Grand Café 't Elfde Gebod

Koningin Wilhelmina Boulevard 28 2202 GW Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Elfde Gebod

Prachtig uitzicht op zee

‘t Elfde Gebod: Gij zult genieten. En waar kan dat beter dan op deze prachtige locatie? Hier moet je zijn voor een uitgebreide high-tea, maar ook voor een diner met spectaculair uitzicht op zee. De enthousiaste bediening staat wanneer nodig voor je klaar om je advies te geven over de verschillende gerechten en het uitgebreide wijnassortiment.

Halve fles mineraalwater

Za van 14:00 tot 21:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't Elfde Gebod

Trudy Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De bediening was erg druk en had daardoor onvoldoende oog voor alle tafels. Tip; meer bedienend personeel inzetten. Daarnaast werden de biertjes niet volledig getapt.
T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijke bediening die openstond voor wensen. Eten smaakte heerlijk. Je zit gezellig langs de boulevard met een levendige sfeer.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hadden een arrangement waardoor ons driegangenmenu bij voorbaat al vaststond (wat ons niet bekend was). Het voorgerecht bestond uit een salade met geitenkaas. De geitenkaas was rijkelijk aanwezig waaardoor je de sla nauwelijks proefde. Het hoofdgerecht was een bedje van smakeloze noedels met vette varkenssukade. Ik houd niet van vet vlees dus die heeft mijn man opgegeten. De noedels heb ik laten liggen. Wilde je er patat en salade bij dan moest je die extra bestellen en betalen wat we hebben gedaan. De salade had geen dressing en dus erg droog. Geen smaak aan. De frites waren als enige van het gerecht lekker. Het toetje was lekker maar in twee happen op.
De bediening liet te wensen over en het duurde allemaal heel lang terwijl het niet druk was. Al met al een teleurstelling tijdens ons weekendje uit. Niet voor herhaling vatbaar.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het restaurant heeft een prettige uitstraling en verzorgde bediening. Het voor-, hoofd- en nagerecht smaakten goed, al liet de bediening te wensen over. Bij ons ontbrak bij het nagerecht het vanille-ijs. Dit werd alsnog in een schaaltje geserveerd toen wij een ober hierop aanspraken. Echter, bij meerdere gasten gingen verschillende dingen mis, merkten wij op, ondanks de vele obers in relatie tot de weinige gasten. Eén duo kreeg in eerste instantie het hoofdgerecht aangeboden, welke ze weigerden en vervolgens het voorgerecht, maar zonder de geitenkaas. Het hoofdgerecht liet vervolgens enorm lang op zich wachten. Een ander duo miste eveneens het vanille-ijs, maar liet het voor wat het was.
Loesje V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg jammer dat we een menu moesten nemen,er was geen enkele andere optie.
Hoofdgerecht erg weinig paar asperges (5) 3 plakjes ham, met een paar halve krieltjes.
Een aanfluiting..
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We zaten met zn 12 en op het terras half zon,half schaduw erg gezellig en de lunch bwas lekker!
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Verouderd en lampen van opnames van Harrie Mens is een storende factor. Eten was goed service kan beter. Iets meer van verwacht
Marriët S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We gingen naar het Hotel van Oranje via LuxuryHotel. En daarbij in zat een 3- gangen menu. Daar hoefden we dus niet extra voor te betalen.

Maar we hebben letterlijk 3 kleine gerechten gehad, het smaakte goed maar zaten totaal niet vol na het 3gangen menu. Daardoor waren we erg teleurgesteld en hadden we s’avonds nog apart eten moeten bestellen.
Erg jammer!
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goede sfeer, top bediening, eenvoudige kaart met heerlijke gerechten.
hans1957dbeunder .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke locatie. Goed gegeten. Keurige verzorging. Personeel was ook vriendelijk. Gaf ons de gelegenheid een tafeltje te kiezen waar wij graag zaten.
Jerom V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed eten en vriendelijk personeel
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg jammer dat er geen biefstuk meer was. Dit was mijn reden om het elfde gebod te kiezen. Snap ook niet dat dit op was 40 procent van de kaart bestaat uit biefstuk , tevens is steakhouse de harmonie een onderdeel van de hotels van oranje op een steenworp afstand , kan mij niet voorstellen dat het daar ook op was .
lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bij binnenkomst werden we meteen welkom geheten en werd er direct een bak water voor onze hond neergezet. Dit is met recht een hondvriendelijk restaurant! Ruimtelijke inrichting (fijn als tafeltjes niet boven op elkaar staan) met de sfeer van een grand cafe. Hoewel de kaasfondue heerlijk rook, maakten we toch een keuze van de menukaart. Vooraf voor beiden sashimi en daarna voor manlief biefstuk Oriental en voor mij de Thaise curry. Heerlijk gegeten. De bediening is aardig en attent.
Aron O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We waren met zijn tweeën voor de kaasfondue! Dit was ronduit fantastisch! Ontzettend veel zit erbij, niet alleen brood maar ook krieltjes, selderij, druiven (verrassend lekker) en tomaatjes. De bediening was op en top, de vriendelijke jongedame heeft alles keurig uitgelegd en was heel attent. Prettige sfeer en de stoelen zitten goed!
Sophie G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
een mooie inrichting met het interieur van een kerk, maar dat weer te niet gedaan met een vreemd soort groen licht en een beetje onpersoonlijke tafelsschikking. Het eten was vrij standaard, met voor vegetariers slechts twee keuzes, een quiche of een hamburger. Die laatste gekozen, wat een slap wit kadetje bleek met een hamburger van de vegetarische slager (dat wel!). voor een paar cent extra zouden ze die kunnen vervangen voor n broodje dat meer vult en met meer smaak. De garnituur van een paar slablaadjes en een schijfje tomaat is ook niet passend bij de prijzen die dit restaurant hanteert. De kwaliteit van het eten vond ik erg teleurstellend, zeker gezien de potentie van wat ze kunnen maken van n tent met een kerkelijk interieur.
lida V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
bediening was goed en vriende
lijke en snel en niet te lang wachten en het eten was goed.
En het was gezellig dus geen klachten
Aron O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Fantastisch restaurant met heerlijke gerechten en zeer goede bediening. De bijgerechten maken het compleet om niet te eten wat je niet wil eten. Hadden de sliptongen en biefstuk. Gewoon erg goed! Carpaccio vooraf top!
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Mooi gelegen aan de boulevard in Noordwijk als onderdeel van de hotel van Oranje. We werden hartelijk ontvangen. Vooraf had ik de vitello tonato als hoofdgerecht had ik het stoofpotje met thaise kip. Het was allebei voortreffelijk! Een restaurant om nog eens naar terug te keren
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De ontvangst was verre van hartelijk.
Men deed geen enkele moeite om een geschikte tafel voor ons te vinden.
Waarschijnlijk gaat het met de firma te goed.
Na overweging konden wij een tafel krijgen op het buitenterras.
Deze zijn echter veel te klein om alle gerechten kwijt te kunnen.
Wij kozen voor mosselen met patat en salade.
De mosselen waren goed, de patat zeer slecht en de salade middelmatig.
Maar ook hier was de bediening niet attent en niet vriendelijk.
Gelukkig zijn in Noordwijk genoeg andere goede restaurants te vinden.
Ursula N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Voor het eerst in m'n leven weggelopen in een restaurant! Wat n abominabele service, na voorgerecht een dik uur niemand aan tafel gehad en dus ook geen hoofdgerecht...excuus is dat er een groep tussendoor kwam? Pardon? Toen wij aankwamen was restaurant op n paar tafels na leeg.
Totaal geen inlevingsvermogen van bediening, slap excuus... Geen aanrader