Grand Café Soestdijk

Vredehofstraat 6 3761 HB Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Soestdijk

Koninklijk genieten

Neem een jong en ambitieus team, een prachtige locatie vlakbij Paleis Soestdijk en je bent verzekerd van een hele fijne en bijzondere ervaring. Het menu is gevuld met herkenbare, pure gerechten met hier en daar een creatieve twist. Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We aten mosselen. Het eerste pannetje had veel lege mosselen, maar er werd zonder probleem een nieuw pannetje gebracht. De smaak was prima en de bediening erg vriendelijk. Al met al een hele gezellige middag gehad, lekker gegeten en prima personeel
marjan.kloosterman K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Liefdevolle ontvangst. We kwamen vanuit Groningen met een Oom en Tante van 90, wonend in Hilversum. Geluidsniveau van de muziek werd gedempd, bediening sloot zich goed aan bij de wensen. En zowaar, men draaide het Gronings volkslied. Een extraatje bij de koffie. Wij komen graag terug. Dit restaurant is een aanrader.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede vlotte bediening en heerlijk eten!
Gioia L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gisteren avond heerlijk mals stukje vlees gegeten!
De uien soep was wat waterig en wel erg veel uien...
Heerlijke wijn , bediening prima
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij werden heel netjes geholpen. Ik had v.t.v. gebeld omdat we een tante meenamen die vorige week aan haar heup was geopereerd. Het personeel hield hier echt rekening mee. Dat was heel fijn. Bedankt.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Niet voor het eerst hier, leuke plek, fijn terras en over het algemeen een goede keuze op het menu en vriendelijke service.
Helaas was er deze keer een klacht over de smaak/versheid van één van de hoofdgerechten, de forel. Het werd, na een aanvankelijk stroeve reactie, wel opgelost, maar zorgde toch voor een minder goed resultaat in de beleving en daardoor ook in de beoordeling.
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellige lunch, prima prijs kwaliteit verhouding. Mooie tuin.
nrod .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op een mooie dag een mooie terras om iets te eten. Gelukkig heb ik dat hier gevonden. Smakelijk gerecht, een simpel boeren omelet met groente en een stuk ambachtelijk bruin brood. Service was vriendelijk en snel. Decor binnen weet ik niet maar buiten ligt naast een klein plas en met sommige bomen voor schaduw...
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding is heel slecht. Voor deze kwaliteit kun je elders voor de helft eten. Personeel is aardig, maar functioneert matig. Dit komt voornamelijk door de slechte leiding. 3 keer de rekening moeten laten aanpassen. In de auto bleek het nog niet te kloppen. Kortom; hier komen we niet meer terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
De verjaardag van oma, 80 jaar werd ze. Dit vierde we bij Grand café Soestdijk. buiten beginnen met een glas wijn in de zon! heerlijk. Brood met boter mochten we nog buiten nuttigen en ook de kaart kregen we vast te zien om onze keus te maken. De kaart is simpel, maar o zo lekker!
Na ruim een half uur na dat we onze keus hadden gemaakt werden we mee genomen naar onze tafel. De bediening had de tafel ingedekt voor 11 personen, maar we waren met 12.. we moesten dus zelf even een stoel en couvert bij zetten. Min puntje, niks aan te doen. Het eten kwam op tafel in 2 varianten, kleine portie en normale portie. Dit werdt alleen niet benoemt bij het inzetten en dit zorgde voor verwarring aan tafel.
Het voorgerecht was op en we hebben nog een tijdje met lege borden voor ons gezeten tot dat een jongen van de bediening samen met een jongen uit de keuken het uit kwam halen, duurde wat lang, maar wat wil je met een vol terras en 5 tafels binnen. Ik bestelde een glas rode wijn bij 1 van de obers, ik vroeg welke rode wijn die had als huiswijn, hij had geen idee.. Viel mij een beetje tegen, die kennis moet je toch wel hebben als je als gastheer of vrouw aan het werk bent in zo'n leuk restaurant.
Het hoofdgerecht was heerlijk, ik had de rib-eye zo rood mogelijk, en dat is de keuken perfect gelukt! Complimenten! overigens waren de frieten wel koud die op tafel kwamen te staan, mag geen naam hebben maar is wel jammer. Het dessert was ook heerlijk en ik denk dat onze avond meer dan geslaagd is geweest ondanks de kleine dingen. Al ben ik zelf een bedieningmedewerker in de horeca, dus ik snap het allemaal wel!
Dames en heren, bedankt! Ik heb genoten ;)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gewoon keurig!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten en een goede en vriendelijke bediening.
abrevoort R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed eten voor een redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vlees en vis gerechten waren perfect zoals gevraagd, personeel hulpvaardig en vriendelijk, ambiance gezellig,
Zeker voor herhaling vatbaar.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Zeer gezellig en leuke brasserie. Jong en enthousiast team die je aan niets te wensen over laat. Eten is zeer goed. Een absolute aanrader.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het eten was voortreffelijk, gewoon water kan prima en hoeft niet een hele fles te zijn.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Voor een lunch aten we er met z'n drieën. De salade van biet met feta was matig. Weinig biet en weinig feta. Vooral sla met een te zoete dressing. De garnalenkroketten waren wat flauw van smaak. Tenslotte een salade met tonijn. Ook die was vrij smakeloos. Tonijn uit blik en niet eens de moeite genomen daar bijvoorbeeld een sjalotje en wat kruiden door te snipperen. Het erbij geserveerde glaasje chardonnay, huiswijn, was niet te hachelen. De bediening is vriendelijk maar het gaat allemaal erg routinematig. We werden er niet blij van.
Dave C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heel prettige sfeer en dito bediening. Jammer dat de forel en de tonijnsteak flauw en saai waren. Kant en klaar uit de supermarkt?
juliska V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het nagerecht had iets groter mogen zijn, maar verder was het gezellig en prima.Voor herhaling vatbaar.
Leuke en vlotte bediening en een gevarieerde menukaart.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Snelle, vriendelijke bediening. Lekker eten tegen een redelijke prijs.