Grand Café Soestdijk

Vredehofstraat 6 3761 HB Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Soestdijk

Koninklijk genieten

Neem een jong en ambitieus team, een prachtige locatie vlakbij Paleis Soestdijk en je bent verzekerd van een hele fijne en bijzondere ervaring. Het menu is gevuld met herkenbare, pure gerechten met hier en daar een creatieve twist. Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk

Lekker gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding
Gioia L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wat ouder gebouw , gunstige ligging ,
Bijzonder aardig personeel !
Het eten was overheerlijk!
W. S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Sfeervol. Gezellig. Goede bediening. Kom zeker terug
nel.adolfse .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekkere gerechten. Leuk opgediend en super handig dat je de berechten in 2 maten kan bestellen. Verder een gezellige ambiance .
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten in de Máxima ruimte. Prima ruimte voor een gezelschap van 9 personen. Apart zitten en toch erbij horen.
Eten en wijn waren heerlijk.
Wij hebben een gezellige avond gehad .
Prijs-/kwaliteit is goed. Leuke locatie.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden en goede kwaliteit van etenswaar. Gezellige inrichting en jonge bediening. Van alle gemakken voorzien. Kortom voor herhaling vatbaar.
Melanie G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, biefstuk was top! Na voor en hoofdgerecht zaten we zo vol dat er helaas geen plek weer was voor een toetje. Die moeten we de volgende keer maar proberen!
Melinda T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
8/10
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Goede prijs/ kwaliteits verhouding. Heerlijk gegeten.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zowel voorgerecht al hoofdgerecht ( vis en wild). Goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Prima bediening. Het was rustig, maar door de Inrichting zou het bij drukte lawaaiig kunnen zijn.
tolpiano V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
lekker gegeten, kleinere porties te bestellen, heel welkom
water gratis
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten, gezellige avond gehad met collega's. Ik vind de inrichting van het restaurant een beetje kaal en gehorig door kale muren en harde, gladde vloer. Mag iets warmer. Wel keurig schoon! Al met al tevreden en we komen waarschijnlijk volgend jaar nogmaals!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten . Prijs /kwaliteit goed .
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben allebei de kipsaté besteld. De smaak was goed. De saus was erg dun. Hij leek met water aangelengd. Het pand leent zich om er een leuk restaurant van te maken, maar nu vonden we het interieur rommelig en groezelig. De 8,1 op IENS was wat ons betreft geen goede graadmeter. Mochten we ooit weer in Soest uit eten gaan dan zoeken we iets anders.
abrevoort R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Smakelijk, goed verzorgd, vooral de picanha was buitengewoon lekker en perfect bereid.
Erik-Simon1960 B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met 11 personen de verjaardag van moeder gevierd, hiervoor de maxima kamer geboekt waar je als familie wat meer privé zit.
Heel hartelijk door het personeel ontvangen, zonder uitzondering werkt hier top personeel die weten wat horeca inhoud.
De visgerechten waren goed, de vlees en vegetarische gerechten vielen iets tegen, na een klacht over 2 vleesgerechten die niet mals waren deed de keuken een poging om nogmaals deze te bereiden, helaas bleef het vlees te hard en te taai. Bij het afrekenen werd keurig de 2 maaltijden die tegenvielen, niet in rekening gebracht.
Wij hebben een erg gezellige avond gehad bij grand café Soestdijk, zeker door de hartelijkheid van serveerster Bo en al haar collega's.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten en de bediening waren zeer teleurstellend. Ook de inrichting ven het bedrijf was ongezellig en kaal
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We aten een heerlijke lunch op het terras van Grand Café Soestdijk. Het terras ligt (helaas) aan de doorgaande weg. Echter dat mocht de pret niet drukken. de omgeving is groen en oogt rustig.
Nadat het even duurde voor de bestelling werd opgenomen, toonde de ober zich uiterst vriendelijk, voorkomend en met humor. We aten er de Ceasar Salad en het lunchmenu met voldoende keuze: carpaccio op een lekkere plak brood met truffeldressing!
Al met al was het koninklijk lunchen, ze geven het zelf al aan :-)
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben genoten van de "all-you-can-eat" mosselen en friet. Gin & Tonic vooraf was heerlijk. Terras is mooi, maar veel verkeer maakt het toch een beetje lawaaierig. Service is prima - veel jong, vriendelijke personeel. Was mijn derde keer bij dit restaurant en was altijd een leuke ervaring geweest. Zeker een aanrader in Soest.
AnneMarie D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten; prijs-kwaliteit van de gerechten is voortreffelijk. De gerechten waren heerlijk, mooi opgediend en zeer smakelijk. De bediening is efficiënt en vriendelijk. De mogelijkheid om kleine porties te bestellen is ook perfect voor de kleine/gemiddelde eter.