Grand Café 't Hoofd

Burgemeester de Jonghkade 35 3143 CC Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Hoofd

Zonsondergang aan de Maas

In Maassluis zit je letterlijk aan het hoofd bij dit Grand Cafe. Een fijn terras met buitenbar pal aan het water levert een schitterend uitzicht op. Van alle markten thuis biedt 't Hoofd een gevarieerde kaart, waaronder het tasting menu. En als je geluk hebt, ben je getuige van een felrode zonsondergang.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Hoofd

Ma Gesloten
Di 10:00 - 22:00
Wo 10:00 - 22:00
Do 10:00 - 22:00
Vrij 10:00 - 01:00
Za 10:00 - 01:00
Zo 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede sfeer. Het voor- en hoofdgerecht volgend alleen te snel op elkaar, waardoor het gehaast aanvoelde. Verder absoluut een aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten, genoeg keuze, zouden wat mij betreft ook een paar spannendere gerechten bij mogen staan. Maar de kwaliteit was goed. Grand dessert voor 4 was echt super!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Leuk restaurant en goede bediening
j_verruijt .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het restaurant valt niet in de categorie 'Goedkoop' maar is het geld wel waard! Heerlijk gegeten!

Minpuntje: het restaurant was helemaal vol en wij waren met z'n vijven aan een vrij krap tafeltje neergezet. We hebben dit aangegeven en het personeel begreep dit ook. Maar, verder geen oplossing of bijvoorbeeld een gratis drankje of kopje koffie... Jammer!

Maar, zeker voor herhaling vatbaar op een rustiger ogenblik!
lydiearie .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
vriendelijke ontvangst direct een tafel gekregen. bediening allert gelijk een drankje geserveerd. menu kaart ontvangen en gerechten besteld deze waren uitstekend. nagerecht was ook goed ter afsluiting nog een kopje koffie gunstig geprijsde gerechten sfeer en bediening waren goed. zeker een aanrader.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hadden om 19.00 besproken en arriveerden voor die tijd. Moesten erg lang wachten tot er iets werd opgenomen en uiteindelijk het drankje kwam. Kregen om 20.15 het hoofdgerecht, terwijl het voorgerecht vergeten was. Voorgerecht om 20.30 alsnog geserveerd. Na klacht zou voorgerecht van de rekening afgetrokken worden. Toen de rekening gepresenteerd werd, stond het er toch op en uiteindelijk toch gecorrigeerd. Veel te weinig bedieningspersoneel !!
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Fantastisch restaurant, heerlijk eten, goede sfeer, prachtig terras. Alleen jammer dat de parkeerplaats het prachtige uitzicht belemmert.
Zeker een aanrader, je zult er geen spijt van hebben.
tomvl .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Lekker gegeten met 3 collega's, leuke locatie aan de waterweg, mooi pand. Heerlijk genoten van het vlees. Terras buiten is ook fijn voor de zomermaanden.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig ongedwongen sfeer, goed eten en mooi uitzicht. Bediening was goed en attent. Zeker voor herhaling vatbaar. ....
Margreet M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Komen zeker terug.
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten! Gerechten waren kwalitatief prima, saus zag er wat kunstmatig uit.
Bediening leek redelijk. We werden vlot geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Er liep één meisje in de bediening die zó arrogant was. Zo iemand die liever zelf bediend wil worden dan andere mensen vriendelijk te woord te staan. Daar moet je er niet te veel van hebben rondlopen. Als ze een beetje zelfkennis heeft voelt ze zich aangesproken en kan ze er zelf nog wat aan doen. Anders gauw weggaan.
We komen zeker vanwege het eten en de gezelligheid terug. Als dit meisje er volgende keer weer is ga ik er absoluut iets van zeggen. Haalt de kwaliteit van de bediening naar beneden.
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Toegankelijke maaltijden maar toch net niet het geijkte wat je overal ziet. Voor herhaling vatbaar.
Mirel S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten de fish and chips was heerlijk en mijn man had de hertenbiefstuk verrukkelijk service ook top alleen probeer wat meer door de Zaak heen te lopen helemaal super wij komen zeker terug snel !!!
Hijenikke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Door een verkoopavond voor appartementen druk echter niet storend.
Personeel erg attent, hebben het dag/weekmenu genomen.
Smaakte zeer goed, gaan zeker terug
f.berg936 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hadden een mooi plekje voor de raam. Heerlijk gelunched ontspannend en lekker relaxed een aanrader. Komen zeker nog eens terug.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Fijne plek om heerlijk te eten. Mooi uitzicht. Sfeervol. Leuke aankleding vh restaurant in de Sinterklaassfeer.
Heerlijke lunch!
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Was lekker en gezellig. Jammer dat er naast ons 3 mensen (zakelijk?) zaten met allemaal een laptop, die erg luidruchtig waren. Tip: Zet zo'n gezelschap achterin de zaak zodat de overige gasten geen last van de luidruchtige (zakelijke)discussies hebben. Rond lunchtijd is dit mogelijk omdat de zaak dan niet vol zit.
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuk restaurant, op een leuke plek, alleen werd het uitzicht een beetje verpest door het zeil wat over het terras lag.
Maar leuk romantisch restaurant waar we lekker hebben gegeten. Bediening was ook vriendelijk en vlot.
Is zeker een aanrader en we gaan zeker nog een keer terug.
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben lekker gegeten, vriendelijk personeel en het was gezellig druk.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Gezellig restaurant. 1 x menu besteld en de parelhoen gewisseld voor een heerlijk stuk kabeljauw. Zelf begonnen met de brie loempia's. Echt een aanrader. Daarna de fish en chips. Heerlijk bereid. Chocoladedessert was ook uitstekend van smaak. Echt een aanrader dit restaurant .