Grand Café Soestdijk

6,9
Voordelig
M. I. R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met 3 vriendinnen met de AH actie heel smakelijk 3 gangenmenu gegeten bij Grand Café Soestdijk. Je kon kiezen uit een aantal gerechten bij elke gang. Vriendelijke bediening en sfeervolle inrichting. We hebben een geslaagde avond gehad.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op een zaterdagavond met zn vieren gegeten. Het favo restaurant van onze vrienden. De sfeer is gezellig, je zit gezellig. Stokbroodje vooraf prima. 4 verschillende hoofgerechten. 3 naar tevredenheid, 1 rundvleesgerecht (ribeye) was erg rauw en nauwelijks weg te kauwen. In voorgerecht was de meloen veel te hard.
Mosterdsoep vooraf was heerlijk. Spies Kippendij was heerlijk mals. Bijgerechten prima en voldoende. Kiezen uit verschillende soorten bier is leuk. Kiezen uit wijnen ook leuk. Pinot Noir was lekker (ook huiswijn maar wel duurder dan een ander huiswijntje) Bediening vriendelijk.
Saravandenoever .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Hoewel we met de restaurant actie voor maar 12 euro pp de deur uit gingen (qua eten) was het menu erg teleurstellend. Ongeïnspireerd en saai. Carpaccio, tomatensoep en saté. Van een nieuw grand café in Enschede had ik meer verwacht dan meer van hetzelfde. We kregen eerst een mandje brood. Lekker maar niet bijzonder. Als voorgerecht had ik champignons dordogne. Het beslag was erg knapperig maar niet op smaak gebracht. Evenals de salade die erbij zat. Deze was ook niet aangemaakt wat het geheel een smakeloze droge geheel maakte. Als hoofdgerecht had ik saté. Hier zat een lekkere grillsmaak aan. De atjar kwam helaas uit een potje en de geserveerde aardappels, patat en salade waren helaas veel te veel om zelfs maar van te proeven. Omdat we zo vol zaten kozen we als dessert een kopje koffie met lekkers. Ook weer teleurstellend. Een paar chocolade pinda's, stukje nougat en een chocoladebonbon. Daarbij een slappe bak koffie.
Dat was eens en nooit meer. Om te zitten was het er wel erg gezellig. Goede vriendelijke bediening en snelle service. Dus om een borrel te drinken erg geschikt en gezellig.
Kenyo .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Prachtige zaak, personeel weliswaar jong - edoch inmiddels de nodige ervaring opgedaan: (klant) vriendelijk, attent en informatief - prettig.

Gegeten op een 'doordeweekse dag' in augustus, buiten - prima uitzicht en entourage.

Voorgerecht: champignons in korstje van bierbeslag - heerlijk van smaak, ietwat te 'oliieg.

Hoofdgerecht: sateh van varkenshaas met een saus van 'katjang', atjar, gebakken aardappeltjes/frietjes. Sateh was zeer goed van smaak, saus was goed, iets te laf. Zalm was goed op smaak en prima.

GF Soestdijk is wat mij betreft uitstekend en een aanrader en zal zeker nogmaals een bezoek brengen aan dit etablissement!
Jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
hier het lezers menu van tubantia gegeten De aspergesoep was goed maar de zalmtartaar zeer matig het hoofd gerecht kalfs en varkensoester met zoete speksaus garnituur van warme voorjaarsgroenten frisse rauwkost en gebakkenaard De kalfsoester een droog hompje vlees en de varkensoester???? 2 plakje met de machine?? gesneden plakjes varkens vlees Niets met een varkensoester van doen Dessert tompouce van lasagnebladen met Zwitserse room gemarineerde aardbei ijs en slagroom Lasagnebladen zeeeeeer onsmakelijk de rest zeer matig
toe een kopje cappuccino prima maar dan leggen ze op een warm schoteltje een bonbon Het lag gewoon te smelten Al met al een ware teleurstelling
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Onbekend in Enschede en op de ´gok´ hier naar binnen gegaan. Prachtige zaak! We hebben fijn en gezellig geluncht. De Italiaanse Bol met hete kip is erg lekker! De club sandwich kip smaakt ook goed, hier mis ik enigszins een dressing of bijvoorbeeld een kommetje met een lekker sausje. Hier zou ik weer naar toe gaan bij een bezoek aan Enschede. Bediening is jong en komt wat onervaren over, maar dat was niet storend.