Over restaurant Grand Café 't heertje

Gastvrij en zeer gezellig

In Grand Café ’t Heertje is het goed vertoeven. Van binnen ziet het er heel leuk uit, het is compleet verbouwd en erg gezellig. De kaart is divers en redelijk uitgebreid. ’t Heertje biedt marktplateaus met allerlei kleine gerechtjes, zodat er voor ieder wat wils is. De bediening is zeer vriendelijk en je wordt er gastvrij behandeld. Ook is het mogelijk om buiten op het terras te gaan zitten, wat het in de zomermaanden een ideale plaats is om even neer te strijken!

Meer informatie over restaurant Grand Café 't heertje

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Ldebree .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen, het was er erg gezellig en het eten was prima en goed verzorgd, een reden om nog eens terug te komen.
Nelleke55 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben wederom heerlijk gegeten, het was erg gezellig en de bediening was heel vriendelijk en klantgericht.
Tot de volgende keer.
E R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren met zn 3n en daardoor heeft een van ons het gewone menu genomen, naast het ah menu. Eerst een broodje met smeersels, daarna de tapas schaal met serranoham, chorizo, mozzarella salade en nog wat olijfjes, Heel lekker en ruim voldoende, zag er ook leuk uit. Daarna nam ik de stoofschotel, en die was vol van smaak en het vlees heel mals. De anderen hadden de dagvis en sate. Niet heel spannend, maar lekker en goed verzorgd. Ipv een toetje namen we een koffie met een dessertwijn en een Irish Coffee en die werden niet apart gerekend. Heel attent!
De bediening was vriendelijk en de sfeer heel gezellig.
Lihhamel H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Weinig keus in vegetarisch eten en niet erg origineel. Weinig groente. Een falafalbroodje ipv van 2 en dan meer groente of sla zou het lekkerder maken.
Katinka E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gastvrij ontvangst, leuke plek om te eten door fijne sfeer en aardige bediening. Waren er met de AH restaurantactie. ' T Heertje zat op een gewone dinsdagavond behoorlijk vol! Voorgerecht natuurlijk de carpaccio , weliswaar met een drie euro bijbetaling, maar dat mag de pret niet drukken want dat is het zeker waard! Het hoofdgerecht was een goed gekozen en smaakvolle vis van de dag, mooi opgemaakt met verse groenten en puree. Tafelgenote nam een kipsate, wat er ook erg goed uitzag en prima smaakte. Afgemaakt met een mooi opgemaakt dessert. De dame blanche leek wel op een grand dessert! Echt een verwennerij om bij 't Heertje te eten. Tot de volgende keer!
Jansje K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Fijne avond gehad mede door het zeer vriendelijke en atente en alerte personeel, goede sfeer en natuurlijk het heerlijke eten en goede wijn, gaan er zeker weer eten.
Grisselada .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het menu is aangepast en qua prijs niet oke. Een driegangenmenu kost 27,50 euro en het AH menu 32,50 euro plus extra supplement van 3 euro voor de carpaccio. Een tournedos buiten de kaart kost 7 euro, dus al met al een klein voordeel.
Bettyschwarz53 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Uitstekend eten en locatie. Tussen de maaltijden genoeg tijd en rust. Geen haastwerk. Absoluut aan te bevelen. Genoeg parkeergelegenheid
Annelous A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Top restaurant!! Vooral de
marktplateau's zijn een echte aanrader. Heb ook genoten van de heerlijke biefstuk! Vriendelijke bediening en een top sfeer!!!
Jade L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Eten was heerlijk. Vlak voor het afrekenen controleerde ik de bon. Maar waren dingen niet goed gegaan. Die mevrouw heeft het goed en snel gecorrigeerd. Wij komen zeker nog een keer terug.
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het eten was erg lekker zowel voor,hoofd als nagerecht. niks op aan te merken.
De jongens in de bediening waren ook erg vriendelijk.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Met de boekjes van de AH een vriendinnetje voor haar verjaardag mee uitgenomen naar dit restaurant.

Toen we aankwamen was het vrij laat (half uurtje voor sluiting vd keuken!) en het restaurant leek nagenoeg leeg (2 andere tafeltjes bezet), maar we konden zonder problemen nog aanschuiven.
Het restaurant is gezellig ingericht en de zitplaatsen zijn comfortabel. Het personeel is uitermate vriendelijk en attent.
Het eten is vers en héél erg lekker klaargemaakt. Vooraf carpaccio en de makreelmousse, hoofdgerecht varkenshaasjes (de andere hoofdgerechten kan ik mij helaas niet meer herinneren, maar ik weet nog wel dat het zeer in de smaak viel). Varkenshaasje was supermals en zeer smakelijk!
Zelf kon ik geen dessert meer op, maar ik heb hapjes geproefd van mijn tafelgenoten en alles smaakte even heerlijk!

Kortom! Een feest om hier te mogen aanschuiven.

(((1 klein minpuntje: Ik vind 4,50€ voor een bolletje en iets te smeren wel erg veel geld)))
In mijn herinnering kreeg je vroeger 'n mandje brood en kruidenboter gratis bij je bestelling....
Maar laat dit je vooral niet weerhouden natuurlijk!!! Verder vond ik de prijs/kwaliteitsverhouding heel prima in orde!!!!
Katinka E.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Gebruik gemaakt van het drie gangen menu, wat ons zeer goed is bevallen. Na een lekker warm broodje met smeersels kozen we voor Carpaccio , vissoep en makreelmousse. Alles was heerlijk van smaak, mooi opgemaakt met verse producten. Als hoofdgerecht kozen we unaniem voor de scholfilet, zeer goed van smaak, goed knapperig gebakken, we hebben gesmuld. De groenten prima bite en vers en de friet in het gebruikelijke mandje smaakte prima! Als nagerecht genoten we van de cremebrulee en de chocoladetaart! Het menu afgemaakt met een verse muntthee! We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met enthousiast personeel! We komen graag nog eens terug!
Gaar2goed V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wisten door eerder bezoek dat bediening en het eten goed was en zullen daar zeker nog eens heen gaan.
Cornelis Michael Mitch V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Top eten en super service.. Alles van hoge kwaliteit. Goede en snelle bediening! Binnen of buiten het is heerlijk genieten
Sambeek1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het voorgerecht van makreelmousse was erg lekker, bij het hoofdgerecht hadden we graag wat meer groente gehad. Bediening heel vriendelijk.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eten was top! Plezierige bediening. Er werd goed voor ons gezorgd, prima kaart en divers. Zeker de moeite waard om daar eens te gaan eten
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Zoals altijd gezellig, goede vriendelijke bediening en waar het om ging ...heeerlijk gegeten !!
het weer was met ons, dus fijn op het gezellige teras gezeten.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ik vond de markreelmousse en de chocoladetaart echt geweldig lekker. Mijn man heeft genoten van de sateh met de gewelgid lekkere satehsaus.
G_C_Dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten. We waren de enige gasten die binnen zaten. Bediening was super, kwamen op het juiste moment even langs. Eten was prima, lekker vers. Wij hebben genoten van dit etentje.