Grand Café Soestdijk

Vredehofstraat 6 3761 HB Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Soestdijk

In Soest, op steenworp afstand van Paleis Soestdijk en langs diverse fietsroutes, kunt u bij Grand Café SOESTDIJK onder het genot van een heerlijke kop koffie of een goed glas wijn en wat lekkers even bijkomen van de indrukken die u heeft opgedaan in de omgeving.

Ook als u gewoon wilt genieten van een heerlijke lunch of diner bedienen wij u ’s zomers graag op ons zonovergoten terras en bent u op de koudere dagen verzekerd van een gezellige en knusse sfeer binnen in ons authentieke pand. Een 3-gangenmenu kan worden besteld voor een vaste prijs van € 27,50. Verder hebben wij elke 21 dagen ons eigen gerijpte 'Dry-age beef'!

Daarnaast kunt u bij ons ook uitstekend terecht met zakenrelaties, in zowel klein gezelschap als met vergaderingen, borrels en presentaties.

Ons jonge maar ervaren team is zeer gemotiveerd om het u naar de zin te maken en heeft als doel uw verwachtingen te overtreffen. Met veel kennis en de passie voor echt vakmanschap, staan wij garant voor uw succesvolle ervaring. Wij zien er naar uit u te mogen ontvangen bij ons prachtige Grand Café SOESTDIJK!

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Soestdijk

Rob G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Voor een lunch zijn we hier met 4 personen gaan eten. De Royal lunch van € 10,00 was goed qua smaak, maar qua hoeveelheid veel het bijzonder tegen. Tijdens de koffie aan het einde daarom nog wat bijbesteld. In plaats van € 40,00 bedroeg de eindafrekening € 56,00, dus 40% duurder dan de actie zou doen geloven. Dit komt ook doordat we extra supplementen mochten betalen voor de capuccino, witte wijn en verse jus d'orange.

Daarnaast deden de obers hun werk, maar daarmee is alles dan ook gezegd. Ze stralen geen gastvrijheid uit en ook aan tafel blijft de conversatie heel kort en zakelijk. De koffie aan het einde werd eerst geleverd en minstens 5 minuten later kwam het gebak.
Bij ons vertrek liepen ze weg zonder goedendag te zeggen. Was dit misschien omdat ze geen fooi hadden gekregen a.g.v. de slechte service?
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Was helemaal super aan te bevelen, hebben het geweldig gehad. De reacties die wij kregen waren ook zeer positief. Ook het receptie arrangement, helemaal goed
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een ruime keus aan lunchgerechten. De omelet en de kroketten zijn uitstekend. Een leuke gelegenheid waar je je erg op je gemak voelt en prima wordt bediend!
sven O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en we zaten in de serre op een gezellige, rustige plek. We komen zeker nog een keer terug!
Tineke E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Na drie keerhet restaurant bezocht te hebben ben ik nog altijd zeer positief.
R.P. J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima ontvangst. Temperatuur in restaurant goed. Opdienen van de verschillende gangen op ons verzoek, dus rustig tempo. Erg goed. Bediening vriendelijk door alle obers. Mannen in kersttenue. Leuk idee. Eten prima van kwaliteit. Dessert viel bij de keuze van kaasplankje erg tegen. Erg kleine stukjes op een groot bord (!) met blauwe bessen ? Dat kan veel beter.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding
Gioia L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wat ouder gebouw , gunstige ligging ,
Bijzonder aardig personeel !
Het eten was overheerlijk!
W. S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Sfeervol. Gezellig. Goede bediening. Kom zeker terug
nel.adolfse .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekkere gerechten. Leuk opgediend en super handig dat je de berechten in 2 maten kan bestellen. Verder een gezellige ambiance .
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten in de Máxima ruimte. Prima ruimte voor een gezelschap van 9 personen. Apart zitten en toch erbij horen.
Eten en wijn waren heerlijk.
Wij hebben een gezellige avond gehad .
Prijs-/kwaliteit is goed. Leuke locatie.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden en goede kwaliteit van etenswaar. Gezellige inrichting en jonge bediening. Van alle gemakken voorzien. Kortom voor herhaling vatbaar.
Melanie G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, biefstuk was top! Na voor en hoofdgerecht zaten we zo vol dat er helaas geen plek weer was voor een toetje. Die moeten we de volgende keer maar proberen!
Melinda T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
8/10
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Goede prijs/ kwaliteits verhouding. Heerlijk gegeten.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zowel voorgerecht al hoofdgerecht ( vis en wild). Goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Prima bediening. Het was rustig, maar door de Inrichting zou het bij drukte lawaaiig kunnen zijn.
tolpiano V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
lekker gegeten, kleinere porties te bestellen, heel welkom
water gratis
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten, gezellige avond gehad met collega's. Ik vind de inrichting van het restaurant een beetje kaal en gehorig door kale muren en harde, gladde vloer. Mag iets warmer. Wel keurig schoon! Al met al tevreden en we komen waarschijnlijk volgend jaar nogmaals!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten . Prijs /kwaliteit goed .
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben allebei de kipsaté besteld. De smaak was goed. De saus was erg dun. Hij leek met water aangelengd. Het pand leent zich om er een leuk restaurant van te maken, maar nu vonden we het interieur rommelig en groezelig. De 8,1 op IENS was wat ons betreft geen goede graadmeter. Mochten we ooit weer in Soest uit eten gaan dan zoeken we iets anders.