Grand Café Soestdijk

Vredehofstraat 6 3761 HB Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Soestdijk

Koninklijk genieten

Neem een jong en ambitieus team, een prachtige locatie vlakbij Paleis Soestdijk en je bent verzekerd van een hele fijne en bijzondere ervaring. Het menu is gevuld met herkenbare, pure gerechten met hier en daar een creatieve twist. Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk

Dave C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
juliska V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het nagerecht had iets groter mogen zijn, maar verder was het gezellig en prima.Voor herhaling vatbaar.
Leuke en vlotte bediening en een gevarieerde menukaart.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Snelle, vriendelijke bediening. Lekker eten tegen een redelijke prijs.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een restaurant waar we iedere keer weer met plezier vertoeven. van binnenkomst tot vertrek een zeer prettige bediening.
kwaliteit van eten is TOP!!!!
Marchel R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was prima maar wel erg donker in de serre . De bediening was prima en alles ging in een rustig tempo prima dus . Oki
C. O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de AH actie weinig keuze, is nu een aparte kaart achter in de map dus even opletten. Is veranderd ten opzichte van vorig jaar, jammer. Het eten was redelijk maar de steak die ik zelf had was erg taai, ook jammer. Jassen worden trouwens tegenwoordig ook niet aangenomen (?!).
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gereserveerd voor 4 met de ahrestaurantactie. Op het laatste moment nog 2 personen extra mee en dat was geen enkel probleem. Even bellen en doorgeven.
We hebben heerlijk gegeten. De feedback die we hadden over de verschillen in stukken vlees werd zeer vriendelijk ontvangen en men deed echt hun best om het ons (en andere gasten) naar het zin te maken.
We hebben genoten van de sfer, het eten en elkaar.
Prima prijs-kwaliteit verhouding en voldoende keus voor de actie!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hier op 1e kerstdag gegeten. Meteen na binnenkomst werd ons een glaasje bubbles aangeboden, dit stond later echter wel op de rekening. Beter gewoon vragen "wilt u wat drinken?" Het eten was goed en mooi opgediend. Alleen het kalfsvlees was aan 1 kant wat hard en taai. De uitvoering van de pastei van wildzwijn vond ik een beetje jaren 70. Een karafje kraanwater mocht niet en de wijnkaart zien was ook niet mogelijk. De bediening was vriendelijk en efficiënt en de ruimte was gezellig ingericht in kerstsfeer.
bert V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
leuke ambiance , gemiddeld eten, varkenshaasje was net wat te gaar, met een plak kaas er op????? Frietjes waren niet gaar, slap.
Het tempo ligt erg hoog, alsof er iemand haast heeft in de keuken.
Bediening is vriendelijk doch er is weinig coördinatie, binnen 5 minuten komen er 3 verschillende personen vragen of alles naar wens is en of we nog iets wensen.
cedem .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zeer goed restaurant, vriendelijk personeel. Men was zeer allert op mijn gluten vrij dieet.
Kan dit restaurant iedereen aan raden.
Komen hier zeker terug.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Tegen een redelijke prijs heel goed gegeten. We zaten op een heel gezellig rustig plekje van het restaurant. Warme gezellige inrichting. Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Over `t algemeen heeft iedereen ( 6 pers. ) lekker gegeten
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We waren er gisteren met de lunch met de AH-actiekaart en konden gewoon gerechten van de lunchkaart kiezen, waarbij het 2e gerecht gratis was. We kozen de saté en de biefstuk. Vooral de saté was heerlijk. Bij de biefstuk heb
ik een blauwe kaassaus gevraagd en die was eveneens verrukkelijk. We waren zeer tevreden.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dit was de derde keer dat wij hier waren. Het eten en de bediening zijn nog steeds van het zelfde niveau. In 1 word TOP. Daarom meteen voor de kerst een tafeltje besproken. Een eche aanrader.
Rfh .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Gegeten nav ah.restaurant actie. Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten en gedronken. Ook de snelheid was goed.
Dwz, niet gehaast maar ook niet dat je de hele avond aan tafel zit voor drie gangen en een paar keer om de rekening moet vragen. Gewoon goed restaurant!
annigje1959 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
leuke tent en vriendelijk personeel
en leuk om de omgeving te verkennen
paleis schuin aan de overkant
zeker voor herhaling vatbaar
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
gewoon goed; daar kun je wel 120 tekens aan moeten wijden, maar goed is goed en duidelijker kun je dit dan niet schrijven.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gezellige avond gehad en na afloop werden onze fietszadels zelfs droog gemaakt.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Aparte kaart voor de AH IENS aktie, met daarop genoeg keuze uit een aantal leuke gerechten, waarover goed is nagedacht ! Enige minpuntje : de frietjes waren wat aan de bleke kant......Verder alles prima, prettige relaxte sfeer, en een vriendelijke bediening !

We kregen een leuke tafel in de serre, met uitzicht op het gezellige terras aan de zijkant.
Kennismaking zeer goed bevallen, dus we komen hier zeer zeker terug !!