden via bus en trein met de rest van de provincie Groningen. Kijk voor actuele reisinformatie op 9292.
  • : Grand Café Het Lokaal is gelegen aan het Molenberg plein en heeft voldoende parkeer ruimte naast het gebouw. Alle parkeerplaatsen zijn kosteloos.

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 22:00
Zondagen gesloten (Uitsluitend geopend voor besloten groepen op aanvraag)

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi