Grand Café Soestdijk

Vredehofstraat 6 3761 HB Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Soestdijk

Koninklijk genieten

Neem een jong en ambitieus team, een prachtige locatie vlakbij Paleis Soestdijk en je bent verzekerd van een hele fijne en bijzondere ervaring. Het menu is gevuld met herkenbare, pure gerechten met hier en daar een creatieve twist. Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Soestdijk

Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben allebei de kipsaté besteld. De smaak was goed. De saus was erg dun. Hij leek met water aangelengd. Het pand leent zich om er een leuk restaurant van te maken, maar nu vonden we het interieur rommelig en groezelig. De 8,1 op IENS was wat ons betreft geen goede graadmeter. Mochten we ooit weer in Soest uit eten gaan dan zoeken we iets anders.
abrevoort R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Smakelijk, goed verzorgd, vooral de picanha was buitengewoon lekker en perfect bereid.
Erik-Simon1960 B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met 11 personen de verjaardag van moeder gevierd, hiervoor de maxima kamer geboekt waar je als familie wat meer privé zit.
Heel hartelijk door het personeel ontvangen, zonder uitzondering werkt hier top personeel die weten wat horeca inhoud.
De visgerechten waren goed, de vlees en vegetarische gerechten vielen iets tegen, na een klacht over 2 vleesgerechten die niet mals waren deed de keuken een poging om nogmaals deze te bereiden, helaas bleef het vlees te hard en te taai. Bij het afrekenen werd keurig de 2 maaltijden die tegenvielen, niet in rekening gebracht.
Wij hebben een erg gezellige avond gehad bij grand café Soestdijk, zeker door de hartelijkheid van serveerster Bo en al haar collega's.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten en de bediening waren zeer teleurstellend. Ook de inrichting ven het bedrijf was ongezellig en kaal
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We aten een heerlijke lunch op het terras van Grand Café Soestdijk. Het terras ligt (helaas) aan de doorgaande weg. Echter dat mocht de pret niet drukken. de omgeving is groen en oogt rustig.
Nadat het even duurde voor de bestelling werd opgenomen, toonde de ober zich uiterst vriendelijk, voorkomend en met humor. We aten er de Ceasar Salad en het lunchmenu met voldoende keuze: carpaccio op een lekkere plak brood met truffeldressing!
Al met al was het koninklijk lunchen, ze geven het zelf al aan :-)
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben genoten van de "all-you-can-eat" mosselen en friet. Gin & Tonic vooraf was heerlijk. Terras is mooi, maar veel verkeer maakt het toch een beetje lawaaierig. Service is prima - veel jong, vriendelijke personeel. Was mijn derde keer bij dit restaurant en was altijd een leuke ervaring geweest. Zeker een aanrader in Soest.
AnneMarie D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten; prijs-kwaliteit van de gerechten is voortreffelijk. De gerechten waren heerlijk, mooi opgediend en zeer smakelijk. De bediening is efficiënt en vriendelijk. De mogelijkheid om kleine porties te bestellen is ook perfect voor de kleine/gemiddelde eter.
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We aten mosselen. Het eerste pannetje had veel lege mosselen, maar er werd zonder probleem een nieuw pannetje gebracht. De smaak was prima en de bediening erg vriendelijk. Al met al een hele gezellige middag gehad, lekker gegeten en prima personeel
marjan.kloosterman K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Liefdevolle ontvangst. We kwamen vanuit Groningen met een Oom en Tante van 90, wonend in Hilversum. Geluidsniveau van de muziek werd gedempd, bediening sloot zich goed aan bij de wensen. En zowaar, men draaide het Gronings volkslied. Een extraatje bij de koffie. Wij komen graag terug. Dit restaurant is een aanrader.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede vlotte bediening en heerlijk eten!
Gioia L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gisteren avond heerlijk mals stukje vlees gegeten!
De uien soep was wat waterig en wel erg veel uien...
Heerlijke wijn , bediening prima
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij werden heel netjes geholpen. Ik had v.t.v. gebeld omdat we een tante meenamen die vorige week aan haar heup was geopereerd. Het personeel hield hier echt rekening mee. Dat was heel fijn. Bedankt.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Niet voor het eerst hier, leuke plek, fijn terras en over het algemeen een goede keuze op het menu en vriendelijke service.
Helaas was er deze keer een klacht over de smaak/versheid van één van de hoofdgerechten, de forel. Het werd, na een aanvankelijk stroeve reactie, wel opgelost, maar zorgde toch voor een minder goed resultaat in de beleving en daardoor ook in de beoordeling.
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellige lunch, prima prijs kwaliteit verhouding. Mooie tuin.
nrod .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op een mooie dag een mooie terras om iets te eten. Gelukkig heb ik dat hier gevonden. Smakelijk gerecht, een simpel boeren omelet met groente en een stuk ambachtelijk bruin brood. Service was vriendelijk en snel. Decor binnen weet ik niet maar buiten ligt naast een klein plas en met sommige bomen voor schaduw...
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding is heel slecht. Voor deze kwaliteit kun je elders voor de helft eten. Personeel is aardig, maar functioneert matig. Dit komt voornamelijk door de slechte leiding. 3 keer de rekening moeten laten aanpassen. In de auto bleek het nog niet te kloppen. Kortom; hier komen we niet meer terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
De verjaardag van oma, 80 jaar werd ze. Dit vierde we bij Grand café Soestdijk. buiten beginnen met een glas wijn in de zon! heerlijk. Brood met boter mochten we nog buiten nuttigen en ook de kaart kregen we vast te zien om onze keus te maken. De kaart is simpel, maar o zo lekker!
Na ruim een half uur na dat we onze keus hadden gemaakt werden we mee genomen naar onze tafel. De bediening had de tafel ingedekt voor 11 personen, maar we waren met 12.. we moesten dus zelf even een stoel en couvert bij zetten. Min puntje, niks aan te doen. Het eten kwam op tafel in 2 varianten, kleine portie en normale portie. Dit werdt alleen niet benoemt bij het inzetten en dit zorgde voor verwarring aan tafel.
Het voorgerecht was op en we hebben nog een tijdje met lege borden voor ons gezeten tot dat een jongen van de bediening samen met een jongen uit de keuken het uit kwam halen, duurde wat lang, maar wat wil je met een vol terras en 5 tafels binnen. Ik bestelde een glas rode wijn bij 1 van de obers, ik vroeg welke rode wijn die had als huiswijn, hij had geen idee.. Viel mij een beetje tegen, die kennis moet je toch wel hebben als je als gastheer of vrouw aan het werk bent in zo'n leuk restaurant.
Het hoofdgerecht was heerlijk, ik had de rib-eye zo rood mogelijk, en dat is de keuken perfect gelukt! Complimenten! overigens waren de frieten wel koud die op tafel kwamen te staan, mag geen naam hebben maar is wel jammer. Het dessert was ook heerlijk en ik denk dat onze avond meer dan geslaagd is geweest ondanks de kleine dingen. Al ben ik zelf een bedieningmedewerker in de horeca, dus ik snap het allemaal wel!
Dames en heren, bedankt! Ik heb genoten ;)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gewoon keurig!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten en een goede en vriendelijke bediening.
abrevoort R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed eten voor een redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.