Grand Café 't Hoofd

Burgemeester de Jonghkade 35 3143 CC Maassluis Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café 't Hoofd

Zonsondergang aan de Maas

In Maassluis zit je letterlijk aan het hoofd bij dit Grand Cafe. Een fijn terras met buitenbar pal aan het water levert een schitterend uitzicht op. Van alle markten thuis biedt 't Hoofd een gevarieerde kaart, waaronder het tasting menu. En als je geluk hebt, ben je getuige van een felrode zonsondergang.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Hoofd

Ma Gesloten
Di 10:00 - 22:00
Wo 10:00 - 22:00
Do 10:00 - 22:00
Vrij 10:00 - 01:00
Za 10:00 - 01:00
Zo 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mirel S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hijenikke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Door een verkoopavond voor appartementen druk echter niet storend.
Personeel erg attent, hebben het dag/weekmenu genomen.
Smaakte zeer goed, gaan zeker terug
F.berg936 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hadden een mooi plekje voor de raam. Heerlijk gelunched ontspannend en lekker relaxed een aanrader. Komen zeker nog eens terug.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Fijne plek om heerlijk te eten. Mooi uitzicht. Sfeervol. Leuke aankleding vh restaurant in de Sinterklaassfeer.
Heerlijke lunch!
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Was lekker en gezellig. Jammer dat er naast ons 3 mensen (zakelijk?) zaten met allemaal een laptop, die erg luidruchtig waren. Tip: Zet zo'n gezelschap achterin de zaak zodat de overige gasten geen last van de luidruchtige (zakelijke)discussies hebben. Rond lunchtijd is dit mogelijk omdat de zaak dan niet vol zit.
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuk restaurant, op een leuke plek, alleen werd het uitzicht een beetje verpest door het zeil wat over het terras lag.
Maar leuk romantisch restaurant waar we lekker hebben gegeten. Bediening was ook vriendelijk en vlot.
Is zeker een aanrader en we gaan zeker nog een keer terug.
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben lekker gegeten, vriendelijk personeel en het was gezellig druk.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Gezellig restaurant. 1 x menu besteld en de parelhoen gewisseld voor een heerlijk stuk kabeljauw. Zelf begonnen met de brie loempia's. Echt een aanrader. Daarna de fish en chips. Heerlijk bereid. Chocoladedessert was ook uitstekend van smaak. Echt een aanrader dit restaurant .
R. V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
was gezellig
Danielle.vandepolder .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij 't Hoofd. Prachtige locatie. Goede bediening.
Het is wel jammer dat er geen reservatie wordt gemaakt voor de tafels buiten.
Orlando S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Top locatie!
Onverwachts en onaangekondigd met 14 personen gaan eten...
Bleek totaal geen probleem.
Vriendelijk, leuke en vlotte bediening.
Het eten was zeer goed.
Pudding01 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De maaltijd was zeer smakelijk, maar de bediening laat te wensen over.
De dames zijn wel bereid, maar onvoldoende toegerust/opgeleid over hetgeen waar zij mee bezig zijn. Jammer.
Peterenbregt .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met een vriendengroep in 't Hoofd goed gegeten. De bediening voor acht personen die individueel van de kaart bestelden was uitmuntend, zeer attent en nooit wachten zonder dat het opjagen wordt. Gelukkig kwamen enkele grotere schepen langsvaren om te vieren dat we daar waren. Mijn gasten vanuit het hele land waren blij met deze afsluiting van een reünie dag. Het enige minpunt was dat een vol restaurant hier veel geluid oplevert.
Rietkuus .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De wacht tijden tussen de gerechten vonden wij wat te lang, verder een leuk restaurant met heerlijk eten. Jammer wel dat ze mooi terras hebben maar daar mag je na vieren dineren
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eigenlijk was het eten prima en de service goed maar door de lange wachttijd werd ons geduld heel erg op de proef gesteld en dat is jammer. Het restaurant ligt aan de Nieuwe Waterweg en het is leuk om de schepen voorbij te zien varen.
Charandreae .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hadden een tafel bij het raam gereserveerd en zaten in het midden van de zaak.
Kan een tochtige plaats zijn als de deuren opengaan.
Jammer dat de kabeljauw niet meer voorradig was.
Ondanks deze 'slechte' start hebben we lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Wilhennie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Eten was heerlijk! Jammer dat we niet buiten konden zitten wel gereserveerd. Erg lang op hoofd gerecht moeten wachten ook het nagerecht duurde lang. Als troost kopje koffie gekregen. Fles water werd geopend met shirt van serveerster Schitterende locatie en lekker eten maar prijs kwaliteit ( service) klopt niet jammer
Ria.dirk .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen zondag 17-07 samen met echtgenoot, zus, zwager en moeder (90 jaar) bij Grand Cafe gegeten. Bij de reservering gevraagd of een plaatsje aan de raam mogelijk was omdat mijn moeder met mijn vader hier vroeger, tijdens fietstochtjes, regelmatig koffie dronken of een lunch gebruikte. Mijn vader is inmiddels overleden en het was fijn om te zien dat bij mijn moeder direct fijne herinneringen boven kwamen. Dit alles mede namens het prachtige weer, het lekkere eten en de vriendelijke bediening!!
D. Bakker
Jgwdegroot .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Tegen lunchtijd was er geen plaats meer met ons zessen onder een parasol op het terras. Dat was een beetje jammer. Dan maar binnen gaan zitten waar het heerlijk koel was en toch goed uitzicht op de Nieuwe Waterweg. Entourage en meubilair binnen was top. Dat maakte alles goed.
Lunch werd goed gepresenteerd geserveerd door heel vriendelijk personeel. Wederom geen spijt (niemand overigens) van deze keuze. We houden 'm erin!
Fredvermeulen54 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuke lokatie jammer dat het te kil was om op het buitenterras te zitten. Bediening erg attent en netjes. Voorgerecht de loempia prima vooral voor de vegetariër onder ons wel zochten wij de walnoten die hierin verwerkt zouden zijn. Hoofdgerecht biefstuk prima en nagerecht erg lekker en leuk gedecoreerd op het bord. Wij hebben een erg leuke avond gehad! Thanx