Grand Café 't Belfort

31-117420666

Meer informatie over restaurant Grand Café 't Belfort

Jolanda E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was in een woord grote klasse bediening eten top en gezellig echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Biefstuk met heerlijke champignonsaus de mosselen heerlijk.
de_Bruggelingetjes .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Wij aten vandaag pepersteak met salade en frietjes (21,50 euro) en de sliptongetjes (16,50 euro). Mijn lief vroeg de pepersteak à point en kreeg een steak die aangebrand was vanbuiten en vanbinnen nog rauw... (maar desondanks vond hij het er erg lekker eten) Mijn tongetjes waren daarentegen superlekker en het daarbij horende tartaarsausje ook! Het is een eenvoudige keuken maar zeker goede prijs-kwaliteit. Als het mooi weer is, is het er heerlijk vertoeven op het terrasje buiten. Gezien het in een zijstraatje ligt, kun je er lekker rustig eten zonder het voortdurende heen-en-weergeloop van toeristen.
Gharliq V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Afgelopen week ben ik hier met mijn familie wezen eten van de kleine kaart. Het eten was standaard als in elk eetcaf?, maar de kwaliteit was gewoon goed te noemen. Het interieur was wat sleets, wat m.i. wel wat afbreuk doet aan de tem 'grand'. Er was echter een dieptepunt in de vorm van een serveerster. Bij het schoonmaken van de tafel gaf zij mijn zoontje door de bruuske bewegingen een flinke tik zonder daarvoor excuses aan te bieden. Bij het dessert kwam zij met drie stuks appeltaart aanzetten terwijl wij er vier hadden besteld. Toen ik hierover reclameerde, antwoordde ze dat we er volgens de computer drie hadden besteld en dat hier geen discussie over mogelijk was.