Grand Café 't Hoofd

Burgemeester de Jonghkade 35 3143 CC Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Hoofd

Zonsondergang aan de Maas

In Maassluis zit je letterlijk aan het hoofd bij dit Grand Cafe. Een fijn terras met buitenbar pal aan het water levert een schitterend uitzicht op. Van alle markten thuis biedt 't Hoofd een gevarieerde kaart, waaronder het tasting menu. En als je geluk hebt, ben je getuige van een felrode zonsondergang.

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Hoofd

Zo 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't Hoofd

Pia H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
eten was prima, maar we moesten 1,5 uur wachten op t eten zonder communicatie hierover. normaal is dit simpel op te lossen door en extra broodje vooraf te geven en te zeggen dat t iets langer duurt.
helaas niets van dit. Dus een ongeschikt restaurant voor een avondje uit
FransV V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
John N.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
we hebben een fijne lunch gehad. !
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig personeel
Lekker gegeten????
Ludy F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Mijn collega's waren tevreden over de locatie en prijs/kwaliteit verhouding.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellige sfeer....en lekker gegeten.!
Dirk U.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prachtig terras aan de waterweg. Prettige bediening. Goeie menu kaart. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Silver P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Uitstekend gegeten en de locatie is top maar een wachttijd tot bijna 2 uur voordat het geserveerd wordt is onacceptabel. Jammer.
karin D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het eten was erg lekker.
Marca F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten prima. Door drukte erg rumoerig. Na het dessert kwam heel snel de rekening met het pinapparaat aan tafel. (ook raar want daar had ik niet om gevraagd) We werden ´gedwongen´ om snel te vertrekken want er zaten mensen te wachten voor een tafel. Dit vonden wij niet netjes want je bent een avondje uit en nu stonden we om kwart voor 9 alweer buiten. Niet echt klantvriendelijk.
Jurjen J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, goed geprijsd en smakelijk eten. Voor een zakelijk etentje is dit restaurant minder geschikt, want rumoerig.
Ellie H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
het was heel gezellig en mooi weer, het eten was heerlijk en de wijn voortreffelijk! Aanrader !!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Erg sfeervol , aardige bediening en lekker gegeten.
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig personeel, goed eten en ongedwongen sfeer. Was een gezellige avond.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Restaurant bezocht op 13 juli jl.
We waren met 4 personen en wilden het 3 gangen weekmenu bestellen.
Het weekmenu bevatte als hoofdgerecht vis. Mijn vrouw houd niet van vis en wilde graag wat anders in het gerecht. Dit was echter niet mogelijk zodat mijn vrouw iets anders van de kaart moest kiezen.
De anderen namen het weekmenu. Voorgerecht Carpaccio, hoofdgerecht kabeljauw, dessert oa bolletje ijs.
Bij het hoofdgerecht een schaaltje patat en een schaaltje sla voor 3 personen erg karig. Mijn vrouw bestelde als hoofdgerecht sate.
Kwaliteit van de gerechten viel niets op aan te merken.
Het personeel moet op het gebied van gastheerschap nog het een en ander leren. Mijn vrouw mocht dat op ons verzoek ook het dessert krijgen dit was wel bij wijze van uitzondering.
Bij het afrekenen stonden op de rekening 3 glazen wijn en een sourcy die wij echter niet besteld noch ontvangen hebben. Al met al 22 € teveel berekend. Gelukkig kwamen wij er op tijd achter zodat we dit konden corrigeren. Al met al zijn er nog diverse verbeterpunten in deze horeca gelegenheid. Het personeel is wel vriendelijk maar erg onervaren dat merk je aan alles. Het uitzicht en de lokatie is mooi ook een prima terras.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Weinig eten voor een dure prijs. Wachttijden heel lang tussen voorgerecht en hoofdgerecht
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima restaurant, rustig gelegen langs de Waterweg. Mooi terras. Wij eten glutenvrij, er was glutenvrij brood, jammer genoeg geen glutenvrije pasta, wat gemakkelijk aangeboden zou kunnen worden.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was fantastisch weer en dan is alles al gauw goed
marianne610 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voorgerecht was prima . Maar de hoofdgerechten , Surf en Turf en Slibtong zeer teleurstellend, Surf was aanwezig door middel van 2 garnalen. Slibtong was heel droog . Leek wel van de vorige dag en toen ff opgepiept in de magnetron. Personeel was heel vriendelijk en attent.
Eleonora M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Kan hier kort maar krachtig over zijn: NOOIT MEER! het duurde ten eerste al heel lang voordat we het eten kregen, en het was lauw, na dit aangegeven te hebben werd ons nieuw beloofd, na ruim 3 kwartier kregen we nieuw, wat wederom wéér lauw was! Toen we zeiden dat we niks meer wilde kwam de kok tierend het terras op lopen met de vraag of we wel goed bij ons hoofd waren, want het was naar zijn mening wel warm, en of we maar weg wilde gaan en nooit meer terug wilde komen..echt zo onbehoorlijk, hier heerst duidelijk arrogantie, en we komen hier idd nooit meer terug! Kansloos.