Grand Café Soestdijk

Oude Markt 3 7511 GA Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Soestdijk

Een koninklijk ingericht grand café. Soestdijk? Nee, gewoon in Enschede maar de naam is goed gekozen voor dit stijlvolle en royale pand. Een ambiance die stijl en grootsheid voelbaar maakt. Het eten blijft hier trouwens heel gewoon. In die zin, dat het ‘gewoon’ heel lekker is! Goed gekozen gerechten, creatieve hapjes en een mooie presentatie zorgen ervoor dat je met volle teugen kan genieten. Met allure. Koningsmaal, grand dessert en als afsluiter een Maxima koffie!

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00

margotl L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
corvanslochteren .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten. Wij hadden zalm en tong; beide prima en smaakvol bereid! Gezellig op het mooie terras gezeten. Vriendelijk personeel.
130946 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima gegeten, vriendelijk personeel. Gezellige plek Enschede op de Markt. Mooie prijsstelling voor het AHmenu.
Kan van harte aanbevelen
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Er was genoeg keuze op de menukaart. Vlotte bediening. Zeer klantvriendelijk. De smaak van het eten was prima.
Er was ruim voldoende van alles. Alles was goed verzorgd.zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We waren hier met de AH actie en kregen een aparte menukaart. Maar met genoeg keuzes. De groentesoep was heerlijk met verse ingrediënten. De gemarineerde ribkarbonade was prima met lekkere saus. De saté was ook heerlijk. Het is jammer dat we niet in de buurt wonen, anders waren we hier vast vaker naar toe gegaan, maar wellicht bij een volgend weekendje weg naar Enschede.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg goed gegeten, we komen hier zeker terug. Goede aktie en gunstige prijs............
Goed samengesteld menu met genoeg keuze
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben er voor gekozen lekker buiten op het terras te zitten. Hebben het als prettig ervaren lekker rustig de tijd te krijgen tussen de verschillende gangen. Van 18.30 uur tot 20.45 uur gezellig op terras de tijd genomen.
-Sandra- .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten van albert heyn aktie veel keuze je kon kiezen uit 5 voor / hoofd en nagerechten . alles was heerlijk . Bediening was ook prima . Echte aanrader .
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Speciaal menu van de AH actie. Erg lekker eten en menu is gevarieerd. Prima service.
Zeker de moeite waard om heen te gaan
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten en een vlotte bediening. Bij mooi weer kan je heerlijk op het terras zitten. Ze hebben van een oude kluis de garderobe gemaakt.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met een vriendin gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie. Het keuzemenu was zeer uitgebreid. Als voorgerecht hadden we carpaccio en champignons Dordogne, beide heerlijk. Als hoofdgerecht gekozen voor de saté. Helaas door de marinade te zwart gebakken, maar toen ik dat zei op de vraag of alles naar wens was, kreeg ik meteen een nieuwe spies, op een mooi opgemaakt nieuw bord. Voortreffelijk opgelost. Er werd heerlijke, verse groente bij het hoofdgerecht geserveerd. Ook het dessert was prima. Wij komen hier zeker weer.
Nijlpaardje .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ruime en mooie keuzemogelijkheden voor de AH actie. Bediening prima. Eten zag er heel verzorgd uit maar heel erg veel zout in tomatensoep en pindasaus waardoor deze niet meer lekker waren. Bij bestelling aangegeven dat vlees goed doorbakken moest zijn ivm gezondheid. Bij uitserveren bleek hier helaas niets mee gedaan te zijn. Aangegeven aan bediening waarna vlees keurig meegenomen werd. Bleek daarna nog steeds voor de helft rosé maar heb dit niet meer aangegeven omdat ik dan na mijn man's hoofdmaaltijd pas kon starten met de mijne. Dat was erg jammer, goede kok weet exact hoeveel tijd vlees nodig heeft om juist te garen.
betsievandermeij .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten met 8 tennisdames. Was heerlijk we hebben allemaal genoten ???? Gaan het zeker nog een keer doen top !!!
cmboulonois .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was niet top, voor de prijs kwaliteit houding ook niet optimaal.
We zaten op het terras, was een gezellige drukte
Tucker .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima eten, geen hoogstaand niveau maar wel goed bereid. Het biertje en het glaasje wijn waren prima op temperatuur. We zaten op het terras aan de altijd gezellige Oude Markt in Enschede, dus dat voegt iets extra's toe.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben genoten op een zonnige avond op het terras bij restaurant Soestdijk.
Het diner was prima en de bediening was vriendelijk en snel.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Genoeg keus op menu: De tong picasso was heerlijk, vond de champignons wat flauw
We zaten lekker buiten. Ruimte genoeg tussen de tafels zodat je fatsoenlijk met elkaar kunt praten.
Je krijgt wel veel verschillende mensen aan tafel. Later op de avond moesten we wat langer wachten, maar dat was niet zo heel erg
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
31 mei AhRestaurantactie. Prima voor elkaar met aparte kaart.Lekker gegeten. Vooral de Tong Picasso was heerlijk met vers gebakken fruit.Ook de champignonsoep, de zalm van mijn partner en de dames blanches toe waren perfect. Komen hier nog terug.
Lianne O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Het was druk, waardoor we iets langer moesten wachten op het eten (niet vervelend). Het serveren van het nagerecht ging niet helemaal vlekkeloos, maar dit werd goed opgepakt.
onderons .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Aan een gezellig plein in hartje Enschede op een heerlijke voorjaarsdag is het genieten op het terras. Prima eten, goede sfeer, leuke en vlotte bediening. Absolute aanrader.