Grand Café 't Hoofd

Burgemeester de Jonghkade 35 3143 CC Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Hoofd

Zonsondergang aan de Maas

In Maassluis zit je letterlijk aan het hoofd bij dit Grand Cafe. Een fijn terras met buitenbar pal aan het water levert een schitterend uitzicht op. Van alle markten thuis biedt 't Hoofd een gevarieerde kaart, waaronder het tasting menu. En als je geluk hebt, ben je getuige van een felrode zonsondergang.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Hoofd

Vrij 10:00 - 01:00
Za 10:00 - 01:00
Zo 10:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima restaurant, rustig gelegen langs de Waterweg. Mooi terras. Wij eten glutenvrij, er was glutenvrij brood, jammer genoeg geen glutenvrije pasta, wat gemakkelijk aangeboden zou kunnen worden.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was fantastisch weer en dan is alles al gauw goed
marianne610 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voorgerecht was prima . Maar de hoofdgerechten , Surf en Turf en Slibtong zeer teleurstellend, Surf was aanwezig door middel van 2 garnalen. Slibtong was heel droog . Leek wel van de vorige dag en toen ff opgepiept in de magnetron. Personeel was heel vriendelijk en attent.
Eleonora M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Kan hier kort maar krachtig over zijn: NOOIT MEER! het duurde ten eerste al heel lang voordat we het eten kregen, en het was lauw, na dit aangegeven te hebben werd ons nieuw beloofd, na ruim 3 kwartier kregen we nieuw, wat wederom wéér lauw was! Toen we zeiden dat we niks meer wilde kwam de kok tierend het terras op lopen met de vraag of we wel goed bij ons hoofd waren, want het was naar zijn mening wel warm, en of we maar weg wilde gaan en nooit meer terug wilde komen..echt zo onbehoorlijk, hier heerst duidelijk arrogantie, en we komen hier idd nooit meer terug! Kansloos.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prima restaurant met een goede ontvangst en heerlijk eten ????????
Top plek om te vertoeven
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een mooi gelegen plek om even heerlijk bij te komen onder een genot van een hapje en drankje. De menu kaart bevat voldoende variaties waardoor er voor iedereen wel iets tussen zit. Prijs en kwaliteitsverhouding zijn goed in balans. Voldoende (vriendelijk) personeel zowel binnen als buiten op dit bijzondere terras die uitkijkt op de Nieuwe Waterweg! Een echte aanrader.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
het was geweldig weer en hebben buiten eerst geborreld. Het voorgerecht werd ook buiten geserveerd en de rest binnen. Een heerlijk menu voor een prima prijs. Prima en correcte bediening. Komen gauw weer terug
Ellen Vonk
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gister hier gegeten met mijn familie. wij vonden het er jammer genoeg niet zo goed, dit omdat wij het eten niet zo lekker vonden. ik had namelijk een voorgerecht wat best wel simpel was en dan ook echt simpel, ook had ik tagliatelle fruits the mer en dit lach in een bad van room. veder was het personeel wel vriendelijk maar niet goed in gewerkt naar ons gevoel. wat wel helemaal perfect was is het uitzicht.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vanmiddag geweest.
Reservering niet goed vermerkt
Slecht opgevangen en onvriendelijk
Zeker niet zo als we gewendet waren
Veel nieuw personeel
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was een heerlijke avond dus we hebben op het terras gegeten. Enige minpuntje was dat mijn vriendin, die glutenvrij moet eten, haar frietjes pas kreeg nadat alles op was en de borden al afgeruimd waren. Het excuus was dat men het niet wist, bij het reserveren had ik het echter al gemeld en bij binnenkomst werd het door de serveerster nog eens bevestigd. Verder was het een geslaagde avond.
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Goede bediening goed eten en gezellig uitzicht
Vmj H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuke locatie het eten is wat weinig.
Klein schaaltje salade bij de zalm voor 3 personen is weinig kon wel meer.
Relinde U.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was sfeervol en gezellig .....lekker zonnetje met vol terras .
Ik vond de bediening vriendelijk maar onvakkundig .
Had de indruk dat er weinig begeleiding was....zonde , dat gaat ten koste van de kwaliteit van je restaurant.
Er ging heel veel fout !
Maar het eten was lekker en toch een top avond.
Bastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een jong en fris restaurant prima
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Vaker geweest,gelukkig is de lunch kaart veel beter geworden!!!!
Mooi terras aan de waterweg.
Willemien
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De reservering was niet goed doorgekomen (ondanks 2x bellen) waardoor de high tea niet klaar stond; de bediening was traag en onoplettend; wat dit betreft, moet deze zaak echt verbeteringen treffen.
De gerechten waren prima in orde, complimenten aan de kok.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuke plek met uitzicht op de Nieuwe Waterweg. Kwaliteit van de lunch was prima. Alleen wel heel erg rumoerig. Verder staan de tafels erg dicht op elkaar.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede sfeer. Het voor- en hoofdgerecht volgend alleen te snel op elkaar, waardoor het gehaast aanvoelde. Verder absoluut een aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten, genoeg keuze, zouden wat mij betreft ook een paar spannendere gerechten bij mogen staan. Maar de kwaliteit was goed. Grand dessert voor 4 was echt super!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Leuk restaurant en goede bediening