Grand Café 't Elfde Gebod

Koningin Wilhelmina Boulevard 28 2202 GW Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Elfde Gebod

Prachtig uitzicht op zee

‘t Elfde Gebod: Gij zult genieten. En waar kan dat beter dan op deze prachtige locatie? Hier moet je zijn voor een uitgebreide high-tea, maar ook voor een diner met spectaculair uitzicht op zee. De enthousiaste bediening staat wanneer nodig voor je klaar om je advies te geven over de verschillende gerechten en het uitgebreide wijnassortiment.

Halve fles mineraalwater

Za van 14:00 tot 21:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't Elfde Gebod

Wil W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Tweemaal gegeten bij Hotel van Oranje behorende bij ons arrangement en beide dagen garnalen als voorgerecht en kip als hoofdgerecht opgediend gekregen. Men mist de coördinatie tussen de restaurants. Zelf hadden we dit al in de middag na een lunchbezoek aan 't Elfde Gebod ontdekt, maar de receptie kon en wilde niet ingrijpen! Ook niet met bijbetaling. Zeer slechte service.
piet C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
heerlijk gegeten
jammer dat we alleen in het restaurant zaten maar dat kan het
restaurant niks aan doen
wij moesten vroeg eten om op tijd bij soldaat van oranje te zijn
personeel heel vriendelijk
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
In alle opzichten uitstekend: reservering prijs-kwaliteitsverhouding,,kwaliteit van de gerechten, buitengewoon vriendelijke en snelle bediening.
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Uitstekend restaurant. Heb via IENS gereserveerd. Had ik op de gok voorbij gelopen, had ik eerlijk gezegd mogelijk niet naar binnen gegaan. Buiten ziet het er wat minder uitnodigend uit. Binnen daarentegen erg mooi ingericht. Bediening en service prima geregeld. En het eten was uitstekend. Volgende keer had ik graag wat meer hulp gehad bij de kaart, want nu was ik er (te laat) achter gekomen dat de frietjes e.d. bij het menu nog besteld moesten worden. Hadden we niet gelijk in de gaten, maar dat heeft ook met 'slecht lezen' te maken. We komen graag terug.
jol2070 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Was inbegrepen bij arrangement. 3 gangen menu. Wel jammer dat er geen keus was voor verschillende gerechten. Maar eten zelf was prima.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was echt uitstekend. De bediening was vriendelijk en de tijd tussen de gerechten was wat ons betreft perfect. Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn dat het personeel zich tot 2x toe vergiste in de tafel waar het eten en de drankjes naar toe moesten. Al met al genoten van een prachtige locatie en een zeer smaakvol diner.
Trudy Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De bediening was erg druk en had daardoor onvoldoende oog voor alle tafels. Tip; meer bedienend personeel inzetten. Daarnaast werden de biertjes niet volledig getapt.
T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijke bediening die openstond voor wensen. Eten smaakte heerlijk. Je zit gezellig langs de boulevard met een levendige sfeer.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hadden een arrangement waardoor ons driegangenmenu bij voorbaat al vaststond (wat ons niet bekend was). Het voorgerecht bestond uit een salade met geitenkaas. De geitenkaas was rijkelijk aanwezig waaardoor je de sla nauwelijks proefde. Het hoofdgerecht was een bedje van smakeloze noedels met vette varkenssukade. Ik houd niet van vet vlees dus die heeft mijn man opgegeten. De noedels heb ik laten liggen. Wilde je er patat en salade bij dan moest je die extra bestellen en betalen wat we hebben gedaan. De salade had geen dressing en dus erg droog. Geen smaak aan. De frites waren als enige van het gerecht lekker. Het toetje was lekker maar in twee happen op.
De bediening liet te wensen over en het duurde allemaal heel lang terwijl het niet druk was. Al met al een teleurstelling tijdens ons weekendje uit. Niet voor herhaling vatbaar.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het restaurant heeft een prettige uitstraling en verzorgde bediening. Het voor-, hoofd- en nagerecht smaakten goed, al liet de bediening te wensen over. Bij ons ontbrak bij het nagerecht het vanille-ijs. Dit werd alsnog in een schaaltje geserveerd toen wij een ober hierop aanspraken. Echter, bij meerdere gasten gingen verschillende dingen mis, merkten wij op, ondanks de vele obers in relatie tot de weinige gasten. Eén duo kreeg in eerste instantie het hoofdgerecht aangeboden, welke ze weigerden en vervolgens het voorgerecht, maar zonder de geitenkaas. Het hoofdgerecht liet vervolgens enorm lang op zich wachten. Een ander duo miste eveneens het vanille-ijs, maar liet het voor wat het was.
Loesje V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg jammer dat we een menu moesten nemen,er was geen enkele andere optie.
Hoofdgerecht erg weinig paar asperges (5) 3 plakjes ham, met een paar halve krieltjes.
Een aanfluiting..
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We zaten met zn 12 en op het terras half zon,half schaduw erg gezellig en de lunch bwas lekker!
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Verouderd en lampen van opnames van Harrie Mens is een storende factor. Eten was goed service kan beter. Iets meer van verwacht
Marriët S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We gingen naar het Hotel van Oranje via LuxuryHotel. En daarbij in zat een 3- gangen menu. Daar hoefden we dus niet extra voor te betalen.

Maar we hebben letterlijk 3 kleine gerechten gehad, het smaakte goed maar zaten totaal niet vol na het 3gangen menu. Daardoor waren we erg teleurgesteld en hadden we s’avonds nog apart eten moeten bestellen.
Erg jammer!
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goede sfeer, top bediening, eenvoudige kaart met heerlijke gerechten.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke locatie. Goed gegeten. Keurige verzorging. Personeel was ook vriendelijk. Gaf ons de gelegenheid een tafeltje te kiezen waar wij graag zaten.
Jerom V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed eten en vriendelijk personeel
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg jammer dat er geen biefstuk meer was. Dit was mijn reden om het elfde gebod te kiezen. Snap ook niet dat dit op was 40 procent van de kaart bestaat uit biefstuk , tevens is steakhouse de harmonie een onderdeel van de hotels van oranje op een steenworp afstand , kan mij niet voorstellen dat het daar ook op was .
lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bij binnenkomst werden we meteen welkom geheten en werd er direct een bak water voor onze hond neergezet. Dit is met recht een hondvriendelijk restaurant! Ruimtelijke inrichting (fijn als tafeltjes niet boven op elkaar staan) met de sfeer van een grand cafe. Hoewel de kaasfondue heerlijk rook, maakten we toch een keuze van de menukaart. Vooraf voor beiden sashimi en daarna voor manlief biefstuk Oriental en voor mij de Thaise curry. Heerlijk gegeten. De bediening is aardig en attent.
Aron O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We waren met zijn tweeën voor de kaasfondue! Dit was ronduit fantastisch! Ontzettend veel zit erbij, niet alleen brood maar ook krieltjes, selderij, druiven (verrassend lekker) en tomaatjes. De bediening was op en top, de vriendelijke jongedame heeft alles keurig uitgelegd en was heel attent. Prettige sfeer en de stoelen zitten goed!