Grand Café 't heertje

Plein 2000-7 1271 KK Huizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Vegetarische Gele Curry
  • Nagerecht
    • Lemon cheesecake
      Caramel dream
      Koffie of thee naar keuze

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grand Café 't heertje

Bus
  • : Gratis parkeergelegenheid in de algemene parkeergarage onder het pand, naast het gemeentehuis en tegenover het politiebureau

Dinsdag t/m Donderdag: 17:00 tot 01:00 uur
Vrijdag: 16:00 tot 04:00 uur
Zaterdag: 17:00 tot 04:00 uur
Zondag: 17:00 tot 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't heertje

Ton R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
het voorgerecht (carpaccio) en hoofdgerecht (zeebaars) waren prima; alleen het dessert, wat panacotta moest voorstellen was matig
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lekker gegeten, juiste porties, korte wachttijden tussen de gerechten en zeer vriendelijk personeel
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten top!!
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Gezellig, lekker eten. Lekkere wijn. En daarna naar de film. Geslaagde avond.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening, heerlijk gegeten
Aron M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten, zeer sfeervolle en leuke ingerichte ambiance.

De service was top, personeel is erg enthousiast.

Echt een aanrader!
Rozemarijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Afgelopen zaterdag 15 december zijn wij met een groep van 5 vriendinnen heerlijk uit eten geweest bij ‘t Heertje in Huizen. Het was de eerste keer dat wij hier kwamen eten en wij zijn erg aangenaam verrast. Wij hebben gekozen voor het 3-gangen menu en wat was dit ontzettend goed! Naast de normale gerechten was d’r ook de keuze om streetfood te bestellen, erg verassend en origineel! De bediening was erg vriendelijk en oplettend, we werden snel geholpen en hebben niet met lege glazen gezeten, mijn complimenten. Wij waren aan de late kant met eten maar dit was geen enkel probleem wat óók erg fijn was.

Na het eten zijn wij nog tamelijk lang blijven zitten om na te borrelen en werd het restaurant omgebouwd tot een echt feest café met een dj! Dit maakte ons feestelijke avondje uit met vriendinnen compleet en dit alles op één plek, helemaal super!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Goede ontvangst, voortreffelijke bediening en heerlijk gegeten. Komen beslist terug
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Bediening en eten was goed. Alleen jammer dat de garderobe bij de keuken ligt; dus na afloop van het eten werden onze jassen keurig opgehaald .... maar stonken
Rinske M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekker gegeten in een leuke ambiance.
Personeel was vriendelijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Aardig en goed personeel.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Gezellige sfeer, opvallend service-gerichte bediening! Eten heerlijk! Top!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening bedankt
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellige ambiance! Een aanrader voor een gezellig avondje uit!!
Marielle N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, top bediening, gezellige plek!
E R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Met 3 vriendinnen hier weer eens gaan eten, omdat het de vorige keer zo'n succes was. Helaas ben ik deze keer iets minder enthousiast. Het eten was gewoon maar prima. Het is ook een grand cafe en niet echt een restaurant. dus je moet er dan ook niet veel van verwachten. De inrichting ziet er gezellig uit. Makkelijk dat je onder de bioscoop en het cafe gratis kan parkeren. Helaas was de bediening erg onvriendelijk en niet attent. Kan allerlei dingen opnoemen, maar het ergste was dat we koffie en thee bestelden en vroegen of er misschien een lekker chocolaatje erbij was. (Dan denk je toch aan een bakje koffieboontjes of zo iets?) We kregen ook een schaaltje met chocolaatjes, maar dan wel op de rekening 1,75 berekenen PER CHOCOLAATJE! Zulke bedragen kun je vragen in een goed restaurant , maar in een grand cafe......? Vraag het in ieder geval vooraf aan de gast of dat de bedoeling is en of je dat wilt!
Heb er wat van gezegd maar had niet de indruk dat het serieus genomen werd.... Wij komen er niet meer....
Ellie S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker gegeten vriendelijke personeel snelle bediening .
Een restaurant om zeker aan te bevelen top
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker gezellig restaurant om een keer te gaan eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
De gamba's waren niet goed klaar gemaakt en er waren meer mensen die hier over klaagden. We kregen een gratis drankje. Maar het was niet meer zoals vroeger. Jammer. Gewoon niet lekker.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Lekker gegeten, niet erg veel keus op het Iens menu als je vergetariër bent en een notenallergie hebt. Maar er werd goed meegedacht voor een passende oplossing waardoor we heerlijk gegeten hebben! Vriendelijk personeel en altijd een leuk sfeertje daar! Gezellig avondje was het!