Grand Cafe Speck

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04:00
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Ruime keuze op de kaart, die ook om de 2 maanden wordt aangepast. Snelle bediening tussen de keuze gerechten door, zodat het ook echt all you can eat is en ze niet proberen de boel te vertragen om minder eten te hoeven verdelen. Gerechten zijn wel erg samengesteld, zodat je vaak even moet zoeken wat er nu op je bord ligt, maar smaken prima. Eten is wel erg calorierijk, dus niet geschikt voor mensen op dieeet :)
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Heerlijk gelunched op het buitenterras. Vriendelijk, geinteresseerd personeel. Niet allerdaagse, originele combinaties op de kaart. Broodje pollo rijkelijk belegd met kip. Koffie netjes geserveerd met glaasje water. Fairtrade thee, ook weer anders dan anders. Kortom aanrader voor een heerlijk originele lunch in Deurne centrum !
Flexitarier .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Concept met kleine porties in verschillende rondes. Leuk concept.
Lekkere asperges. Wortel crème soep waar koriander in had moeten zitten en gember. Wortel proefde je niet, gember minimaal en de koriander heb ik niet kunnen ontdekken. Toetje was niet wat het beloofde. Weinig consistentie in porties. Tafelgenoot zag iemand iets lekkers eten en bestelde je dat ook. Helaas was de geserveerde portie de helft kleiner dan die van de tafelgenoot. De uitleg van de bediening over hoe dat kon, was niet geloofwaardig. We kozen ervoor om onbeperkt eten te kunnen kiezen voor 29,95. Omdat de gerechten die ik koos los maar 18,00 zouden hebben gekost, was dat een slechte keuze.
Linnes .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Wat een aanwinst voor Deurne! Heb zelf in de horeca gewerkt en kan met recht zeggen dat we fantastisch gegeten hebben. Onbeperkt tafelen voor een vast bedrag. Je kunt zelf kiezen wat je eet. Na het hoofdgerecht toch nog een keer soep? Het kan allemaal. Kleine porties waardoor je steeds opnieuw iets wilt proeven. Volop keuze; momenteel veel wild. Alles is vers gemaakt, fantastische opmaak. De kaart wisselt om de 8 weken. De service is vlot en vriendelijk. Enige minpuntje was het aperitief van het huis: 5 euro voor een Kirr is echt veel te duur, dit zagen we pas op de rekening.