Grand Café Soestdijk

Oude Markt 3 7511 GA Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Soestdijk

Een koninklijk ingericht grand café. Soestdijk? Nee, gewoon in Enschede maar de naam is goed gekozen voor dit stijlvolle en royale pand. Een ambiance die stijl en grootsheid voelbaar maakt. Het eten blijft hier trouwens heel gewoon. In die zin, dat het ‘gewoon’ heel lekker is! Goed gekozen gerechten, creatieve hapjes en een mooie presentatie zorgen ervoor dat je met volle teugen kan genieten. Met allure. Koningsmaal, grand dessert en als afsluiter een Maxima koffie!

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Soestdijk

Hanny O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
In alle opzichten erg goed. zal deze locatie zeer zeker aanbevelen
Gunstig gelegen, vriendelijk personeel, ruim aanbod,.
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alles smaakte heel goed en was vers, pluim voor de kok. De bediening was supervriendelijk en beleefd. We hebben genoten!
Elizabeth M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten ! Ook lekker veel groentes ! Met intoleranties houden ze perfect rekening, het was een top ervaring we komen zeker terug !
Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten (ah actie)
Echt een aanrader
Leuke bediening,gezellige sfeer
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH restaurant actie. Relaxte sfeer, goede bediening en grote porties.
Al met al heerlijke avond, 3-gangen menu incl. de koffie met lekkernijen voor weinig geld. Leuke actie.
6689 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ontzettend gastvrij en bekwaam personeel.Wij wilden graag buiten zitten,omdat iemand van ons "graag"rookt,dat werd gelijk geregeld.Het voorgerecht carpaccio was geweldig,de zeetong grandioos,en het na gerecht dame blanche over heerlijk.Alles met elkaar,de medewerkers van "Soestdijk"hebben ons heerlijk verwend,en wij komen absoluut nog vaak bij hun smikkelen.Een absolute aanrader!!!!!!!!
elsjaarsma .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Dit was de tweede keer dat ik bij Soestdijk gegeten heb. Wederom heerlijk gegeten met een vriendin. Bediening is vriendelijk en adequaat. We gaan er zeker weer heen.
mwolthuis .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ik zou er niet weer gaan eten met een ah aanbieding.
bediening was prima het eten niet meer waard dan met een ah aanbieding.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Goede bediening en heerlijke gerechten. Voor herhaling vatbaar.
We waren met 6 personen en een ieder heeft genoten. Dank!
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben op het terras gezeten daardoor geen indruk van geluidsniveau. ondanks de stortbuien zaten we onder parasol droog.
Er was feest in Enschede dus we hadden gratis livemuziek
Myrthe S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Café Soestdijk. Leuk terras op de Oude Markt van Enschede. Het personeel is vriendelijk en de prijs-kwaliteit is goed.
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben genoten van het terras. Het AH menu heeft ons prima gesmaakt. Er was voldoende keus. Trans café Soestdijk is een aanrader !
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving zeker een aanrader voor iedereen. De bediening was goed en zorgvuldig en erg vriendelijk.
klaas H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
het was een fijne ervaring.kom zeker nog wel vaker.mijn vrouw en ik zelf waren zeer tevreden.leuke bediening en goede service.
Monika B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk geheten.En ook de sfeer was prima.
Het was een leuke avond om snel weer eens over te doen.
Een goede invulling van de zaterdag avond.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We waren te vroeg maar geen enkel probleem. i.v.m. dieet eerst overleg met de kok. Prima verzorgd.
Lekker gegeten.............................................................................................
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij waren met een gezelschap van 7 personen. 6 volwassenen en een kleintje van bijna 1 jaar. Het restaurant beschikt ook over een kinderstoel.
wij hebben lekker gegeten van de AH restaurant actie. Er was keuze uit meerdere voorgerechten, hoofdgerechten en desserts.
r T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten buiten op het terras. Het AH 3 gangen menu had een ruime keuze uit zowel voor, hoofd als na gerechten. Koffie compleet na is cappuccino met 6 verschillende chocolaatjes, lekker voor de liefhebber. Werden verrast door van het huis een mandje stokbrood met bijbehoren. Zeker een locatie om nog eens weer naar toet te gaan.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede kwaliteit, smakelijk, en goed klaargemaakt. een aanrader. Vlotte en vriendelijke bediening. Wat ons wel opviel dat er erg veel eetgelegenheden rond de oude markt waren.
Mieneke F.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goede enthousiaste bediening. Prima gegeten. Gezellige sfeer. Gerechten netjes opgediend.
Gezellig eetcafe op met vrienden te bezoeken in centrom van Enschede.