Grand Café Soestdijk

Vredehofstraat 6 3761 HB Soest Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Soestdijk

Koninklijk genieten

Neem een jong en ambitieus team, een prachtige locatie vlakbij Paleis Soestdijk en je bent verzekerd van een hele fijne en bijzondere ervaring. Het menu is gevuld met herkenbare, pure gerechten met hier en daar een creatieve twist. Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dit was de derde keer dat wij hier waren. Het eten en de bediening zijn nog steeds van het zelfde niveau. In 1 word TOP. Daarom meteen voor de kerst een tafeltje besproken. Een eche aanrader.
Rfh .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Gegeten nav ah.restaurant actie. Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten en gedronken. Ook de snelheid was goed.
Dwz, niet gehaast maar ook niet dat je de hele avond aan tafel zit voor drie gangen en een paar keer om de rekening moet vragen. Gewoon goed restaurant!
Annigje1959 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
leuke tent en vriendelijk personeel
en leuk om de omgeving te verkennen
paleis schuin aan de overkant
zeker voor herhaling vatbaar
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
gewoon goed; daar kun je wel 120 tekens aan moeten wijden, maar goed is goed en duidelijker kun je dit dan niet schrijven.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gezellige avond gehad en na afloop werden onze fietszadels zelfs droog gemaakt.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Aparte kaart voor de AH IENS aktie, met daarop genoeg keuze uit een aantal leuke gerechten, waarover goed is nagedacht ! Enige minpuntje : de frietjes waren wat aan de bleke kant......Verder alles prima, prettige relaxte sfeer, en een vriendelijke bediening !

We kregen een leuke tafel in de serre, met uitzicht op het gezellige terras aan de zijkant.
Kennismaking zeer goed bevallen, dus we komen hier zeer zeker terug !!
Deboonwilbert D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Prijs kwaliteit verhouding prima.
Bij voorgerecht zalm had ik een mandje brood verwacht. Opmaak bord ruim voldoende. Hoofdgerecht goed van smaak, goede portie. Alleen wat karig met duchesses. Nagerecht gewoon goed. Ik ga beslist nog een keer terug.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We waren absoluut tevreden echter 2 van ons bestelden biefstuk die geserveerd werd met een normaal mes. Bij de vraag naar een steakmes kreeg 1 persoon dit mes, de tweede persoon kreeg er geen want" ze hadden geen steakmessen meer"!
Kan een eenvoudig verbeterpuntje zijn .......
Josenjose .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Ook erg fijn dat je uit een kleiner portie van het voor- en hoofdgerecht kan kiezen.
Pruit .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was super, en dankzij de grote parasol konden wij ook tijdens een bui blijven zitten op het gezellige terras.
Ondanks het feit dat de reservering niet goed doorgekomen was ( fout iens) kregen wij een mooie plek en konden lang blijven zitten.
Heel gezellige sfeer en nette maar gezellige bediening. Een echte aanrader voor een avond uit eten.
Behar .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was heerlijk bediening vriendelijk en attent. En prachtig weer waardoor we buiten op het terras konden eten. Een perfecte avond.
Felix01 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten. Personeel is vriendelijk en het eten was heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Beetle .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben met 4 personen op het buitenterras gegeten! 3-gangen diner dik in orde! Bediening heel attent!
Lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
Zwanenlaar .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Leuke ambiance, heerlijke mosterdsoep!!!!! goede saté, lekkere witte Spaanse wijn!!!
Aardig personeel, ruime keuze uit de lunchkaart.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een ontzettend gezellig terras. Lekker gegeten. Leuke bediening.
Alleen het brood met drie smeersels mag van mij gewoon veranderen in lekker wat olijfolie en gewone of gezouten boter. De smaken zijn erg vaag van wat er in de smeersels zit.
Paula C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na gereserveerd te hebben kregen wij een mooie plek op het terras. Wij konden kiezen uit 5 voor-, 5 hoofd- en 5 nagerechten speciaal menu voor de AH spaaractie. Zag er prima uit. Wij hadden Runder carpaccio als voorgerecht (deze carpaccio was vrij dik met te veel aan garnering), als hoofdgerecht hadden wij Black Angus steak (de groente was rauw, de saus die er helaas overheen geserveerd was, was dik en zout en overheerste het vlees). Nagerecht hebben wij niet meer gedaan.
HenkenRuud .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk geluncht, vriendelijke bediening, leuk terras! Vooral de kip salade op oosterse leest was heerlijk. Het nagerecht met cheescake en sinaasappelsorbet is zéker ook een aanrader. Het terras licht mooi aan een plantsoen met vijver, wel jammer dat de weg die er langsloopt druk is. Zo ver mogelijk achter op het terras plaatsnemen dus!
Merelkleinendorst .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het was rustig, maar eten was lekker. We mochten het nagerecht meenemen, na we vroegen of het mogelijk was. Bediening was aardig.
Doortje-map .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
2e keer met AH bonnetjes daar gegeten, weer lekker.
Personeel en keuken zijn erg attent , nagerecht gewijzigd en dat was geen probleem.
We gaan er zeker nog een keer eten
Tejovonk .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Jammer dat er een speciaal menu nu is voor de AH-klanten, vorig jaar kon je gewoon van de kaart kiezen en dan werd de korting op de totaalprijs verrekend. Het eten was prima. Echter het toetje van chocoladetaart met frambozencompote bestond uit 2 puntjes taart met 3 druppels frambozensaus en als garnering een doorgesneden aardbei en 2 knikkers meloen. Als je dan iets bestelt met frambozencompote dan moet dat gegarneerd worden met frambozen en niet met ander fruit, echt een min, 3 druppels saus is geen compote. De bediening was in zoverre goed dat er op een gegeven moment in 5 minuten tijd 4 keer werd gevraagd of we nog iets wilden drinken terwijl het al bij de eerste keer besteld was, dat was erg storend. Maar er werd niet gevraagd of we misschien nog wat frites wilden hebben, uiteraard zonder meerprijs wat bijna overal zo is, een puntzakje voor 2 personen is niet echt royaal.