Over het restaurant Grand Café 't heertje

Gastvrij en zeer gezellig

In Grand Café ’t Heertje is het goed vertoeven. Van binnen ziet het er heel leuk uit, het is compleet verbouwd en erg gezellig. De kaart is divers en redelijk uitgebreid. ’t Heertje biedt marktplateaus met allerlei kleine gerechtjes, zodat er voor ieder wat wils is. De bediening is zeer vriendelijk en je wordt er gastvrij behandeld. Ook is het mogelijk om buiten op het terras te gaan zitten, wat het in de zomermaanden een ideale plaats is om even neer te strijken!

Meer informatie over restaurant Grand Café 't heertje

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't heertje

Chris W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We zouden naar een voorstelling gaan in de Graaf Wichman en wilden een hapje eten. 't Heertje is dan de uitgelezen plek ervoor. We hadden een tafeltje in het midden waardoor we aan alle kanten mensen om ons heen hadden zitten, maar het gesprek aan onze eigen tafel bleef goed mogelijk. We besteldne naast gerechten van de kaart ook gerechten van buiten de kaart. Van de hoofdgerechten vonden we dat ze warmer opgediend moeten worden. Mijn rode kool bijvoorbeeld, onder het hertenvlees, was koud. De nagerechten waren zeer goed. De huiswijn was lekker. Al met al was het waar naar zijn geld.
Jelmer B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten van die nieuwe menukaart! top ontvangen en een gezellige sfeer. een echte aanrader voor een lekkere avond uit.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mousse van makreel was lekker. Saté was prima, zo ook het garnituur. De frites waren vet en niet lekker.
De menukaart is helaas erg klein.
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De ossehaaspuntjes waren taai, niet lekker gekruid, de saus erbij vond ik zelfs vies. De slagroom bij het ijs moest met een vergrootglas gezocht worden. Het voorgerecht was heerlijk!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Al eerder bij 't Heertje gegeten ,zonder AH actie , dat was toen prima.
Nu met de AH actie was het een stuk minder.Het voorgerecht bestond uit een paar plakjes worst en wat sla.
Het hoofdgerecht van vis was klein en smakeloos. Het nagerecht, dame blanche, was een mini magnum met een eierdopje chocolade. al met al een beetje treurige vertoning.
Klaasje56 K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik heb heerlijk gegeten. Jammer dat Iens mijn reservering niet had doorgegeven aan 'te Heertje.
Gelukkig was er nog een tafeltje vrij toen ik de reservering via SMS liet zien.
JJennekeC .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat een leuke tent! Ambiance, bediening en eten prima. Hele goede akoestiek binnen; het zat helemaal vol en de tafeltjes redelijk dicht op elkaar maar je hoorde alleen gezellig geroezemoes. Heerlijk gegeten, aanradertje!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ondanks het feit, dat we gereserveerd hadden, was er geen tafel beschikbaar. Gezellig 25 minuten aan de bar gezeten en de huiswijn geproefd (Prima Sauvignon uit Frankrijk. Deze wijn was erg goed bij de voortreffelijk gebakken roodbaars. Leuk publiek en gezellige bediening. Er druk vanwege AH-actie? Een aanrader!
Gerdien R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed restaurant, gezellige sfeer en druk. Vriendelijk personeel. Aparte gerechten.
Aan de prijzige kant als je de normale prijs moet betalen. Met de AH bon is het erg gunstig en lekker,verrassend
Air_Gourmet .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Tijdens ons eerste bezoek was deze gelegenheid goed gevuld en er was een gezellige ietwat rumoerige ambiace. De 2 persoons tafeltjes in de midden sectie staan wel erg dicht bij elkaar en de keukenstoelen die er bij staan zijn geen aanrader. Zorg dat je ergens anders zit want de leren stoelen zitten wel comfortabel.

Het anti pasti plaeaut voor twee personen was een aangename starter.
Mij vrouw had de beefpuntjes van de Haas en diat was prima. Ik zelf had een dag gerecht met schol filet. Dit gerecht was een bij elkaar geraapt zaakje. De smaken waren sterk en klopten niet bij elkaar en het was niet aangenaam. De groenten was nog bijna rauw en erwten risotto was een smurrie met een vreemde bittere smaak. De vis saus was zuur / bitter. Alhoewel ik niet vaak een negatieve reactie geef op de vraag of het smaakt, kon i niet anders dan een aanmerking hier over maken. Ik kreeg een herkanzing en opnieuw een paar stukjes schol. deze keer met aardappelpuree en wer een groentenmix met saus. Ondanks dat dit heel wat anders was klopte ook hier weer niets van. Aardappelpuree was okay maar een vreemde sterke zure saus. De witte groentenblokjes die ik niet kon thuisbrengen waren keihard en smakenloos, niet te eten eigelijk. Ik heb gevraagd om de kok te vragen het zelf te proeven want het leek helemaal nergens op. De schol was verder okay maar niet heel bijzonder.

Het dessert was excellent. een Yoghurt ijs met bosvruchten en wat chocolade snippers maar niet te zoet. Alhoewel ik het dessert meestal over sla was dit een goedmakertje.

Al met al een leuk all round Grand cafe waar je prima een hapje kunt etent maar verwacht geen culinaire wonderen. Ik hou het er maar op dat ik een beetje pech heb gehad met het vis gerecht ofdat de kok z'n dag niet had. De bediening heeft het heel goed en professioneel opgevangen.
YM V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Na het bezoek moest mijn haar wassen en mijn kleding in de was doen omdat alles naar frituurvet stonk. En ik was niet enige die daar last van had
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben overheerlijk gegeten, bediening uiterst vriendelijk, gerechten werden professioneel en feestelijk geserveerd. Waren hier nog nooit geweest maar komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met z'n tweetjes hadden we de antipasti genomen; dit was een afwisselend en smakelijk voorafje.
De catch of the day smaakte prima.
Als afsluiter een dame blanche... ook heerlijk.
Kortom een fijn dinertje met de bon van de AH-restaurantactie.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer gastvrij vriendelijke bediening ,prettige ambiance top ga er zeker vaker eten
Ellie M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het AH menu was matig en de flamkuchen was slecht. Ik heb dit ook gemeld. Ze vroegen of ik wat anders wilde maar ik had geen trek meer. Wachtijd was erg lang na een uur hadden we alleen het voorgerecht gehad. Iemand van de bediening was erg luidruchtig en het is zeker niet voor herhaling vatbaar.
ook de diamenthaasjes van mijn man waren zeermatig.
Nelleke55 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wederom weer heerlijk en gezellig gegeten bij Grand Café 't Heertje. De maaltijden zijn heerlijk, het personeel is vriendelijk en gezellig, dus tot de volgende keer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima eten. Keuze van het menu was niet heel erg groot of bijzonder maar kwaliteit was goed. Bediening was attend en vriendelijk.
H.L. B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vis werd aangeprezen als scholfilet, maar we kregen koolvis zonder dat dat gemeld werd.
Groentes waren te kort gegaard. Voorgerecht was uitstekend. Dessert povertjes.
Tiemen D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het was gezellig druk en we hebben heerlijk gegeten.
grietje V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met z'n vieren gegeten en alle 4 dik tevreden. Het is voor ons al de 3de keer dat we hier waren en iedere keer gaan we heel tevreden naar huis. Het personeel doet zijn uiterste best en is heel vriendelijk.
Een aan.rader