Over het restaurant Grand Café 't heertje

Gastvrij en zeer gezellig

In Grand Café ’t Heertje is het goed vertoeven. Van binnen ziet het er heel leuk uit, het is compleet verbouwd en erg gezellig. De kaart is divers en redelijk uitgebreid. ’t Heertje biedt marktplateaus met allerlei kleine gerechtjes, zodat er voor ieder wat wils is. De bediening is zeer vriendelijk en je wordt er gastvrij behandeld. Ook is het mogelijk om buiten op het terras te gaan zitten, wat het in de zomermaanden een ideale plaats is om even neer te strijken!

Meer informatie over restaurant Grand Café 't heertje

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't heertje

Katinka E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk driegangenmenu menu van Ah restaurantactie. Genoeg keuze, grote porties en vooral erg lekker! Bediening top en we komen zeker weer terug!
Tilly D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Hebben heerlijk gegeten net als vorig jaar. De bediening was erg vriendelijk vroeg ook steeds of het eten smaakte. Perfect volgend jaar weer met de zegeltjes.
Sipke D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer prettige bediening!
a N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben prima gegeten, we waren daar met de ah actie, mooi menu, eten was lekker en zag er super verzorgt uit. Bediening was erg aardig.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Op 15/8 met 5 personen via de AH actie gegeten,het eten was prima en de service was perfect.Zelfs toen er 2 van de 5 personen wat later kwamen was dit geen enkel probleem.De service was er niet minder om en het eten was heerlijk ondanks de verschillende gerechten die besteld waren.Alles prima op tijd en tegelijk geserveerd.Wij komen hier zeker terug.
Binnenpretje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gisteren zijn we hier wezen eten met 2 kleine kinderen. Wat een succes. De service was uitmuntend en het eten ook heerlijk. Vooral de sate van de Green Egg was voortreffelijk. Er werd goed meegedacht over het serveren (de kinderen kregen direct het hoofdgerecht) en het voelde voor ons echt als een 'verwen-avondje' uit.
Mev. G. V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijk personeel, gezellig restaurant met moderne, strakke uitstraling en ruim buitenterras. Gerechten mooi opgediend, en bijzonder fijn van smaak. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben allebei heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en voorkomend.
De gerechten werden goed warm en mooi opgemaakt geserveerd.
Ook het nagerecht, dame blanche, creatief op het bord.
De wachttijd tussen de gangen was precies goed.
8,5 zeker waard.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
lekker gegeten.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
nvt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heb altijd gedacht dat het een eetcafé met simpele gerechten was, maar het bewijs werd geleverd: Het waren gerechten voor een top restaurant.
Ondanks dat het een AH actie menu was, was het super.
liabrockhoff .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, geweldige smaakbeleving, we komen hier zeker terug,
Kipsalade als voorgerecht, varkenshaasjes als hoofdgerecht alles top
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Een keurig (apart) verzorgd menu voor de AH-actie met voldoende keuze.
Het eten was erg lekker en mooi opgediend.
Alleszins de moeite waard, we komen absoluut terug.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Merkwaardig dat het overgrote deel van de onderstaande recensies niet ingaat op de kwaliteit van hetgeen wordt geboden...Merkwaardig.
Omgeving is volkomen troosteloos, althans in het weekend, ingeklemd tussen het gemeentehuis, politiebureau en bus station.
Nette ontvangst in een tamelijk vol etablissement.
Visplankje als voorgerecht was onnavolgbaar, evenals de carpaccio. Pomodoro/paprikasoep was wat karakterloos.
Bij het serveren van het hoofdgerecht bleek dat het uit het hoofd opnemen van de orders niet zo'n geweldig goed idee was omdat er een verkeerd gerecht dubbel werd uitgeserveerd.
Kipsate was, mede door de bijgeleverde saus prima, evenals de zalm met citroenkorst. Stoofpotje viel behoorlijk tegen. Hoeveelheid vlees was t.o.v. de bijgeleverde groente en puree behoorlijk uit verhouding.
Veel teveel rundvlees met een volkomen vlakke 'bite'. Dat kan veel beter.
Caramel dream en Dame Blanche waren weer uitmuntend.
Resumerend: Locatie dramatisch, personeel (op de bestellingsmisser na) attent en voorkomend, gerechten (op het stoofpotje na) prima, prijzen in verhouding.
r.n.valkenier .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel een gezellig tafeltje en een
mooie kaart met heerlijk eten.
Gezellig restaurant om vaker naartoe tegaan
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hadden gereserveerd met een ah restaurant bon en hebben heerlijk gegeten van de speciale kaart voor deze actie en de rekening was erg redelijk
Janny O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten met fijne bediening. Gewoon top. Goede gerechten, goede porties. Gewoon lekker. Jammer dat het ging regenen, want het terras is ook heerlijk om te zitten.
jeanetvandelft .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het personeel vriendelijk en correct en konden in alle rust eerst een drankje nemen Er werd geen druk op ons uit geoefend om op te schieten
Het was erg gezellig en relict
Michella V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteren heerlijk buiten gegeten bij Café 't Heertje, het ontvangt en de gerechten waren top.
Wij komen zeker nog een keer terug!
ldebree .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We waren met de AH-bon en zeker ook daardoor was het heel voordelig. Verder was het prima verzorgd en erg lekker. Ook was het fijn om buiten te kunnen zitten.