Grand Café 't Elfde Gebod

Koningin Wilhelmina Boulevard 28 2202 GW Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café 't Elfde Gebod

Prachtig uitzicht op zee

‘t Elfde Gebod: Gij zult genieten. En waar kan dat beter dan op deze prachtige locatie? Hier moet je zijn voor een uitgebreide high-tea, maar ook voor een diner met spectaculair uitzicht op zee. De enthousiaste bediening staat wanneer nodig voor je klaar om je advies te geven over de verschillende gerechten en het uitgebreide wijnassortiment.

Halve fles mineraalwater

Za van 14:00 tot 21:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 't Elfde Gebod

Loesje V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg jammer dat we een menu moesten nemen,er was geen enkele andere optie.
Hoofdgerecht erg weinig paar asperges (5) 3 plakjes ham, met een paar halve krieltjes.
Een aanfluiting..
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We zaten met zn 12 en op het terras half zon,half schaduw erg gezellig en de lunch bwas lekker!
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Verouderd en lampen van opnames van Harrie Mens is een storende factor. Eten was goed service kan beter. Iets meer van verwacht
Marriët S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We gingen naar het Hotel van Oranje via LuxuryHotel. En daarbij in zat een 3- gangen menu. Daar hoefden we dus niet extra voor te betalen.

Maar we hebben letterlijk 3 kleine gerechten gehad, het smaakte goed maar zaten totaal niet vol na het 3gangen menu. Daardoor waren we erg teleurgesteld en hadden we s’avonds nog apart eten moeten bestellen.
Erg jammer!
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goede sfeer, top bediening, eenvoudige kaart met heerlijke gerechten.
hans1957dbeunder .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke locatie. Goed gegeten. Keurige verzorging. Personeel was ook vriendelijk. Gaf ons de gelegenheid een tafeltje te kiezen waar wij graag zaten.
Jerom V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed eten en vriendelijk personeel
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg jammer dat er geen biefstuk meer was. Dit was mijn reden om het elfde gebod te kiezen. Snap ook niet dat dit op was 40 procent van de kaart bestaat uit biefstuk , tevens is steakhouse de harmonie een onderdeel van de hotels van oranje op een steenworp afstand , kan mij niet voorstellen dat het daar ook op was .
lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bij binnenkomst werden we meteen welkom geheten en werd er direct een bak water voor onze hond neergezet. Dit is met recht een hondvriendelijk restaurant! Ruimtelijke inrichting (fijn als tafeltjes niet boven op elkaar staan) met de sfeer van een grand cafe. Hoewel de kaasfondue heerlijk rook, maakten we toch een keuze van de menukaart. Vooraf voor beiden sashimi en daarna voor manlief biefstuk Oriental en voor mij de Thaise curry. Heerlijk gegeten. De bediening is aardig en attent.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We waren met zijn tweeën voor de kaasfondue! Dit was ronduit fantastisch! Ontzettend veel zit erbij, niet alleen brood maar ook krieltjes, selderij, druiven (verrassend lekker) en tomaatjes. De bediening was op en top, de vriendelijke jongedame heeft alles keurig uitgelegd en was heel attent. Prettige sfeer en de stoelen zitten goed!
Sophie G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
een mooie inrichting met het interieur van een kerk, maar dat weer te niet gedaan met een vreemd soort groen licht en een beetje onpersoonlijke tafelsschikking. Het eten was vrij standaard, met voor vegetariers slechts twee keuzes, een quiche of een hamburger. Die laatste gekozen, wat een slap wit kadetje bleek met een hamburger van de vegetarische slager (dat wel!). voor een paar cent extra zouden ze die kunnen vervangen voor n broodje dat meer vult en met meer smaak. De garnituur van een paar slablaadjes en een schijfje tomaat is ook niet passend bij de prijzen die dit restaurant hanteert. De kwaliteit van het eten vond ik erg teleurstellend, zeker gezien de potentie van wat ze kunnen maken van n tent met een kerkelijk interieur.
lida V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
bediening was goed en vriende
lijke en snel en niet te lang wachten en het eten was goed.
En het was gezellig dus geen klachten
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Fantastisch restaurant met heerlijke gerechten en zeer goede bediening. De bijgerechten maken het compleet om niet te eten wat je niet wil eten. Hadden de sliptongen en biefstuk. Gewoon erg goed! Carpaccio vooraf top!
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Mooi gelegen aan de boulevard in Noordwijk als onderdeel van de hotel van Oranje. We werden hartelijk ontvangen. Vooraf had ik de vitello tonato als hoofdgerecht had ik het stoofpotje met thaise kip. Het was allebei voortreffelijk! Een restaurant om nog eens naar terug te keren
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De ontvangst was verre van hartelijk.
Men deed geen enkele moeite om een geschikte tafel voor ons te vinden.
Waarschijnlijk gaat het met de firma te goed.
Na overweging konden wij een tafel krijgen op het buitenterras.
Deze zijn echter veel te klein om alle gerechten kwijt te kunnen.
Wij kozen voor mosselen met patat en salade.
De mosselen waren goed, de patat zeer slecht en de salade middelmatig.
Maar ook hier was de bediening niet attent en niet vriendelijk.
Gelukkig zijn in Noordwijk genoeg andere goede restaurants te vinden.
Ursula N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Voor het eerst in m'n leven weggelopen in een restaurant! Wat n abominabele service, na voorgerecht een dik uur niemand aan tafel gehad en dus ook geen hoofdgerecht...excuus is dat er een groep tussendoor kwam? Pardon? Toen wij aankwamen was restaurant op n paar tafels na leeg.
Totaal geen inlevingsvermogen van bediening, slap excuus... Geen aanrader
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Met een Ipad in de hand wordt onze bestelling door de bediening opgenomen. Ik probeer nog even oogcontact, maar dat gaat niet met al die apparatuur. Nadat de Ipad was weggestopt kwam de glimlach en kregen wij in de juiste volgorde onze bestelling. Natuurlijk eerst onze Chardonnay Monreau. Alle bijgerechten moesten apart besteld worden en zaten niet in de prijs van het hoofdgerecht. Tja, dat gebeurt wel eens meer, maar ik vind het niets. De gegrilde zalm smaakte overigens prima en de bijgerechten ook. Seizoen groenten, roerbak groenten en frites met mayonaise. Ik vroeg om een apart dessert, lekkere aardbeien met wat sorbetijs. Stond niet op de Ipad, maar het kwam wel. Fantastisch. Het was gezellig, maar het wordt allemaal zo geautomatiseerd.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vandaag met mijn dochter geluncht. Wat een drama. Allereerst waren overal om ons heen schoonmakers aan het werk. Met een staalborstel werd de vloer geboend terwijl een ander liep te dweilen. De derde sjouwde door de zaak met een vieze emmer sop. Ondertussen bleven de bestelde broodjes weg. Terwijl er maar twee tafeltjes bezet waren. Na 40 minuten toch maar eens gevraagd hoe het zat. Toen bleken sommige ingrediënten niet voorradig.. het eten was prima toen het eindelijk kwam maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Een heel erg leuk restaurant met prachtig glas in lood ramen, de bediening vertelde dat dit uit een kathedraal uit frankrijk komt, het eten was fantastisch en de bediening maakte de avond compleet, heel attent, ze denken echt met je mee. De kaart heeft allemaal bekende gerechten en zijn stuk voor stuk verrukkelijk.
Swenna .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
De service in dit restaurant is niet meer wat het geweest is. Vooral als je als trouwe klant gewijgerd wordt, omdat er geen tafels meer beschikbaar zijn, terwijl het halve restaurant nog vrije tafels bevat. Het past echter niet in het protocol om een slecht ter been zijnde jongeman een van de vrije tafels aan te bieden. Dan maar op een hoge kruk aan de bar.... Nee, wij komen hier nooit meer terug.